Ahzo.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het in principe wel werkt, maar dat was een antwoord uit 2015. Ze hebben bij een recente update ingevoerd dat je met een Google API key dit soort dingen kan omzeilen en nog wat andere zaken. Het probleem is nu dus dat ik wel zo'n key heb, maar dat het programma die niet accepteert en dat er dus nergens een oplossing voor te vinden is. Vandaar mijn vraag hier, aangezien er toch iemand met een oplossing moet zijn.
Ik gebruik liever die van tomtom veel simpelerquote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
jij moet je boete binnen 2 weken betalen, zij binnen 2 jaar.. Verschil moet er zijn he.quote:Op donderdag 10 mei 2018 13:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van de week al met de rechtbank aan de lijn gehangen waarom het vonnis nog niet op schrift staat zodat het CJIB eindelijk m'n euro's terug over gaat maken.
Sorry meneer kan nog lang duren doei. U kunt wel een klacht indienen maar dat gaat niks helpen.
De wettelijke rente is inmiddels al bijna zo hoog dat ik mijn administratiekosten terug ga krijgen.
Gebruik zelf ook Tyre maar heb een oudere versie. Misschien kan je die met way back nog installeren. Je zou inderdaad gewoon handmatig de waypoints kunnen gaan slepen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
Gaaf! Foto's maken hè?quote:
quote:
Je verkoopt je waardigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:27 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat niet dood aan een proefrit hoor Moebsje
Tof!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:07 schreef Sarasi het volgende:
Nou. De demo motor is verkocht.
Maar goed ik heb net m'n A zwaar gehaald, heb nu nog een GS500 en overweeg als ik eenmaal een baan heb straks een chopper, was mijn antwoord op de vraag of ik eventueel eentje wilde kopen. Hij hoorde "ja", dus nu mag ik alsnog op de Street Rod rijden.Die wilde ik oorspronkelijk ook, maar die was hier niet beschikbaar dus ik moest op de Fat Bob. Ook nu is 't nog geen demo motor, maar ik mag toch even een klein rondje doen voor 't gevoel.
Dus nu zit ik te wachten op groene platen zodat ik kan brommen.
want zo'n rammelding is waardig enzoquote:
Zegt de man met de KTMquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:52 schreef Maegrim het volgende:
[..]
want zo'n rammelding is waardig enzo![]()
tijdens de vro zondag was de enige waar iets aframmelde een multistrada, die verloor een stuk dashboard in de berm en ging zonder weer naar huis
Harleyquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tof!
Ik zou ook best een Night Rod of de Jax Teller () Dyna willen
Die werkt ja, ziet er best tof uit eigenlijkquote:
Ja ik vond 'm echt leuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die werkt ja, ziet er best tof uit eigenlijkNormaal gesproken ben ik echt niet van de choppers maar dit ziet er toch wel goed uit
Nee ik probeerde de telefoon even een beetje bij de Leo Vince uitlaat te hangen maar toen liet ik per ongeluk de opnameknop al los.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:58 schreef Maegrim het volgende:
[..]
was dat nou een snoekduik of een salto over het zadel heen?
Gaaf!quote:
ik zou effe een account aanmaken met een andere naamquote:
Ah ja thanks.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zou effe een account aanmaken met een andere naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |