SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
[ Bericht 0% gewijzigd door Mani89 op 05-05-2018 10:34:14 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb een keuze gemaakt, maar dat is puur omdat de rest compleet gehandicapt is en ik het tegenover mezelf niet kan verantwoorden om zo'n mongool te nemen. Dan weet je dat de mongolen vandaag top 10 sprinten, maar dat moet dan maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt iemand van selecteren?
Welke RITTENKAPERS heb je gekozen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vol voor de ontsnapping. Wat een gehandicapt sprintersveld.
Hoeveelste sta jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent na nattekat afvaller nummer twee
Guy Nivquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Welke mongolenrenner zal vandaag de bolletjestrui aantrekken?
Guy Sagivquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Froomequote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Geen. Dit is de Tour niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:37 schreef Masterminded het volgende:
Krachtgod was waanzinnig. Ik denk dat dat mij ook meer deed. Naast dat hij als een baas omhoog reed als kleerhanger (die tijdrit ook, hoe stoïcijnsquote:
Jammer van dat droge commentaar erbijquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar juist door de deceptie van een jaar eerder was de winst van Tom vorig jaar extra mooi. Wat een ontlading toen hij over de finish wasHeb echt staan janken haha.
Jazeker. Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar juist door de deceptie van een jaar eerder was de winst van Tom vorig jaar extra mooi. Wat een ontlading toen hij over de finish wasHeb echt staan janken haha.
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
KrachtGOD wordt hij weer genoemd na de tour...zie je waar ik naartoe ga?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ook![]()
Vond Oropa bijvoorbeeld ook echt iets wat ik nooit meer zal vergeten. En die hele Giro niet. Het scheelt ook niet veel. Wellicht dat het dramatische einde van 2016 de herinneringen ook wel verstoort en ze daarom nóg bijzonderder maakt. Ik hoop dat Krachtwijk nog eens in absolute topvorm mee kan doen om de overwinning, wat mooi zou dat zijn.
Toch kan er nog iets fout gaan, sneeuwmuur, etc.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zeker![]()
Een beetje alsof je in de EK-finale met vijf minuten spelen een 3-0 voorsprong hebt, in theorie kan het nog fout maar dat gaat in principe niet gebeuren
Na t poepen voor de stelvio...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ontlading had ik juist niet echt, want het was al vrij snel zo goed als zeker![]()
Een beetje alsof je in de EK-finale met vijf minuten spelen een 3-0 voorsprong hebt, in theorie kan het nog fout maar dat gaat in principe niet gebeuren
Er ontgaat mij iets hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
KrachtGOD wordt hij weer genoemd na de tour...zie je waar ik naartoe ga?
Dat was een paar dagen nadat ik mijn studie had verknald. Kon je mij niet slechter mee krijgen (lol)quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar was ik wel goed kapot van ja, maar niet janken nee.
PSV - AC Milan, halve finalequote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Janken bij sport heb ik nog nooit gedaan
Wel twee keer bijna volgens mij, bij Nederland - Uruguay op het WK toen en bij Füchse Berlin - Ademar Leon in de Champions League van het handbal (maar dat was omdat ik erbij was en het een werkelijk bizarre comeback van Füchse was en de boel compleet op z'n kop stond).
Oh en toch wel bij de laatste kilometer van die etappe na Weylandt's dood trouwens
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen nadat ik mijn studie had verknald. Kon je mij niet slechter mee krijgen (lol)
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Trouwens, is dees al gepost?
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Ik dacht een Max Verstappen erectie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Nee ?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?
Wimderon baalt dat hij dit niet heeft kunnen melden.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet dat die kwoot van Nic0 D. komt?
De Belgen hebben alleen Van Aert.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 12:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
Belgjes zijn MAD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |