leuke ondertitelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Jamai heeft echt een punchable face
Wat had je gedaan?quote:
Wat een eikel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Superniger zegt nooit wat terug, doe geen moeite.
:pquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Was niks bijzonders. Wat contracten geneuzel. :p
Nieuwe slachtoffers zoeken.quote:
Ja. Woonde toen nog in de omgeving van Deventer. Hij heeft daar zijn kantoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
:p
Strafadvocaat en contracten. Wurgcontract zeker?
Dan geeft de rechter ipv 2 jaar, 8 jaar cel.quote:
Lekker man, onderbuikie, niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hou op, dit is goedkoop borrelpraat van Joling
Ja en over dat levenslang verhaal, in de UK krijg je toch ook celstraffen van 300 jaar of zo?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan geeft de rechter ipv 2 jaar, 8 jaar cel.
Bedankt dokter.quote:
Dotan volgde dit advies en gebruikte een trollenleger.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:49 schreef superniger het volgende:
Waylon heeft gelijk. Media moet je boycotten.
Wierd is een activist. Alleen heeft hij het zelf niet door.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:50 schreef Szura het volgende:
Kritische benadering volgens Duk: drie boze twitteraars uitzoeken en ze interviewen voor de krant.
Knap dat jij dit door hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wierd is een activist. Alleen heeft hij het zelf niet door.
Welke Janquote:
#Ledenwervingquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou Slagter Lillian hebben leren kennen toen ze 3 was net zoals Stalingod Nadja ?
Het is inderdaad erg makkelijk makkelijk dit te zeggen maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:54 schreef bluemoon23 het volgende:
Lekker simplistisch van advocaat Jan Vlug "onder VVD ministers is er flink bezuinigd op justitie"
Net als dat er altijd afgegeven wordt op de minister van defensie die bezuinigt (maakt niet uit wie, dat gebeurt al 30 jaar)
Die VVD minister krijgt uiteindelijk ook maar een opdracht, het is niet zo alsof er met een PvdA, D66, CDA whatever minister ineens miljarden bijkomen op zo`n ministerie.
Totale held tijdens 9/11 toen.quote:
Bevoegdheden wel capaciteiten niet, dat bedoelde die denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:57 schreef bluemoon23 het volgende:
"De politie barst van de bevoegdheden" volgens Jan Vlug
Wat is het probleem dan als ze blijkbaar wel de bevoegdheden hebben om tuig aan te pakken ?
Durven ze niet ? willen ze niet ? , bang om uitgemaakt te worden voor racist of dat ze discrimineren ?
Wordt de straatagent van hogerhand tegengehouden ?
Omdat hij Idols heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:59 schreef Drxx het volgende:
Waarom is die nicht eigenlijk nog relevant. Iemand?
Alleen paupers zonder auto's fietsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Fietsen door een wolk insecten is wel echt klote trouwens.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alleen paupers zonder auto's fietsen.
Ook als ze wel de capaciteiten hebben en ter plekke zijn dan laat de gemiddelde straatagent over zich heen lopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Bevoegdheden wel capaciteiten niet, dat bedoelde die denk ik.
quote:
bazige paint, mis alleen wat gas uit groningenquote:
Dit is een photoshop, ik kan het zien aan de pixels.quote:
menig fapje op gemacht toen ik 8 wasquote:
op botje?quote:
Misschien moet er ook iets minder eisen gesteld worden aan het administratieve werk dat daar aan vast zit.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook als ze wel de capaciteiten hebben en ter plekke zijn dan laat de gemiddelde straatagent over zich heen lopen.
We kennen nog de beelden van die "tuigvloggers" in Zaandam die gewoon over een politieauto heen liepen.
Dat hoef je in veel Europese landen echt niet te proberen hoor, dan ben je blij dat je nadien na alle klappen nog kan lopen.....
wat is dat nou weerquote:
die ken ik alleen als ijslolliequote:
dan ook een verwardheidscheckquote:Op woensdag 9 mei 2018 00:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het een prima plan, zo'n kwetsbaarheidscheck
dubbele logo genotquote:
Letterlijk het engste gifje dat ik ken.quote:
of een Jivequote:
Toen mocht ik nog niet eens een rijbewijs halen gladioolquote:Op woensdag 9 mei 2018 00:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alleen paupers zonder auto's fietsen.
Hij deed een Xandertje en daar is niets mis meequote:Op woensdag 9 mei 2018 00:11 schreef Zipportal het volgende:
Jamai heeft voor de rest helemaal niks meer gezegd.
Gewoon.
Goede eigenschap, weet je niks zinnigs te vertellen gewoon je bek houden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:11 schreef Zipportal het volgende:
Jamai heeft voor de rest helemaal niks meer gezegd.
Gewoon.
Heh?quote:
Haha ik dacht al.quote:
Je vingers en je tong blijven altijd jongquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:34 schreef Anneloos het volgende:
Och wat was Gerard toch heerlijk op dreef gisteren..![]()
‘Jolinggod’ was het toch
Wijze woorden van Jolinggodquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je vingers en je tong blijven altijd jong
Niet Niet op je lijstje hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:13 schreef Handleiding het volgende:
Niet Natalie Righton op je to do lijst hebben staan
Hij trad er zelf nogal nadrukkelijk mee naar buiten, was moeilijk te negeren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch Nederland weer om er zo'n heksenjacht van te maken.
Het zal er mee te maken hebben, anders gooi je niet zo je eigen glazen in.quote:
Denk eerder dat leraren bang zijn om ouders vals te gaan beschuldigen. Je moet wel een drempeltje over om aan de bel te trekken als je vreemde dingen constateert.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:23 schreef svann het volgende:
Alle privacy-wetgeving maakt het lastiger huiselijk geweld en andere ongewenste situaties aan te geven.
Dat ook en sommige ouders kunnen behoorlijk intimiderend zijn naar leerkrachten toe.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk eerder dat leraren bang zijn om ouders vals te gaan beschuldigen. Je moet wel een drempeltje over om aan de bel te trekken als je vreemde dingen constateert.
Lijkt me best heftig.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dat ook en sommige ouders kunnen behoorlijk intimiderend zijn naar leerkrachten toe.
Ik had meer het rampzalige buurgezin in gedachte dat in mijn vorige huis naast me woonde.
Welke?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga deze zomer ook een weekje naar een waddeneiland
Texelquote:
Neequote:
ik ga liever naar een tropisch eilandquote:Op woensdag 9 mei 2018 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga deze zomer ook een weekje naar een waddeneiland
Dat wel -al bedoel je dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
Echt een prestatie, 2500 van die kutstukjes van een paar zinnen.
Het was best een prestatie, ook al beviel het niet altijd iedereen even goed.quote:
Ik vond het echt niks. Diegene die ik gelezen heb in ieder geval.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Het was best een prestatie, ook al beviel het niet altijd iedereen even goed.
Hadden ze roulerende schrijvers voor moeten nemen.
Was gister ook bij Humberto, wat een koelkast is dat zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
JolingGod.
Shirma wordt weer in de studio getakeld.
Je zou eens wat vlogs van ze moeten kijken! Echt een goed koppel die samen al veel hebben doorgemaakt!quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
Wat is er bijzonder aan lesbo's die een zaaddonor hebben?
die heeft ook een strippenkaartquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk gaat Gerard Joling het songfestival weer compleet afzeiken
Dat doet Paay welquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk gaat Gerard Joling het songfestival weer compleet afzeiken
daar geef ik dus echt geen reet om rolandquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:16 schreef KingRoland het volgende:
fking oscar we staan in de finale gek
mooie meningquote:
en is de paus al dood?quote:
net als de Mos heb ik nu mijn CV op 28 gradenquote:
hoe kun je haar niet rakenquote:
een fokkerquote:
NSB-er?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:20 schreef superniger het volgende:
Cornald is toch van de verkeerde kant?
En hij woont hier om de hoek. Het is wat hm.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:21 schreef svann het volgende:
Nederland heeft succes geboekt?
Nederland is so far niet vreselijk afgegaan.
80K per uitzenduur hequote:
gelukkig maakt ze een 180 graden filmphequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Allemaal jezelf filmen hoe triest weer
Er gaat zo veel geld naar onzin toe dat ik mij hier echt niet druk om ga makenquote:
Echt hequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Allemaal jezelf filmen hoe triest weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |