SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Uithoren waar Romy nu staat en wat ze van plan is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
waarom wil Mehmet iets (denk gesprek) zonder andere mensen erbij.
Als ze slim is sluit ze bij team Vide aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mehmet, Linda en Romy kunnen de Twins eruit spelen ....
Erg he......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit net Rienk terug te luisteren met de Twins, wat een gore klootzak ...![]()
![]()
Ik vind vooral het verdraaien van de waarheid verschrikkelijk..en dan zijn sprookjesverhalen..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit net Rienk terug te luisteren met de Twins, wat een gore klootzak ...![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Baasie en Ivan kunnen niet samen in een team......
denk het niet, denk dat hij niet wil dat romy uit rancune gaat stemmenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Mehmet lekker dubbel spel gaan spelen en vooral discreet met Romy willen praten haha.
Het zou natuurlijk het slimste zijn wat ze kunnen doen, die twins zijn nu het meest gevaarlijk..Maar ja ze praten elkaar altijd naar de mond en dan kunnen ze niet meer terugquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Baasie en Ivan kunnen niet samen in een team......
wanneer gaan ze zitten ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Uithoren waar Romy nu staat en wat ze van plan is.
Verder had hij gisteren geen goed woord voor d'r over maar goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef lorrie03 het volgende:
mehm wil gesprek met romy zonder anderen erbij
Omdat ze allebei een ander bontje hebben vanaf het begin al....lijkt wel of ze zo de bewoners in hun groepje nog een beetje kunnen beinvloeden.......hoe te stemmen. Ik denk zelf dat er eerst nog andere gaan voordat die twee op elkaar gaan stemmen....(als ze er inderdaad voor de pot inzitten)quote:
ja, snap er ook niks van.. hoe kun je zo met mensen omgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Romy en twins zijn alle drie de allergrootste schijnheilige meiden die ik ooit daarin die loods heb gezien. Ze moeten elkaar helemaal niet en dan nu zo slijmen alleen maar om te kunnen winnen.
Bont jasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze allebei een anders bontje hebben vanaf het begin al....lijkt wel of ze zo de bewoners in hun groepje nog een beetje kunnen beinvloeden.......hoe te stemmen. Ik denk zelf dat er eerst nog andere gaan voordat die twee op elkaar gaan stemmen....(als ze er inderdaad voor de pot inzitten)
Dat kun je ze niet verwijten, wel dat ze het op een schijnheilige manier doen, maar winnen willen ze allemaal, dat is prioquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Romy en twins zijn alle drie de allergrootste schijnheilige meiden die ik ooit daarin die loods heb gezien. Ze moeten elkaar helemaal niet en dan nu zo slijmen alleen maar om te kunnen winnen.
En wie neemt Cemal in bed als hij verdrietig is.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als Romy verdrietig is gaat ze bij Bas in bed.
Ik hoop een mooi lief meisje die hem waardeert zoals hij is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie neemt Cemal in bed als hij verdrietig is.....
een vent met een dikke lulquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie neemt Cemal in bed als hij verdrietig is.....
En visa versaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Die romy kan toch zo giga liegen niet normaal. Hoor haar gister nog zo tekeer gaan over Linda en moet je haar nu horen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Die romy kan toch zo giga liegen niet normaal. Hoor haar gister nog zo tekeer gaan over Linda en moet je haar nu horen.
Gister is Linda absoluut niet tekeer gegaan over Romy. Romy noemde Linda van alles en nog wat.quote:
Inderdaad, die bleef netjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Och, zo heeft Linda niet gedaan toen Romy Madi een mes in haar rug stak.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |