abonnement Unibet Coolblue
pi_179054508
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die trekbandjes werken juist niet omdat die niet elastisch zijn. Schuift je tas een beetje, zit dat trekbandje los...
Man zo een hele pokkel, krijg je nooit vast met met elastiek...dat gaat toch schuiven ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_179055498
Ik ga nog even prutsen vanmiddag en anders dikke boeie pleur ik wel de rugzak vol
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 10 mei 2018 @ 02:18:49 #53
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179055931
Reed vanochtend naar school en zat even achter een diender. Dus we naderen het einde van de 30-zone, dus ik flikker mn richting aan naar links, zet 'm ernaast, er voorbij en ga in het vak voor linksaf bij de verkeerslichten staan.

Word ik op mn schoudertje getikt. Oom agent: "Jongeman het is hier een 30 zone, wij rijden 30, het kan nooit zo zijn dat jij ons inhaalt."

Ik: "Ik nam aan dat jullie rechtdoor gingen dus ik sorteer links voor? "

Aandacht vragen is aandacht krijgen _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179060508
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
pi_179060588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
Eerste hit van Google.
Your opinion of me is none of my business.
pi_179060861
quote:
Ik heb uiteraard ook al gegoogled, maar ze hebben dus recent deze feature geïntroduceerd, maar ze leggen niet uit wat je moet doen als het niet werkt :') Zou het graag werkend hebben maar anders moet het maar zo ja.
pi_179061247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik heb uiteraard ook al gegoogled, maar ze hebben dus recent deze feature geïntroduceerd, maar ze leggen niet uit wat je moet doen als het niet werkt :') Zou het graag werkend hebben maar anders moet het maar zo ja.
Hoezo? Het is geen kwestie van niet werken, zoals ik het lees. Je stippelt een route uit met behulp van waypoints en nu trekt Tyre een 'hulplijn' die de route zoals nu, actueel, mogelijk is. Maar die route wordt niet opgeslagen, alleen de waypoints sla je op. En op het moment dat je de route dan gaat rijden, berekent ie opnieuw de route zoals dan, actueel, mogelijk is. En die route ga je dan rijden. Je neemt de passen dus wel op in de route. De hulplijn van Tyre loopt er alleen nu niet doorheen omdat de passen nu dicht zijn, maar als ze open zijn pakt 'ie ze automatisch wel weer mee.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:18:24 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179061711
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 02:18 schreef Amoeba het volgende:
Reed vanochtend naar school en zat even achter een diender. Dus we naderen het einde van de 30-zone, dus ik flikker mn richting aan naar links, zet 'm ernaast, er voorbij en ga in het vak voor linksaf bij de verkeerslichten staan.

Word ik op mn schoudertje getikt. Oom agent: "Jongeman het is hier een 30 zone, wij rijden 30, het kan nooit zo zijn dat jij ons inhaalt."

Ik: "Ik nam aan dat jullie rechtdoor gingen dus ik sorteer links voor? "

Aandacht vragen is aandacht krijgen _O_
ja, zo makkelijk gaat dat.. Moet je eens geld vragen -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:23:16 #59
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179061794
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja, zo makkelijk gaat dat.. Moet je eens geld vragen -O-
Van de week al met de rechtbank aan de lijn gehangen waarom het vonnis nog niet op schrift staat zodat het CJIB eindelijk m'n euro's terug over gaat maken.


Sorry meneer kan nog lang duren doei. U kunt wel een klacht indienen maar dat gaat niks helpen.

De wettelijke rente is inmiddels al bijna zo hoog dat ik mijn administratiekosten terug ga krijgen. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179061918
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoezo? Het is geen kwestie van niet werken, zoals ik het lees. Je stippelt een route uit met behulp van waypoints en nu trekt Tyre een 'hulplijn' die de route zoals nu, actueel, mogelijk is. Maar die route wordt niet opgeslagen, alleen de waypoints sla je op. En op het moment dat je de route dan gaat rijden, berekent ie opnieuw de route zoals dan, actueel, mogelijk is. En die route ga je dan rijden. Je neemt de passen dus wel op in de route. De hulplijn van Tyre loopt er alleen nu niet doorheen omdat de passen nu dicht zijn, maar als ze open zijn pakt 'ie ze automatisch wel weer mee.
Ja ik snap dat het in principe wel werkt, maar dat was een antwoord uit 2015. Ze hebben bij een recente update ingevoerd dat je met een Google API key dit soort dingen kan omzeilen en nog wat andere zaken. Het probleem is nu dus dat ik wel zo'n key heb, maar dat het programma die niet accepteert en dat er dus nergens een oplossing voor te vinden is. Vandaar mijn vraag hier, aangezien er toch iemand met een oplossing moet zijn.
pi_179062100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ja ik snap dat het in principe wel werkt, maar dat was een antwoord uit 2015. Ze hebben bij een recente update ingevoerd dat je met een Google API key dit soort dingen kan omzeilen en nog wat andere zaken. Het probleem is nu dus dat ik wel zo'n key heb, maar dat het programma die niet accepteert en dat er dus nergens een oplossing voor te vinden is. Vandaar mijn vraag hier, aangezien er toch iemand met een oplossing moet zijn.
Ahzo. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_179063457
Weer ff lopen prutsen...gaat wel goed komen !

Morgen 7000 beurt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_179064895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
Ik gebruik liever die van tomtom veel simpeler
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:27:10 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179073002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Van de week al met de rechtbank aan de lijn gehangen waarom het vonnis nog niet op schrift staat zodat het CJIB eindelijk m'n euro's terug over gaat maken.


Sorry meneer kan nog lang duren doei. U kunt wel een klacht indienen maar dat gaat niks helpen.

De wettelijke rente is inmiddels al bijna zo hoog dat ik mijn administratiekosten terug ga krijgen. :P
jij moet je boete binnen 2 weken betalen, zij binnen 2 jaar.. Verschil moet er zijn he.

Anne dr spiegel werd er eens vanaf gekickt, heb ik zelf die flapdrol bij zijn nekvel gepakt (en wat heen en weer geschud en lichtjes getoucheerd, maar dat terzijde) die knakker werd uiteraard schuldig bevonden, moest betalen, heeft geloof ik een paar jaar geduurd voor we eens geld zagen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:43:29 #65
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_179079208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt iemand hier wel eens Tyre om routes te maken voor navigatiesystemen? Ik ben nu bezig met routes maken voor mijn Zuid-Tirol trip volgende maand, maar omdat sommige passen nog dicht zijn kan ik die niet opnemen in de route. Ik kan dit omzeilen met een Google API key die ik nu ook heb, alleen wil Tyre hem niet accepteren. Misschien dat iemand hier daar kennis van heeft?
Gebruik zelf ook Tyre maar heb een oudere versie. Misschien kan je die met way back nog installeren. Je zou inderdaad gewoon handmatig de waypoints kunnen gaan slepen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_179083721
Vandaag Harley! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:02:50 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179084021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:38 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag Harley! *O*
Gaaf! Foto's maken hè?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_179084129
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gaaf! Foto's maken hè?
Natuurlijk! Al is 't maar voor jou.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:38:06 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_179084592
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Natuurlijk! Al is 't maar voor jou.
O+
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:22:05 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179085265
Vandaag Ducati *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:51:30 #71
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179085704
Oh wacht ik heb iedere dag dat voorrecht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179087030
Nou. De demo motor is verkocht. :')

Maar goed ik heb net m'n A zwaar gehaald, heb nu nog een GS500 en overweeg als ik eenmaal een baan heb straks een chopper, was mijn antwoord op de vraag of ik eventueel eentje wilde kopen. Hij hoorde "ja", dus nu mag ik alsnog op de Street Rod rijden. :D Die wilde ik oorspronkelijk ook, maar die was hier niet beschikbaar dus ik moest op de Fat Bob. Ook nu is 't nog geen demo motor, maar ik mag toch even een klein rondje doen voor 't gevoel.

Dus nu zit ik te wachten op groene platen zodat ik kan brommen. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:11:31 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179087106
Gefeliciteerd en gooi dat chopper idee nou gewoon in de kliko :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179087420
Ik wil dat ook wel een keer doen hoor, uurtje rondtuffen met zo'n ding. 8-)


Je gaat niet dood aan een proefrit hoor Moebsje :*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_179087564
Ik zou best een keer een oude Nighthawk willen proberen ook. Of een GN250! :D O+
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')