Dit is wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou jij doet net of al die mensen die geen seks hebben, zo gestoord worden en depressief dat de overheid ze maar even een handje moet helpen.
Net als mensen zonder huurhuis, inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou jij doet net of al die mensen die geen seks hebben, zo gestoord worden en depressief dat de overheid ze maar even een handje moet helpen.
Geloof mij, de overheid hoefde mij niet te helpen met het vinden van een huurhuis hoor, ik kon mijzelf inschrijven, kon aantonen dat ik mij netjes had gedragen en 2 week later kreeg ik de brief dat ik het huis mocht bewonen.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Net als mensen zonder huurhuis, inderdaad.
Je woont in een sociale huurwoning, maar meent dat de overheid je nergens mee heeft geholpen? Oké.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Geloof mij, de overheid hoefde mij niet te helpen met het vinden van een huurhuis hoor, ik kon mijzelf inschrijven, kon aantonen dat ik mij netjes had gedragen en 2 week later kreeg ik de brief dat ik het huis mocht bewonen.
Afgehaakt bij de titel. Er bestaat niet zoiets als een 'unfuckable' woman, i.e. een vrouw waar geen enkele man uit haar directe omgeving overheen wil. En 99,9999% van de 'unfuckable' men schiet ook niemand neer.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessant artikel over incel:
https://splinternews.com/(...)low_gizmodo_facebook
En dan zit je anderen te betichten van niet willen verdiepenquote:Op zondag 6 mei 2018 18:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Afgehaakt bij de titel. Er bestaat niet zoiets als een 'unfuckable' woman, i.e. een vrouw waar geen enkele man uit haar directe omgeving overheen wil.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Afgehaakt bij de titel. Er bestaat niet zoiets als een 'unfuckable' woman, i.e. een vrouw waar geen enkele man uit haar directe omgeving overheen wil.
Maslow gaf later zelf kritiek op zijn theorie en zei zelfs dat deze niet klopte.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Uiteraard, daar kan je kritiek op hebben. Maar ben je werkelijk in de argumenten van Maslow geïnteresseerd? Je zou ze kunnen googlen, bijvoorbeeld
.
Als de titel al aantoonbaar onjuist is, dan is dat een prima reden om af te haken. Heb er even doorheen gezapt: "toxic masculinity", "racist society", et cetera. Voorspelbaar SJW-gedram. Ik kan honderden van dat soort cultuurmarxistische stukjes schrijven, slapend.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zit je anderen te betichten van niet willen verdiepen.
De titel is niet onjuist.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als de titel al aantoonbaar onjuist is, dan is dat een prima reden om af te haken. Heb er even doorheen gezapt: "toxic masculinity", "racist society", et cetera. Voorspelbaar SJW-gedram. Ik kan honderden van dat soort cultuurmarxistische stukjes schrijven, slapend.
Nee de overheid bepaald alleen de regels voor de sociale huur, maar die zorgt echt er niet voor of ik ergens kan gaan wonen, dat bepaald de woningbouw. Enige wat ik van de overheid kan vragen is huursubsidie, maar de woning moet ik toch echt zelf regelen. Heel veel dingen moet je zelf regelen.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je woont in een sociale huurwoning, maar meent dat de overheid je nergens mee heeft geholpen? Oké.
Dat is geen antwoord op de vraag. Sociale behoeften zoals erkenning en waardering zijn ook voor iedereen belangrijk.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Seks najagen is een biologische drift die elke man heeft én dominant aanwezig is. Je hoeft maar bij andere diersoorten te kijken om te zien hoeveel van hun gedrag wordt bepaald door het najagen van seks. Dan is het niet vreemd om seks in Maslows piramide 'laag' te plaatsen. Een meer academische uitleg kan je vast via Google vinden, als je werkelijk geïnteresseerd zou zijn.
Eh, jawel. Ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op zondag 6 mei 2018 18:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Afgehaakt bij de titel. Er bestaat niet zoiets als een 'unfuckable' woman, i.e. een vrouw waar geen enkele man uit haar directe omgeving overheen wil. En 99,9999% van de 'unfuckable' men schiet ook niemand neer.
Dankzij de overheid bestáát sociale huur überhaupt.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee de overheid bepaald alleen de regels voor de sociale huur, maar die zorgt echt er niet voor of ik ergens kan gaan wonen, dat bepaald de woningbouw. Enige wat ik van de overheid kan vragen is huursubsidie, maar de woning moet ik toch echt zelf regelen. Heel veel dingen moet je zelf regelen.
Veel zaken zijn voor iedereen belangrijk, maar niet in dezelfde mate.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Sociale behoeften zoals erkenning en waardering zijn ook voor iedereen belangrijk.
Ja maar die overheid geeft mij geen woning hoor, dat doet de woningbouw, en die gaan ook geen mensen achter de kont aan bellen of ze zich wel even willen inschrijven. Als je iets wil moet je daar moeite voor doenquote:Op zondag 6 mei 2018 18:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dankzij de overheid bestáát sociale huur überhaupt.
Hoe weet je of hoe bepaal je dat sociale uitsluiting minder belangrijk zou zijn dan het ontbreken van seks?quote:Op zondag 6 mei 2018 18:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Veel zaken zijn voor iedereen belangrijk, maar niet in dezelfde mate.
Ja, dat komt omdat je de wereld niet zo goed begrijpt.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mijn 'standpunt' was dat er geen biologische drift is tot voortplanting; that's all.
Net als dat er onneukbare mannen bestaan, bestaan er ook onneukbare vrouwen. Dat die onneukbare vrouwen wellicht hun eisen zover verlagen dat ze een man vinden gaat er blijkbaar niet in bij je.quote:
“There are many, many, many women who are not finding the sex that they want".quote:Op zondag 6 mei 2018 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De titel is niet onjuist.
Jij wil dat er begrip komt voor hoe mannen zich voelen, misschien zou je eens kunnen proberen vrouwen datzelfde respect te tonen door ook de kant van een vrouw eens te lezen.
Punt is dat de overheid met 't beschikbaar maken van sociale huur je helpt bij 't vinden van een betaalbare woning. Mocht er een prostitutiesubsidie worden ingevoerd, dan moet je die ook eerst aanvragen als man en komt ook niemand je 'achter je kont aan bellen of je je ervoor wil inschrijven'.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maar die overheid geeft mij geen woning hoor, dat doet de woningbouw, en die gaan ook geen mensen achter de kont aan bellen of ze zich wel even willen inschrijven. Als je iets wil moet je daar moeite voor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |