SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaar mijn uitzendingen-vraagje![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ben jij dat op de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vandaar mijn uitzendingen-vraagje
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Mag ik je aanraken.quote:
Was erg geinig om een keertje mee te makenquote:
Jij welquote:Op maandag 7 mei 2018 21:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken.Met de enige echte Frank Visser op de foto
Ahh dat is liefquote:
ja vet veelquote:
Dit is de eerste van het nieuwe seizoen, en "mijn" uitzending zit gepland voor deze maandquote:Op maandag 7 mei 2018 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ahh dat is liefKomt de uitzending nog of is de uitzending al geweest?
Wat gaat het onderwerp worden van de uitzendingquote:Op maandag 7 mei 2018 21:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit is de eerste van het nieuwe seizoen, en "mijn" uitzending zit gepland voor deze maandkunnen we fijn "spot HJM" spelen!
Eerst zorgen voor tikkende verwarmingsbuizenquote:
Ook uiteraard vreselijke zeurmensen over geluidsoverlast.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat gaat het onderwerp worden van de uitzending
Tikken op je hoofd kun je krijgenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eerst zorgen voor tikkende verwarmingsbuizen
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, dan kun je je voorbereiden. Hij is alleen van de achterkant dus.
*proest*quote:Op maandag 7 mei 2018 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, dan kun je je voorbereiden. Hij is alleen van de achterkant dus.
Het zal je buurman maar zijn. Die waarschijnlijk het enige pad naar de weg wil gaan afsluiten.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:43 schreef Deckard het volgende:
Ik vind het wel een zielige man. Stelletje klerelijers die het pad verknallen.
Ik ken dat soort paden wel en er zijn altijd van die asocialen die er met teveel gewicht door heen gaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het zal je buurman maar zijn. Die waarschijnlijk het enige pad naar de weg wil gaan afsluiten.
Probeer 'hoerenbuurt' toe te voegen aan je zoekopdracht.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef WcPot het volgende:
Heeft iemand de plek op GoogleMaps al gevonden? Ik zit al te zoeken in het kleine plaatsje Gorredijk
Dan kom je uit op de Weazequote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Probeer 'hoerenbuurt' toe te voegen aan je zoekopdracht.
Langs een vaartje zo te zien, ik ga zoekenquote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef WcPot het volgende:
Heeft iemand de plek op GoogleMaps al gevonden? Ik zit al te zoeken in het kleine plaatsje Gorredijk
Whehe vind ik mooi!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef WcPot het volgende:
Moet niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij. En het is buitenafquote:Op maandag 14 mei 2018 20:57 schreef luukert het volgende:
[..]
Langs een vaartje zo te zien, ik ga zoeken
Ik zou eerder paardennaaier of kankerzooitje proberen.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:56 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Probeer 'hoerenbuurt' toe te voegen aan je zoekopdracht.
Denk jij echt dat hij dat aangenomen zou hebben?quote:Op maandag 14 mei 2018 21:00 schreef Szura het volgende:
Was er nou geen enkel familielid die kon hebben gezegd dat deze mafkees beter niet op tv kon gaan
Dan knal je gewoon in de slootquote:Op maandag 14 mei 2018 21:01 schreef zoem het volgende:
Met 70 over dat pad is gewoon een dodemansrit
Ja echt hequote:Op maandag 14 mei 2018 21:18 schreef WcPot het volgende:
56x met een trekker of één keer een vrachtauto
quote:Op maandag 14 mei 2018 21:20 schreef praadje het volgende:
Las ergens op Twitter dat die oude baas nogal wat flessen drank naast zijn stoel had staan.
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2018 21:20 schreef praadje het volgende:
Las ergens op Twitter dat die oude baas nogal wat flessen drank naast zijn stoel had staan.
Het slechtste van een Fries en een Amsterdammer in 1 persoon verenigdquote:Op maandag 14 mei 2018 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha wat een typische stugge boze Fries. Heerlijk!
Heeft waarschijnlijk een eigen stokerij net als Ma Flodderquote:
Binnenkort een mooie geasfalteerde weg op kosten van de buurmanquote:Op maandag 14 mei 2018 21:25 schreef zoem het volgende:
Een boete van 100 euro per keer. Die twee worden schathemeltje rijk
quote:Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ga ik zeker nog een keer terugkijken, briljant.
Dat leek me al duidelijk haha.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er geen, op die ene vriendin na?
Die waarschijnlijk blij is dat hij niet in de buurt woont...quote:Op maandag 14 mei 2018 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er geen, op die ene vriendin na?
idd!quote:Op maandag 14 mei 2018 21:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk blij is dat hij niet in de buurt woont...
En het kan best zijn dat hij zich er op zijn manier wou uitlullen en dat die vriendin een vage kennis is die 60 jaar geleden naast hem zat bij de bruiloft van neef Karel ofzo....quote:Op maandag 14 mei 2018 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!![]()
Nou, die heeft dus binnenkort een probleem!
Hoe dan ook; een interessant personage!quote:Op maandag 14 mei 2018 22:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En het kan best zijn dat hij zich er op zijn manier wou uitlullen en dat die vriendin een vage kennis is die 60 jaar geleden naast hem zat bij de bruiloft van neef Karel ofzo....
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:51 schreef _JdM_ het volgende:
Henk Nijland heeft in 2007 bij de Rijdende Rechter ook ruzie gemaakt met zijn andere buurman, met in de hoofdrol het pad: http://www.uitzendinggemi(...)ijdende_Rechter.html
Genot, straks ff kijkenquote:Op maandag 14 mei 2018 22:51 schreef _JdM_ het volgende:
Henk Nijland heeft in 2007 bij de Rijdende Rechter ook ruzie gemaakt met zijn andere buurman, met in de hoofdrol het pad: http://www.uitzendinggemi(...)ijdende_Rechter.html
Toen leefde zijn paarden nogquote:Op maandag 14 mei 2018 22:51 schreef _JdM_ het volgende:
Wij hebben hier steevast de ondertiteling aan staan zodat mijn vrouw Nederlands kan leren, maar in dit specifieke geval hielp het mij ook ff om het grootste deel van zijn gevloek en gekaffer te vertalen!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:45 schreef Nober het volgende:
Hadden ze die vent niet kennen ondertitelen?
En in 2007 was íe, vergeleken met 2011, nog de redelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben hier steevast de ondertiteling aan staan zodat mijn vrouw Nederlands kan leren, maar in dit specifieke geval hielp het mij ook ff om het grootste deel van zijn gevloek en gekaffer te vertalen!Alleen af en toe was er amper een touw aan vast te knopen waar hij het nu ineens weer over had.
In die oude aflevering uit 2007 is hij heel wat beter te begrijpen, maar da's veel minder grappig om te kijken!
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En in 2007 was íe, vergeleken met 2011, nog de redelijkheid zelve.
In 2007 had hij ook nog wel een punt. Een buurman die op andermans erf gif gaat spuiten met het risico dat de paarden het kunnen binnenkrijgen, en een erfdienstbaarheid die eigenlijk niet meer nodig was omdat de buurman in kwestie inmiddels een eigen verbinding met de openbare weg had. Het verbaasde mij dan ook dat bij de zaak in 2007 mr. Visser niet oordeelde dat de erfdienstbaarheid opgeheven kon worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]idd, hoewel het eigenlijk om de zelfde situatie ging.
Om eerlijk te zijn heb ik het niet af gekeken; die oude uitzendingen zijn lang niet zo leuk om naar te kijken, vinden we.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In 2007 had hij ook nog wel een punt. Een buurman die op andermans erf gif gaat spuiten met het risico dat de paarden het kunnen binnenkrijgen, en een erfdienstbaarheid die eigenlijk niet meer nodig was omdat de buurman in kwestie inmiddels een eigen verbinding met de openbare weg had. Het verbaasde mij dan ook dat bij de zaak in 2007 mr. Visser niet oordeelde dat de erfdienstbaarheid opgeheven kon worden.
Klopt, dat met dat janken bij de foto's van die paarden ging wel erg ver om uit te zenden, maar qua montage was het wel weer erg goed/grappig gedaan om hem helemaal als een complete mafkees af te schilderen. Volgens mij teken je ook er voor dat je toestemming geeft om jou af te schilderen zoals zij willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:26 schreef kalinhos het volgende:
Al kan je je ook afvragen of je dit wel moet uitzenden. Zo'n man die amper meer weet wat die doet en die louter onzin spreekt. Dieptepunt dat shot dat hij geknield bij zijn paardenfotos zat...Ik weet het is sbs6 dus sensatie etc...Maar eigenlijk moet je dit niet willen uitzenden vind ik.
Okay, iedereen kan het, als ze willen, zelf zoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:48 schreef zoem het volgende:
Ondanks goed speurwerk, heb ik de exacte locatie er toch maar even uitgeknipt.
Mjah door gewoon even terug te scrollen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:00 schreef Gia het volgende:
Okay, iedereen kan het, als ze willen, zelf zoeken.
quote:De 62-jarige Tineke gaat al jarenlang gebukt onder de terreur van haar buren. Na dertig jaar kommer en kwel is de familie in kwestie eindelijk verhuisd. Tineke zou daar blij mee moeten zijn.
Elke week is uniek.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:32 schreef zoem het volgende:
Nieuwe intro? Of let ik gewoon nooit goed op.
Hij is wel een beetje aan de grote kant ja.. als hij omvalt hebt je een groter probleem.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Die boom is veel te groot voor die postzegeltuintjes
Waarschijnlijk ooit eens voor de grap een kastanje in de grond gestopt.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Die boom is veel te groot voor die postzegeltuintjes
De boom staat er nog als dit het huis isquote:Op maandag 21 mei 2018 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)er-hoogkamerlaan-50/
Dit is volgens mij het huis
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 mei 2018 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Je weet niet hoe oud die foto's zijn...het huis staat inmiddels al langer dan een half jaar te koop. Gezien de uitgeleefde staat van het huis is het op zich ook wel logisch dat niemand die 170k op tafel wil leggen.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
De boom staat er nog als dit het huis is
Spoilerquote:Op maandag 21 mei 2018 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien reist poezenkind mee, hoop ik.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo zit er nog een kat in dat huis als ze al zijn verhuisd?
Wanneer ben jij te zien op TVquote:Op maandag 21 mei 2018 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien reist poezenkind mee, hoop ik.
Dat vragen wij ons ook afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |