SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
[ Bericht 0% gewijzigd door Mani89 op 05-05-2018 10:34:14 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb een keuze gemaakt, maar dat is puur omdat de rest compleet gehandicapt is en ik het tegenover mezelf niet kan verantwoorden om zo'n mongool te nemen. Dan weet je dat de mongolen vandaag top 10 sprinten, maar dat moet dan maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt iemand van selecteren?
Welke RITTENKAPERS heb je gekozen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vol voor de ontsnapping. Wat een gehandicapt sprintersveld.
Hoeveelste sta jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent na nattekat afvaller nummer twee
Guy Nivquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Welke mongolenrenner zal vandaag de bolletjestrui aantrekken?
Guy Sagivquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Froomequote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Geen. Dit is de Tour niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Krachtgod was waanzinnig. Ik denk dat dat mij ook meer deed. Naast dat hij als een baas omhoog reed als kleerhanger (die tijdrit ook, hoe stoïcijnsquote:
Jammer van dat droge commentaar erbijquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar juist door de deceptie van een jaar eerder was de winst van Tom vorig jaar extra mooi. Wat een ontlading toen hij over de finish wasHeb echt staan janken haha.
Jazeker. Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar juist door de deceptie van een jaar eerder was de winst van Tom vorig jaar extra mooi. Wat een ontlading toen hij over de finish wasHeb echt staan janken haha.
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
KrachtGOD wordt hij weer genoemd na de tour...zie je waar ik naartoe ga?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ook![]()
Vond Oropa bijvoorbeeld ook echt iets wat ik nooit meer zal vergeten. En die hele Giro niet. Het scheelt ook niet veel. Wellicht dat het dramatische einde van 2016 de herinneringen ook wel verstoort en ze daarom nóg bijzonderder maakt. Ik hoop dat Krachtwijk nog eens in absolute topvorm mee kan doen om de overwinning, wat mooi zou dat zijn.
Toch kan er nog iets fout gaan, sneeuwmuur, etc.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zeker![]()
Een beetje alsof je in de EK-finale met vijf minuten spelen een 3-0 voorsprong hebt, in theorie kan het nog fout maar dat gaat in principe niet gebeuren
Na t poepen voor de stelvio...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zeker![]()
Een beetje alsof je in de EK-finale met vijf minuten spelen een 3-0 voorsprong hebt, in theorie kan het nog fout maar dat gaat in principe niet gebeuren
Er ontgaat mij iets hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KrachtGOD wordt hij weer genoemd na de tour...zie je waar ik naartoe ga?
Dat was een paar dagen nadat ik mijn studie had verknald. Kon je mij niet slechter mee krijgen (lol)quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar was ik wel goed kapot van ja, maar niet janken nee.
PSV - AC Milan, halve finalequote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Janken bij sport heb ik nog nooit gedaan
Wel twee keer bijna volgens mij, bij Nederland - Uruguay op het WK toen en bij Füchse Berlin - Ademar Leon in de Champions League van het handbal (maar dat was omdat ik erbij was en het een werkelijk bizarre comeback van Füchse was en de boel compleet op z'n kop stond).
Oh en toch wel bij de laatste kilometer van die etappe na Weylandt's dood trouwens
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen nadat ik mijn studie had verknald. Kon je mij niet slechter mee krijgen (lol)
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Trouwens, is dees al gepost?
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Ik dacht een Max Verstappen erectie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Nee ?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?
Wimderon baalt dat hij dit niet heeft kunnen melden.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?
De Belgen hebben alleen Van Aert.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Kom op he. Alsof Vlamingen zichzelf dergelijk taalgebruik permitteren. De bestbetaalde columnisten van Vlaanderen zijn Nederlanders.quote:
Slechter kon toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Tweede rehearsal van Waylon was trouwens een stuk bemoedigender. Zag er swingend uit jongens.
Om met de woorden van Johan Derksen te spreken: Er komt geluid uit maar hij zegt niks. Maar het is idd beter als dat steenkolen Engels van Flecha.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks mis met die voorbeschouwingkjes met Kroon trouwens
De etappe begint pas om 13u10, slimmen.quote:
Jaaa, we worden kampioenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Tweede rehearsal van Waylon was trouwens een stuk bemoedigender. Zag er swingend uit jongens.
Wat zou het uitmaken?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Als jij dat zegt meneer songfestival expert.quote:
Ik laat me altijd positief verrassen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt meneer songfestival expert.
Geen idee wat hij nou precies heeft gezegd, maar Kroon heeft een prettige stem. Daar kan ik uren naar luisteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Om met de woorden van Johan Derksen te spreken: Er komt geluid uit maar hij zegt niks. Maar het is idd beter als dat steenkolen Engels van Flecha.
Ik vind het maar een raar schouwspel.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Dat zei Froome ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik laat me altijd positief verrassen.
Jij volgt die freak-show?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Wat weet jij daar nou van. In de provincie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar schouwspel.
Ja nu je het zegt, waarom volg jij het niet?quote:
Sowquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van. In de provincie.
Doet niet zo stoer, Stijn. Je gaat toch wel kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:49 schreef Masterminded het volgende:
Is er nog een goed excuus om dinsdag ESF te kunnen ontwijken?
Israel doet mee. Ik boycot die rotzooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, waarom volg jij het niet?
Gisteravond interview gezien met Canadese TV waar Boivin zegt dat hij lead out is voor Sbaragli ja.quote:
Nee, laat me met rust.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet niet zo stoer, Stijn. Je gaat toch wel kijken.
Sowwy stijnquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De etappe begint pas om 13u10, slimmen.
Zit een beetje over Planckaert te twijfelen, maar denk dat het het niet echt waard is om hem er in te zetten tegenover bewezen betere sprinters.quote:
Dat kan toch niet, joh. Ik vertrouw nog eerder Boivin en Dempster.quote:
Hij is wel smerig goedkoop.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit een beetje over Planckaert te twijfelen, maar denk dat het het niet echt waard is om hem er in te zetten tegenover bewezen betere sprinters.
Ik heb vorig jaar ook alleen het laatste deel gekeken. Dat gefap op die Portugees met zijn hartaandoening vond ik wel gênant hoor.quote:
Ok, jammer man.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze rijden gans de hele dag langs de kust maar de wind is waarschijnlijk niet hard genoeg. Geen w-w-w-w-waaiers vandaag, helaas.
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook alleen het laatste deel gekeken. Dat gefap op die Portugees met zijn hartaandoening vond ik wel gênant hoor.
Slobeend moet niks hebben van trommelende dobbernegers. Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben altijd pertinent tegen overactende trommeljosti's geweest, dat is nu niet anders.
0034 610114634 K.JELL@CYCLINGACADEMY.ORGquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, joh. Ik vertrouw nog eerder Boivin en Dempster.
Slobeend needs non-white education.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slobeend moet niks hebben van trommelende dobbernegers. Staat genoteerd.
Dan moet Eintracht winnen (hahahaha) en Wolfsburg winnen (hahahaha).quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:54 schreef Szura het volgende:
Deze etappe gaat een muis baren. Sowieso eerst HSV hopelijk zien degraderen.
Dit klopt. Waylon met z'n superieure tijgermantel erboven geeft me een koloniale bijsmaak.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slobeend moet niks hebben van trommelende dobbernegers. Staat genoteerd.
Weird Duck is alweer in alle staten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slobeend needs non-white education.
https://www.vice.com/amp/(...)tter_impression=true
100 manieren waarop witte mensen het leven van niet-witte mensen beter kunnen maken
Wierd Duk is een activist, geen journalist.quote:
Zo, staat genoteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wierd Duk is een activist, geen journalist.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
100 manieren waarop witte mensen het leven van niet-witte mensen beter kunnen maken
Esther Voet is nog erger. eXcUuS-jOoDquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wierd Duk is een activist, geen journalist.
Geen onzuiver woord bij. Prachtig.quote:
Oh ja, dat kon echt niet. Zeker tegen Arnon Grunberg ondanks dat zijn Volkskrantstukje wel gênant was.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Esther Voet is nog erger. eXcUuS-jOoD
Met een gelijkspel van Wolfsburg is het ook wel klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan moet Eintracht winnen (hahahaha) en Wolfsburg winnen (hahahaha).
Niemoller de grootste idioot van allen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:01 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon mensen als Duk, Voet, Grunberg een beetje negeren.
En mensen in het redelijke midden aandacht geven zoals Niemoller.
Als ik dit lees moet ik huilen van binnenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niemoller heb ik gewoon maar weggefilterd op elke mogelijke manier.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niemoller de grootste idioot van allen inderdaad.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:03 schreef Smoofie het volgende:
Stijn wtf doe je, ik heb die 100 dingen gelezen en je verneukt mn dag weer
Ik de 'witte mensen mogen nirt zeggen wat racistisch is' regel wel erg. Alsof witte mensen geen racisme kunnen ondervinden.quote:
Nigga yo.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
N woord?
Neuken? Nazi? Noordoostpolder?
Nachtwandelingquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
N woord?
Neuken? Nazi? Noordoostpolder?
Vandaag tijdens het gamen al zeker 10 keer overtreden.quote:
Cadel Evans.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:07 schreef Masterminded het volgende:
Welke BMC-renner hebben jullie gekozen?
tnxquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.telemadrid.es/emision-en-directo-laotra
Vertelquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:07 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat jullie de afgang van Greg gisteren in Jorkshir hebben gemist.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik de 'witte mensen mogen nirt zeggen wat racistisch is' regel wel erg. Alsof witte mensen geen racisme kunnen ondervinden.
Koerste nogal laf op een Greg van Avermaet-aankomstje en liet zich ringeloren door Cort Nielsen.quote:
Roelandtsquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:07 schreef Masterminded het volgende:
Welke BMC-renner hebben jullie gekozen?
Hij kan natuurlijk niet hebben dat een andere Belgische ploeg het roze pakt.quote:
Ik heb ipv Roelandts Sbaragliquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:11 schreef skysherrif het volgende:
Elia Viviani Quick - Step Floors 3.800.000
Danny Van Poppel Team LottoNL - Jumbo 3.325.000
Niccolo Bonifazio Bahrain - Merida 3.325.000
Sacha Modolo Team EF Education First 3.325.000
Sam Bennett Bora - Hansgrohe 3.325.000
Jakub Mareczko Wilier Triestina - Selle Italia 2.850.000
Jens Debusschere Lotto Soudal 2.375.000
Andrea Guardini Bardiani CSF 1.900.000
Jurgen Roelandts BMC Racing Team 1.425.000
Jaarsalarissen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:11 schreef skysherrif het volgende:
Dat is niet raar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:13 schreef Masterminded het volgende:
Nog best weinig mensen die voor Belletti kozen. Rrraarrrrr.
Heel lang in mn team gehad, maar was te bang dat het geen paard zou worden, dus dan moest je gokken op EN paard EN top 15.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:12 schreef Masterminded het volgende:
Baptiste Planckaert is een grijs paard.
Wel.quote:
Volgens mijn intensieve nachtelijke analyse niet.quote:
Die wordt 13e, heb je niks aan.quote:
Is ook een vreemde snuiter.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Victor heeft geen vrienden in het peloton.
Ja of hij probeert op een kilometer ofzo van de tussensprint te ontsnappen en dan een mini-tijdritje eruit te knallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet ie zelf in de ontsnapping gaan zitten? Dat zou ook raar zijn
Dan mag er helemaal geen kopgroep wegrijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja of hij probeert op een kilometer ofzo van de tussensprint te ontsnappen en dan een mini-tijdritje eruit te knallen.
Hij heeft toevallig net gewonnen. Doet dat wat met je?quote:
Niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft toevallig net gewonnen. Doet dat wat met je?
Mr Big Startwitter:daanhakkenberg twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 13:22:25Omkleden in een busje te midden van het publiek, Dumoulin vind het maar niks. 'Moet de organisatie iets aan doen. Beetje privacy' #giro https://t.co/fTV6xQx2YR reageer retweet
zou geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wie laat je dan er uit?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nu inderdaad dat Boy voor z'n kansen mag gaan in de sprints. Uitstekende dark horse, jaloers.
Drucker ipv Roelandts, verder hetzelfde teamquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:11 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Toen Lars op de Columbia-brandstof reed werd hij 16e in het eindklassement, net voor Cisse de Greef.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
Hoe kan Lars Bak ooit een Giro-rit hebben gewonnen.
Staat er ook in (met verdere uitbreiding omdat je hem anders 3000 keer kunt afstrepen).quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:38 schreef Szura het volgende:
‘De heer ...’ had ook wel op de bingo gemogen
Owjaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staat er ook in (met verdere uitbreiding omdat je hem anders 3000 keer kunt afstrepen).
Ja, heel veilig. Bron van vele oorlogen en wereldwijde discussie en onvrede. Superquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:40 schreef DeParo het volgende:
Prachtig toch dat de Giro op 4 en 5 Mei door het land rijdt waar Joden een veilig thuis hebben gevonden.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, heel veilig. Bron van vele oorlogen en wereldwijde discussie en onvrede. Super
Kolere moslimsquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, heel veilig. Bron van vele oorlogen en wereldwijde discussie en onvrede. Super
Wel mooi voor dat handjevol Nederlandse en Deense niet-Joodse deelnemers? De rest van de wereld doet niet aan 4 of 5 mei zoals wij dat kennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:40 schreef DeParo het volgende:
Prachtig toch dat de Giro op 4 en 5 Mei door het land rijdt waar Joden een veilig thuis hebben gevonden.
Onze correspondent Israël & Palestina heeft donderdag al de redevoering gehouden en geniet nu van een weekendje af.quote:
Ik vind mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel mooi voor dat handjevol Nederlandse en Deense niet-Joodse deelnemers? De rest van de wereld doet niet aan 4 of 5 mei zoals wij dat kennen.
Schitterende film.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:47 schreef skysherrif het volgende:
Gisteravond schindlers list gekeken, blijft er elke keer weer even hard inhakken.
Ik ben er geweest. Ik voelde minder spanning dan in Nederland dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
"Milk? Eggs? Apples? Toilet paper? Are you sure you gave me the correct list, mr. Schindler?"quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:47 schreef skysherrif het volgende:
Gisteravond schindlers list gekeken, blijft er elke keer weer even hard inhakken.
Sexy.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:49 schreef Masterminded het volgende:
Ik zie net op een stream volwassen mannen in een tutu.
...
Dit klopt. Heel vreemd, in Jeruzalem ook, wel overal mennekes met geweertjes maar toch voel je je heel veiligquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Ik voelde minder spanning dan in Nederland dus.
Maar juist niet door God vergeten dus mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Toch vreemd dat zo'n godvergeten plek, zo'n rare, niet eens echt mooie en op een gegeven moment vooral toch wel saai gebied zó heilig is gemaakt.
Ja, zeker. Maar ook wel heel erg zwaar.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ook wel heel erg zwaar.
Vind eigenlijk dat die op de middelbare school bij geschiedenis/maatschappijleer minstens 1 keer moet worden laten zien.
Dat was ook met een knipoogje bedoeldquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar juist niet door God vergeten dus mooi.
Zeker. Was ook in Brussel vlak voor de aanslagen met al die spanning, niet normaal, kon bijna niet de straat op terwijl je in Israel bijna altijd zo'n dreiging hebt maar je toch niet echt bang hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit klopt. Heel vreemd, in Jeruzalem ook, wel overal mennekes met geweertjes maar toch voel je je heel veilig
quote:Victor, welke vloekterm heb je gisteren in het Heilige land geroepen?
“Een godverdomme met Antwerpse tongval volstond. Toen ik over de meet reed, bleek dat ik nog met enkele honderdsten het roze verloor. Was het zo gebleven, had ik afgelopen nacht geen oog dicht gedaan. Toen Dumoulin er nog twee seconden afdeed, was de ontgoocheling minder. Ik heb het nergens laten liggen. Nu zal ik toch een beetje kunnen slapen, wellicht wel slecht.”
Ook twee seconden blijft een niemendal.
“Ik ben een ex-zwemmer. In de 100 meter vrije slag zijn twee seconden een wereld van verschil. Dus ik kan deze nederlaag wel plaatsen. Derde is toch ook niet slecht.”
Wel jammer dat die roze fiets, helm en bril voor niets werden gemaakt.
“En volgend jaar dan? Trouwens, wie zegt dat wij vandaag geen waaier zullen trekken of dat ik een Lampaert’je doe zoals in de Vuelta van vorig jaar. Dat ze die roze fiets maar nog even hier houden.”
Hoe heb je de derde plaats doorgespoeld?
“Niets speciaal. Eerst een massage en dan lang aan de eettafel gezeten met de ploegmaats. Tosh Van Der Sande kon het niet laten enkele plaagstootjes uit te delen. Hij liet al eens een ongemakkelijke stilte vallen van… twee seconden. Ach, ik was niet het enige slachtoffer. Ook mijn kamergenoot Sander Armée kreeg na zijn wespensteek nog enkele steken te verduren.”
Het is niet dat je de ontgoocheling hebt doorgespoeld met een shotje Arak?
“Zeker niet. Al heb ik mij wel wat laten gaan aan het buffet met de lokale specialiteiten. De dagen voor een tijdrit eet ik altijd zeer sober. De vooraf geplande dame blanche heb ik wel laten staan. Er viel ten slotte weinig te vieren.”
Ze zijn het daar gewend, scheelt een hoopquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeker. Was ook in Brussel vlak voor de aanslagen met al die spanning, niet normaal, kon bijna niet de straat op terwijl je in Israel bijna altijd zo'n dreiging hebt maar je toch niet echt bang hoeft te zijn.
Kan ik ook wel wat anderen films voor bedenken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ook wel heel erg zwaar.
Vind eigenlijk dat die op de middelbare school bij geschiedenis/maatschappijleer minstens 1 keer moet worden laten zien.
Als? Doe maar in DM anders beetje offtopic lolquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan ik ook wel wat anderen films voor bedenken.
Warsteiner Moscow Mule, nieuwe van Warsteiner, vorige week meegenomen bij de brouwerijquote:
" made with vodka, spicy ginger beer, and lime juice, garnished with a slice or wedge of lime. It is a type of buck and therefore sometimes known as a vodka buck "quote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Warsteiner Moscow Mule, nieuwe van Warsteiner, vorige week meegenomen bij de brouwerij
Ja bleek echt een prima zomers dingquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
" made with vodka, spicy ginger beer, and lime juice, garnished with a slice or wedge of lime. It is a type of buck and therefore sometimes known as a vodka buck "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:10 schreef skysherrif het volgende:
Het team van de nummer laatstSvein TuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik denk dat ie de Israëlische episodes van de Giro boycot.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wanneer komt R_R ons nou eigenlijk weer vergezellen of weet niemand dit ?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de Israëlische episodes van de Giro boycot.
En dan heeft dat lekkere wijf ook nog eens een marginale rol gekregenquote:
Ach dat is dus écht?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Shoahquote:Op zaterdag 5 mei 2018 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als? Doe maar in DM anders beetje offtopic lol
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen idee of er veel vlees in de Mediterraanse keuken aanwezig is, maar elke keuken waar men veel vlees heeft is +1 waardquote:
Gisteren bij de proloog toch een prima sfeertje gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:32 schreef Falco het volgende:
Ik vind het echt walgelijk. Totaal geen sfeer in dat land, komt ook door dat kutparcours. Volgende keer moeten ze maar weer in een normaal wielerminded land starten dat niet oorlogszuchtig is.
Viesdikquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee of er veel vlees in de Mediterraanse keuken aanwezig is, maar elke keuken waar men veel vlees heeft is +1 waard
De sfeer in Yorkshire gisteren was tien keer beter, daar waar het WK2019 gehouden wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteren bij de proloog toch een prima sfeertje gezien.
Dierenhaterquote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee of er veel vlees in de Mediterraanse keuken aanwezig is, maar elke keuken waar men veel vlees heeft is +1 waard
Je gewicht past goed bij je lengtequote:
Daar was ook weinig mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De sfeer in Yorkshire gisteren was tien keer beter, daar waar het WK2019 gehouden wordt.
Veel vlees is ongezond.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |