quote:
Thee is goed te doen ja.quote:Op zondag 6 mei 2018 03:51 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja ik drink ook geen koffie meer. Geef me maar een kopje thee.
tja, volgens mij denken ze bij ons op kantoor dat ik mijn slaapritme kan aanpassen aan de wensen van de roostermakersquote:
Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op zondag 6 mei 2018 03:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Probeer een glaasje warme melk. Zal je misschien makkelijker gaan slapen 😋
Kantoorluiquote:Op zondag 6 mei 2018 03:56 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
tja, volgens mij denken ze bij ons op kantoor dat ik mijn slaapritme kan aanpassen aan de wensen van de roostermakers
in dat geval: planners....quote:
Wat doe jij zo vroeg wakker dan?quote:Op zondag 6 mei 2018 03:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is niet goed voor je gezondheid om zo laat nog wakker te zijn
Wilde gaan slapen maar dacht probeer een keertje het dodetopic spel. Gwn kijken of ik wat puntjes kan scoren 😊quote:
Ah, je probeert ons dus gewoon weg te jagenquote:Op zondag 6 mei 2018 04:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wilde gaan slapen maar dacht probeer een keertje het dodetopic spel. Gwn kijken of ik wat puntjes kan scoren 😊
Maar dat zal helaas niet gaan... 😢 Teveel mensen die wakker zijn
Kijken of ik in de top 1000 kom te staan dan 😅quote:Op zondag 6 mei 2018 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal wel even stil zijn, mag je even wat punten scoren
Het voelt beetje verkeerd om de punten zo te scoren 😅quote:Op zondag 6 mei 2018 04:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal wel even stil zijn, mag je even wat punten scoren
Hoezoquote:Op zondag 6 mei 2018 04:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het voelt beetje verkeerd om de punten zo te scoren 😅
Het is dan ook minder leuk vind ik.. als iedereen nou gwn ging slapen, tv kijken of iets zonder internet doen dan verdien ik mijn punten eerlijk 🙂quote:
Dit is ook eerlijk hoorquote:Op zondag 6 mei 2018 04:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is dan ook minder leuk vind ik.. als iedereen nou gwn ging slapen, tv kijken of iets zonder internet doen dan verdien ik mijn punten eerlijk 🙂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |