Hontquote:Op zondag 6 mei 2018 12:48 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Bami kan geen kwaad; is vrij gezond.
Beter dan eend en hond.
quote:Op zondag 6 mei 2018 13:00 schreef autoknutselaar het volgende:
Is toch best gezond. Ik at de eerste tien jaar dat ik op mezelf woonde bijna iedere dag witbrood met kokusbrood. Afgewisseld met één keer per week een gekookt ei of blik soep.
patatquote:Op zondag 6 mei 2018 12:27 schreef Canopus het volgende:
3 dagen bami, 3 dagen nasi en een keer patat.
varkensvlees in je bamiquote:Op zondag 6 mei 2018 13:35 schreef sp3c het volgende:
7 dagen per week bami kan ook
2x met kip, 2x met rund, 2x met varken en 1 keer met moksie
quote:Op zondag 6 mei 2018 16:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat letterlijk bami MET varken
kan gewoon
[ afbeelding ]
amateur
uit geldgebrek, luiheid of desinteresse?quote:Op zondag 6 mei 2018 13:00 schreef autoknutselaar het volgende:
Is toch best gezond. Ik at de eerste tien jaar dat ik op mezelf woonde bijna iedere dag witbrood met kokusbrood. Afgewisseld met één keer per week een gekookt ei of blik soep.
quote:Op zondag 6 mei 2018 15:54 schreef Sigaartje het volgende:
Laten we maar zwijgen over bamischijven. Dat is echt kleffe meuk waar de ingredienten met een microscoop moeten worden opgezocht.
what a time to be alive.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:54 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat zelfgemaakte bami veel en veel lekkerder is dan de AH bakjes. Dat proefde ik van de week.
Laten we maar zwijgen over bamischijven. Dat is echt kleffe meuk waar de ingredienten met een microscoop moeten worden opgezocht.
Eh.. Hoe dacht je dat het weekmenu van de Hollanders er 60 jaren geleden uit zag?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bami is niets mis mee, maar 3x per week??
Veel aardappels veel groente, zuivel en relatief weinig vleesquote:Op zondag 6 mei 2018 17:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Eh.. Hoe dacht je dat het weekmenu van de Hollanders er 60 jaren geleden uit zag?
ja met je aardappels moet je ook wel een beetje varieren natuurlijk he ... 6 dagen per week gekookte pasta met niets anders is ook niet leukquote:Op zondag 6 mei 2018 17:24 schreef polariteit het volgende:
Bami is lekkermits je wel beetje varieert met wat je erbij eet.
3x per week is nog altijd beter dan 6 dagen per week gekookte aardappels
Ik heb nam vroeger met kamperen wel een blik bami / nasi mee. Best te nassen.quote:
Misschien ga ik het van de week proberen en laat ik het bij CUL zien. Lachen....quote:Op zondag 6 mei 2018 20:56 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik heb nam vroeger met kamperen wel een blik bami / nasi mee. Best te nassen.
Doe het niet, die kung fu zooi is echt niet te doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien ga ik het van de week proberen en laat ik het bij CUL zien. Lachen....
Volgens mij zijn die blikken nog te krijgen.
Alles wat je teveel eet is altijd ongezond want je mist uiteindelijk toch nog e.e.a. In deze neem ik aan dat jij voorverpakte Supermarkt bami eet of die 'Hollandse' bami, die de Hollandse-Chinees op de hoek je elke zondag zo graag voorschotelt met ham en ei zoals op de foto hierboven.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:16 schreef jigggy het volgende:
Sinds ik op mezelf woon eet ik ongeveer 3x per week bami, is het enige wat ik snel kan koken en wat ook gewoon nog echt lekker is ,maar ik vraag me af of het nou zo gezond is om drie keer per week te eten
Antiklacht : bami
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |