SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Uithoren waar Romy nu staat en wat ze van plan is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
waarom wil Mehmet iets (denk gesprek) zonder andere mensen erbij.
Als ze slim is sluit ze bij team Vide aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mehmet, Linda en Romy kunnen de Twins eruit spelen ....
Erg he......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit net Rienk terug te luisteren met de Twins, wat een gore klootzak ...![]()
![]()
Ik vind vooral het verdraaien van de waarheid verschrikkelijk..en dan zijn sprookjesverhalen..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit net Rienk terug te luisteren met de Twins, wat een gore klootzak ...![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Baasie en Ivan kunnen niet samen in een team......
denk het niet, denk dat hij niet wil dat romy uit rancune gaat stemmenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mehmet lekker dubbel spel gaan spelen en vooral discreet met Romy willen praten haha.
Het zou natuurlijk het slimste zijn wat ze kunnen doen, die twins zijn nu het meest gevaarlijk..Maar ja ze praten elkaar altijd naar de mond en dan kunnen ze niet meer terugquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Baasie en Ivan kunnen niet samen in een team......
wanneer gaan ze zitten ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Uithoren waar Romy nu staat en wat ze van plan is.
Verder had hij gisteren geen goed woord voor d'r over maar goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef lorrie03 het volgende:
mehm wil gesprek met romy zonder anderen erbij
Omdat ze allebei een ander bontje hebben vanaf het begin al....lijkt wel of ze zo de bewoners in hun groepje nog een beetje kunnen beinvloeden.......hoe te stemmen. Ik denk zelf dat er eerst nog andere gaan voordat die twee op elkaar gaan stemmen....(als ze er inderdaad voor de pot inzitten)quote:
ja, snap er ook niks van.. hoe kun je zo met mensen omgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Romy en twins zijn alle drie de allergrootste schijnheilige meiden die ik ooit daarin die loods heb gezien. Ze moeten elkaar helemaal niet en dan nu zo slijmen alleen maar om te kunnen winnen.
Bont jasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze allebei een anders bontje hebben vanaf het begin al....lijkt wel of ze zo de bewoners in hun groepje nog een beetje kunnen beinvloeden.......hoe te stemmen. Ik denk zelf dat er eerst nog andere gaan voordat die twee op elkaar gaan stemmen....(als ze er inderdaad voor de pot inzitten)
Dat kun je ze niet verwijten, wel dat ze het op een schijnheilige manier doen, maar winnen willen ze allemaal, dat is prioquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Romy en twins zijn alle drie de allergrootste schijnheilige meiden die ik ooit daarin die loods heb gezien. Ze moeten elkaar helemaal niet en dan nu zo slijmen alleen maar om te kunnen winnen.
En wie neemt Cemal in bed als hij verdrietig is.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als Romy verdrietig is gaat ze bij Bas in bed.
Ik hoop een mooi lief meisje die hem waardeert zoals hij is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie neemt Cemal in bed als hij verdrietig is.....
een vent met een dikke lulquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En visa versaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Die romy kan toch zo giga liegen niet normaal. Hoor haar gister nog zo tekeer gaan over Linda en moet je haar nu horen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Die romy kan toch zo giga liegen niet normaal. Hoor haar gister nog zo tekeer gaan over Linda en moet je haar nu horen.
Gister is Linda absoluut niet tekeer gegaan over Romy. Romy noemde Linda van alles en nog wat.quote:
Inderdaad, die bleef netjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, zo heeft Linda niet gedaan toen Romy Madi een mes in haar rug stak.....
Ik bedoelde dat Linda ook Romy af liep te branden en daarna bij het feestje ging staan en ze lief naar haar ging glimlachenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, zo heeft Linda niet gedaan toen Romy Madi een mes in haar rug stak.....
Nou sorry maar dat kan je absoluut niet met elkaar vergelijken, Linda zei dat ze het dubbel vond dat ze eerst die tweeling verafschuwde en verrot schold en nu ineens in de kont van die twee zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Linda ook Romy af liep te branden en daarna bij het feestje ging staan en ze lief naar haar ging glimlachen
Je moet door met elkaar....maar denk niet dat Linda die woorden heeft gebruikt.... dat lief lachen zou mij ook moeite kosten maar hoef ik niet elke dag daar te zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Linda ook Romy af liep te branden en daarna bij het feestje ging staan en ze lief naar haar ging glimlachen
Nou prima dan kap je er mee, geen hond die er wakker van ligtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:33 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik blijf het zeggen, hoezeer ik ook verslaafd ben, Rienk naar Uto2.0 is voor mij de limit, dan kap ik ermee. Kan die vent niet meer luchten of zien. Had al niet meer gerekend op zn vertrek vandaag, dus ben ik ook niet teleurgesteld. Die zit er gewoon tot het eind en wellicht straks ook in 2.0
De buurjongen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die is nog steeds laaiend op Ivan.....zei Bas tegen Ivan.quote:
In oost Groningen moet dat kunnen lukkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:27 schreef Soury het volgende:
Chemal moet snel iets zien te regelen qua wonen. Drie weken kunnen zomaar één week worden
Ja en daaraan kan je zien dat Romy gewoon keihard het spel speelt en dat al maanden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die is nog steeds laaiend op Ivan.....zei Bas tegen Ivan.
Ivan zei ja dat kan ik me voorstellen alhoewel ze dik met de twins is terwijl die ook 6 stemmen op haar hebben gegeven.....
Blijf jij wel kijken Soury......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou prima dan kap je er mee, geen hond die er wakker van ligt
Ja waarom niet?quote:
Ze verwijten elkaar daar allemaal dingen die ze zelf ook doen. Zo bizar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt bas alweer op zijn nest. Waar is die moe van dan. Hij verweet het Madi maar zie hem ook steeds liggen
Wat ben je weer liefquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou prima dan kap je er mee, geen hond die er wakker van ligt
Het is meer realisme wat jouw betreft. Plus dat gezeik dan ben ik weg bla bla. Uur later zijn de klagers er weerquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:12 schreef Copycat het volgende:
Op dat soort momenten hoop ik heel hard op de Monty Python-hand van God die uit de hemel op Rienk neerdaalt. Als op een vervelende vlieg.
nou leukquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef Charmian het volgende:
weer dat stomme geldkistje gedoe, dat is toch helemaal niet leuk meer, hadden ze aan het begin van de finale moeten doen
Hihiquote:
Zou niet weten waarom niet.quote:
oh ik luister half, thnxquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef Gooddeal het volgende:
Op elk moment kan iemand op een toeter drukken en de poet pakken en weggaan.
Nee, iemand die bang is weggestemd te worden kan de poet pakken en zelf vertrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
dus wie er nu uitgestemd wordt krijgt dat geld ?
Ik snap het ook nietquote:
Hij eet lekker van dat geld van de b.v. dus hij kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef Recce het volgende:
Is Rienk al van plan het geld te verbranden? Of is hij minder extreem te geworden?
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
denk dat meh zelf gaat drukken dan ..sneaky bitch
Dacht hetzelfde haha en groot gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
Een Romy b.v. Lekker naar Cemal met poen en de controle over hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, iemand die bang is weggestemd te worden kan de poet pakken en zelf vertrekken.
Ja eigenlijk wel. Romy vind het primaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde haha en groot gelijk heeft hij.
Was ook mijn 1e gedachte😂quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
dat vindt mehmet prachtigquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat er niet veel mee akkoord gaan, met dat plan van Mehmet.
Mehmet speelt het spel zo goed......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
en Romy blij dat ze in vertrouwen word genomen
en als de twins romy geheimzinnig zien doen met mehmet vertrouwen ze romy nog minderquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mehmet speelt het spel zo goed......
Als Ivan of Linda hem niet wint mag van mij Mehmet hem winnen......
Die tweeling is ook niet al te snuggerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat er niet veel mee akkoord gaan, met dat plan van Mehmet.
Nee het idee kwam van Mehmet, Romy bedacht het kluisje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
nee he een kluisje in de loods met geld, idee van room
yepquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, niet als je al op de bank zit.......en Rienk uitgesloten.....
Mehmet pakt de zwakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie tegen is mag ook niet meer meedoen
Daar heb ik een beetje moeite mee.......sommige zijn stellig in hun idee alles of niets.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
wie tegen is mag ook niet meer meedoen
Daar is ze te dom voorquote:
Romy zei gisteren ook dat ze wilde dat Cemal zou blijvenquote:
adhd hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy zegt en denkt om het half uur iets anders.
Mafklapperquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
rom zou geen 20000 euro pakken want ze denkt dat ze nog kan winnen
Billie heeft haar gewaarschuwd voor die slangquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Romy zei gisteren ook dat ze wilde dat Cemal zou blijven
welk idee daar komt van henzelf?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
dit idee is echt niet van meh heur lurkertjes
dit..........quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Billie heeft haar gewaarschuwd voor die slan
Billie was de poort nog niet uit of ze zei tegen hem dat hij degene was die ze echt vertrouwdequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Billie heeft haar gewaarschuwd voor die slan
Daarom heeft hij dit bedacht. Hij denkt geen kans te maken. Dus zodra dit plan wordt goedgekeurd gaar Mehmet met het geld naar huis.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik lach me gek als Mehmet ermee vandoor gaat
Maar toch ..als Romy zou moeten kiezen tussen Mehmet of Fay ....of Linda en Fay op de dinsdag ...Mehmet en Linda staan toch wel iets hoger op haar lijstje ...quote:
Uhh neequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Billie was de poort nog niet uit of ze zei tegen hem dat hij degene was die ze echt vertrouwde
wat zoll ze niet pakken?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy zegt en denkt om het half uur iets anders.
Iedereen weet het morgenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet : dit mag naar niemand uitlekken
Dan heeft hij precies de juiste in vertrouwen genomen. Romy kun je echt vertrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet : dit mag naar niemand uitlekken
gele stoel?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef rowan634 het volgende:
er is iets verkocht waar ivan een beetje verdrietig over is
[ afbeelding ]
Ze willen een geldpotje apart maken. Iemand die denkt geen kans te maken kan dat geld pakken en moet dan onmiddellijk utopia verlaten.quote:
Hij lult ook een stuk in de ronte. Er is niks van waarquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heeft hij precies de juiste in vertrouwen genomen. Romy kun je echt vertrouwen
Echt he, wat een koekwaus.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heeft hij precies de juiste in vertrouwen genomen. Romy kun je echt vertrouwen
Daarom ging zijn amulet ook naar Cemal..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet heeft Romy allang zien bonden met de 3ling
zijn schoonmoeder?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef rowan634 het volgende:
er is iets verkocht waar ivan een beetje verdrietig over is
[ afbeelding ]
Of hij doet het weer expres net zoals hij bij bats deedquote:
huh? dat was toch al verkocht?quote:
Wss wel, gehaaide die er tot nu toe fijntjes tussendoor fietst.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij doet het weer expres net zoals hij bij bats deed
volgens mij weet hij wel dat rom niet te vertrouwen isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of hij doet het weer expres net zoals hij bij bats deed
Je meent hetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij weet hij wel dat rom niet te vertrouwen is
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Wss wel, gehaaide die er tot nu toe fijntjes tussendoor fietst.
Zo heeft hij ook Bil uitgeprobeerd......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
daarom had hij dat raam zo snel uit het keetje gehaald toch, of was dat om de twins te fucken? maar het zal wel van niet danquote:
Hij zegt regelmatig dat hij helemaal niemand daar vertrouwtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij weet hij wel dat rom niet te vertrouwen is
nee dat was om het raam veilig te stellenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarom had hij dat raam zo snel uit het keetje gehaald toch, of was dat om de twins te fucken? maar het zal wel van niet dan
Ze trapt in de slangquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
romy vindt het leuk , en mehmet moest meteen aan romy denken , de sprankeling in haar ogen is wer terug zegt mehmet
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo heeft hij ook Bil uitgeprobeerd......
hij zegt precies wat hij doet en en iedereen pikt het tot nu toe, ben benieuwd wie de eerste is die wakker wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Totaal niet te vertrouwen. Maar dat zegt hij zelf ook gewoon hardop dat kan ik wel waarderen
Goeie ik denk dat Billie gelijk hadquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
Is mehmet nou een slang, of is het een sympathieke gast.
Ik krijg er echt totaal geen hoogte van.
Niemand. Ze zijn veel te veel bezig met zichzelfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij zegt precies wat hij doet en en iedereen pikt het tot nu toe, ben benieuwd wie de eerste is die wakker wordt
dan heb ik dat 'omdat het verkocht is' er zelf wel achter bedacht hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee dat was om het raam veilig te stellen
ach gaat het nu los met deze psycho spelen, dat is toch en opdracht van feboquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze willen een geldpotje apart maken. Iemand die denkt geen kans te maken kan dat geld pakken en moet dan onmiddellijk utopia verlaten.
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan heb ik dat 'omdat het verkocht is' er zelf wel achter bedacht hebben
Ik weet hetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zei de grootste slang (bil wou eerst zelf op meh stemmen )
Een sympathieke slang dan......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
Het is idd een soort WIDM trucje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze willen een geldpotje apart maken. Iemand die denkt geen kans te maken kan dat geld pakken en moet dan onmiddellijk utopia verlaten.
Mierenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
aardappels lekker onbedekt, of hebben ze daar geen vliegen ?
Ik begin hem ook sympathiek te vinden.quote:
maar die gaan niet als eerste op aardappels zittenquote:
Vliegen idd. De deuren staan de hele dag open.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar die gaan niet als eerste op aardappels zitten
Ik vind dat hij het spel wel geinig speelt (oke dat geldkistjeding vind ik minder). Dus niet perse slang maar ook niet perse sympathiek.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar die gaan niet als eerste op aardappels zitten
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:21 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
popquiz die linda gemaakt heeft volgens mij
Geen idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
dan is er grote kans dat hij ook in de eindfinale zitquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand. Ze zijn veel te veel bezig met zichzelf
Dan hoop ik dat hij wintquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is er grote kans dat hij ook in de eindfinale zit
maar ik heb er al geen zin meer aan , want het is al 1-1 bewust dus streamertje pestenquote:
Tijd voor een filmpje dusquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ik heb er al geen zin meer aan , want het is al 1-1 bewust dus streamertje pesten
ja inderdaad, ik kan ook niet echt naar linda luisterenquote:
ja sluik reclamequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:30 schreef chufi het volgende:
Dit zijn dus allemaal artiesten van de line up op 26 may
met gina was dat ook altijd leuk die spelletjes, die probeerde boven iedereen uit te schreeuwenquote:
Dan moeten ze opschieten nog steeds geen 1 extra kaartje verkocht.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:41 schreef Yaksa het volgende:
En de uitkomst van al dit geschreeuw straks: 6 kaartjes verkocht.
hij lijkt meer op die man uit kuifjequote:
Generaal Alcazar?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij lijkt meer op die man uit kuifje
Hoelang was ze gestopt?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Romy rookt weer helemaal he. Zo stom als je er al zo lang af bent.
Een vroeg zomerzonnetje op die witte snoetjes doet wonderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toegeven dat de twins er stukken beter uit gaan zien....
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy gaat geen seconde alleen gelaten worden
Zondag op 1 in de popipollquote:
dat werd wel eerlijk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Twins gaan Romy helpen jaja dat kennen we
Die leven in een kokertje.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een rare lui toch.
Vol op elkaar stemmen, en de volgende dag weer in elkaars kont kruipen.
quote:
Zelfs Bas niet,quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:05 schreef rowan634 het volgende:
De twins reageren niet echt op de vuilspuierij van Romy over Ivan
Je moet het nu eenmaal doen met de mensen die er zijn. Er zijn geen anderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |