abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182772893
Dit kan wel wat minder toch? WGR / Fietser rijdt tegen mijn auto en eist geld

quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Kap eens met dit domme gezemel, je MAG van je verzekeraar niet eens iets zeggen over de aansprakelijkheidsvraag. Je bent ook niet altijd aansprakelijk als je een fietser aanrijdt, ook niet als je uit een parkeervak wegdraait.
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:49 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Kun je zo achterlijk gaan doen, maar TS mag zich gewoon niet uitlaten over de aansprakelijkheid.
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:07 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat staat in je polisvoorwaarden. Verzekering dekt niet als jij aansprakelijkheid erkent. In het BW staat dat die clausule niet geldig is als je erkenning juist is, maar als leek heb je onvoldoende kennis om te beoordelen of je daadwerkelijk aansprakelijk bent en het is überhaupt niet nodig om dat risico te lopen.

Tuurlijk haalt het hier geen zak uit, maar feit is dat Leandra als gillende keukenmeid komt roeptoeteren dat TS aansprakelijkheid moet erkennen, wat juridisch gezien gewoon een baggeradvies is.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182777557
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Dit kan wel wat minder toch? WGR / Fietser rijdt tegen mijn auto en eist geld

[..]

[..]

[..]

Nou nou heftige taal hoor...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182778323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd ben je geen mod en is dit Feedback waar de modjes zelf kunnen bepalen of ze wat willen doen. Geen idee waarom je met echt alles bemoeit hierzo, ga wat over storneren of zo elders posten i.p.v. steeds je mening ongevraagd kenbaar te maken of ga solliciteren naar een mod functie, dan praten we verder. :)
pi_182778455
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd ben je geen mod en is dit Feedback waar de modjes zelf kunnen bepalen of ze wat willen doen. Geen idee waarom je met echt alles bemoeit hierzo, ga wat over storneren of zo elders posten i.p.v. steeds je mening ongevraagd kenbaar te maken of ga solliciteren naar een mod functie, dan praten we verder. :)
Ah .... dus in FB mogen alleen mods hun repliek geven .... nee, oké, da’s nieuw voor mij, wist ik nog niet ......
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_182778666
-persoonlijke aanvallen mag je achterwege laten-

[ Bericht 92% gewijzigd door Nizno op 27-10-2018 21:15:30 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:14:55 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182779829
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kunt stoppen met te bepalen of er iets is om op te modereren.
Je post hier is niet zonder reden weg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182781323
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je kunt stoppen met te bepalen of er iets is om op te modereren.
Je post hier is niet zonder reden weg.
Welke post :?

edit.
Oh de post dat ik een "grapje"maakte over dat ik naar een topic zou gaan kijken.
Gut o gut, het is wat....

[ Bericht 9% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 27-10-2018 22:16:47 ]
pi_182781335
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren dan.
pi_182781498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren storneren dan.
Fixed :P
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_182781618
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Fixed :P
Nee nee, dat juist niet Rinus.
Het is toch beleid dat wanneer iets je niet aanstaat in WGR je het gewoon moet negeren?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:34:48 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182781821
quote:

[..]

Ik heb hier gewoon postrechten? Vind je mijn mening niks.. prima. Lekker negeren dan.
als hier iets aan een mod wordt voorgelegd is het nergens voor nodig dat jij of anderen daar meteen helemaal over vallen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182782001
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

als hier iets aan een mod wordt voorgelegd is het nergens voor nodig dat jij of anderen daar meteen helemaal over vallen.
Nou ... als users mogen we er toch iets van VINDEN (en dat dan uiten). Zonder de intentie te hebben op de stoel van een mod te gaan zitten.
.
pi_182782042
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee nee, dat juist niet Rinus.
Het is toch beleid dat wanneer iets je niet aanstaat in WGR je het gewoon moet negeren?
Nee, op grond van de wet KoA mag hij binnen 14 dagen jouw mening retourneren, als die hem niet bevalt.
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:48:33 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182782092
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou ... als users mogen we er toch iets van VINDEN (en dat dan uiten). Zonder de intentie te hebben op de stoel van een mod te gaan zitten.
Als er wordt gevraagd of een mod ergens naar wil kijken, waarom moet daar iets van gevonden worden?
En zelfs al zou er wat van gevonden wordt hoeft het niet gebruikt te worden om opmerkingen terug te maken naar de user die graag wil dat een mod ergens naar kijkt.
pi_182782192
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als er wordt gevraagd of een mod ergens naar wil kijken, waarom moet daar iets van gevonden worden?
Misschien omdat eenieder daar een eigen mening over heeft? (en mag hebben?)
quote:
En zelfs al zou er wat van gevonden wordt hoeft het niet gebruikt te worden om opmerkingen terug te maken naar de user die graag wil dat een mod ergens naar kijkt.
Dat is wel erg rigide voor een discussieforum, vind je niet?

Zo ken ik WGR-FB ook niet, dat reageren op een ander VERBOTEN is, als de mening afwijkend is.
.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:55:21 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182782212
quote:

[..]

Het lijkt me voor een mod nogal handig om te weten wat users ergens van vinden eigenlijk. Je bent er uiteindelijk toch voor de users?
Huilen dan.
pi_182782292
quote:

[..]

Zoals ik al eens eerder zei. Het zijn de users die een forum maken. Niet alleen Nizno & co. Dus waarom zouden gebruikers van een forum niet hun mening kenbaar mogen maken in een feedback topic?
Ik zie drie reacties, die prima binnen de sfeer van reageren op FOK! vallen naar mijn mening.

Verder, er bestaat zoiets als een PM en TR systeem. Als je niet wilt dat anderen iets van je reactie vinden moet je dat lekker gebruiken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:03:39 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182782364
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:54 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien omdat eenieder daar een eigen mening over heeft? (en mag hebben?)

[..]

Dat is wel erg rigide voor een discussieforum, vind je niet?

Zo ken ik WGR-FB ook niet, dat reageren op een ander VERBOTEN is, als de mening afwijkend is.
Reageren op een ander is niet verboden.
Maar als een user wat aan de moderatie voorlegt is het best een optie dat de moderatie ook de kans heeft er naar te kijken zonder dat de betreffende user al neergesabeld is om de vraag.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Het zijn de users die een forum maken. Niet alleen Nizno & co. Dus waarom zouden gebruikers van een forum niet hun mening kenbaar mogen maken in een feedback topic?
Ik zie drie reacties, die prima binnen de sfeer van reageren op FOK! vallen naar mijn mening.

Verder, er bestaat zoiets als een PM en TR systeem. Als je niet wilt dat anderen iets van je reactie vinden moet je dat lekker gebruiken.
Zoals ik al zei; een vraag aan de moderatie kan aan de moderatie over gelaten worden.
Het is hier niet KapiteinStorno&Co.
pi_182782400
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

Reageren op een ander is niet verboden.
Maar als een user wat aan de moderatie voorlegt is het best een optie dat de moderatie ook de kans heeft er naar te kijken zonder dat de betreffende user al neergesabeld is om de vraag.
Ach kom nou toch .... dat was toch werkelijk geen neersabelen?

En ik zie nergens dat jou/jullie de kans wordt ontnomen om op het verzoek te acteren. Het waren gewoon zijn '2 cents'.
quote:
Zoals ik al zei; een vraag aan de moderatie kan aan de moderatie over gelaten worden.
Daarvoor is de TR, niet FB, als je geen commentaar van anderen wenst en wel een mod wilt benaderen.
.
pi_182782431
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:03 schreef Nizno het volgende:

Een vraag aan de moderatie moet je dan ook direct aan de moderatie stellen. Als ik op straat naar r_one loopt te schreeuwen ga ik ook niet huillie huillie doen als andere hun mening geven over de boodschap die ik kenbaar maak.

Je zou het zowaar een discussie kunnen noemen dat dan ontstaat.

De KapiteinStorno&Co is leuk gevonden. Zowaar een grapje van Nizno! :7
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:12:59 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182782505
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een vraag aan de moderatie moet je dan ook direct aan de moderatie stellen. Als ik op straat naar r_one loopt te schreeuwen ga ik ook niet huillie huillie doen als andere hun mening geven over de boodschap die ik kenbaar maak.

En niemand die hier komt schreeuwen, maar er wordt gewoon een vraag gesteld.

Pas als iemand gaat schreeuwen hebben ze de mening van anderen er bij nodig.
pi_182782546
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

En zo gaf ik gewoon een reactie.
Iedereen blij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:17:05 #223
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_182782570
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En zo gaf ik gewoon een reactie.
Iedereen blij.
Als iemand gaat schreeuwen mag jij reageren. Lijkt mij een goede deal.
pi_182782592
quote:

[..]

Dus postrechten hebben houdt in dat jje het recht hebt om steeds ongevraagd in FB als niet crewzijnde moet laten weten wat je wel of niet modwaardig vind?

Houdt het hebben van een vrije meningsuiting ook in dat je iedereen aanschiet op straat en ze ff vertelt wat je van hun vindt? Als ze je vragen op te bokken kom je dan ook met ja maar ik heb recht op een vrije meningsuiting?
pi_182782596
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

In FB mag een (andere) mening pas geventileerd worden als er om geschreeuwd wordt? Serieus? :?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')