quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Kap eens met dit domme gezemel, je MAG van je verzekeraar niet eens iets zeggen over de aansprakelijkheidsvraag. Je bent ook niet altijd aansprakelijk als je een fietser aanrijdt, ook niet als je uit een parkeervak wegdraait.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 09:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Kun je zo achterlijk gaan doen, maar TS mag zich gewoon niet uitlaten over de aansprakelijkheid.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat staat in je polisvoorwaarden. Verzekering dekt niet als jij aansprakelijkheid erkent. In het BW staat dat die clausule niet geldig is als je erkenning juist is, maar als leek heb je onvoldoende kennis om te beoordelen of je daadwerkelijk aansprakelijk bent en het is überhaupt niet nodig om dat risico te lopen.
Tuurlijk haalt het hier geen zak uit, maar feit is dat Leandra als gillende keukenmeid komt roeptoeteren dat TS aansprakelijkheid moet erkennen, wat juridisch gezien gewoon een baggeradvies is.
Nou nou heftige taal hoor...quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Dit kan wel wat minder toch? WGR / Fietser rijdt tegen mijn auto en eist geld
[..]
[..]
[..]
Zoals eerder gezegd ben je geen mod en is dit Feedback waar de modjes zelf kunnen bepalen of ze wat willen doen. Geen idee waarom je met echt alles bemoeit hierzo, ga wat over storneren of zo elders posten i.p.v. steeds je mening ongevraagd kenbaar te maken of ga solliciteren naar een mod functie, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nou nou heftige taal hoor...
Ah .... dus in FB mogen alleen mods hun repliek geven .... nee, oké, da’s nieuw voor mij, wist ik nog niet ......quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd ben je geen mod en is dit Feedback waar de modjes zelf kunnen bepalen of ze wat willen doen. Geen idee waarom je met echt alles bemoeit hierzo, ga wat over storneren of zo elders posten i.p.v. steeds je mening ongevraagd kenbaar te maken of ga solliciteren naar een mod functie, dan praten we verder.
Je kunt stoppen met te bepalen of er iets is om op te modereren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nou nou heftige taal hoor...
Welke postquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt stoppen met te bepalen of er iets is om op te modereren.
Je post hier is niet zonder reden weg.
Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd ben je geen mod en is dit Feedback waar de modjes zelf kunnen bepalen of ze wat willen doen. Geen idee waarom je met echt alles bemoeit hierzo, ga wat over storneren of zo elders posten i.p.v. steeds je mening ongevraagd kenbaar te maken of ga solliciteren naar een mod functie, dan praten we verder.
Fixedquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren storneren dan.
Nee nee, dat juist niet Rinus.quote:
als hier iets aan een mod wordt voorgelegd is het nergens voor nodig dat jij of anderen daar meteen helemaal over vallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren dan.
Nou ... als users mogen we er toch iets van VINDEN (en dat dan uiten). Zonder de intentie te hebben op de stoel van een mod te gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hier iets aan een mod wordt voorgelegd is het nergens voor nodig dat jij of anderen daar meteen helemaal over vallen.
Nee, op grond van de wet KoA mag hij binnen 14 dagen jouw mening retourneren, als die hem niet bevalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee nee, dat juist niet Rinus.
Het is toch beleid dat wanneer iets je niet aanstaat in WGR je het gewoon moet negeren?
Als er wordt gevraagd of een mod ergens naar wil kijken, waarom moet daar iets van gevonden worden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou ... als users mogen we er toch iets van VINDEN (en dat dan uiten). Zonder de intentie te hebben op de stoel van een mod te gaan zitten.
Misschien omdat eenieder daar een eigen mening over heeft? (en mag hebben?)quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er wordt gevraagd of een mod ergens naar wil kijken, waarom moet daar iets van gevonden worden?
Dat is wel erg rigide voor een discussieforum, vind je niet?quote:En zelfs al zou er wat van gevonden wordt hoeft het niet gebruikt te worden om opmerkingen terug te maken naar de user die graag wil dat een mod ergens naar kijkt.
Het lijkt me voor een mod nogal handig om te weten wat users ergens van vinden eigenlijk. Je bent er uiteindelijk toch voor de users?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er wordt gevraagd of een mod ergens naar wil kijken, waarom moet daar iets van gevonden worden?
En zelfs al zou er wat van gevonden wordt hoeft het niet gebruikt te worden om opmerkingen terug te maken naar de user die graag wil dat een mod ergens naar kijkt.
Zoals ik al eens eerder zei. Het zijn de users die een forum maken. Niet alleen Nizno & co. Dus waarom zouden gebruikers van een forum niet hun mening kenbaar mogen maken in een feedback topic?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
En zelfs al zou er wat van gevonden wordt hoeft het niet gebruikt te worden om opmerkingen terug te maken naar de user die graag wil dat een mod ergens naar kijkt.
Reageren op een ander is niet verboden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien omdat eenieder daar een eigen mening over heeft? (en mag hebben?)
[..]
Dat is wel erg rigide voor een discussieforum, vind je niet?
Zo ken ik WGR-FB ook niet, dat reageren op een ander VERBOTEN is, als de mening afwijkend is.
Zoals ik al zei; een vraag aan de moderatie kan aan de moderatie over gelaten worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Het zijn de users die een forum maken. Niet alleen Nizno & co. Dus waarom zouden gebruikers van een forum niet hun mening kenbaar mogen maken in een feedback topic?
Ik zie drie reacties, die prima binnen de sfeer van reageren op FOK! vallen naar mijn mening.
Verder, er bestaat zoiets als een PM en TR systeem. Als je niet wilt dat anderen iets van je reactie vinden moet je dat lekker gebruiken.
Ach kom nou toch .... dat was toch werkelijk geen neersabelen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Reageren op een ander is niet verboden.
Maar als een user wat aan de moderatie voorlegt is het best een optie dat de moderatie ook de kans heeft er naar te kijken zonder dat de betreffende user al neergesabeld is om de vraag.
Daarvoor is de TR, niet FB, als je geen commentaar van anderen wenst en wel een mod wilt benaderen.quote:Zoals ik al zei; een vraag aan de moderatie kan aan de moderatie over gelaten worden.
Het is hier niet KapiteinStorno&Co.
Een vraag aan de moderatie moet je dan ook direct aan de moderatie stellen. Als ik op straat naar r_one loopt te schreeuwen ga ik ook niet huillie huillie doen als andere hun mening geven over de boodschap die ik kenbaar maak.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Nizno het volgende:
Zoals ik al zei; een vraag aan de moderatie kan aan de moderatie over gelaten worden.
Het is hier niet KapiteinStorno&Co.
En niemand die hier komt schreeuwen, maar er wordt gewoon een vraag gesteld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een vraag aan de moderatie moet je dan ook direct aan de moderatie stellen. Als ik op straat naar r_one loopt te schreeuwen ga ik ook niet huillie huillie doen als andere hun mening geven over de boodschap die ik kenbaar maak.
En zo gaf ik gewoon een reactie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
En niemand die hier komt schreeuwen, maar er wordt gewoon een vraag gesteld.
Pas als iemand gaat schreeuwen hebben ze de mening van anderen er bij nodig.
Als iemand gaat schreeuwen mag jij reageren. Lijkt mij een goede deal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En zo gaf ik gewoon een reactie.
Iedereen blij.
Dus postrechten hebben houdt in dat jje het recht hebt om steeds ongevraagd in FB als niet crewzijnde moet laten weten wat je wel of niet modwaardig vind?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren dan.
In FB mag een (andere) mening pas geventileerd worden als er om geschreeuwd wordt? Serieus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
En niemand die hier komt schreeuwen, maar er wordt gewoon een vraag gesteld.
Pas als iemand gaat schreeuwen hebben ze de mening van anderen er bij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |