Niet toevallig een vrije dag?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bevrijdingsdag is doorgaans ook maar een dag voor me.
Doorgaans niet toch?quote:
Kan je nagaan hoe hard ik er mee bezig benquote:
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:52 schreef I. het volgende:
Ja je hoeft er dus ook niks mee te hebben..
Het gaat puur om een stukje respect naar de gevallenen voor onze vrijheid
Die 2 minuut stilte staan voor het stilstaan bij dat moment, en daarmee je respect te laten blijken. Dat sommige mensen dat besef niet hebben, betekent niet dat je daar dan ook maar niks aan moet doen, omdat je anders bij dat soort volk hoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.
Amen al doe ik wel mee met de 2 minuten stilte.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle respect voor. Ik denk dat ik er ook een stuk meer besef van heb van wat wij te danken hebben aan degenen die voor onze vrijheid hebben gevochten en zij die die vrijheid nog steeds beschermen dan de gemiddelde 2-minuut stilte omdat het zo hoort-mens.
Ja maar daar gaat het dus ook niet omquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, ik zie het nut daar niet van in. Ik zit om 20:00 waarschijnlijk gewoon thuis iets te doen. Niemand die er iets aan heeft als ik dan 2 minuten voor me uit ga staren. Niemand ziet het namelijk.
Ben ik het ook mee eens, tijdens die 2 minuten stilte denk ik echt aan de slachtoffers van de oorlog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:04 schreef I. het volgende:
[..]
Die 2 minuut stilte staan voor het stilstaan bij dat moment, en daarmee je respect te laten blijken. Dat sommige mensen dat besef niet hebben, betekent niet dat je daar dan ook maar niks aan moet doen, omdat je anders bij dat soort volk hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |