abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179050036
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:54 schreef Californium het volgende:

[..]

Oké:

[..]

maar dan in de context van geen belasting bepalen?
't Is een idee :{. Elke belastingvrijstelling of subsidie kampt met vragen zoals in jouw post, daar kunnen intelligente ambtenaren wel iets op vinden :{.
pi_179050065
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dank voor deze inkijk in je ziel :{.
Ik zal branden in de hel.
pi_179050107
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Jij bent hun woordvoerder :{?

[..]

Het punt was dat niet iedereen gelijk profiteert van elke subsidie. Dat punt was alweer een paar posts geleden gemaakt, dus begrijpelijk dat je 't inmiddels weer bent vergeten :{.

[..]

Dank voor deze diepteanalyse :{.
Graag gedaan. Doe er wat mee :{

Ik ken wel wat goede psychologen :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_179050151
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?
Je kan je behoefte tot seks altijd zelf oplossen, met je hand. Je hand kun je niet als een soort van huis boven je hoofd houden tegen de regen.

Nou dan pak ik die fantastische piramide er even bij voor je:

Sexuele affectie staat op de 3e ladder. Net zoals de overheid geen villa voor een werkloze fixed, zou het van den zotte zijn om seks robots te gaan kopen voor seksueel gefrustreerde. Als het je zo hoog zit word het tijd voor therapie lijkt me.
pi_179050156
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

't Is een idee :{. Elke belastingvrijstelling of subsidie kampt met vragen zoals in jouw post, daar kunnen intelligente ambtenaren wel iets op vinden :{.
Die intelligente ambtenaren hebben al moeite met zorgtoeslagen en huurtoeslagen reguleren. Jouw geniale ideeën hier laat een glimp zien van een geniaal brein dus jij weet vast hoe dit eruit moet gaan zien.
pi_179050199
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je kan je behoefte tot seks altijd zelf oplossen, met je hand. Je hand kun je niet als een soort van huis boven je hoofd houden tegen de regen.

[ afbeelding ]

Sexuele affectie staat op de 3e ladder. Net zoals de overheid geen villa voor een werkloze fixed, zou het van den zotte zijn om seks robots te gaan kopen voor seksueel gefrustreerde. Als het je zo hoog zit word het tijd voor therapie lijkt me.
Ja maar sex op de laatste :')
pi_179050294
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:{.
  woensdag 9 mei 2018 @ 21:04:10 #283
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179050323
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier heb je een watermeloen, veel succes.

Voor een gat om te neuken heb je geen overheidssubsidie nodig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179050326
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:59 schreef Californium het volgende:

[..]

Die intelligente ambtenaren hebben al moeite met zorgtoeslagen en huurtoeslagen reguleren.
Ook maar afschaffen dan :{?
quote:
Jouw geniale ideeën hier laat een glimp zien van een geniaal brein dus jij weet vast hoe dit eruit moet gaan zien.
Ik ben nochtans niet geïnteresseerd in dit soort administratieve kwesties :{.
pi_179050330
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat snap je niet aan het je kan je hand gebruiken om je zaad te lozen verhaal?

Net als dat je geen luxe biefstuk eet wanneer je een uitkering hebt.

Als je dan die robot wil, werk er dan lekker voor. :W
pi_179050365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we deze idioot ervan gaan overtuigen na 2 topics.
pi_179050393
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Een luxe biefstuk is geen primaire levensboefte. Seks wel (zie ook de prachtdiagram die je zelf zo zorgvuldig aanhaalde :{).
quote:
Ik wil dat iederéén een kwalitatieve seksrobot kan aanschaffen, ongeacht inkomen. Noem me gerust een idealist :{.
pi_179050419
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:04 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ook maar afschaffen dan :{?

[..]

Ik ben nochtans niet geïnteresseerd in dit soort administratieve kwesties :{.
Mag van mij. Maar mijn punt was dat toeslagen op basis van inkomen al lastig is ondanks alle inzages in inkomen enz maar nu moeten we geld geven op basis van.... wat?

geen je idee eens erover? Heb mijn post nu al drie keer gequote. Hoe bepalen we wie er recht heeft op die toeslag?
  woensdag 9 mei 2018 @ 21:09:38 #289
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179050445
Het is wel zo dat ik weer overtuigd ben van mijn kansen bij vrouwen als ik dit topic zo doorlees.

Manmanman wat een gedram |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179050461
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:07 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een luxe biefstuk is geen primaire levensboefte. Seks wel (zie ook de prachtdiagram die je zelf zo zorgvuldig aanhaalde :{).

[..]

Ik wil dat iederéén een kwalitatieve seksrobot kan aanschaffen, ongeacht inkomen. Noem me gerust een idealist :{.
Sex met jezelf is ook sex. Dan is een sexrobot toch ook luxe?
pi_179050487
quote:

[..]

[..]

Ja en ik wil graag dat iedereen dat dure verantwoorde stuk biefstuk kan eten, zodat het milieu niet meer zo overbelast word, Afrika meer eten heeft, er minder oerwoud gekapt hoeft te worden en er minder dierenleed is.

Ik vind dat mensen dat vlees voortaan moeten kunnen declareren.
pi_179050493
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Mag van mij.Maar mijn punt was dat toeslagen op basis van inkomen al lastig is ondanks alle inzages maar nu moeten we geld geven op basis van wat?

geen je idee eens erover? Heb mijn post nu al drie keer gequote. Hoe bepalen we wie er recht heeft op die toeslag?
Inkomen lijkt me een prima uitgangspunt :{. Dan profiteren, inderdaad, niet-incels met een laag inkomen mee, maar dat geldt ook voor pakweg arme mensen die huurtoeslag ontvangen en in een deel van Nederland met lage huizenprijzen wonen :{.

Hoe dan ook, als dit je belangrijkste bezwaar is, dan is -- zoals al een paar keer gezegd :{ -- een subsidie bij de producent of bij R&D ook een optie.
pi_179050507
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef Californium het volgende:

[..]

Sex met jezelf is ook sex. Dan is een sexrobot toch ook luxe?
Seks met jezelf is nochtans geen seks :{.
pi_179050523
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja en ik wil graag dat iedereen dat dure verantwoorde stuk biefstuk kan eten, zodat het milieu niet meer zo overbelast word, Afrika meer eten heeft, er minder oerwoud gekapt hoeft te worden en er minder dierenleed is.

Ik vind dat mensen dat vlees voortaan moeten kunnen declareren.
Waarvan akte :{.
pi_179050545
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Inkomen lijkt me een prima uitgangspunt :{. Dan profiteren, inderdaad, niet-incels met een laag inkomen mee, maar dat geldt ook voor pakweg arme mensen die huurtoeslag ontvangen en in een deel van Nederland met lage huizenprijzen wonen :{.

Hoe dan ook, als dit je belangrijkste bezwaar is, dan is -- zoals al een paar keer gezegd :{ -- een subsidie bij de producent of bij R&D ook een optie.
Huurtoeslag rekent ook huurprijzen mee |:( dus ja... :{

En we hadden al besloten dat een fabriekssubsidie niet ging want te weinig functioneel voor 99.9% van het land :{
pi_179050575
quote:
[..]

Waarom? Wat maakt zo'n seksrobot beter dan je hand of een warme appeltaart?
  woensdag 9 mei 2018 @ 21:13:31 #297
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179050577
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Seks met jezelf is nochtans geen seks :{.
Met een robot wel dan?

Wanneer wordt een seksrobot een robot en geen opblaaspop of een Fleshlight?
pi_179050590
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:12 schreef Californium het volgende:

[..]

En we hadden al besloten dat een fabriekssubsidie niet ging want te weinig functioneel voor 99.9% van het land :{
Bij de gemeente krijg je soms een extra bedrag per jaar om uit te geven aan een bus OV of een sportschool abbo. Misschien kan TS bij de gemeente een voorstel indienen dat ze een overeenkomst sluiten bij de producent dat je daar korting krijgt. :+
  woensdag 9 mei 2018 @ 21:14:58 #299
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179050615
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bij de gemeente krijg je soms een extra bedrag per jaar om uit te geven aan een bus OV of een sportschool abbo. Misschien kan TS bij de gemeente een voorstel indienen dat ze een overeenkomst sluiten bij de producent dat je daar korting krijgt. :+
Moet ie natuurlijk wel een doktersattest kunnen overleggen waarin staat dat ie 5 jaar geen seks heeft gehad.
pi_179050630
quote:
17s.gif Op woensdag 9 mei 2018 21:12 schreef Californium het volgende:

[..]

Ja? Geen idee, ik ontvang geen overheidssteun, maar moet er wel aan meebetalen :{. Hoe dan ook, ook van lage-inkomen-subsidies profiteert niet iedereen met een laag inkomen in gelijke mate. Zo is 't leven nu eenmaal :{.
quote:
Dat argument gaat dus niet op aangezien geen enkele subsidie iedereen evenredig bevoordeelt. Overigens zou dit argument -- als het geldig was, quad non -- net zo goed voor een subsidie bij de ontvanger van de seksrobots gelden, maar dat lijk je nog niet door te hebben :{.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')