SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En na het zien van deze foto lust ik voorlopig geen scharretjes meer.quote:
Een platvis.quote:
quote:
De schar is een straalvinnige vis uit de familie van schollen, orde van platvissen. De vis kan maximaal 40 centimeter lang en 1000 gram zwaar worden. De hoogst geregistreerde leeftijd is 12 jaar. Wikipediaquote:
Lekker vers geroosterd van de BBQquote:
Ow fijn, er wordt nu van alle kanten getrokken aan Romy?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet : nou we zorgen wel goed voor je he ? Lachend : moet ik je haar ook borstelen vanavond ?
jij denkt dat hij het echt gaat doenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow fijn, er wordt nu van alle kanten getrokken aan Romy?
vind haar de knapste daarquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
Romy heeft ook gewoon een heel naar hoofd.
Soort kleurplaat die je echt moet inkleuren.
Zonder make-up een groot plat vlak.
doordat je iemand kent tussen haakjes, dan valt het uiterlijk niet meer zo opquote:
Ze is beslist niet lelijk.. Ja waar kijk je naar? Ze is geen model, maar niemand is eigenlijk perfect. Dat is toch het leukst aan mensen?quote:
cemal vroeg aan mehmet of hij voor romy wilde zorgen, dat wilde mehmet niet ,quote:
Ze zei het afgelopen week tegen iemand, ik dacht Bas, dat ze nooit een meisje is geweest, altijd jongensachtig van gedragquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is zeker geen lelijke meid, maar haar onbehouwen gedrag bederft een hoop.
Ze is enorm afgetakeld. Moet je die foto eens zien hoe ze erin kwam, en nu.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is beslist niet lelijk.. Ja waar kijk je naar? Ze is geen model, maar niemand is eigenlijk perfect. Dat is toch het leukst aan mensen?
Hier moest ik toch wel om grinniken. Treffende omschrijvingquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
Romy heeft ook gewoon een heel naar hoofd.
Soort kleurplaat die je echt moet inkleuren.
Zonder make-up een groot plat vlak.
Echt?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
cemal vroeg aan mehmet of hij voor romy wilde zorgen, dat wilde mehmet niet ,
want voor het zelfde geld krijgt romy aankomende week 3 stemmen van mehmet
ik denk dat je dat ook snel krijgt met adhdquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei het afgelopen week tegen iemand, ik dacht Bas, dat ze nooit een meisje is geweest, altijd jongensachtig van gedrag
Ze hebben Romy gisteren 6 stemmen gegeven.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:18 schreef mario390 het volgende:
van twins is het eerlijk wanneer ze niet op Romy stemmen
zij mag ook niet vals spelen
Mehmet meer spottend over dat de Twins nu ineens achter haar aan lopenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow fijn, er wordt nu van alle kanten getrokken aan Romy?
dat vroeg hij gisterenavond een keer aan hem , bij de telefooncelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb dat vanmiddag moeten missen. Om 14u een afspraak tot laat in de middag.
Het verbaasd mij ook van de twins. Maar Bas he, ze luisteren naar het baasjequote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Mehmet meer spottend over dat de Twins nu ineens achter haar aan lopen
Ze doet mij aan een Geisha denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier moest ik toch wel om grinniken. Treffende omschrijving
ja ik sprek van komende week de nu isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze hebben Romy gisteren 6 stemmen gegeven.
wel grappig dat je daar aan moet denkenquote:
Ook gemist dus, bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat vroeg hij gisterenavond een keer aan hem , bij de telefooncel
Als je nu kijkt naar Ivan en Bas, die gingen er toch ook behoorlijk afgetakeld uit en kwamen terug en alles was weer spic en span met ze. Dus dat gaat wel in orde komen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze is enorm afgetakeld. Moet je die foto eens zien hoe ze erin kwam, en nu.
Het roken en alcoholgebruik, en het slechte eten laten echt wel hun sporen na.
quote:
Zal door de rode lippenstift komenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wel grappig dat je daar aan moet denken
Dat zal ongetwijfeld. Maar we hadden het over nu.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als je nu kijkt naar Ivan en Bas, die gingen er toch ook behoorlijk afgetakeld uit en kwamen terug en alles was weer spic en span met ze. Dus dat gaat wel in orde komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |