quote:
Thee is goed te doen ja.quote:Op zondag 6 mei 2018 03:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja ik drink ook geen koffie meer. Geef me maar een kopje thee.
tja, volgens mij denken ze bij ons op kantoor dat ik mijn slaapritme kan aanpassen aan de wensen van de roostermakersquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 6 mei 2018 03:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Probeer een glaasje warme melk. Zal je misschien makkelijker gaan slapen 😋
Kantoorluiquote:Op zondag 6 mei 2018 03:56 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
tja, volgens mij denken ze bij ons op kantoor dat ik mijn slaapritme kan aanpassen aan de wensen van de roostermakers
in dat geval: planners....quote:
Wat doe jij zo vroeg wakker dan?quote:Op zondag 6 mei 2018 03:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is niet goed voor je gezondheid om zo laat nog wakker te zijn
Wilde gaan slapen maar dacht probeer een keertje het dodetopic spel. Gwn kijken of ik wat puntjes kan scoren 😊quote:
Ah, je probeert ons dus gewoon weg te jagenquote:Op zondag 6 mei 2018 04:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wilde gaan slapen maar dacht probeer een keertje het dodetopic spel. Gwn kijken of ik wat puntjes kan scoren 😊
Maar dat zal helaas niet gaan... 😢 Teveel mensen die wakker zijn
Kijken of ik in de top 1000 kom te staan dan 😅quote:Op zondag 6 mei 2018 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal wel even stil zijn, mag je even wat punten scoren
Het voelt beetje verkeerd om de punten zo te scoren 😅quote:Op zondag 6 mei 2018 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal wel even stil zijn, mag je even wat punten scoren
Hoezoquote:Op zondag 6 mei 2018 04:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het voelt beetje verkeerd om de punten zo te scoren 😅
Het is dan ook minder leuk vind ik.. als iedereen nou gwn ging slapen, tv kijken of iets zonder internet doen dan verdien ik mijn punten eerlijk 🙂quote:
Dit is ook eerlijk hoorquote:Op zondag 6 mei 2018 04:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is dan ook minder leuk vind ik.. als iedereen nou gwn ging slapen, tv kijken of iets zonder internet doen dan verdien ik mijn punten eerlijk 🙂
Dikke tip: Rond twee / drie uur 's middags in het weekend, en in de avonden rond 18:00 zijn aardig wat punten te scorenquote:Op zondag 6 mei 2018 04:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga nou wel slapen. Moet 9uur alweer op maar dan pak ik tenminste 4uurtjes ongeveer
Trusten!quote:Op zondag 6 mei 2018 04:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Welterusten dan maar en veel plezier verder 😊
Zal ik onthouden 🙂 Dank uquote:Op zondag 6 mei 2018 04:27 schreef I. het volgende:
[..]
Dikke tip: Rond twee / drie uur 's middags in het weekend, en in de avonden rond 18:00 zijn aardig wat punten te scorenAf en toe rond 21:00 / 22:00 ook wel
Jij niet.quote:
Ik ben ook fantastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
yep, met jou?quote:Op zondag 6 mei 2018 07:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Das alweer ff geleden idd. Alles goed?
Hij telt niet mee voor de score.quote:Op zondag 6 mei 2018 07:42 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom staat Haagse niet in de lijst?
doe niet meequote:Op zondag 6 mei 2018 07:42 schreef Already_in_use het volgende:
Waarom staat Haagse niet in de lijst?
Ja prima hoor. Dus jij bent buitengesloten tegenwoordig?quote:
we waren helemaal klaar met al dat gespam van m.quote:Op zondag 6 mei 2018 08:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Dus jij bent buitengesloten tegenwoordig?
vrijwillig hoor hahaquote:Op zondag 6 mei 2018 08:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Dus jij bent buitengesloten tegenwoordig?
Onder grote druk zelf opgestapt.quote:
jaquote:Op zondag 6 mei 2018 08:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De nr 1 heeft vrijwillig afscheid genomen
Jij leuke plannen vandaag?quote:Op zondag 6 mei 2018 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vergeten jullie niet van het mooie weer te genieten vandaag?
quote:
je staat op Schiphol toch.quote:
Ja maar straks niet meerquote:
slopendquote:
Uitrusten in het vliegtuigquote:
Is u twin identiteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Op de eerste dag van de nieuwe maand.quote:
Daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef I. het volgende:
bondage, gooi die haags eens even terug in de puntentelling
De nummer 1 en 2 zijn obssersiefquote:Op zondag 6 mei 2018 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe hebben jullie nou weer zoveel punten dan aan pas het begin van de maand
24/7 aanwezig zijnquote:Op zondag 6 mei 2018 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe hebben jullie nou weer zoveel punten dan aan pas het begin van de maand
Prima kans nogquote:
Mocht je trouwens benieuwd zijn naar wat Haags zou hebben gescoord deze maand zie hieronder:quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef I. het volgende:
bondage, gooi die haags eens even terug in de puntentelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2018 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht je trouwens benieuwd zijn naar wat Haags zou hebben gescoord deze maand zie hieronder:Mensen reageren extra niet na hem he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 6 mei 2018 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, het is niet volledig realistisch gezien men weet dat zijn posts geen invloed hebben.
Weet die nieuwe het ook gelijk.quote:
eigenlijk moet je dat eruit slopen. Wie hier post doet gewoon mee.quote:Op zondag 6 mei 2018 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, het is niet volledig realistisch gezien men weet dat zijn posts geen invloed hebben.
quote:Op zondag 6 mei 2018 15:03 schreef murp het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dat eruit slopen. Wie hier post doet gewoon mee.
Anders wil ik voor elke seconde na mij een punt.
in de buurtquote:Op zondag 6 mei 2018 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Rochana (15) vermist na Bevrijdingspop
quote:Op zondag 6 mei 2018 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht je trouwens benieuwd zijn naar wat Haags zou hebben gescoord deze maand zie hieronder:Haags heeft volgens mij alle rondes gewonnen of niet soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
nee, maar sinds het maandelijks is wel tochquote:Op zondag 6 mei 2018 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet als het altijd al maandelijks was geweest begreep ik van Devzero.
quote:
waarom huillach danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |