ach beetje verschil mag er best wezen.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Den haag kan niet kiezen tussen donderdag of vrijdagavond 😐
Het is ook best handig ik kan nooit naar koopavond want dan train ik altijdquote:Op maandag 7 mei 2018 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach beetje verschil mag er best wezen.
daarom.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is ook best handig ik kan nooit naar koopavond want dan train ik altijd
Voetbal ?quote:Op maandag 7 mei 2018 07:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is ook best handig ik kan nooit naar koopavond want dan train ik altijd
lekker tochtigquote:Op maandag 7 mei 2018 07:37 schreef I. het volgende:
Kwam er net achter dat het raam van mijn autodeur rechts niet meer sluit, maar lafjes half-open blijft hangen. Kutding.
Lastigquote:Op maandag 7 mei 2018 07:37 schreef I. het volgende:
Kwam er net achter dat het raam van mijn autodeur rechts niet meer sluit, maar lafjes half-open blijft hangen. Kutding.
Mwah weet niey... het is wel super lekker en leuk ..... en een zware workout!quote:
Ik weet nog wel een workout die super lekker en leuk is.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mwah weet niey... het is wel super lekker en leuk ..... en een zware workout!
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een workout die super lekker en leuk is.
Voorzichtig....Omhoog werken met je hand en dan de smalle kant van een wasknijper als wig tussen het rubber duwen aan de binnenkantquote:Op maandag 7 mei 2018 07:37 schreef I. het volgende:
Kwam er net achter dat het raam van mijn autodeur rechtsachter niet meer sluit, maar lafjes half-open blijft hangen. Kutding.
Ik heb helemaal geen wasknijpers.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Voorzichtig....Omhoog werken met je hand en dan de smalle kant van een wasknijper als wig tussen het rubber duwen aan de binnenkant
ik ookquote:Op maandag 7 mei 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vind het wel stoer als vrouwen aan een vechtsport doen.
Dat doe ik ook, en niet alleen op vrijdag!quote:Op maandag 7 mei 2018 07:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een workout die super lekker en leuk is.
zoals?quote:Op maandag 7 mei 2018 07:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en niet alleen op vrijdag!
rechterkant tegen een hoge muur parkerenquote:Op maandag 7 mei 2018 07:41 schreef I. het volgende:
Maar heb er al een stuk karton tussen geduwd.. Eerste mogelijkheid om te fixen bij de garage is donderdag ofzoSuper triest.
Net nog geprobeerd zelf m'n deurpaneel er af te slopen, maar dat doen we maar niet.
Moet je maar net een action in de buurt hebbenquote:Op maandag 7 mei 2018 07:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Half 9 is de action open, of 8 uur de supermarkt.
Damn, da's wel een goed idee. Rij ik wel eerst m'n buitenspiegel er even af.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
rechterkant tegen een hoge muur parkeren
die kennen ze niet zoveel in Friesland, denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet je maar net een action in de buurt hebben
Het is wel echt empowerment voor jezelf en je word superscherp met je reflexen!quote:Op maandag 7 mei 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vind het wel stoer als vrouwen aan een vechtsport doen.
ja, preciesquote:Op maandag 7 mei 2018 07:43 schreef I. het volgende:
[..]
Damn, da's wel een goed idee. Rij ik wel eerst m'n buitenspiegel er even af.
Euh jawel hoor ieder stad of beetje bijna stad heeft een action!quote:Op maandag 7 mei 2018 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die kennen ze niet zoveel in Friesland, denk ik.
oh nicequote:Op maandag 7 mei 2018 07:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Euh jawel hoor ieder stad of beetje bijna stad heeft een action!
Hoe lang doe je al aan boksen ?quote:Op maandag 7 mei 2018 07:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is wel echt empowerment voor jezelf en je word superscherp met je reflexen!
Dat willen we niet he 😅 Jij het huishouden doen... stel je voorquote:Op maandag 7 mei 2018 07:45 schreef I. het volgende:
Ik woon op loopafstand van vijf winkels die vast wel wasknijpers hebben, maar ik vertik het om wasknijpers te kopen, dan denken mensen straks nog dat ik het huishouden doe.
ik koop ze wel maar dan vertel ik erbij dat ik ze op mijn neus zetmquote:Op maandag 7 mei 2018 07:45 schreef I. het volgende:
Ik woon op loopafstand van vijf winkels die vast wel wasknijpers hebben, maar ik vertik het om wasknijpers te kopen, dan denken mensen straks nog dat ik het huishouden doe.
een man, kan echt nietquote:Op maandag 7 mei 2018 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat willen we niet he 😅 Jij het huishouden doen... stel je voor
Moet ik het ook nog voor je spellen...?quote:
Nee joh, dan denken mensen opeens wel hele rare dingen over mij.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat willen we niet he 😅 Jij het huishouden doen... stel je voor
haha trap je er weer inquote:Op maandag 7 mei 2018 07:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Moet ik het ook nog voor je spellen...?je wilt het gewoon graag even horen!
Sex.... en dan niet Grrrrrrr sex maar Lexysex dan verbrand je nog eens een paar Kcal!
Da's wel een goeiequote:Op maandag 7 mei 2018 07:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik koop ze wel maar dan vertel ik erbij dat ik ze op mijn neus zetm
ja das de volgende smoesquote:Op maandag 7 mei 2018 07:47 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel een goeie
Of zeggen dat de tepelklemmen kapot waren, en je op zoek was naar tijdelijke vervanging.
tof tochquote:Op maandag 7 mei 2018 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd aan Jean Claude van Damme of die film .... the karate kid 🙂
Ja lap zeg!quote:
Jij bent meer dan boksenquote:Op maandag 7 mei 2018 07:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja lap zeg!
Wat is intrappen je wil gewoon graag dat ik over sex praat om Mn naam te eren.
Mijn dank voor deze zelfpromotie
ojaquote:Op maandag 7 mei 2018 07:48 schreef I. het volgende:
Bij Jean Claude van Damme denk ik altijd aan die scene met z'n split op twee vrachtwagens.
Dan wel de houten die plastic heeft van die ribbeltjesquote:Op maandag 7 mei 2018 07:47 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel een goeie
Of zeggen dat de tepelklemmen kapot waren, en je op zoek was naar tijdelijke vervanging.
nicequote:
Chuckquote:Op maandag 7 mei 2018 07:52 schreef I. het volgende:
[..]
Chuck Norris kan het wel beter trouwens. Maar tsja, 't is Chuck Norris.
quote:
Ribbeltjes zijn toch altijd voor extra genot?quote:Op maandag 7 mei 2018 07:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan wel de houten die plastic heeft van die ribbeltjesauww
dacht ik ookquote:Op maandag 7 mei 2018 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee die was niks. Dat was deel 4 dacht ik
alsjeblieftquote:Op maandag 7 mei 2018 07:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee niet lief... GEIL
[ afbeelding ]
Oké! Testen... wanneer heb je een gaatje vrij?quote:Op maandag 7 mei 2018 07:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ribbeltjes zijn toch altijd voor extra genot?
altijd minstens 1 als het goed is.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké! Testen... wanneer heb je een gaatje vrij?
werkzequote:Op maandag 7 mei 2018 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke ik ga maar weer. Veel plezier verder hier
Ja fuck die vent heeft/Had een lichaam ja dan interreseerr me de film net iets meer.quote:
nee dat kan mij weinig bekorenquote:Op maandag 7 mei 2018 07:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja fuck die vent heeft/Had een lichaam ja dan interreseerr me de film net iets meer.
Dat heb jij nou nooit bij films... met naaktscènes met een actrice!
Bahquote:Op maandag 7 mei 2018 07:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee niet lief... GEIL
[ afbeelding ]
Ik zit vol gaten.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké! Testen... wanneer heb je een gaatje vrij?
gaat lekker daarboven aan de topquote:Op maandag 7 mei 2018 07:59 schreef I. het volgende:
[..]
Tijd voor jou om mij weer in te halen Grrrrrrrr
Iddquote:Op maandag 7 mei 2018 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat lekker daarboven aan de top
Uhuh Pinokkioquote:Op maandag 7 mei 2018 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee dat kan mij weinig bekoren
Ja wanneer is datquote:Op maandag 7 mei 2018 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wacht maar tot ik weer mee tel
Uhuh Pinokkio kon beter wat in je broek groeienquote:Op maandag 7 mei 2018 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee dat kan mij weinig bekoren
jawel. Even devzero aanschietenquote:Op maandag 7 mei 2018 08:01 schreef I. het volgende:
Hoeveel punten zou jij nu hebben? Of kunnen we dat niet achterhalen
Rond de 1100quote:Op maandag 7 mei 2018 08:01 schreef I. het volgende:
Hoeveel punten zou jij nu hebben? Of kunnen we dat niet achterhalen
Denk dat maar.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neejoh. Denk dat ik niet in de top 3 voor kom
anders ik wel. En een dorstquote:Op maandag 7 mei 2018 08:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, ik heb me toch een knoflookbek van de bbq van gisteren
Maar mikey zei, ja maar dat is niet eerlijk want hij word niet actief geblokt nu omdat hij niet meedoet!quote:Op maandag 7 mei 2018 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neejoh. Denk dat ik niet in de top 3 voor kom
klopt. Maar Murp wilt perse dat ik weer meedoequote:Op maandag 7 mei 2018 08:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar mikey zei, ja maar dat is niet eerlijk want hij word niet actief geblokt nu omdat hij niet meedoet!
GEVONDENquote:
quote:i Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2018 14:51
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 1062
2. Grrrrrrrr / 672
3. I. / 656
4. Dr.Mikey / 542
5. aloa / 336
6. Sexy_Lexy_83 / 306
7. Hallojo / 264
8. markdeajaxfan / 227
9. Nattekat / 172
10. noodgang / 143
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Maar Murp wilt perse dat ik weer meedoe
klopt.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar mikey zei, ja maar dat is niet eerlijk want hij word niet actief geblokt nu omdat hij niet meedoet!
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht je trouwens benieuwd zijn naar wat Haags zou hebben gescoord deze maand zie hieronder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
haags doe weer mee ... je weet wel waarom
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
haags doe weer mee ... je weet wel waarom
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:24 schreef I. het volgende:
Black, white, yellow or Pakistani. We all come from the same place, the punani
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:41 schreef Rozevla het volgende:
Sloffen aan
iPad mee
Koffie mee
Telefoon mee
Poep tijd.
quote:
lekkerquote:Op maandag 7 mei 2018 08:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Bacon and eggs
Jus
Pancakes
Croissantjes met aarbeienjam
Scones... zoo ik kan er weer tegenaan vandaag ontbijt!!
[ afbeelding ]
Ja zo ontbijt ik alleen op vakantie en dan eet ik de rest vN de dag niks meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black and White MondaySweet but not that sweet !
quote:Op maandag 7 mei 2018 08:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja! Anders krijg ik commentaar van de kantoorpikken hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Namens mijn collega's hartelijk dankquote:Op maandag 7 mei 2018 08:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja! Anders krijg ik commentaar van de kantoorpikken hier!
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 7 mei 2018 08:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat een mietje collega’s heb je dan!
Is goed! Met Mn e-mailadres dan stuur ik ze wel via de mail dan hoeven ze niet openlijk toe te geven.quote:
veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2018 09:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik sta niet meer in de top 20, dus ik kom even scoren
quote:
eh? Hoe bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |