abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 mei 2018 @ 21:50:56 #201
56724 Wombcat
rent wiel
pi_179163476
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.

McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.
in a crowd you lose humanity
  maandag 14 mei 2018 @ 21:51:13 #202
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_179163482
Max op pole in Monaco

U las het hier voor het eerst
Flesje bier
pi_179163516
Gasley ging best goed tot hij een stokbrood tegenkwam, die een donut aan het oefenen was.

McLaren is niet sneller met Renault, ze ontploffen alleen minder vaak.
.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:06:27 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179163879
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.
Dat klopt, maar enigszins geflatteerd. Ze zijn iets sneller op de baan, daar hadden we het over. En ook betrouwbaarder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 mei 2018 @ 22:08:23 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179163924
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:52 schreef Fer het volgende:
Gasley ging best goed tot hij een stokbrood tegenkwam, die een donut aan het oefenen was.

McLaren is niet sneller met Renault, ze ontploffen alleen minder vaak.
Ze zijn wel sneller met Renault. Niet veel, maar toch iets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179164111
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gedeeltelijk waar, maar op Barcelona met zo veel medium snelheid bochten is aero veel belangrijker. Een sterke motor is belangrijker op circuits met langzame bochten en lange rechte stukken. De Red Bull heeft prima aero en mechanische grip, dat is de reden dat men er hier redelijk dicht bij zat. Dichterbij dan in Baku, waar een sterke motor veel meer invloed heeft.

Overigens heeft dit allemaal niet zo heel veel invloed, Toro Rosso was alleen relatief goed in Bahrein ten opzichte van hun concurrenten en ze weten zelf niet eens waarom. De rest van de races doen ze mee in het achterveld, met Baku als dieptepunt. Omdat men dus minder motorvermogen heeft. In Monaco maakt het allemaal weer niets uit trouwens, dat circuit is zo langzaam dat vermogen nauwelijks invloed heeft.

[..]

Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.

Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya. Door het nieuwe asfalt was het veel meer een engine circuit omdat een aantal bochten ineens makkelijk volgas zijn.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:22:43 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179164202
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya.
In de race niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179164269
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In de race niet.
Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden. En in de kwalificatie is het motorverschil door de Q3 modes van Ferrari en Mercedes groter dan in de race en toch zaten ze er in Baku iets beter bij, Catalunya is net zo goed een engine circuit geworden.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:27:29 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179164300
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden.
Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179164405
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.
Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.
pi_179164432
Misschien dat de Renault in de race iets zuiniger is dan Honda. Vorig jaar was het toch veel lift and coast voor Alonso, dit jaar kan hij de hele race trappen lijkt het. Op zaterdag zie ik nog niks van het team met “het beste chassis” McLaren.
.
pi_179164473
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:32 schreef Fer het volgende:
Misschien dat de Renault in de race iets zuiniger is dan Honda. Vorig jaar was het toch veel lift and coast voor Alonso, dit jaar kan hij de hele race trappen lijkt het. Op zaterdag zie ik nog niks van het team met “het beste chassis” McLaren.
Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:38:20 #213
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179164552
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:31 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.
Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.

Maar bij Red Bull wordt het gebrek aan vermogen voor een groot deel goedgemaakt door goede aero en goede mechanische grip. De verhoudingen ten opzichte van vermogen zijn al een aantal jaar zo:

1 Mercedes
2 Ferrari
3 Renault
4 Honda

Onderlingen verschillen zijn kleiner geworden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179164596
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.

Maar bij Red Bull wordt het gebrek aan vermogen voor een groot deel goedgemaakt door goede aero en goede mechanische grip. De verhoudingen ten opzichte van vermogen zijn al een aantal jaar zo:

1 Mercedes
2 Ferrari
3 Renault
4 Honda

Onderlingen verschillen zijn kleiner geworden.
Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:43:21 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179164676
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:40 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.
Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken :').

In de kwalificatie stonden ze wel onderaan.

Maar goed, het originele punt was over Honda. Red Bull maskeert het gebrek aan motorvermogen met goede aero en goede mechanische grip. Toro Rosso kan dat niet of nauwelijks doen met de Honda.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179164744
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken :').

In de kwalificatie stonden ze wel onderaan.
Daar stonden ze ook niet onderaan.


Neemt niet weg dat je sector 3 in Catalunya wel als goede graadmeter kunt nemen van het chassis in de langzame bochten. Sector 1 en 2 zijn ook engine sectoren geworden door het nieuwe asfalt.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:48:39 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179164828
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:46 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Daar stonden ze ook niet onderaan.
[ afbeelding ]

Neemt niet weg dat je sector 3 in Catalunya wel als goede graadmeter kunt nemen van het chassis in de langzame bochten. Sector 1 en 2 zijn ook engine sectoren geworden door het nieuwe asfalt.
Ok never mind, ik zit duidelijk niet op te letten. Weer Baku and Bahrein door elkaar gehaald :').

En dat laatste ben ik niet met je eens. Hoe harder je door de bocht gaat hoe belangrijker aero is. Tenzij bocht 3 en bocht 9 vorig jaar niet vol gas waren en dit jaar wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:22:19 #218
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179169049
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:34 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.
Dat is dus ook de grote update van Honda straks. Zwaar verbeterde ontstekingsmethode (cilinderkop/inlaat), minder brandstof verbruik meer vermogen.
pi_179172939
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tenzij bocht 3 en bocht 9 vorig jaar niet vol gas waren en dit jaar wel.
En dat klopt. Bocht 3 en 9 zijn dit jaar beiden vol gas, tenzij je iets verkloot. Max vond hem vorig jaar beter, want dan moest je met je gas spelen, nu is het gewoon klepel omlaag en gaan.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 12:46:16 #220
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179173868
Lewis test knipperlichten

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179175089
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:

Gedeeltelijk waar.
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde :) Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.

Daarmee zeg ik overigens niet dat Baku géén powercircuit is.

quote:
Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.

Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:



De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
(Y)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:23:24 #222
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179175652
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Lewis test knipperlichten

[ afbeelding ]
ChrisDuffBeatty twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 12:27:05 When the idea you had 2 years ago and presented to @F1/ FOM a year ago suddenly appears on an #F1 car... ? #F1Testing https://t.co/prPD4xgNi8 https://t.co/iaS6SuHN2I reageer retweet
pi_179176362
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:

[..]

Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde :) Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.

Daarmee zeg ik overigens niet dat Baku géén powercircuit is.

[..]

Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:

[ afbeelding ]

De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
Deze tabel gaat over Bahrein
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_179177301
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:44:04 #225
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179177331
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.

[ afbeelding ]
Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?
Is dat "zo goed als onderaan"?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_179177479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef daNpy het volgende:

[..]

Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?
Is dat "zo goed als onderaan"?
Toro Rosso, het ging over de Honda motor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:56:06 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179177599
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Toro Rosso, het ging over de Honda motor.
Ah excuus ik dacht dat het nog over RBR ging.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:16:22 #228
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179178048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.

[ afbeelding ]
De FIA mag wel iets aan de consistentie van de topsnelheden doen... ik had namelijk ook ergens een tabelletje gezien (op hun Twitter) waar STR Honda veel hoger stond in Baku. 8)7
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:25:56 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179178301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:

[..]

Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde :) Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.

Dit is gewoon niet waar. Meer kan ik er niet van maken. Powercircuits zijn circuits met lange rechte stukken en langzame bochten. Een circuit als Barcelona is dat simpelweg niet. Heeft niets met zogenaamde natuurkunde te maken. Je kunt nog zo veel pk hebben, als je aero niet in orde is ben je gewoon traag. Kijk maar naar Williams, die teerden jaren lang op het extra vermogen van de Mercedes ten opzichte van de concurrentie maar nu dat gat er bijna niet meer is wordt de belabberde kwaliteit van hun auto echt duidelijk. In vorige jaren kon Williams een beetje meedoen in de top op echte powercircuits zoals Oostenrijk, maar totaal niet op alle andere circuits.

quote:
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:

[ afbeelding ]
Hah, ik had ook de nodige moeite met die plaatjes :+. Maar ja, dit is inderdaad Bahrein, in Baku stonden ze stijf onderaan.

quote:
De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179180292
De kleine teams Force India, Williams, Sauber, Torro Rosso hebben enorm veel moeite om de halo te integreren in hun aero. Die ontwikkelteams zijn veel kleiner.

Je vorig jaar al een beetje met de implementatie van nieuwe aero regels, kleine teams raken verder achterop en kregen nu de halo er ook nog eens bij.

Daarbij komen nog 2 onervaren coureurs en erg hard gaat het niet vooruit.

De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm, waar de ontwikkeling van Renault soms stagneert, zeker kwa performance. Dus ik weet nog niet zo zeker of Honda de 4e motor is het najaar.
.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:02:43 #231
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179180450
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]

De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.
Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.
Die vermogens upgrades van Renault horen we nu ook al 2 jaar aan en ze zitten nu nog steeds met dat ERS systeem uit 2016.

Ben het met Fer eens dat eind 2018 de rollen zijn omgedraaid.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:30:50 #232
56724 Wombcat
rent wiel
pi_179180991
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm, waar de ontwikkeling van Renault soms stagneert, zeker kwa performance. Dus ik weet nog niet zo zeker of Honda de 4e motor is het najaar.
In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:53:59 #233
194695 franklop
Fran knock
pi_179181493


Testdagje zit erop in Barcelona. Max het snelste en veel rondes afgelegd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:23:10 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179182190
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm
:'). Tja, alternatieve feiten zullen we maar zeggen. Zoals Wombcat ook al zegt het gaat met horten en stoten. Tot nu toe zijn ze gewoon zowel traag als onbetrouwbaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:23:41 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179182210
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:02 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.
Die vermogens upgrades van Renault horen we nu ook al 2 jaar aan en ze zitten nu nog steeds met dat ERS systeem uit 2016.

Ben het met Fer eens dat eind 2018 de rollen zijn omgedraaid.
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179182291
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:42:26 #237
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179182654
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.
De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.
pi_179183114
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:42 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.

[..]

De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.
Ik heb ook meer vertrouwen in Honda op de lange termijn. Zit ook meer geld achter.

Speedtraps van TR zijn ook niet verkeerd. Alleen op lange circuits zoals Baku komen ze in de problemen met de ERS.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:13:31 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179183390
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven :'). Maar goed, in de tussentijd doet McLaren het alweer een stuk beter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:14:24 #240
194695 franklop
Fran knock
pi_179183405
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven :').
Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:56:05 #241
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179184269
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:14 schreef franklop het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.
De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.
pi_179185012
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:56 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.
Engine stranglers zijn het ook daar in Woking
.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:55:01 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179185410
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven :'). Maar goed, in de tussentijd doet McLaren het alweer een stuk beter.
historie, mentaliteit en cultuur
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:14:21 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179185907
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:18:08 #245
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_179186000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
Is verplaatst naar juni / GP Canada.
pi_179186012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:00 #247
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179186278
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.
denk dat ze toch voor honda gaan
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:52:43 #248
56724 Wombcat
rent wiel
pi_179186899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

historie, mentaliteit en cultuur
Renault heeft meer historie in de F1 dan Honda. Ook meer succes gehad (meer titels, overwinningen, poles, snelste ronden, punten, podiums). En nog recent overwinningen gehaald. De laatste van Honda is van 2006. De daarvoor laatste van 1992.
in a crowd you lose humanity
pi_179191472
RIcciardo geeft alsnog de schuld aan Verstappen voor de crash in Baku.

https://www.gpblog.com/nl(...)et-mijn-schuld-.html

Zo zie je maar wat voor gehaaide kerel het is. Zijn glimlach is flinterdun en puur voor de schijn.
Roept tijdens de race in spanje dat zijn pace beter is en eigenlijk daarmee bedoelt dat ie langs max wil, waarop max reageert door van hem weg te rijden, om em vervolgens niet meer in de spiegels te zien de rest van de race.
Ricciardo was waarschijnlijk flink boos dat ie zo ontzettend op z'n plaats is gezet.

RIcciardo is een gezellige gast... zolang alles goed gaat.
pi_179191492
Wat een onzin, als ie in een situatie zonder Verstappen voor hem exact net zo laat had geremd had ie die bocht ook never nooit gehaald.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')