In browserinstellingen vinkje weghalen bij Desktopsitequote:Op woensdag 9 mei 2018 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn fok mobiel is opeens desktop versie help
Zeker een optie. ACHTERAFquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon meteen doen zodra ze leeg zijn.
Met sympathieke supporters!quote:
Die door alles en iedereen genaaid worden!quote:
Over de FC Twente en al het onrecht dat ze is aangedaan.quote:
neequote:Op woensdag 9 mei 2018 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die door alles en iedereen genaaid worden!
Vooral kut als mensen naast je gaan zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dan is het idd niet prettig in de bus. Nooit een raampje open ook voor wat frisse lucht
Limoentjuuhh!quote:
😄😄 ff volhouden. Moet je er nog lang in zitten?quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral kut als mensen naast je gaan zitten.
4 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😄😄 ff volhouden. Moet je er nog lang in zitten?
Vertel mij wat, zo krijg ik steeds minder witte washandjes.quote:
Ergens anders gelegd. Je vind hem welquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:41 schreef I. het volgende:
Ik ben een schaaltje kwijt. Hoe kan ik nou weer een schaaltje kwijt zijn.
Ja maar ik gebruik die dingen alleen voor chips en nootjes, en die eet ik alleen in de woonkamer.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ergens anders gelegd. Je vind hem wel
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer witquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zo krijg ik steeds minder witte washandjes.
😄😄😄quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer wit
Nee serieus man, ze verdwijnen gewoon. Ik ben bijna in staat de wasmachine te slopen om te kijken of daar niet in achter blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien de vieze washandjes even wassen, dan worden ze vanzelf weer wit
quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eckte eckte bazenclub blijft natuurlijk wel PSV.
Moet zeggen dat dat wel vaker gebeurt, dat ze aan de zijkant wegglippen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee serieus man, ze verdwijnen gewoon. Ik ben bijna in staat de wasmachine te slopen om te kijken of daar niet in achter blijven.
Gevonden!quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Meestal verdwijnen de sokken altijd en niet de washandjes
Die komen altijd wel weer boven water. Die washandjes echter...quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
Meestal verdwijnen de sokken altijd en niet de washandjes
Neequote:Op woensdag 9 mei 2018 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
En nog van plan vandaag de jaloezieën op te hangen ?
😅 Lekker productief. Morgen dan maar of vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:52 schreef I. het volgende:
[..]
Nee
Ik ga zo eerst m'n haartjes even doen, dan 68 lege flessen wegbrengen naar de supermarkt, en even statiegeld gebruiken om m'n boodschappen te doen, en daarna lekker programmeren
Gewoon zonder aanzetten dan, je gaat toch niet afwassenquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef I. het volgende:
Afwas moet ook nog gedaan worden, maar m'n vaatwastabletten zijn op.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 Lekker productief. Morgen dan maar of vrijdag of zaterdag
Gwn met de hand. Lekker ouderwets 🙂quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef I. het volgende:
Afwas moet ook nog gedaan worden, maar m'n vaatwastabletten zijn op.
Behoorlijk langquote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
68 flessen ?? Zolang heb je zitten sparen. Waar bewaar je die allemaal
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon zonder aanzetten dan, je gaat toch niet afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |