quote:Op zondag 6 mei 2018 14:13 schreef Kim-Holland het volgende:
„Ze is uitgestapt samen met een donkere jongen
Ik gok op een foto van zijn zwarte mamba.quote:Hij heeft blijkbaar iets op z’n telefoon laten zien waardoor ze vond dat ze met hem mee moest.”
Toen ik die leeftijd had was 15.00 op zondag geen ongewone tijd om te ontwaken.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Eenskijken het volgende:
een 15 jarige ligt niet toch 15.00 een roes uit te slapen... dan is er wel iets anders aan de hand.
Toen jij 15 was ging je akkoord met dat soort gedrag van je ouders?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:52 schreef Harvest89 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom je als ouders dat meisje alleen laat terugkomen. Echt laks.
Je kunt haar ook afzetten en weer ophalen, kleine moeite toch? En altijd contact houden om de zoveel uur.
Vindt ze misschien niet leuk, maar het is voor haar eigen bestwil.
Totaal anders. Ik ben geen vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toen jij 15 was ging je akkoord met dat soort gedrag van je ouders?
Uh ja? Ik had niet zoveel te vinden als 15 jarig meisje hoor.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toen jij 15 was ging je akkoord met dat soort gedrag van je ouders?
Waarom niet gewoon een uitgaansverbod voor alle jongeren? Dan kan er helemaal niets meer gebeuren!quote:Op zondag 6 mei 2018 16:52 schreef Harvest89 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom je als ouders dat meisje alleen laat terugkomen. Echt laks.
Je kunt haar ook afzetten en weer ophalen, kleine moeite toch? En altijd contact houden om de zoveel uur.
Ik heb het over brengen ophalen en eventueel contact houden.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een uitgaansverbod voor alle jongeren? Dan kan er helemaal niets meer gebeuren!
Beter leren ze haar gewoon niet met vreemde kerels mee te gaan in plaats van haar te gaan stalken.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb het over brengen ophalen en eventueel contact houden.
Beetje goede ouder zal dat ook doen.
Ja, dat is wel de oplossing. En dan reageert dat meisje een keer niet, en dan?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, die twee dingen liggen ook echt heel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:33 schreef Hexagon het volgende:
Waarom niet gewoon een uitgaansverbod voor alle jongeren? Dan kan er helemaal niets meer gebeuren!
Genoeg 15 jarige meiden die gewoon dat stukje zelf kunnen afleggen. En dat gaan in 99.9999999999999999999% van de gevallen zonder problemen.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, die twee dingen liggen ook echt heel dicht bij elkaar.![]()
Brengen en ophalen van je 15-jarige dochter lijkt me een redelijk normale gang van zaken.
Jouw leven is wel heel erg zwart-wit, he? Wel eens van grijs gehoord? En waar verwijt ik iemand iets?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Genoeg 15 jarige meiden die gewoon dat stukje zelf kunnen afleggen. En dat gaan in 99.9999999999999999999% van de gevallen zonder problemen.
Dus ouders gaan verwijten dat ze niet in constante angst leven voor wat er wel niet allemaal kan gebeuren is totale waanzin.
Mijn post was in een reactie op een verwijt aan die ouders.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw leven is wel heel erg zwart-wit, he? Wel eens van grijs gehoord? En waar verwijt ik iemand iets?
Omdat gewoon je kinderen opvoeden schijnbaar te veel gevraagd is tegenwoordig.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:52 schreef Harvest89 het volgende:
Meisjes zijn op die leeftijd verder in hun ontwikkeling dan jongens. Dusss.....quote:Op zondag 6 mei 2018 17:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Totaal anders. Ik ben geen vrouw.
Akkoorden sluiten hoeft niet, want ze heeft niets te willen.
Als ze er niet akkoord mee gaat dan laat je haar maar helemaal nergens heen gaan, dan blijft ze maar binnen.
En vanaf welke leeftijd ging je dan alleen de hort op?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:28 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Uh ja? Ik had niet zoveel te vinden als 15 jarig meisje hoor.
Ik werd echt gebracht en gehaald.
Ook onverantwoord van de vriend van Anne Faber dat hij haar zo'n stuk liet fietsen in haar eentje. Een beetje goede vriend zou dat nooit toestaan.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sukkel. Alsof dat helpt als ze een paar idioten tegenkomen.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Meisjes zijn op die leeftijd verder in hun ontwikkeling dan jongens. Dusss.....
Was Anne Faber 15 dan? En dat gebeurde ook s'nachts?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook onverantwoord van de vriend van Anne Faber dat hij haar zo'n stuk liet fietsen in haar eentje. Een beetje goede vriend zou dat nooit toestaan.
Nee, maar voor echte gekken doet leeftijd en tijdstip er niet toe.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was Anne Faber 15 dan? En dat gebeurde ook s'nachts?
Ik had de deal dat ik zo laat mocht thuiskomen als ik wilde. Maar nooit alleen fietsen en als dat zo zou zijn van te voren bellen. Kortom mocht gerust met iemand mee gaan maar wel even bellen: vader "je hebt wel condooms bij je?"quote:Op zondag 6 mei 2018 17:28 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Uh ja? Ik had niet zoveel te vinden als 15 jarig meisje hoor.
Ik werd echt gebracht en gehaald.
Klopt, maar je kunt het risico wel beperken.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar voor echte gekken doet leeftijd en tijdstip er niet toe.
Ophalen met een auto?! Deelnemen aan het verkeer is een van de meest risicovolle dingen die je kan doenquote:Op zondag 6 mei 2018 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het risico wel beperken.
Zoals je 15 jarige dochter netjes brengen en ophalen.
Het gaat om half 10 s'avonds in de busquote:Op zondag 6 mei 2018 19:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had de deal dat ik zo laat mocht thuiskomen als ik wilde. Maar nooit alleen fietsen en als dat zo zou zijn van te voren bellen. Kortom mocht gerust met iemand mee gaan maar wel even bellen: vader "je hebt wel condooms bij je?"
Nou...quote:Op zondag 6 mei 2018 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ophalen met een auto?! Deelnemen aan het verkeer is een van de meest risicovolle dingen die je kan doen
Gewoon onderbuikrisicobeperking dusmaar maak jezelf maar wijs dat je het het beste weet hoor.
Ze was met een vriendinquote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook onverantwoord van de vriend van Anne Faber dat hij haar zo'n stuk liet fietsen in haar eentje. Een beetje goede vriend zou dat nooit toestaan.
Dezelfde als op Centraal Amsterdam?quote:Op zondag 6 mei 2018 14:24 schreef fespo het volgende:
In de bus zitten camera's.
En bij deze halte staan high tech camera's.
quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een compleet bizarre vergelijkingen.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ophalen met een auto?! Deelnemen aan het verkeer is een van de meest risicovolle dingen die je kan doen
Gewoon onderbuikrisicobeperking dusmaar maak jezelf maar wijs dat je het het beste weet hoor.
Die gaat met alles mee? Denk dat een relatie dat niet altijd kan hebben, toilet kan men al op overlijden, het is al gebeurd, wat doet die vriend die gaat mij bij een toilet bezoek?quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar over welke vriend gaat het nu?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die gaat met alles mee? Denk dat een relatie dat niet altijd kan hebben, toilet kan men al op overlijden, het is al gebeurd, wat doet die vriend die gaat mij bij een toilet bezoek?
Wie quote ik falbes om wie zou het gaan?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:09 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar over welke vriend gaat het nu?
Ik lees nergens over een vriend![]()
Nou?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie quote ik falbes om wie zou het gaan?
quote:Vandaag zijn ze met z’n allen naar Bevrijdingspop geweest en is Rochana met een vriendin meegegaan. Ze moest om half 11 binnen zijn en ze is er nog steeds niet.”
Zet je bril even op!quote:Op zondag 6 mei 2018 20:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou?
Ze was daar met een vriendin heen. Er wordt nergens over een vriend gesproken
[..]
Deze quote ik trouwens een reactie hierop dus!quote:Op zondag 6 mei 2018 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen fietsen was al helemaal niet de bedoeling maar bij mij was echt net de mobiele telefoon in opkomst dus ja was een andere tijd ook misschien.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had de deal dat ik zo laat mocht thuiskomen als ik wilde. Maar nooit alleen fietsen en als dat zo zou zijn van te voren bellen. Kortom mocht gerust met iemand mee gaan maar wel even bellen: vader "je hebt wel condooms bij je?"
Quote dan eens uit de op waar staat dat ze een vriend of relatie had?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zet je bril even op!
[..]
Deze quote ik trouwens een reactie hierop dus!
Waarom dat is mijn verantwoording niet ik schrijf het niet ik reageer alleen, dat is dus de verantwoording van die Chai!quote:Op zondag 6 mei 2018 20:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Quote dan eens uit de op waar staat dat ze een vriend of relatie had?
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom dat is mijn verantwoording niet ik schrijf het niet ik reageer alleen, dat is dus de verantwoording van die Chai!
Hoezo besta jij niet dan?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat dus al de tijd over iemand die niet bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |