abonnement Unibet Coolblue
pi_179005930
Wat afschuwelijk Pinq! Heel veel sterkte :*
pi_179006991
Ik denk dat individueel cremeren of begraven ook nog wel een optie zou kunnen zijn, mocht je dat willen, pinq. Je kunt zo naar een uitvaartverzorger/uitvaartondernemer bij je in de buurt bellen om even te informeren. Jammer dat er zo weinig voorlichting is over de mogelijkheden vanuit jullie ziekenhuis. Wat een verdriet... :* Nogmaals een dikke knuffel.

Tink, wat fijn dat je nu een GUO krijgt! En alle andere medische shizzle erdoor. ;-) Dat wachten op de uitslag van de NIPT duurt zo idd wel lang met die feestdagen ertussen, dat is idd wel jammer! Ik duim voor jullie!

Aure, wat fijn dat alles goed is! En al ingedaald en vastliggend! Goed bezig kiddo! Een vk zei met de controle 2 weken terug dat meneer was ingedaald, maar vorige week zei een andere vk dat ie laag (genoeg) lag, maar niet was ingedaald. :? Super vaag, maar ik vind het allemaal best, als ie er maar uitkomt. :')

Helsinki, wat fijn dat je samen met je leidinggevende naar een oplossing hebt kunnen kijken! Geeft vast wat rust, of niet?

Hoe is het met de pijn in je..... bil/stuitje/been/bekken/waarwashet Priem? Helpt de fysio?

Ik heb gisteren inderdaad de mijlpaal der mijlpalen gehaald! *O* Tnx Priem ;) Maar vanwege de situatie van Pinq vond ik het niet helemaal gepast om erover te posten... Baby zit nog lekker warm in zijn tropische paradijsje. oO< Ik dacht gisterochtend wat kramperigheid te voelen, maar ik moest gewoon naar het kleine kamertje. :+
Dit, dat, alles.
pi_179007637
UD mijlpijl voor Philo! *O*
Haha die kramp, ik zit ook elke keer even helemaal stil om te voelen of t nou m’n darmen zijn of een wee :').

Ik heb heel de zwangerschap geen harde buik of voorwee gevoeld dus ook nog geen idee wat ik me erbij voor moet stellen.

Merk wel dat ik met dit weer aanzienlijk minder goed slaap ‘s nachts. Met wat koeler weer pak ik hele nachten slaap, hoef er zelfs niet uit om te plassen. Maar met dit weer slaap ik steeds max 2u achter elkaar helaas.
pi_179007909
Snap ik philo :* Maar het is toch een mijlpaal en dat lijkt me altijd zo'n 'whao nu kan het écht elk moment gebeuren'-gevoel :D Ik merk zelf dat ik ook heel erg met mijn UD in mijn hoofd zit (zo van: Ja dan komt ie gewoon; klaar. Want zo werkt het.. :') Hmm tjah :@ ).

Lief dat je het vraagt; ja het gaat goed! Ik moet goed zorgen voor balans tussen zitten/staan/wandelen en ik merk duidelijk verschil nu ik heel goed weet waar ik op moet letten. Ik merk wel nog steeds wát pijn; maar alles een stuk makkelijker. Om het uur ga ik een stukje wandelen (koffie halen; even door kantoor lopen etc etc) en heb een voetenbankje gekregen van mijn baas zodat ik een stuk rechter zit achter mijn bureau. Ik moet meer als een vent zitten (want ik kruis mn benen nogal graag lol) en af en toe heb ik mn vriend die dan naar mij kucht als ik weer eens fout zit haha; dus hij houdt mij nauwlettend in de gaten :D Voorlopig hoef ik niet terug naar de fysio want met oefeningen en opletten qua houding/tillen, moet het goed komen. Mocht het toch weer helemaal vast komen te zitten; kan ik altijd nog een nieuwe afspraak maken :Y Erg blij dat ik toch gewoon de afspraak heb gemaakt want je zit zo snel 'fout'' dat je het gewoon echt niet doorhebt :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 8 mei 2018 @ 10:27:43 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179008009
Fijn dat het beter gaat Priem!

En philo, de mijlpaal. Wel balen dat je zo slecht slaapt, maar met dit weer is het niet raar... wel vervelend.

Ik moet elke vier uur 'onderhoud plegen' aan m'n sonde of iets anders doen. Dan moet er of een nieuwe zak voeding aan of hij moet (om de vier uur dus) schoongespoeld worden of ik moet m'n medicijnen nemen... en dan piept dat stomme ding ook nog wel eens compleet random omdattie vindt dattie het niet meer doet. Terwijl hij het dan wel gewoon doet :N

Maar gisteren zagen we dit (en nog veel duidelijker ook, maar ukkie bewoog nogal veel, dus een mooie foto was lastig)..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179010514
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:47 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nee inderdaad! Zo zo maf, mijn brein :') Sowieso een beetje een gek verhaal vind ik het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een spoiler, lang verhaal
Toch even reageren, want herkenbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte in ieder geval :*
Tralalalaaa
pi_179010733
Leuk Tink O+ Hopelijk maakt dat de perikelen met de sonde een beetje goed. :* Moet je er ook ‘s nachts om de vier uur uit? Oef. En je houdt nog steeds niks binnen?
Vraag me nu af hoe het met Anoniempje is...

Vita balen van het ruk slapen! Ik slaap gelukkig nog goed. Wel 2x per nacht eruit om te plassen maar dat had ik pre-zwanger ook al. Slaap daarna meestal weer zodra m’n hoofd m’n kussen heeft geraakt. :D

Gelukkig gaat het beter Priem! Ja je kunt er maar beter snel bij zijn... rechtop zitten dame, met de beentjes naast elkaar :D

Ik voel me overigens nog volkomen chill en die UD doet me niet zoveel. Bij hypnobirthing zeiden ze: alles tussen 37 en 42 weken is op tijd en daar stel ik me op in. De mensen in m’n omgeving zijn er echter wat minder chill onder. :') Wel irritant want het helpt niet om relaxed blijven maar ik probeer die invloeden weg te drijven, zeg maar. Merk wel dat zolang ik er nuchter en relaxed over doe, dat helpt bij het downsizen van het OMGBENJEALBEVALLEN JEHEBTJEUDALGEHAD OMGOMG HIJISTELAAT van anderen. :+ Het kan nog twee weken duren mensen, het kan nog twee weken duren. :7
Dit, dat, alles.
pi_179012238
Fijn van de goede echo Tink! En toch een GUO :) wel balen van al die feestdagen voor je nipt inderdaad. Ik hoop voor je dat de uitslag wat sneller is, maar op basis van de ervaringen hier zal het waarschijnlijk toch echt 9 a 10 werkdagen zijn helaas.

Philo UD gehaald! Beter dat je er zo relaxt onder bent toch. Het kan inderdaad gewoon nog 2 weken duren , helemaal prima. In mijn omgeving zijn er nu al mensen die helemaal overtuigd zijn van een bepaalde datum. Ik kan daar niet zoveel mee en laat het maar gaan. Hij komt wanneer ie komt :P

Vita, dit warme weer ja... wat een feest :') ik vlucht zoveel mogelijk naar binnen, of de schaduw in :@ slapen is inderdaad ook bagger. Hopelijk straks weer wat beter :*

Priem top dat die afspraak heeft geholpen en je nu weet waar je op moet letten! Hopelijk kom je de rest van je zwangerschap dan goed door :)

Sinds gister slapen we in onze nieuwe slaapkamer en hebben we meteen het bed op bierkratten gezet. Wow hoog joh. Dat is wel even wennen. Ben nu steeds bang dat ik uit bed val :')
pi_179012375
Oef, die warmte inderdaad. Ik kijk even niet uit naar de hele zomer zwanger zijn. Was vorige keer toch beter gepland, uitgerekend zijn in juni. Gisteren wel maar een hoed met brede rand gekocht - voel me er een beetje boho hipster festivalmeisje in, maar extra schaduw op de snoet is wel goed. En ach, voor die 3 euro bij Zeeman. :D
pi_179012833
Ooohhhh diegene die even voorstelde contact op te nemen met festivalorganisatie; heldin O+ Ik heb net bevestiging ontvangen dat ik een klapstoeltje mee mag nemen op het terrein. Er wordt een document opgesteld dat ik die uitzonderlijk mee mag nemen yay :D Echt meteen giga last van m'n schouder O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179014279
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ooohhhh diegene die even voorstelde contact op te nemen met festivalorganisatie; heldin O+ Ik heb net bevestiging ontvangen dat ik een klapstoeltje mee mag nemen op het terrein. Er wordt een document opgesteld dat ik die uitzonderlijk mee mag nemen yay :D Echt meteen giga last van m'n schouder O+
Haha graag gedaan! 😊Fijn dat het daar ook mag, geniet ervan!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:08:31 #112
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_179018971
Op basis van deze ingrediëntenlijst, hoe 'fucked' ben ik dat ik hier 200 gram van gegeten heb?
3 minuten (kokend) verhit in de microgolf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. Het was niet te nassen }:|
pi_179018987
Het nieuws is bij ons gezakt, de familie is ingelicht, dus nu mag het ook fok!official worden; Ketel krijgt een broertje! :o *G*
pi_179019339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:09 schreef lunapuella het volgende:
Het nieuws is bij ons gezakt, de familie is ingelicht, dus nu mag het ook fok!official worden; Ketel krijgt een broertje! :o *G*
Jongens, broertjes! *G* O+ Tof!
pi_179019376
Wat intens verdrietig Pinq . Heel veel sterkte de komende tijd.

Gefeliciteerd met een jongetje Luna!

Aure, "mag" het gewoon op bierkratten? Wel lekker makkelijk...

Heb ik nou een Henkie Krol gedaan en 2 zwangere vrouwen als bevallen verklaard? Voordeel is is dat ik er dan nog 7 voor me heb *O*

Hier gisteren weer op controle geweest bij de gynaecoloog. 17 april had ik een suikertest gedaan en zou de dagen erna gebeld worden als het niet goed was. Werd gisteren medegedeeld dat ze me vergeten zijn te bellen en dat ik dus zwangerschapsdiabetes heb... Ik word toch zo verschrikkelijk boos om wat er allemaal fout gaat. Dus vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest voor prikinstructies en moet de komende dagen 7 keer per dag mijn glucose prikken en daarna 4 keer per dag. Vrijdag naar de diëtist en dan hopen dat het met goede voeding onder controle komt. Anders moet ik insuline gaan spuiten en dat wil ik wel echt proberen te voorkomen.
Heb ik weer...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:30:03 #116
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_179019422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:09 schreef lunapuella het volgende:
Het nieuws is bij ons gezakt, de familie is ingelicht, dus nu mag het ook fok!official worden; Ketel krijgt een broertje! :o *G*
Broertjessssssss!!! Super tof!! O+
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:32:03 #117
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_179019465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:27 schreef Wolken het volgende:

Hier gisteren weer op controle geweest bij de gynaecoloog. 17 april had ik een suikertest gedaan en zou de dagen erna gebeld worden als het niet goed was. Werd gisteren medegedeeld dat ze me vergeten zijn te bellen en dat ik dus zwangerschapsdiabetes heb... Ik word toch zo verschrikkelijk boos om wat er allemaal fout gaat. Dus vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest voor prikinstructies en moet de komende dagen 7 keer per dag mijn glucose prikken en daarna 4 keer per dag. Vrijdag naar de diëtist en dan hopen dat het met goede voeding onder controle komt. Anders moet ik insuline gaan spuiten en dat wil ik wel echt proberen te voorkomen.
Heb ik weer...
Wat balen zeg!! Ik vind het op zn zachtst gezegd nogal slordig dat ze je vergeten zijn te bellen.
pi_179019610
Wat slordig Wolken! Ik snap heel goed dat je daar pissig van wordt :(

Luna een broertje O+ gefeliciteerd!

Aure, ik was ook zo bang om uit bed te vallen :') mijn man overigens ook :P dat ik uit bed zou vallen dan.

Hilz, volgens mij kan listeria niet overleven boven de 75 graden. Dus als het gekookt heeft is er sowieso niet veel aan de hand denk ik?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:52:08 #119
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179019893
Ooooh Tink, wat fijn dat de echo goed was. En toch een GUO :). En die foto O+. Wat leuk om te zien hè? Ik duim voor een goede NIPT!

Ja, Philo! Al ben ik wel heel benieuwd naar wat we morgen gaan afspreken. De invaller die we hadden i.v.m. zwangerschapsverlof van mijn collega (en mij) heeft laten weten niet meer te willen komen. Hierdoor zijn er meer gaten ontstaan in het rooster. Het lastige is dat dit nóg meer stress en druk oplevert voor iedereen en dat ook weer bij mij terecht komt in de vorm van geklaag. Ze benadrukken gelukkig ook wel dat ik er niks aan kan doen, maar voel me dan toch een beetje rot en schuldig. Ook cliënten snappen niet dat ik er wel ben, maar niet alles meer doe. Gelukkig kan ik er met L. (vriend) goed over praten en relativeert hij een beetje voor me. Yay voor jouw mijlpaal en ik vind jouw instelling echt een dikke prima! Gewoon rustig aan. Die baby komt er wel :+.

Priem, wat fijn dat het beter gaat met jou! En dat je een klapstoeltje mee mag naar het festival :).

Een jongen O+ O+ voor Luna! Jaaaaa!

Wolken, wat ongelofelijk slordig zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar boos om bent, pfff. Ik hoop dat je uiteindelijk geen insuline hoeft te gaan spuiten :*.

Ik doe alles op een slakkentempo met dit weer. Heb geen puf voor het meeste en luister dan ook goed naar m'n lijf. Dit betekent ook dat ik minder meters maak wat mijn scriptie betreft, maar ik voel dat ik echt rustig aan moet doen. Ga ik het nu dan toch eindelijk eens onder de knie krijgen? Het lijkt er wel op :D.
pi_179020163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:08 schreef Hilzillah het volgende:
Op basis van deze ingrediëntenlijst, hoe 'fucked' ben ik dat ik hier 200 gram van gegeten heb?
3 minuten (kokend) verhit in de microgolf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. Het was niet te nassen }:|
Gaat het om de rauwe kaas of de kersenlikeur?

Niet dat ik dan een sluitend antwoord heb, maar iemand anders wellicht.

Wolken, wat slecht! Ze blunderen wat af, lijkt wel. Hopelijk blijft spuiten je bespaard.

En broertjes voor Luna 8-) Wat leuk! Nu al benieuwd naar de naam, ik vind Ketels naam erg stoer.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:08:23 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_179020288
Ooh Luna wat leuk O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:17:15 #122
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_179020493
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:03 schreef Jentin het volgende:

[..]

Gaat het om de rauwe kaas of de kersenlikeur?

Niet dat ik dan een sluitend antwoord heb, maar iemand anders wellicht.

Wolken, wat slecht! Ze blunderen wat af, lijkt wel. Hopelijk blijft spuiten je bespaard.

En broertjes voor Luna 8-) Wat leuk! Nu al benieuwd naar de naam, ik vind Ketels naam erg stoer.
Om de kaas eigenlijk, maar ik was een beetje vergeten dat het niet overleefd als het boven een X aantal graden is geweest.

In ‘gewone’ kant en klare kaasfondue zit ook een beetje alcohol, maar dit is zo weinig. Ik heb eigenlijk niet eens gekeken hoeveel er in deze zit :o vandaar dat het niet zo lekker smaakte
pi_179020674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:27 schreef Wolken het volgende:

Hier gisteren weer op controle geweest bij de gynaecoloog. 17 april had ik een suikertest gedaan en zou de dagen erna gebeld worden als het niet goed was. Werd gisteren medegedeeld dat ze me vergeten zijn te bellen en dat ik dus zwangerschapsdiabetes heb... Ik word toch zo verschrikkelijk boos om wat er allemaal fout gaat. Dus vandaag bij de diabetesverpleegkundige geweest voor prikinstructies en moet de komende dagen 7 keer per dag mijn glucose prikken en daarna 4 keer per dag. Vrijdag naar de diëtist en dan hopen dat het met goede voeding onder controle komt. Anders moet ik insuline gaan spuiten en dat wil ik wel echt proberen te voorkomen.
Heb ik weer...
Ach nee toch! Weer een mega blunder. Dat kan echt niet hoor! Zelfde ZH? Je mag ze bijna wel gaan vragen om een knal oranje sticker op je dossier, zodat er geen fouten meer worden gemaakt en ze je niet meer vergeten. Vergeten worden voelt zo niet fijn :( Ik hoop dat het meevalt met de diabetes en dat je het snel onder controle hebt :*

Leuk, een jongentje Luna. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar Ketels echte naam, aangezien hij als stoer werd bestempeld ;) Ben nog op zoek naar inspiratie
pi_179022116
Philo mijlpaal der mijlpalen! *O* ben benieuwd wanneer je uk zich aandient :).

Wolken wat vreselijk slordig, om moedeloos van te worden :{. Vrselijk balen van de uitslag ook. Hopelijk krijg je het onder controle met voeding, succes ermee :*.

Luna leuk twee zoons straks!

Priem, was dat pinkpop? Ik zat eraan te denken m’n ticket te verkopen en niet te gaan, denk nl dat ik het gewoon niet trek om elke keer op de grond te gaan zitten. Deze zwangerschap valt me zwaarder dan de vorige.

+1 luna trouwens op niet bepaald uitkijken naar hoogzwanger zijn in de zomer. Maar het voordeel: met een dikke buik zien we d’r fantastisch uit in badpak dit jaar 8-).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_179022170
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:03 schreef Jentin het volgende:

[..]
En broertjes voor Luna 8-) Wat leuk! Nu al benieuwd naar de naam, ik vind Ketels naam erg stoer.
Ik ben ook benieuwd, we hadden echt de perfecte meisjesnaam maar voor een tweede jongetje zijn wel nog zoekende. :')

Peace, Ketel deelt zijn naam met de schaatser die deze winter goud pakte op de 1500 meter ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')