7 april 1498.quote:7 - De jonge koning Karel VIII van Frankrijk sterft plotseling kinderloos en wordt opgevolgd door zijn verre neef Lodewijk van Orléans.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 03:21 schreef devzero het volgende:
Trusten Mikey. Ik hoop dat je geen nachtmerries krijgt van lexy die voor je deur staat.
Ja oud filmpje.quote:
Haags kwartiertje en possetjequote:Op woensdag 9 mei 2018 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal hard genomen worden door een kerel met poen.
Possetje was vroeger fotomodel en muzikant dat is het type waar ze mee vreendgaan.quote:
Vrouwen als Mikelaquote:
Hmmn hoe kom je bij zorgzaam ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 04:26 schreef -sabine- het volgende:
![]()
Ik heb niets met rijk. Alles met humor/intelligentie. Die zijn onvergankelijk.
Jij? Waar val jij voor bij een vrouw? Zorgzaam?
Al een ladyboy besteld?quote:
Met een thai?quote:
Was je gever of nemer?quote:
Hij loopt nog wat lastig, dus over die negers zal wel kloppenquote:Op woensdag 9 mei 2018 04:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien je vorige week in nigerwawa was en nu Thailand is het waar wat ze zeggen over negers en aziaten?
Aparte service wel koken en neuken is dat mommy experience?quote:
Mamma kookt en vader doet het neuk werk. Ideale paar dus.quote:Op woensdag 9 mei 2018 04:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte service wel koken en neuken is dat mommy experience?
Vroeger zeker vaak vadertje-moedertje gespeeltquote:Op woensdag 9 mei 2018 04:42 schreef -sabine- het volgende:
Ik geloof in oude rolpatronen als het erop aankomt![]()
Gewoon zorgzaam, soms verpleegstertje spelen.
Met een mooi pakje aanquote:Op woensdag 9 mei 2018 04:42 schreef -sabine- het volgende:
Ik geloof in oude rolpatronen als het erop aankomt![]()
Gewoon zorgzaam, soms verpleegstertje spelen.
Oh ben jij er zo een.quote:
Jij hebt liever een boyfriend. Mag best hoor.quote:
Vroeger?quote:Op woensdag 9 mei 2018 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Vroeger zeker vaak vadertje-moedertje gespeelt
Hoevaak ga je eigenlijk naar Thailand op vakantie? Zat je daar niet een tijdje geleden ook al?quote:
In januari ook ja.quote:Op woensdag 9 mei 2018 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoevaak ga je eigenlijk naar Thailand op vakantie? Zat je daar niet een tijdje geleden ook al?
Net wakkerquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Net wakker om moet je nog gaan slapen?
jupquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😄😄 je was dan ook meer dan 24 wakker of niet
👍🏻 Altijd naar je lichaam luisterenquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:25 schreef I. het volgende:
Ik werd rond 1:00 ook al wakker, maar toen dachten mijn lichaam en ik, fuck dat
hahahaquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
En ga je nou voortaan dan op tijd naar bed ? Op was dit iets eenmaligs
geen idee, we gaan het meemakenquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
En ga je nou voortaan dan op tijd naar bed ? Op was dit iets eenmaligs
nee klopt, dat ben ik.quote:Op woensdag 9 mei 2018 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je loopt wel risico om te zakken in de ranglijst. Straks sta je niet meer 1e 😬
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je loopt wel risico om te zakken in de ranglijst. Straks sta je niet meer 1e 😬
Die zou ik direct weer uitkotsenquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet meteen een bacootje klappen
Nehquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 06:46 schreef I. het volgende:
Heb even om versterking gevraagd voor je haags.
Klinkt wel een beetje zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Dacht vroeger dat zeiden: I'm blue and I believe I will die
Die is leuk 🙂 Had hij nou echt last van stotterenquote:
Jupquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is leuk 🙂 Had hij nou echt last van stotteren
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
Weersvoorspellingen kloppen niet altijd
code rood is leukerquote:Op woensdag 9 mei 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vaak code geel of oranje waar niks van klopt 😅 En dan zit je daar te wachten op die storm
Zit in de garage ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die haal ik vanmiddag weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke ik ga maar weer. Veel plezier hier 🙂 En ik wacht de regen af
quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke ik ga maar weer. Veel plezier hier 🙂 En ik wacht de regen af
jij moet nog even.quote:
gewoon paar grote vuilniszakkenquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:12 schreef I. het volgende:
Ik heb een shitload aan plastic flessen hier, hoe moet ik die ooit naar de supermarkt brengen
te druk bezig met een bbqhoop...quote:
Ik heb hetzelfde probleem, heel de keuken ligt ermee volquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:12 schreef I. het volgende:
Ik heb een shitload aan plastic flessen hier, hoe moet ik die ooit naar de supermarkt brengen
lever in danquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, heel de keuken ligt ermee volEcht 4 grote boodschappentassen vol
Bij mij dus ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat staat al een tijdje om mn to do lijstje
Ja irritant is dat he, dat je er nog in moet blazen om de vorm weer terug te krijgenquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:20 schreef I. het volgende:
Nu van alle flessen de dop er af draaien zodat ze weer rond worden en ze worden aangenomen door dat apparaat.
Iddquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he, dat je er nog in moet blazen om de vorm weer terug te krijgen
Ik zou het bijna gewoon bij t oud plastic gooienquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:27 schreef I. het volgende:
[..]
IddNaar kutwerk. En dat dan keer 50, bijna.
quote:
't is toch weer een kratje bier aan geld wat je dan weggooitquote:Op woensdag 9 mei 2018 10:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gewoon bij t oud plastic gooien
quote:
Gewoon meteen doen zodra ze leeg zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:20 schreef I. het volgende:
Nu van alle flessen de dop er af draaien zodat ze weer rond worden en ze worden aangenomen door dat apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |