Niet toevallig een vrije dag?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bevrijdingsdag is doorgaans ook maar een dag voor me.
Doorgaans niet toch?quote:
Kan je nagaan hoe hard ik er mee bezig benquote:
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:52 schreef I. het volgende:
Ja je hoeft er dus ook niks mee te hebben..
Het gaat puur om een stukje respect naar de gevallenen voor onze vrijheid
Die 2 minuut stilte staan voor het stilstaan bij dat moment, en daarmee je respect te laten blijken. Dat sommige mensen dat besef niet hebben, betekent niet dat je daar dan ook maar niks aan moet doen, omdat je anders bij dat soort volk hoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.
Amen al doe ik wel mee met de 2 minuten stilte.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.
Ja maar daar gaat het dus ook niet omquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, ik zie het nut daar niet van in. Ik zit om 20:00 waarschijnlijk gewoon thuis iets te doen. Niemand die er iets aan heeft als ik dan 2 minuten voor me uit ga staren. Niemand ziet het namelijk.
Ben ik het ook mee eens, tijdens die 2 minuten stilte denk ik echt aan de slachtoffers van de oorlog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Die 2 minuut stilte staan voor het stilstaan bij dat moment, en daarmee je respect te laten blijken. Dat sommige mensen dat besef niet hebben, betekent niet dat je daar dan ook maar niks aan moet doen, omdat je anders bij dat soort volk hoort.
In de algemeenheid?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En vind het dus ook raar dat het steeds meer in de algemeenheid word getrokken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, tijdens die 2 minuten stilte denk ik echt aan de slachtoffers van de oorlog.
En noem me hypocriet, maar ik denk alleen aan de tweede Wereldoorlog slachtoffers. Voel ik me daar schuldig over, nee het is natuurlijk dat wat verweven is in je dagelijkse leven.
Dat staat dichter bij je en daar heb je meer het besef (voorstelling van makem)
Al was het in de laatste plaats niet door alle documentaires die erover gemaakt zijn. Simpel gezegd de oorlog in Syrië is ook verschrikkelijk maar daar kan ik me geen voorstelling van maken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Arme haags. Zoveel gedaan voor deze reeks en dan zo behandeld worden.
zit mobiel, zie geen onderschrift.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Taalnazi ... en niet eens inhoudelijk reageren
Idd, kan echt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Arme haags. Zoveel gedaan voor deze reeks en dan zo behandeld worden.
kan ik dat ergens instellen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ook maar daarom kan je het nog wel zien!
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Op mijn profielicoontje klikken naast de quote
welneequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind mobiel fokken eigenlijk maar kut. Maar toch zit ik driekwart van de tijd hier mobiel.
Van de Heere kan je zoveel leren haags.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind mobiel fokken eigenlijk maar kut. Maar toch zit ik driekwart van de tijd hier mobiel.
Wel! Driekwart van de tijd!quote:
pleurt opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de Heere kan je zoveel leren haags.
Ik nam het net nog wel voor je op man!quote:
ojaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik nam het net nog wel voor je op man!
quote:
genieten van de zonquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog leuke plannen tijdens het weekend?
Dat was ik.quote:
Ik heb echt mijn stem uitgebrachtquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:41 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie liegt dus, want maar 1 stem
me tooquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn stem uitgebracht
De Laidel verkoopt echt alles hé. Las ook dat je auto's kan kopen in Duitse vestigingenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:08 schreef I. het volgende:
https://www.nu.nl/overig/(...)l-wiet-verkopen.html
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Laidel verkoopt echt alles hé. Las ook dat je auto's kan kopen in Duitse vestigingen
Even inloggen op m'n modaccountje momentquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:20 schreef murp het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2438708/1/151#p178938057
Te overzichtelijk. Ik stel dit voor:quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:35 schreef I. het volgende:
Wat zeggen jullie, een forum met indeling als volgt:
[ afbeelding ]
1: Topiclijst, wanneer je daar op een topic ramt, verschijnt het topic naast de topiclijst, ipv. op een nieuwe pagina
2: OP
3: Comments
Of gewoon zoals hier?
Poll: Wat is beter?
• Topic openen naast topiclijst
• Topic openen op eigen pagina, gewoon zoals hier
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nice, ziet er prima uitquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Te overzichtelijk. Ik stel dit voor:
[ afbeelding ]
Hoi lexyquote:
quote:
lolquote:
Hoezo heb je daar een ban?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat ik een ban heb in FB en BUG anders had ik het direct even voorgesteld aan Danny.
godverdommequote:
Het is weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Boom shakalaka.... I. Wat doe je nu?
nat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar straks word ik er wat van!
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]fout feestje here i come.... nou zometeen dan !
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:36 schreef devzero het volgende:
Jammer, waar zijn de lekkere snoepjes gebleven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |