Ik had een keer dat ze een post pakketje voor mij hadden ontvangen wat later niet zo was.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ze een post pakketje voor mij hadden ontvangen wat later niet zo was.
Sta je dan klein appartementje 5 negers geen woord Nederlands amper engels maar ze bieden wel gelijk eten aan en shit.
Met hun is het zo als je gewoon normaal doet doen ze gewoon normaal terug.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:28 schreef I. het volgende:
[..]Mooi toch. Ze zijn niet allemaal zo kut als men denkt.
Terechtquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben al blij dat ze afrikanen uit donker afrika hier in huizen zetten en geen arabieren.
Iddquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met hun is het zo als je gewoon normaal doet doen ze gewoon normaal terug.
Is toch een verschil.quote:
White widow gold voor als de visite weg is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:30 schreef I. het volgende:
Maar geen aanvullingen voor m'n boodschappenlijstje dus?
Arabieren zijn dan ook volledig opgegroeid in een mannetjes-cultuurquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch een verschil.
Die arabieren gaan wel kutten.
Diw negers zijn vooral op zichzelf.
markquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:32 schreef I. het volgende:
Godverdomme Grrrrrrrr, je gaat de kant van mark op zo.
quote:
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
White widow gold voor als de visite weg is.
quote:
Zonde lekker man.quote:
houden zoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:34 schreef I. het volgende:
Nog nooit gerookt, nog nooit drugs gebruikt. Gaat ook niet gebeuren.
het is zoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:34 schreef I. het volgende:
"Ja maar alcohol is ook drugs bla bla bla"
Bek houden.
Alchol is de gevaarlijkste/dodelijkste drug van allemaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:34 schreef I. het volgende:
Nog nooit gerookt, nog nooit drugs gebruikt. Gaat ook niet gebeuren.
roken ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alchol is de gevaarlijkste/dodelijkste drug van allemaal.
Ooit Krokodil gezien? Da's wel wat erger dan Alcohol hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alchol is de gevaarlijkste/dodelijkste drug van allemaal.
Heb geen accent, vandaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Truw story bro
Bek holden of muil houden welk accent je ook hebt was sterker geweest als bek houden.
Krokodil schenken ze niet op elk willekeurige feestje en het gevaarkijke aan drank is hoe algemeen het geacpteerd is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ooit Krokodil gezien? Da's wel wat erger dan Alcohol hoor.
True, maar verhoudingsgewijs zijn drugs stukken gevaarlijker dan alcohol.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krokodil schenken ze niet op elk willekeurige feestje en het gevaarkijke aan drank is hoe algemeen het geacpteerd is.
En toch maakt alcohol de meeste dodelijke slachtoffers.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:39 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar verhoudingsgewijs zijn drugs stukken gevaarlijker dan alcohol.
Het vreet je vlees weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel eens wat over gezien in een documentaire ofzo.
quote:'Krokodil' dankt zijn naam aan het feit dat bij gebruik de huid schubachtig wordt en groen uitslaat. Indien de gebruiker de ader mist en de drug dus in het vlees injecteert ontstaat al snel een abces en indien die infectie niet op tijd wordt behandeld rot het vlees weg tot op het bot. Gebruikers van 'krokodil' overlijden doorgaans primair aan de lichamelijke gevolgen van de stof en op relatief korte termijn (1 à 2 jaar na het zetten van het eerste shot).
ziet er lekker uit iddquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:38 schreef I. het volgende:
Ik raad het je niet aan om te Google'en op afbeeldingen trouwens, krokodil drug.
we zijn het weer eensquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch maakt alcohol de meeste dodelijke slachtoffers.
Samen met roken inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch maakt alcohol de meeste dodelijke slachtoffers.
Samen met roken inderdaad.
quote:
moet je een keer een topic over openen hier....je staat versteld hoeveel mensen het tegendeel beweren.quote:
Mooi 0 van cannabisquote:
quote:
quote:
quote:
Wc papierquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:56 schreef I. het volgende:
• Taart
• Chips
• Nootjes
• Drinken
• Koek
Denk dat ik er zo wel ben.
Belangrijkquote:
Net nog brownies op de pot gemaakt.quote:
Zeker als er mensen komen.quote:
Fuck die mensen, als ik zelf m'n bips niet af kan vegen heb ik daar ook nogal last van.quote:
Lekker makkelijk ook.quote:
die van de lidl is goedquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:58 schreef I. het volgende:
Vorige keer lasagnette gemaakt, ook goed te doen
Was fake is een acteur die later huiloe ging toen tegen pownews.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:03 schreef I. het volgende:
Prima ingeburgerd wel, die vent.
Alleen die man-bun nog even weg. Dat kan natuurlijk echt niet.
Hij heeft twee dagen geleden z'n Lambo de deur uit gedaan. Zou dat een voorteken zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
1981:
1. Prins van Engeland trouwt
2. Liverpool wint Europa Cup I
3. De paus sterft
2005:
2. Liverpool wint CL
3. De paus sterft
2018:
2. Liverpool is finalist van de CL
3. Iemand moet de paus ff waarschuwen...
Na die pool die het eeuwen is geweest en daarna even snel die Argentijn heb ik geen idee wie er nu paus is.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:04 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft twee dagen geleden z'n Lambo de deur uit gedaan. Zou dat een voorteken zijn?
Nog steeds die Argentijnquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na die pool die het eeuwen is geweest en daarna even snel die Argentijn heb ik geen idee wie er nu paus is.
Nee toch die was gestopt vanwege gezondheids problemen?quote:
Dat was die Duitser iddquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee toch die was gestopt vanwege gezondheids problemen?
Of zat daar een duiters tussen die gestopt is.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
1981:
2. Liverpool wint Europa Cup I
3. De paus sterft
2005:
2. Liverpool wint CL
3. De paus sterft
2018:
2. Liverpool is finalist van de CL
3. Iemand moet de paus ff waarschuwen...
Nog geen stormloop topic.quote:
Ja hou op zeg, ik heb geen reservesleutel meer.quote:
Die cijfers van jou in de tussenstandquote:
404 error not found.quote:
quote:
Die van mij lagen onder een envelopquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik gister wel heb wel een uur gezocht lagen in het dashboardkastje
slechtquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:40 schreef I. het volgende:
Ik moet nog even gebakschotels halen, en gebaksvorkjes. Die heb ik na 2 jaar nog steeds niet in huis.
jaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Mensen die sinaasappelsap jus d'orange noemen
Wat is dat toch altijd met die shishaloungesquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:08 schreef aloa het volgende:
Verwarde man steekt drie mensen neer voor shishalounge in Den Haag
een spammer die dat zegtquote:
politie had hem meteen door zijn tyfus kop moeten schietenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:08 schreef aloa het volgende:
Verwarde man steekt drie mensen neer voor shishalounge in Den Haag
duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
politie had hem meteen door zijn tyfus kop moeten schieten
Alle niet-deugers moeten dood.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
politie had hem meteen door zijn tyfus kop moeten schieten
Vooral de overheid denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar mensen hebben nogal een probleem met mijn mening
quote:Hoi hierbij verkoop ik mijn citta gillera omdat ik voor mijn auto rijbewijs wil er is niet veel mee aan de hand het enige is dat er een nieuw lampje ingedraaid moet worden van voren omdat de andere doorgebrand is wat ik heel mijn leven al heel graag wil is een hond ik hou super veel van honden dus u mag hem ook ruilen tegen een hond het liefst bordecollie ofzo niet te grote hond want dat past niet echt bij ons gezin maar ik wil zo graag een hond
mail mail@gmail.com
Hij heeft een gouden business gevondenquote:Wie kan mij helpen aan een. SchakelBrommer die het nog doet niet als te veel kost en kenteken en papieren heeft zonder wok status
sollyquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:27 schreef I. het volgende:
Ik dacht, we zijn nu toch maar met drie man, kunnen we vast wel een verhaaltje maken, maar nee hoor. Meneer verpest het weer.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Volgende keer weer.
Wat in het vat zit verzuurt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |