Iwanius gaat hier echt niet boos om worden hoor, daar heeft hij toch ook geen reden toe?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
Denken jullie dat Iwanius mij een ban aan kan draaien?
Nee hoor, dat kan hij niet. Users kunnen andere users nooit een ban aansmeren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
Verstegen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:28 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe bevallen die hamburgerkruiden van de AH?
En hoeveel heb je gebruikt?
Ik lees het: heel zakje op een pond gehakt.
Met zo'n half zakje van verstegen is het nog steeds veel te zoutquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Verstegen.
Persoonlijk vind ik ze niet lekker.
Liever die van Silvo.
Een half zakje daarvan op een pond gehakt vind ik meestal wel plenty.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef Sorella het volgende:
Misschien de volgende keer platte iwanius hamburgers maken sigaartje
getver.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met zo'n half zakje van verstegen is het nog steeds veel te zout
En ik ben dan nog een zoute eter ook
Verder gebruik ik alleen zout, peper en gerookte paprika poeder(La Chinata) in mijn burgersen dan de grillpan in.
Platte Iwaniusburgers bestaan niet.quote:
Okayquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Platte Iwaniusburgers bestaan niet.
Ik heb zojuist de Burger Iwania uitgevonden, daar moet je het mee doen.
En waarom dat?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
Precies. Vind het wel ludiek.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Iwanius gaat hier echt niet boos om worden hoor, daar heeft hij toch ook geen reden toe?
Gestreeld is een groot woord als je ziet wat het eindresultaat is (een drolquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien heb je zijn ego wel enorm gestreeld door zijn hobby en jouw username in een gerecht te gebruiken
Heeft makkelijk praten ja. Zelf iets lekkers maken is toch wel iets anders dan simpelweg bestellen en er een plaatje van te schieten..quote:
Heb je de ingrediënten van je zakje mix doorgelezen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |