abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179049022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

goser alstublieft stop met deze onzin....
Je hebt een hoofd scouting en regionale scouts. Bijvoorbeeld iemand die in Scandinavië scout of Zuid Amerika of juist alleen voor jeugd teams. De hoofdscout filtert deze spelers en draagt de beste aan bij de technisch directeur. Die bekijkt de financiële mogelijkheden en overlegt met de trainer.
pi_179049241
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je hebt een hoofd scouting en regionale scouts. Bijvoorbeeld iemand die in Scandinavië scout of Zuid Amerika of juist alleen voor jeugd teams. De hoofdscout filtert deze spelers en draagt de beste aan bij de technisch directeur. Die bekijkt de financiële mogelijkheden en overlegt met de trainer.
effe serieus

jij denkt dat om haps berghuis amrabat st juste naar Feyenoord te halen je scouts nodig heb?
ja voor kuyt van persie hebben we scouts nodig????

Die stonden in alle rankings en analyses in de media gewoon goed genoteerd...of daar wist men al van wat deze spelers konden..daar heb je echt geen fukking scout voor nodig....

spelers als bilal tapia toornstra en nog een paar andere die de afgelopen 5 jaar door martin van geel gehaald zijn gewoon op goed geluk gehaald op basis van een paar wedstrijden die door van geel gezien zijn....

kortom mijn harvard analyse zegt dat van geel nu gewoon moet opdonderen want anders wordt het weer jaren niets....

Het was teveel niets met het overgrote deel van de spelers die van geel haalde
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179052036
Nou Ayoub dus rood zojuist. Die wil niet meer spelen voor utrecht
  woensdag 9 mei 2018 @ 22:01:38 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179052055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Nou Ayoub dus rood zojuist. Die wil niet meer spelen voor utrecht
Ja dat zal het zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179054551
Meester scout Klaas....Dumphries?
pi_179057779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:01 schreef Duveldrinker het volgende:
wie is dat?

ik ken hem niet ...nee dus.....want meestal gaat het fout als ik hem niet ken....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:10:16 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179057842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 00:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Dumfries. Veel te goed voor Feyenoord. Die komt naar PSV.
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:11:20 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179057858
Hearing that Feyenoord has registered the U23 team for the International Premier League. Team will play against the likes of Dortmund II, Chelsea U23, and so on.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:32:27 #209
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179058050
Als vervanging van de centrale verdedigers zou ik Kik Pieri in de gaten houden.

Gr Hans!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:49:24 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179058212
https://www.vi.nl/pro/ove(...)den/share/bcfa94ce01

Tof interview met Bijlow, beetje ongelukkige titel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:49:32 #211
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_179058214
M.i. is scouting redelijk overratedanno 2018. Tegenwoordig probeert een trainer/coach niet meer het meeste te halen uit een selectie die hem wordt gegund, maar heeft een "visie" als ten hag, vangaal etcetc en wil dan spelers die in dat visieplaatje passen. Hierdoor zijn de mogelijkheden voor scouting al minder effectief omdat de trainer in kwerstie spelers zal doordrukken ongeacht wat een scout ervan zal vinden. Dus 95% van de transfers van feyenoord zijn bekende spelers van de club waarvoor men dus ook geen scout nodig heeft.
Ik denk wel dat scouten nut heeft in 2e/3e wereldlanden en hoop je op een mazzeltje, maar volgens mij worden merendeel van de spelers gewoon aangeboden, waarna iemand een 1ste lijns beoordeling maakt of het uberhaupt een interessante speler zou kunnen zijn. Sinds van geel bij feyenoord zit, zie je dat men veel terugpakt op oude bekenden of spelers uit de eigen competitie en dan heb je als van geel geen scouts meer nodig. De organsatie is gewoon zo ingericht om minder gebruik te maken van scouts wat ook weer centen scheelt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 10 mei 2018 @ 09:57:22 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179058307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:49 schreef govie het volgende:
M.i. is scouting redelijk overratedanno 2018. Tegenwoordig probeert een trainer/coach niet meer het meeste te halen uit een selectie die hem wordt gegund, maar heeft een "visie" als ten hag, vangaal etcetc en wil dan spelers die in dat visieplaatje passen. Hierdoor zijn de mogelijkheden voor scouting al minder effectief omdat de trainer in kwerstie spelers zal doordrukken ongeacht wat een scout ervan zal vinden. Dus 95% van de transfers van feyenoord zijn bekende spelers van de club waarvoor men dus ook geen scout nodig heeft.
Ik denk wel dat scouten nut heeft in 2e/3e wereldlanden en hoop je op een mazzeltje, maar volgens mij worden merendeel van de spelers gewoon aangeboden, waarna iemand een 1ste lijns beoordeling maakt of het uberhaupt een interessante speler zou kunnen zijn. Sinds van geel bij feyenoord zit, zie je dat men veel terugpakt op oude bekenden of spelers uit de eigen competitie en dan heb je als van geel geen scouts meer nodig. De organsatie is gewoon zo ingericht om minder gebruik te maken van scouts wat ook weer centen scheelt.
Zelden zo'n onzin gelezen. Scouting is essentieel als je als club een goede match wil tussen ervaring en talentvolle jeugd. Dat is alleen niet de weg die Feyenoord kiest.

Bij PSV is de (jeugd)scouting goed op orde. Daarom is de O19 zo sterk en daarom komen spelers als Pereiro, Lozano, Romero, Laursen Gudmondson, Mauro, Catic en Aboukhlalgod naar de club. Die worden echt niet aangeboden als je als club geen netwerk hebt in die landen of niet gaat kijken in Nederland bij andere clubs. En nee, dat worden niet allemaal toppers, maar het merendeel heeft zijn waarde en potentie al wel bewezen.

Als je zo elk jaar 1 of 2 spelers binnen kunt halen die een meerwaarde blijken (al is het maar omdat ze het niveau van 'Jong' omhoog trekken), doe je het gewoon meer dan prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door BadderHaring op 10-05-2018 10:04:44 ]
pi_179058458
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij PSV is de (jeugd)scouting goed op orde. Daarom is de O19 zo sterk en daarom komen spelers als Pereiro, Lozano, Romero, Laursen Gudmondson, Mauro, Catic en Aboukhlalgod naar de club. D
_O- _O- _O- _O-
Heb je pilletjes weer vergeten in te nemen op hemelvaartsdag.....

De jeugdopleiding van pisvee heeft jaren geen fuck weer voorgesteld.......dat er afgelopen seizoen wat spelers zijn doorgebroken heeft puur te maken met de financieen van psv die natuurlijk erbarmelijk slecht waren....

En lozano komt natuurlijk alleen naar psv voor de euroos......
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:11:01 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179058480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Heb je pilletjes weer vergeten in te nemen op hemelvaartsdag.....

De jeugdopleiding van pisvee heeft jaren geen fuck weer voorgesteld.......dat er afgelopen seizoen wat spelers zijn doorgebroken heeft puur te maken met de financieen van psv die natuurlijk erbarmelijk slecht waren....

En lozano komt natuurlijk alleen naar psv voor de euroos......
Is goed Klaas.
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:31:05 #215
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179058762
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:11 schreef Caland het volgende:
Hearing that Feyenoord has registered the U23 team for the International Premier League. Team will play against the likes of Dortmund II, Chelsea U23, and so on.
Klinkt goed ^O^

Hoe vaak is dat?
pi_179058840
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Is goed Klaas.
Klaas houdt deze act inmiddels zo lang vol dat mijn initiële (dat betekent zoiets als eerste, Klaas) angst dat het geen act is waarheid lijkt te worden.
pi_179058869
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^

Hoe vaak is dat?
Wordt gespeeld in poules, dus tenzij je 1e wordt in de poule blijft het beperkt tot 3 wedstrijden over een heel seizoen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:48:11 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179059068
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Wordt gespeeld in poules, dus tenzij je 1e wordt in de poule blijft het beperkt tot 3 wedstrijden over een heel seizoen.
Wat is dan het verschil met de Youth League?
  donderdag 10 mei 2018 @ 10:54:06 #219
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179059179
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Leeftijd, niveau tegenstanders, manier van plaatsen.
pi_179059255
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De Youth League is gewoon de u19 versie van de Champions League. Alle ploegen die zich plaatsen voor de Champions League kwalificeren zich ook automatisch voor de Youth League.
pi_179059339
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Leeftijd, niveau tegenstanders, manier van plaatsen.
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:58 schreef Pistolero het volgende:

[..]

De Youth League is gewoon de u19 versie van de Champions League. Alle ploegen die zich plaatsen voor de Champions League kwalificeren zich ook automatisch voor de Youth League.
klopt :)
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:03:17 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179059355
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-

Is goed Klaas.
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:29:57 #223
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179059861
quote:

[..]

Zelden zo'n onzin gelezen. Scouting is essentieel als je als club een goede match wil tussen ervaring en talentvolle jeugd. Dat is alleen niet de weg die Feyenoord kiest.

Bij PSV is de (jeugd)scouting goed op orde. Daarom is de O19 zo sterk en daarom komen spelers als Pereiro, Lozano, Romero, Laursen Gudmondson, Mauro, Catic en Aboukhlalgod naar de club. Die worden echt niet aangeboden als je als club geen netwerk hebt in die landen of niet gaat kijken in Nederland bij andere clubs. En nee, dat worden niet allemaal toppers, maar het merendeel heeft zijn waarde en potentie al wel bewezen.

Als je zo elk jaar 1 of 2 spelers binnen kunt halen die een meerwaarde blijken (al is het maar omdat ze het niveau van 'Jong' omhoog trekken), doe je het gewoon meer dan prima.
Ik denk dat Feyenoord daar inderdaad stappen moet gaan maken. Wachten op talenten uit de jeugd/regio is onvoldoende. Je moet ze tegenwoordig veel meer (in het buitenland) gaan scouten en op vroege leeftijd aan de club binden. Van Geel heeft het geweldig gedaan, maar ik denk dat het nu tijd is voor een ander soort td.

Overigens komt er bij Feyenoord nu wel weer een prima lichting aan.
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:41:12 #224
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179060030
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij de spelers die recent naar Feyenoord van AZ naar Feyenoord zijn gekomen te weten Haps en Berghuis beproef ik echt totaal geen aanpassingsproblemen.
Dus of het verschil AZ naar Ajax is aanzienlijk groter dan het verschil AZ naar Feyenoord of wij hebben gewoon mazzel gehad tot nu toe.
Berghuis is een vreemd voorbeeld. Die is al in het buitenland geweest en dat is daardoor echt wel even wat anders dan een directe overstap.

Haps heeft het heel moeilijk gehad aan het begin. Heeft nu een aantal wedstrijden leuk mee gedaan, maar ik vraag me af of hij op termijn niet uit de basis wordt gespeeld door Malacia. En dan nog; dan hebben we een speler die met moeite de stap heeft gemaakt. Poe poe.

Dat AZ een keer boven ons eindigt zegt niet zoveel hoor. Had je wel willen horen in het kampioensjaar van Feyenoord.
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:46:38 #225
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_179060107
quote:

[..]

1. Ik zei toch dat dit de lijn is die vangeel genomen heeft, beetje domme haringframe want we zijn het eens;
2. De reden waarom lozane en perreirra komen is niet jullie scouting omdat deze spelers begeerd worden door vele clubs en allang alom bekend zijn. Daar heb je geen scout voor nodig, het is gewoon een goede propositie voor de speler om naar psv te gaan, blijkbaar. Maar ook daar heb je scouting niet voor nodig.
3. Ik ben het met je eens dat scouting nuttig kan zijn, mits efficient geintegreerd in je organsatie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')