quote:Op zondag 6 mei 2018 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry we hebben besloten alles maar gewoon te laten lopen.
Maar IKWIL'T IKWIL'T IKWIL'Tquote:
Laat die selfies maar zitten dan.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
We lopen er na een uur al bij als slonzen die naar zweet en plas ruiken.
quote:
De foto's van de vaders schijnen er idd nogal in te hakken. Matt OpperHoofd ging ook al vol in de tranen toen hij het voor het eerst zag.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Getrimd Baardhoofd zit zijn tranen weg te blazen bij Duitsland. Dark horse?
Ik denk dat ik vrijdag ook ga wenen bij Duitsland Greys, dus ik waarschuw je alvast.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De foto's van de vaders schijnen er idd nogal in te hakken. Matt OpperHoofd ging ook al vol in de tranen toen hij het voor het eerst zag.
Ik vind die tweede mevrouw echt nergens op slaan...laat haar dan een instrument bespelen ofzoquote:
Ze zingt gewoon mee hoorquote:Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind die tweede mevrouw echt nergens op slaan...laat haar dan een instrument bespelen ofzo
Die roze haren vin'k eigenlijk ook niks pfff zware kost zo
Ja. hoorde het ook net.quote:
Ík hoop dat we weer es geluk hebben. Als het eerste helft is, dan zullen we misschien wel moeten openen denk ik, aangezien we in de semi al een latere startplek hebben gekregen, tenzij we in eerste of tweede zijn geworden, dan zie ik ons wel later starten.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. hoorde het ook net.
Meer kans voor Waylon in de tweede helft.
En wij werden boos bij de suggestie van moeder Vol in beeld (en helemaal toen we later zagen dat het wel de bedoeling was geweest haar te tonen). Ik vraag me af of ik ook eens een roze bril op moet zetten tov onze eigen inzendingen of zoquote:Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De foto's van de vaders schijnen er idd nogal in te hakken. Matt OpperHoofd ging ook al vol in de tranen toen hij het voor het eerst zag.
“Ierland in de jaren negentig’quote:Op zondag 6 mei 2018 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Portugal doet er alles aan om niet nog een keer te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |