Snollebollekes heeft aangegeven te willen gaanquote:Op zondag 13 mei 2018 18:26 schreef Ure het volgende:
Uiteindelijk is alles wat je stuurt een grote gok en weet je nooit wat dat jaar aan zal slaan. Persoonlijk had ik na afgelopen jaren nooit verwacht, ondanks de voorspellingen van bookmakers, dat deze israelische pulp daadwerkelijk zou kunnen winnen. Ik denk ook dat de hele marketingmachine om een nummer heen misschien nog wel belangrijker is dan het uiteindelijke optreden. Wellicht gaat europa volgend jaar plat voor een oude kale grijze man met een geschoolde stem (herman van veen) misschien dat ze gaan voor een dancesong, misschien iets akoestisch,een feestnummer van typhoon, de zaal gek laten maken door djvt of misschien is europa volgend jaar wel toe aan rock... Ik zie in Nl in ieder geval geen gedoodverfde winnaar in een artiest die zijn/haar eigen ding doet, dus alles blijft een gok.
Ik weet niet of er hier ook belgen aanwezig zijn, maar naar mijn mening hebben jullie die artiest wel in oscar & the wolf (waarmee ik niet zeg dat ik er zelf fan van ben trouwens)
Als je al een liedje hebt dat in de smaak valt en een potentiële winnaar is bij voorbaat (zoals Israël dit jaar), dan is staging alleen nodig om de boel nog een beetje op te plussen. Daarnaast moet het optreden ook passen bij de verwachtingen die mensen hebben. Israël had een gekke performance, wat goed past bij het gekke liedje. Bij de winnaar van vorig jaar past juist een minimalistisch optreden.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoezo praat iedereen over staging, de vorige winnaar had dat toch ook niet?
Ik zeg een ballad, met énkel gitaar
Dat heb ik hier al een paar keer gelezen. Misschien dat Jan zelf wel gaat.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb misschien iets gemist maar waar stond de bevestiging dat er al iemand is aangewezen voor 2019
Hopelijk wordt de finaledatum dan niet 4 mei 2019
Dan ga ik de moeite echt niet nemen om naar Jeruzalem te gaanquote:Op zondag 13 mei 2018 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al een paar keer gelezen. Misschien dat Jan zelf wel gaat.
Dit dus, al was bij Waylon achteraf zijn genre het grootste probleem, countryrock spreekt toch minder aan bij het grote publiek... Die krumpers waren niet het grootste probleem in mijn ogenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:03 schreef Unites het volgende:
[..]
Als je al een liedje hebt dat in de smaak valt en een potentiële winnaar is bij voorbaat (zoals Israël dit jaar), dan is staging alleen nodig om de boel nog een beetje op te plussen. Daarnaast moet het optreden ook passen bij de verwachtingen die mensen hebben. Israël had een gekke performance, wat goed past bij het gekke liedje. Bij de winnaar van vorig jaar past juist een minimalistisch optreden.
Maar staging kan dus ook cruciaal zijn om een bepaald gevoel of een bepaalde boodschap over te brengen, waardoor mensen een nummer ineens beginnen te begrijpen en het totaal plaatje helemaal voor zich zien en waarderen, zoals bij CATS.
Klopt dat totaal plaatje niet, zoals bij Waylon, dan gaat het mis.
Wielrenners fietsen gewoon door tenminste, maar het weekend daarna zou logischer zijn toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:10 schreef Cee het volgende:
Maarre... stel dát het volgend jaar op 4 mei wordt gehouden, is het dan al uitgesloten dat we meedoen? Als er op die dag internationale wedstrijden zijn, dan trekken de Nederlandse sporters zich toch ook niet terug? Of is het echt not done?
Jan Ola $and gaat de gemiste inkomsten uit Nederland echt niet op het spel zetten door het op 4 mei te laten plaatsvinden.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:10 schreef Cee het volgende:
Maarre... stel dát het volgend jaar op 4 mei wordt gehouden, is het dan al uitgesloten dat we meedoen? Als er op die dag internationale wedstrijden zijn, dan trekken de Nederlandse sporters zich toch ook niet terug? Of is het echt not done?
Gaat natuurlijk om of het om 20.00u is of niet. Maar sporters gaan normaal gesproken ook gewoon door.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:10 schreef Cee het volgende:
Terugpakken? We hebben ons opgeofferd omdat zij het niet konden betalen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Ola $and gaat de gemiste inkomsten uit Nederland echt niet op het spel zetten door het op 4 mei te laten plaatsvinden.
Tenzij Israel ons nog eens terug wil pakken voor 1980.
Kunnen we nu niet meer doen. We hebben er het geld ook niet meer voor.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terugpakken? We hebben ons opgeofferd omdat zij het niet konden betalen.
Ja, en toen organiseerden we het voor het gemak maar op de dag van Dodenherdenking van de titelhouder.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terugpakken? We hebben ons opgeofferd omdat zij het niet konden betalen.
Dat meen je nietquote:Op zondag 13 mei 2018 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en toen organiseerden we het voor het gemak maar op de dag van Dodenherdenking van de titelhouder.
Ah, nooit geweten!quote:Op zondag 13 mei 2018 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en toen organiseerden we het voor het gemak maar op de dag van Dodenherdenking van de titelhouder.
Ik vind dit absoluut geen slecht idee.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga voor Naaz.
Nog een jaartje Holland's Got Talent laten leveren. Is ook gepest vroeger. En de Koerdische diasporastemmen he.
Verder ook prima modern geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |