In browserinstellingen vinkje weghalen bij Desktopsitequote:Op woensdag 9 mei 2018 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn fok mobiel is opeens desktop versie help
Zeker een optie. ACHTERAFquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon meteen doen zodra ze leeg zijn.
Met sympathieke supporters!quote:
Die door alles en iedereen genaaid worden!quote:
Over de FC Twente en al het onrecht dat ze is aangedaan.quote:
neequote:Op woensdag 9 mei 2018 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die door alles en iedereen genaaid worden!
Vooral kut als mensen naast je gaan zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dan is het idd niet prettig in de bus. Nooit een raampje open ook voor wat frisse lucht
Limoentjuuhh!quote:
😄😄 ff volhouden. Moet je er nog lang in zitten?quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral kut als mensen naast je gaan zitten.
4 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😄😄 ff volhouden. Moet je er nog lang in zitten?
Vertel mij wat, zo krijg ik steeds minder witte washandjes.quote:
Ergens anders gelegd. Je vind hem welquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:41 schreef I. het volgende:
Ik ben een schaaltje kwijt. Hoe kan ik nou weer een schaaltje kwijt zijn.
Ja maar ik gebruik die dingen alleen voor chips en nootjes, en die eet ik alleen in de woonkamer.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ergens anders gelegd. Je vind hem wel
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer witquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zo krijg ik steeds minder witte washandjes.
😄😄😄quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer wit
Nee serieus man, ze verdwijnen gewoon. Ik ben bijna in staat de wasmachine te slopen om te kijken of daar niet in achter blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer wit
quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eckte eckte bazenclub blijft natuurlijk wel PSV.
Moet zeggen dat dat wel vaker gebeurt, dat ze aan de zijkant wegglippen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee serieus man, ze verdwijnen gewoon. Ik ben bijna in staat de wasmachine te slopen om te kijken of daar niet in achter blijven.
Gevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Meestal verdwijnen de sokken altijd en niet de washandjes
Die komen altijd wel weer boven water. Die washandjes echter...quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Meestal verdwijnen de sokken altijd en niet de washandjes
Neequote:Op woensdag 9 mei 2018 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
En nog van plan vandaag de jaloezieën op te hangen ?
😅 Lekker productief. Morgen dan maar of vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:52 schreef I. het volgende:
[..]
Nee
Ik ga zo eerst m'n haartjes even doen, dan 68 lege flessen wegbrengen naar de supermarkt, en even statiegeld gebruiken om m'n boodschappen te doen, en daarna lekker programmeren
Gewoon zonder aanzetten dan, je gaat toch niet afwassenquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef I. het volgende:
Afwas moet ook nog gedaan worden, maar m'n vaatwastabletten zijn op.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 Lekker productief. Morgen dan maar of vrijdag of zaterdag
Gwn met de hand. Lekker ouderwets 🙂quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef I. het volgende:
Afwas moet ook nog gedaan worden, maar m'n vaatwastabletten zijn op.
Behoorlijk langquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
68 flessen ?? Zolang heb je zitten sparen. Waar bewaar je die allemaal
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon zonder aanzetten dan, je gaat toch niet afwassen
Geprobeerd, maar m'n glaswerk heeft nu allemaal vlekkenquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon zonder aanzetten dan, je gaat toch niet afwassen
Met deze warmte?quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gwn met de hand. Lekker ouderwets 🙂
Die zou ik dan juist als eerste van jaloezieën hebben voorzien 😊quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef I. het volgende:
[..]Maar even kijken wanneer het uitkomt.
Het is een raam waar het gordijn toch altijd dicht staat, omdat anders mensen vanaf het trappenhuis direct m'n slaapkamer in kijken.
Het gordijn doet het ook prima hoorquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die zou ik dan juist als eerste van jaloezieën hebben voorzien 😊
Ahquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:57 schreef I. het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar m'n glaswerk heeft nu allemaal vlekken
Je haartjes 😎quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:57 schreef I. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje veel typ hier, ik ga maar snel even iets doen.
En beetje soda in het vaatwastabletbakjequote:Op woensdag 9 mei 2018 12:57 schreef I. het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar m'n glaswerk heeft nu allemaal vlekken
Hoezo?? Ik was altijd met de hand af. Vind de vaatwasmachine maar niksquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:04 schreef noodgang het volgende:
Nooit met de hand afwassen, dan kun je beter alles weggooien en van je statiegeld nieuw servies halen bij de Action
Dat is superveel werkquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik was altijd met de hand af. Vind de vaatwasmachine maar niks
quote:
Bij deze done.quote:
Ik ga zo naar de supermarkt om die flessen in te leveren, haal ik even nieuwequote:Op woensdag 9 mei 2018 13:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
En beetje soda in het vaatwastabletbakje
Ik vind met de hand afwassen helemaal niksquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik was altijd met de hand af. Vind de vaatwasmachine maar niks
Magnetronvoer. Opgelostquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:06 schreef noodgang het volgende:
alleen die plastic pannen is nooit zo'n succes
😊😊 plastic pannenquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:06 schreef noodgang het volgende:
alleen die plastic pannen is nooit zo'n succes
Dat is inderdaad het beste!!quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:07 schreef I. het volgende:
Of thuisbezorgd. Heb je helemaal geen servies meer nodig
Lekker met je blote mannen klauwen etenquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:07 schreef I. het volgende:
Of thuisbezorgd. Heb je helemaal geen servies meer nodig
Ja tochquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker met je blote mannen klauwen eten
.
hihahoquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:09 schreef I. het volgende:
Hey haagsie, ik zat even te zoeken naar je oude UI, maar die was Ernie.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is eng. Ik zag hem niet eens meteen
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas hierop 😬 Ipv waar is waldo, waar is bert
Bert doet me hier denken aan squidward uit spongebob 😊 Komt waarschijnlijk door de neusquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:21 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn inmiddels verstoten en verslaafd.
😄😄😄 hoe komen hierop denk ik danquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Die is trouwens nog echt ook. Iemand heeft met het maken van die poster gewoon osama op google afbeeldingen gezocht, en daar een verzameling van op dat bord geplakt.. En 1 van die foto's had Bert er al inverwerkt
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bert doet me hier denken aan squidward uit spongebob 😊 Komt waarschijnlijk door de neus
Succes. Je zal dan wel ff bezig zijn om die flessen te retouren. 1 voor 1 😣quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:26 schreef I. het volgende:
Nou, even met drie vuilniszakken vol flessen naar de supermarkt
quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat komt na het werk. Geen alcoholische consumpties op de werkvloer
Amper. En collega's hadden die ook nog met karton dichtgeplakt omdat ze anders op de tocht zatenquote:
Duurde even jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Succes. Je zal dan wel ff bezig zijn om die flessen te retouren. 1 voor 1 😣
Lekker extra snel katjelam wordenquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel! Lekker kratje lauwe pils!
Stelletje gekken 😄 Wie wil er nou geen airco met dit weer. ik heb mensen gezien die in de supermarkt bij de koeling bleven staan 😅quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Amper. En collega's hadden die ook nog met karton dichtgeplakt omdat ze anders op de tocht zaten. Dat heb ik er maar even afgetrokken
Nee joh, dan duurt een werkdag veel te lang!quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
Morgen vrije dag dus je kan een eventuele kater dan uitslapen ... maar bewaar de alcohol toch voor na het werken
Ja je hebt gelijk. Gwn alles drinken wat er te drinken valt 🍻 En zorg ervoor niks voor je collega's te laten. Het is ieder man/vrouw voor zichzelf 😎quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, dan duurt een werkdag veel te lang!
Als je nog een keertje post, gaat het zeker lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen jullie even een minuut stil zijn zodat ik in de stand sta?
Bij voorbaat dank.
als limoentjuh gewoon 6 seconden langer stil was geweestquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:25 schreef I. het volgende:
[..]
Als je nog een keertje post, gaat het zeker lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-05-2018 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. I. / 1275 / 2221
2. Grrrrrrrr / 1105 / 1643
3. Dr.Mikey / 1039 / 1426
4. aloa / 720 / 1152
5. Sexy_Lexy_83 / 556 / 1042
6. Limoentjuh / 498 / 579
7. noodgang / 475 / 199
8. Hallojo / 474 / 629
9. markdeajaxfan / 359 / 811
10. hemarookworst / 359 / 460
11. Nattekat / 286 / 219
12. Clicks_nl / 202 / 46
13. Borrelnootje00 / 119 / 372
14. devzero / 100 / 260
15. DerRabbit / 97 / 64
16. -sabine- / 85 / 89
17. LCMS / 62 / 63
18. tailfox / 45 / 49
19. Already_in_use / 44 / 24
20. murp / 38 / 36Gelijk al plaats 26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
Sorry. Ik stop al 😬 Succes Guus geluk !!quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als limoentjuh gewoon 6 seconden langer stil was geweest
Bedankt Limoen!quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry. Ik stop al 😬 Succes Guus geluk !!
Meer posten, opletten wanneer iemand na je postquote:
Bedanktquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:31 schreef I. het volgende:
[..]
Meer posten, opletten wanneer iemand na je post
Of heel lief vragen. Ik ben vanaf nu wel even stil voor je
eigk wel hequote:Op woensdag 9 mei 2018 14:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Guus geen geluk kan je beter jezelf noemen![]()
![]()
gemeen zegquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze laten mij geen punt pakken Haags
Waarom denk je dat ik je nu bijna elke keer blockquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]tot ze mij weer in de stand zetten
als Haags niet meer telt dan is fok echt doodquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heeft haags het zo bond gemaakt ja?
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je werkloos thuis zit als we zijn getrouwd
Ik vind dit wel lastig worden nu, ik mag Guus en ik mag jou.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:42 schreef LCMS het volgende:
Ik laat me niet inmaken door zo'n sukkelige gans, dus ik ga volop in de strijd
BLOK!quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:42 schreef LCMS het volgende:
Ik laat me niet inmaken door zo'n sukkelige gans, dus ik ga volop in de strijd
Ik mag jou niet en Guus welquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel lastig worden nu, ik mag Guus en ik mag jou.
Correct. Ze staan daarom ook niet in de toplijst.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Haags en monitor's posts zijn voor de puntentelling ook 'niet bestaand' dus?
Maar waarom is Haags uitgesloten dan? Maakte de rest geen kans meer?quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:52 schreef I. het volgende:
[..]
Correct. Ze staan daarom ook niet in de toplijst.
Geen idee. Denk het. Was voor mijn tijd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar waarom is Haags uitgesloten dan? Maakte de rest geen kans meer?
Slechte verliezersquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze konden het niet hebben dat na 2 dagen al duidelijk was dat Haags ging winnen
Echt hè, maar ik heb vandaag PSV aan de lijn gehad en volgend jaar doen ze niet mee om het kampioenschapquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ze konden het niet hebben dat na 2 dagen al duidelijk was dat Haags ging winnen
Gaan er te veel spelers weg?quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, maar ik heb vandaag PSV aan de lijn gehad en volgend jaar doen ze niet mee om het kampioenschap
Je snapt het nietquote:
oh zoquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je snapt het niet![]()
Ik bedoelde dat als PSV voor spek en bonen mee gaat doen dan kan Ajax misschien weer eens een schaal binnenhalen
klopt welquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:00 schreef LCMS het volgende:
Net zoals hier alleen gewonnen kan worden als Haags niet mee doet
soms doet ie het nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan is die van 15u een beetje laat
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch wel lekker buiten in het zonnetje?
Chillenquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:26 schreef Already_in_use het volgende:
Zijn er nog mensen lekker aan het chillen? Of gewoon aan het werk?
Ook heerlijk aan het chillenquote:
Wel goed jezelf en de hontje ingesmeerd?quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker in de zom gewandeld met mijn hommo hondje en nu in de tuin
Ja wegrennen als ik zijn buik natmaak.quote:
Kom niet door zijn vacht heen met iets denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel goed jezelf en de hontje ingesmeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |