Nou welkom terug man.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was solidair met Caland. (Kutbeleid dit dat)
Ow. Stond ik mooi voor lul met mijn #freeLangeLans.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was solidair met Caland. (Kutbeleid dit dat)
Nee hoor. Ik had namelijk wel een ban. Sowieso sta jij nooit voor lul.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Stond ik mooi voor lul met mijn #freeLangeLans.
2,7 miljoen per overwinning. Genant.quote:1. Startpremies
- De startpremie in de Champions League-groepsfase is 15 miljoen euro.
- De startpremie in de Europa League-groepsfase is 2,9 miljoen euro. Voor de play off-verliezer van de Champions League komt er 5 miljoen euro bij.
2. Coëfficiëntpremies
Dit is een premie die uitgekeerd wordt op basis van de Europese ranking (over tien jaar).
In de Champions League komt het bedrag uit op 1,1 miljoen euro per positie. (Rekenvoorbeeld: PSV staat mogelijk 23e of in het slechtste geval 24e op de ranglijst van 32 ploegen. Dat levert 11 miljoen euro (!) of 9,9 miljoen euro op. Kassa dus.)
In de Europa League 70.000 euro per positie. (De vergoeding voor PSV mag, mocht de ploeg naar de Europa League-groepsfase gaan, worden ingeschat op iets meer dan 2 miljoen euro).
3. Westrijdpremies in de groepsfase*
- In de Champions League: 2,7 miljoen euro per overwinning, 0,9 miljoen euro per remise.
- In de Europa League: 570.000 euro per overwinning, 190.000 euro per remise.
*Wordt er veel gelijkgespeeld, dan blijft er geld over. Deze bedragen worden later via een bepaalde verdeelsleutel nog aan deelnemende clubs uitgekeerd.
4. Marketpool (tv-gelden)
- Bij plaatsing in de groepsfase van de Champions League is de market pool pakweg 3 tot 6 miljoen euro groot voor PSV. (PSV krijgt het maximale bedrag als Ajax direct uit de voorrondes vliegt, anders is het minder).
- Bij plaatsing in de groepsfase van de Europa League beloopt het bedrag meerdere tonnen.
5. Recettes
- Champions League: 1x play off en 3x groepsfase: 4,5 miljoen - 5 miljoen euro
- Europa League: 1x play off en 3x groepsfase: 1,5 - 2 miljoen euro.
Totalen
Totaal Champions League: minimaal 30 - 35 miljoen euro.
Totaal Europa League: minimaal 13 - 15 miljoen euro
Belangrijk om te melden is dat de netto-opbrengsten voor PSV uiteindelijk wel lager zullen liggen, omdat de spelers via PSV premies krijgen.
16,2 miljoen. Hop! In de pocket!quote:Op maandag 14 mei 2018 18:30 schreef BadderHaring het volgende:
Van onze Rik:
[..]
2,7 miljoen per overwinning. Genant.
Halve finale PSV-Ajax. Teken ik voor.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ajax en PSV de groepsfase behalen en overleven, en we dan in de halve finale Sjaak boos maken met afzichtelijk voetbal.
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ajax en PSV de groepsfase behalen en overleven, en we dan in de halve finale Sjaak boos maken met afzichtelijk voetbal.
1 aardige wedstrijd?!quote:Op maandag 14 mei 2018 18:38 schreef skysherrif het volgende:
Vanmiddag Spanje - Belgie gezien op het U17 EK, Spanje begon beter, maar zeker na de 2e helft kwam Belgie veel sterker terug en won met 1 - 2. 1 van de uitblinkers bij Belgie was Vertessen.
Eventjes opgezocht wie dat was en blijkt warempel een speler te zijn van de PSV u17.
Talentje hoor!
Vaker had ik hem idd nog niet gezien nee. Maar goed, halve finale nog een kans om hem te zien en wie weet in de finale tegen nederland.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
1 aardige wedstrijd?!
Kortom: nieuwe Bergwijn ;-)
Scooree in de kampioenswedstrikd tegen Ajax ook 2 (beauties) dacht ikquote:Op maandag 14 mei 2018 18:38 schreef skysherrif het volgende:
Vanmiddag Spanje - Belgie gezien op het U17 EK, Spanje begon beter, maar zeker na de 2e helft kwam Belgie veel sterker terug en won met 1 - 2. 1 van de uitblinkers bij Belgie was Vertessen.
Eventjes opgezocht wie dat was en blijkt warempel een speler te zijn van de PSV u17.
Talentje hoor!
Corinthians. Hun competitie stelt niks voor. Daarom blonk een matige speler als Pelé er ook uit. Liet zelfs als keeper van Sparta in de Mickey Mouse league geen indruk achter.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Fagner en Cassio naar het WK. Hadden we net wat meer geduld mee moeten hebben...
https://www.psv.nl/jeugd/(...)-ajax-afc-jo17-1.htmquote:Op maandag 14 mei 2018 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Scooree in de kampioenswedstrikd tegen Ajax ook 2 (beauties) dacht ik
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Corinthians. Hun competitie stelt niks voor. Daarom blonk een matige speler als Pelé er ook uit. Liet zelfs als keeper van Sparta in de Mickey Mouse league geen indruk achter.
Bizar he. Net als die Bastos van Feyenoord en later Lyon en ook Vampeta. En dat spitsje dat we ooit huurden. Snap je soms niks van. Met terugwerkende kracht: prima gescout destijds!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Fagner en Cassio naar het WK. Hadden we net wat meer geduld mee moeten hebben...
of die held van BVB, ex Feyenoord...quote:Op maandag 14 mei 2018 21:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bizar he. Net als die Bastos van Feyenoord en later Lyon en ook Vampeta. En dat spitsje dat we ooit huurden. Snap je soms niks van. Met terugwerkende kracht: prima gescout destijds!
*shrug* Je kan niet met elke voetballer een eindeloos geduld hebben in de hoop dat het laatbloeiers zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
nee maar fagnio, Cassio van Sparta. WK. 2018. Kanaries.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*shrug* Je kan niet met elke voetballer een eindeloos geduld hebben in de hoop dat het laatbloeiers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |