Verzet je maar eens tegen de belastingheffing, dan kom je er vanzelf achter hoe 'indirect' de inbreuk op je lichamelijke integriteit isquote:
Geen enkele subsidie dient ieders belangquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar dan zou de subsidie er ook komen voor mensen die er geen behoefte aan hebben. Ik ben ongelukkig zonder auto. Kunnen we daar dan ook een subsidie voor regelen?
Dus het feit dat de overheid geld van mij wil is hetzelfde als iemand die sex van mij wil? of hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Verzet je maar eens tegen de belastingheffing, dan kom je er vanzelf achter hoe 'indirect' de inbreuk op je lichamelijke integriteit is.
Ja maar ik krijg geen zorgtoeslag omdat ik teveel verdien en dat vind ik primaquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Geen enkele subsidie dient ieders belang.
Nogmaals, ik heb 't enkel over seksrobots, dus je bent nogal 't stropoppen, maar in de kern is elke inbreuk op je lichamelijke integriteit inderdaad gelijkquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus het feit dat de overheid geld van mij wil is hetzelfde als iemand die sex van mij wil? of hoe moet ik dit zien?
Er zijn nu al zat subsidies voor fabrikanten van allerlei fraais, van miljarden naar de agrarische sector tot zowaar nog grotere bedragen voor de groene-energie-sector en wat al niet meerquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg geen zorgtoeslag omdat ik teveel verdien en dat vind ik primazelfde geldt voor huurtoeslag enz. Dus ik zou op z'n minst willen dat mijn belastinggeld terecht komt bij die mensen die dan echt de hulp nodig hebben. Dat doen we niet met subsidie op de fabrikanten. Dat doen we dan met subsidie vanuit de overheid aan de burger zelf of gecontroleerde wijze...
Okéquote:En ik ga ook met net als jij lekker irritant desmilie te pas en te onpas gebruiken
![]()
![]()
![]()
Dan is het duidelijk dat jij dat vindquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb 't enkel over seksrobots, dus je bent nogal 't stropoppen, maar in de kern is elke inbreuk op je lichamelijke integriteit inderdaad gelijk.
Ja maar dat is niet omdat er een groep mensen is die zichzelf zielig vindquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Er zijn nu al zat subsidies voor fabrikanten van allerlei fraais, van de agrarische sector tot de groene-energie-sector en wat al niet meer.
[..]
Oké.
Dus een sexrobot voor ieder huishouden, voor mannen en vrouwen, betaalt door de overheid?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb 't enkel over seksrobots, dus je bent nogal 't stropoppen, maar in de kern is elke inbreuk op je lichamelijke integriteit inderdaad gelijk.
En 95% van Nederlandquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:33 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dus een sexrobot voor ieder huishouden, voor mannen en vrouwen, betaalt door de overheid?
Ik denk dat de bond voor prostitués niet aan je kant zal staan.Net zo min als veel christelijke partijen.
Maar het staat je vrij om dit punt via de politiek aanhangig te maken.
Als ie dezelfde 30 centimeter heeft als de FOK!ers dan is het nog een prima kapstok.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En 95% van NederlandWat moet ik met een sexrobot?
KAPSTOKSUBSIDIEquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als ie dezelfde 30 centimeter heeft als de FOK!ers dan is het nog een prima kapstok.
Dat wil TS.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En 95% van NederlandWat moet ik met een sexrobot?
Dus de subsidies zijn er zodat armoedzaaiers ook kunnen eten. Waarom zouden mensen die weinig geld hebben -- wat voor een groot deel een gevolg is van hun eigen keuzes -- wél overheidssteun verdienen en mensen die geen seks kunnen krijgen niet?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk dat jij dat vind![]()
[..]
Ja maar dat is niet omdat er een groep mensen is die zichzelf zielig vind. Dat zijn subsidies voor mensen die daar werken en ons van eten voorzien zodat wij ons niet scheel betalen aan voedsel
Niemand profiteert in gelijke mate van een subsidie. Er zijn kinderopvangsubsidies waar kinderlozen nooit iets van terugzien, onderwijssubsidies waar WO'ers meer van profiteren dan MBO'ers, monumentsubsidies waar liefhebbers van moderne kunst weinig aan hebben, et cetera. Zo werkt 't nu eenmaal met subsidiesquote:en om ons milieu te behouden waar iedereen van profiteert. Voor subsidie op een sexpop zou maar een klein groepje personen daar wat aan hebben terwijl heel Nederland daar belasting voor betaald. Daarom zou een subsidie op die manier niet helpen... Komen we toch weer terug op persoonlijke subsidies / toeslagen...
Dat snap ik, maar 99% van Nederland gaat toch nooit stemmen op iemand die van zijn belastinggeld een sexrobot subsidie gaat uitschrijvenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat wil TS.
Ieder huishouden een gesubsidieerde sexrobot.
De stropops worden er niet beter opquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dat wil TS.
Ieder huishouden een gesubsidieerde sexrobot.
Joh, deze hele discussie is idioot.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:03 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Lees de post van Argento nog eens en dan opnieuw mijn reactie erop. Succes.
Omdat voor voedsel iedereen profiteert van die subsidie en niet 0.1% van Nederland? Er is geen extra subsidie voor arme mensen hoor. Die betalen ook gewoon evenveel voor hun voedsel als rijkeren mensen als ze hetzelfde kopen....quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dus de subsidies zijn er zodat armoedzaaiers ook kunnen eten. Waarom zouden mensen die weinig geld hebben -- wat voor een groot deel een gevolg is van hun eigen keuzes -- wél overheidssteun verdienen en mensen die geen seks kunnen krijgen niet?.
[..]
Niemand profiteert in gelijke mate van een subsidie. Er zijn kinderopvangsubsidies waar kinderlozen nooit iets van terugzien, onderwijssubsidies waar WO'ers meer van profiteren dan MBO'ers, monumentsubsidies waar liefhebbers van moderne kunst weinig aan hebben, et cetera. Zo werkt 't nu eenmaal met subsidies.
En ook ditquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, deze hele discussie is idioot.
Als je vindt dat je te weinig seks hebt, doe er dan wat aan. Mogelijkheden genoeg. En ja, er zijn vast zwaar gehandicapten (fysiek, mentaal, sociaal) die het niet lukt (en ook heel veel die het alsnog lukt), maar het leven is nu eenmaal niet eerlijk.
Deal.
With.
It.
Je beseft dat elke subsidie twee kanten heeft: de betaal- en ontvangstkant? De rijken profiteren dus, alles overziend, minder van een dergelijke subsidie dan de armenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat voor voedsel iedereen profiteert van die subsidie en niet 0.1% van Nederland? Er is geen extra subsidie voor arme mensen hoor. Die betalen ook gewoon evenveel voor hun voedsel als rijkeren mensen als ze hetzelfde kopen....
Een universiteit krijgt, per student per jaar, meer subsidie dan een MBO-instelling.quote:En je voorbeelden van subsidies zijn ondoordacht. Want kinderopvang subsidies zorgen ervoor dat ouders kunnen blijven werken wat goed is voor de economie (dus ook goed voor de kinderlozen). Ik weet niet welke onderwijssubsidies voor WO je bedoelt maar schoolgeld tussen WO en MBO is niet heel verschillend?
Als ik menig FOK!ker mag geloven, dan zijn incels op z'n minst een potentieel gevaar voor de veiligheid van vrouwen. Dan is incels tevreden houden met subsidies voor seksrobots dus ook goed voor de (veiligheid van de) samenleving als geheelquote:En WO-ers hebben meestal meer studieschuld na hun studie dan MBO-ers. monumentsubsidie is goed voor toerisme en voor cultuur.
Vertel mij eens waarom sexrobot subsidie goed is voor de rest van Nederland / samenleving (dus de mensen die geen robot zelf willen hebben)? Dat het hoort in een samenleving als Nederland zou dan eerder oproepen dat er persoonlijke subsidies als borgtoeslag gegeven moeten worden...
Wellicht kunnen we als compromis overeenkomen dat incels geen belasting meer hoeven te betalen? Dan geldt de ieder-voor-zich-redenatie op z'n minst beide kanten op (van overheid naar incel en vice versa)quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, deze hele discussie is idioot.
Als je vindt dat je te weinig seks hebt, doe er dan wat aan. Mogelijkheden genoeg. En ja, er zijn vast zwaar gehandicapten (fysiek, mentaal, sociaal) die het niet lukt (en ook heel veel die het alsnog lukt), maar het leven is nu eenmaal niet eerlijk.
Deal.
With.
It.
Waarom vrouwen niet extreem geil worden van jankballetjes is mij een raadsel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we als compromis overeenkomen dat incels geen belasting meer hoeven te betalen? Dan geldt de ieder-voor-zich-redenatie op z'n minst beide kanten op.
De rijken en de armen hebben er beiden geen problemen mee dat een grote groep mensen kunnen eten door een subsidie van de overheid waar ze zelf ook van profiterenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je beseft dat elke subsidie twee kanten heeft: de betaal- en ontvangstkant? De rijken profiteren dus, alles overziend, minder van een dergelijke subsidie dan de armen.
[..]
Een universiteit krijgt, per student per jaar, meer subsidie dan een MBO-instelling.
[..]
Als ik menig FOK!ker mag geloven, dan zijn incels op z'n minst een potentieel gevaar voor de veiligheid van vrouwen. Dan is incels tevreden houden met subsidies voor seksrobots dus ook goed voor de (veiligheid van de) samenleving als geheel. Bovendien vergroot het hun levensgeluk en hierdoor, indirect, ook hun productiviteit, betrokkenheid bij de maatschappij en wat dies meer zij. Kortom, één groot feest
.
Dank voor deze inkijk in je zielquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom vrouwen niet extreem geil worden van jankballetjes is mij een raadsel.
Het slaat nergens op want incels hebben ook profijt van andere subsidies enz...quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we als compromis overeenkomen dat incels geen belasting meer hoeven te betalen? Dan geldt de ieder-voor-zich-redenatie op z'n minst beide kanten op (van overheid naar incel en vice versa).
maar dan in de context van geen belasting bepalen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:31 schreef Californium het volgende:
Zoveel vragen.....Er zijn heel veel mensen die niet elke maand sex hebben. Er zijn een heleboel mensen die niet 1 keer per jaar sex hebben. Ik ken er wel wat. Maar die klagen niet en zien het gewoon als "jammer" zonder dat ze hun eigenwaarde ervanaf laten hangen.
Wanneer ben je dan incel? als je 5 jaar geen sex hebt gehad? of 10 jaar? Dus jullie willen 1 keer per 5 jaar gesubsidieerd neuken met een prostituee? Of zouden we dit moeten zien? Hoe maken we dit praktisch, hoe ga jij aan de overheid bewijzen dat je 5 jaar geen sex hebt gehad? Moeten ze je op je blauwe ogen geloven? Hoe gaan we dat meten? En wie krijgt er subsidie? Wat mag je maximale inkomen zijn? Moet je een bepaalde lelijkheid hebben? door 100 vrouwen gerate als maximaal 2/10? Wie bepaalt wie die vrouwen zijn? Hoe gaan ze die testen afnemen? Hoe garandeer je of die vrouwen onafhankelijk zijn?
Jij bent hun woordvoerderquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
De rijken en de armen hebben er beiden geen problemen mee dat een grote groep mensen kunnen eten door een subsidie van de overheid waar ze zelf ook van profiteren![]()
Het punt was dat niet iedereen gelijk profiteert van elke subsidie. Dat punt was alweer een paar posts geleden gemaakt, dus begrijpelijk dat je 't inmiddels weer bent vergetenquote:En tegen wiens hoofd stoten we als een MBO minder geld krijgt per student als een uni? De uni heeft hoogleraren die meer kosten enz enz. Er is geen lichamelijk persoon die een nadeel ondervind van die subsidie?
Dank voor deze diepteanalysequote:En als ze een potentieel gevaar zijn; laat ze lekker naar een therapeut gaan op kosten van de overheid (zorgverzekering) want daar de valt winst te behalen. Niet omdat er eens een strak poesje om hun pik zit. Zit tussen de oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |