SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.escforum.net/f(...)-2018-The-RehearsalsOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vind ik wel een mooi fragment, ik mis wel het koortje. Had dat erbij gehaald.quote:
Ik vind het wel mooi hoor! Simpel, maar dat hoeft ook niet perse een nadeel te zijn. Wel mis ik het koortje op het podium.quote:
Wij hebben vaak dezelfde meningquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi hoor! Simpel, maar dat hoeft ook niet perse een nadeel te zijn. Wel mis ik het koortje op het podium.
Degelijk en ik vind het er helemaal niet zo slecht uit zien.quote:
Is degelijk goed genoeg in deze halve finale? Maar idd het Armeense volk kan het over de streep trekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:07 schreef libranl het volgende:
[..]
Degelijk en ik vind het er helemaal niet zo slecht uit zien.![]()
Armenië weet zich meestal wel te kwalificeren. Ik verwacht dat dit ook gewoon doorgaat.
Ik naar Frankrijk. Kan een dark horse zijn... ben het pas gaan waarderen nadat ik Surie het heb zien zingen...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:56 schreef Andromache het volgende:
Vandaag de big 5. Erg benieuwd naar het VK.
Superquote:
Broer en zus hebben ook een leuke uitstraling.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Super![]()
ze klinkt ook erg goed. Niemand geeft er wat voor maar denk dat ze gaan verrassen
![]()
Normaal gesproken is degelijk niet genoeg nee, maar sommige landen komen er mee weg. Armenië is zo'n land waarbij dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:09 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Is degelijk goed genoeg in deze halve finale? Maar idd het Armeense volk kan het over de streep trekken.
Ja ze pakken de camera ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:27 schreef ato het volgende:
[..]
Broer en zus hebben ook een leuke uitstraling.
Zie, Hans kan het wel.quote:
Misschien doet ‘ie het expres? Dat Nederland zo slecht betaalt maar hij eigenlijk geen nee durft te zeggen en er daarom zo onderuit probeert te komen?quote:
Eens. Ik schrijf Armenië ook zeker niet af. Het is gewoon totaal geen fanfavoriet en als je dan ook weinig met de staging verrast, geeft de pers het daar gewoon minder aandacht. Ik denk ook dat er zeker landen door de mand gaan vallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:28 schreef libranl het volgende:
[..]
Normaal gesproken is degelijk niet genoeg nee, maar sommige landen komen er mee weg. Armenië is zo'n land waarbij dat zou kunnen.
Daarbij heb ik het idee dat de fans aldaar ook een beetje hun eigen voorkeuren zitten op te hemelen. Ik verwacht dus ook dat er nog wel een aantal landen door de mand gaan vallen waar nu positiever over wordt bericht. Ik vermoed dat Armenië daar gewoon van gaat profiteren.
Je gaat het bijna denken jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien doet ‘ie het expres? Dat Nederland zo slecht betaalt maar hij eigenlijk geen nee durft te zeggen en er daarom zo onderuit probeert te komen?
Die is erquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
Is er al een nieuwe stream beschikbaar?
Sorry dat ik daar vaak over kom vragen hier, maar ik kan die dingen echt nooit vinden.
Thanks! Handig om al even te hebben.quote:
Mooi! Ierland kan echt nog wel gaan verrassen denk ik.quote:
Ziet er zeker ook indrukwekkend uit! Nexum kan trots zijn.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEWELDIG SHOW STOPPING SPECTACULAIR NEVER THE SAME INCREDIBLEquote:
Rybak verkoopt het toch weer erg goed hoorquote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rybak verkoopt het toch weer erg goed hoor
Die punten worden denk ik vooral gegeven op basis van verwachtingen, wie het beter doet dan ze dachtenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
San Marino, dat gewoon meer perspunten kreeg dan NederlandDan weet je dat je het verknald hebt
Niet meer kijken, zo ver wil ik nog niet gaan. Maar zou het wel een van de slechtste winnaars ooit vinden.quote:
Ja, alle zesquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, alle zes
Nu is San Marino bezig, daarna Denemarken. Dan een break, en dan Big 5 en Portugal.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:51 schreef Wuwwa het volgende:
Ik zie op het kanaal van de Hoofden ook dat ze aan het streamen waren tijdens de juryshow-Grotefinale van 2017. En nu ik ff snel spiek weet je meteen waarom Og3ne 5e bij de juries is geëindigd. Foutloos en geweldig gezongen, veel beter dan in de echte (emotionelere) finale.
Beter nummer en we hadden het daar Sobral moeilijk kunnen maken.
Niet waar?!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:57 schreef Wuwwa het volgende:
Robot houdt een bord omhoog met: Justice 4 Valentina...
Wat een figuurquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
Efe: 'honey, I'm gay'. Dat er serieus iemand is die daar aan twijfelde.
Ik bedoel wanneer ze papa hebben gedumpt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Wordt het weer een papa-nummer. Let maar op
Ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Wordt het weer een papa-nummer. Let maar op
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet waar?!!!![]()
Oke, als ze dat in de semi ook doen ga ik op ze stemmen. Bring back Valentina
Ze nemen zichzelf niet serieus, heerlijk. Ze weten dat ze kansloos zijn. Dit raakt mequote:
Ik vind het een goed liedje doet mij een beetje denken aan Heart van vroeger.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:38 schreef Wuwwa het volgende:
Je ziet ook telkens (ook in alle recaps) dit stukje van het nummer terugkomen.
Beetje jammer dat je eerst 2 minuten aan arremoe krijgt om bij deze uithaal te komen.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verheug me zo op de Big 6 straks! Vind ze erg goed dit jaar op UK na, maar die laatste heeft Surie en zij is leuk
Het is wel een lekker simpel meezing nummertje, maar toch kan ik er nog niet veel mee. Surie moet nog een keer terugkomen met een beter lied. Dat Franse nummer deed ze toen heel mooi!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind SuRie dr lied inmiddels ook gewoon leuk. Op EIC dacht ik al 'oh, shit, ik zing mee'![]()
Beetje jammer dat de UK nooit meer het ESF wint als Surie niet wint.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
En ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind SuRie dr lied inmiddels ook gewoon leuk. Op EIC dacht ik al 'oh, shit, ik zing mee'![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wel een lekker simpel meezing nummertje, maar toch kan ik er nog niet veel mee. Surie moet nog een keer terugkomen met een beter lied. Dat Franse nummer deed ze toen heel mooi!
OH WOW..ik vind dit nummer GE-WEL-DIGquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:38 schreef Wuwwa het volgende:
Je ziet ook telkens (ook in alle recaps) dit stukje van het nummer terugkomen.
Beetje jammer dat je eerst 2 minuten aan arremoe krijgt om bij deze uithaal te komen.
Nee joh, San Marino blijft op zeker in de semi. Dat weten ze zelf volgens mij ook wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind San Marino best grappig maar wel het toonbeeld van gekkigheid om een slecht kutlied nog enigszins te verbloemen. Als zoiets hoog eindigt heb ik daar dus echt heel veel moeite meeMaar zal wel niet.
Dit inderdaad!quote:
Ik ben dol op Heartquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het een goed liedje doet mij een beetje denken aan Heart van vroeger.
(Wie, 2 dames die hits hadden in de jaren 70 en 80)
Ik heb nooit begrepen waarom het zo laag staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Op de avond van hun nationale finale vond ik het echt niet veel. Maar tis wel behoorlijk gegroeid bij mequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom het zo laag staat.
Niemand nog. Portugal kan elk moment beginnen.quote:
Ik kan me toch niet voorstellen dat zo’n onbenullig liedje in de buurt van de Top 15 komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef Andromache het volgende:
VK is te simpel en cliché voor woorden. Maar is wel een oorwurm en wordt door een goede zangeres/podiumprésence overgebracht. Als dit in goede helft van de finale zit, kan het echt nog wel eens hoog gaan scoren.
quote:
Deze 2 berichten als combinatiequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
Staging Portugal is donker met lichtjes, ze heeft een lange jurk aan, Matt noemt het 'a very interesting staging'
Ik ben geloof ik de enige die Noorwegen heel leuk vindquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:58 schreef Majkool het volgende:
Ierland
Noorwegen snap ik gewoon echt niet, man man man, Junior Eurovision dit
Ik gok dat die met dat Nirvana shirt iets anders aan gaat trekken. Moet wel toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:54 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Ziet er zo stom uit die twee compleet verschillende outfits. Zal wel aan mij liggen hoor.
In hun nationale finale had ze ook gewoon een trui aan.. Ben dus benieuwd!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gok dat die met dat Nirvana shirt iets anders aan gaat trekken. Moet wel toch?
Oh het is een vrouw? Ik dacht even dat het om het broertje van Samara ging...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:58 schreef Greys het volgende:
Dit had de zitdame toen aan in hun finale op tv. Ook niet heel elegant
[ afbeelding ]
Ja mooi!quote:
Matt wilde zeggen 'they still get the message across' maar zei in plaats daarvan 'they're still getting it in.' Zoiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom lachen ze zo? Ik kreeg telefoon en val middenin een lachstuip
Ik begin steeds meer te denken dat het dit jaar Spanje of Litouwen gaat worden uiteindelijkquote:
Litouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat het dit jaar Spanje of Litouwen gaat worden uiteindelijk
Zou van mij allebei mogen!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat het dit jaar Spanje of Litouwen gaat worden uiteindelijk
Echt, als het Litouwen wordt, iedereen als haviken op Israël en Bulgarije af en volgens mij zijn wij zowat de enigen die haar hebben geïnterviewd. BINGO.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nederland zal dit dus nooit doen hè?quote:
Ooh gelukkig maar, ik dacht dat die kindertjes op het scherm vieze dingen dedenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Matt wilde zeggen 'they still get the message across' maar zei in plaats daarvan 'they're still getting it in.' Zoiets.
En jaren 90!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind het een goed liedje doet mij een beetje denken aan Heart van vroeger.
(Wie, 2 dames die hits hadden in de jaren 70 en 80)
Dan jullie EIC stukje naar Engels vertalen en overal naar linken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, als het Litouwen wordt, iedereen als haviken op Israël en Bulgarije af en volgens mij zijn wij zowat de enigen die haar hebben geïnterviewd. BINGO.
Nee, vreselijk dit lied. Ik hoop dit lied na het ESF ook nooit weer te hoeven horen.quote:
Nee dat denk ik dus ook steeds bij dat augmented reality en schermeffecten zoals Bulgarije en Oostenrijk, wat steeds meer landen beginnen te gebruiken. Als we al niet een wat vuur(werk) kunnen betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nederland zal dit dus nooit doen hè?
Het heeft wel iets. Intiem ook!quote:
Ja allebei zijn oudersquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hij heeft zijn moeder verloren toch? Het Hoofd
Ja? Dacht dat 'ie net zei alleen z'n moeder. Maar nu je het zegt, staat mij daar ook iets van bij dat hij dat zei in één van z'n video's.quote:
Zijn moeder is overleden toen hij 8 was inderdaad, en zijn vader is een paar jaar geleden overledenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:05 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat 'ie net zei alleen z'n moeder. Maar nu je het zegt, staat mij daar ook iets van bij dat hij dat zei in één van z'n video's.
Sneu!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn moeder is overleden toen hij 8 was inderdaad, en zijn vader is een paar jaar geleden overleden
Gisteren tijdens de stream zei hij dat hij 35 isquote:
Echt? Oeps die had ik veel ouder geschatquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de stream zei hij dat hij 35 is
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, als het Litouwen wordt, iedereen als haviken op Israël en Bulgarije af en volgens mij zijn wij zowat de enigen die haar hebben geïnterviewd. BINGO.
Ja he, had hem ook veel ouder geschatquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Oeps die had ik veel ouder geschat
Jaquote:
Yep, ligt hier in een mandje bij m'n computer, Lithuanian National Radio and Television.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:14 schreef Greys het volgende:
Cee heb je het speldje nog dat we van Ieva kregen? Opdoen in Lissabon
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
Vraag in de chat: 'How did Sean become part of the Escunited team?'
Hoofd: 'I ran into him on the street and he followed me home'.
Ik neem hem ook meequote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, ligt hier in een mandje bij m'n computer, Lithuanian National Radio and Television.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:05 schreef Majkool het volgende:
Schattig ja hoe ie probeert door te praten zodat ie niet hoeft te janken
Oh jeetje wat lees ik nu allemaal, mijn arme Matt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn moeder is overleden toen hij 8 was inderdaad, en zijn vader is een paar jaar geleden overleden
Geloof ik niet, ik denk 40.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de stream zei hij dat hij 35 is
Misschien jokte hij ook wel hoorquote:
Mijn vriend is 35, dus ik heb een 'frame of reference', kan me niet voorstellen dat Matt zijn leeftijd isquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien jokte hij ook wel hoorMaar ik quote wat hij heeft gezegd. Ik zou 35 eigenlijk wel geloven hoor; zo oud ziet hij er niet uit.
quote:
Vanaf 2:13:37 Ik ken het jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Oke thanks, ga het even terugzoeken.
Als een soort emo-ramptoerist
Tis ook echt zo vanquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Vanaf 2:13:37 Ik ken het ja
Vind het zo aandoenlijk
Oh men, ik heb dat ook echt heel erg.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:39 schreef Cee het volgende:
Ja hij moest even uit beeld hangen en ik wilde mijn beeldscherm knuffelen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan sturen we libranl nog een bosje bloemen als dank, voor het verzorgen van de vragenlijst.
Maar echt libra, we liepen er rond en hadden allemaal random en semi-specifieke vragen voor iedereen en we hadden zoiets van HIER ZIT ZE ZE IS ALLEEN WE MOETEN DE LIBRAVRAGEN STELLEN.quote:
Oja Italië. Dat is eigenlijk ook een van mijn favorieten. Ben benieuwd ja. Wanneer moeten zij?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:44 schreef Em31 het volgende:
Italië ging ook iets doen wat nog nooit gedaan was toch, ben benieuwd.
Als ze maar niet wilden gaan krumpenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:44 schreef Em31 het volgende:
Italië ging ook iets doen wat nog nooit gedaan was toch, ben benieuwd.
Die zijn al sinds dinsdag koortsachtig naar iets anders aan het zoeken wat ook nog nooit gedaan is.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ze maar niet wilden gaan krumpen
Zit er dik inquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ze maar niet wilden gaan krumpen
Ik denk engelse vertaling met zo'n lichtkrant-dinges of zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:48 schreef Majkool het volgende:
Italie gaat iets met de songtekst doen, dat mensen die meekrijgen. Hoe en wat is nog niet bekend...
Ik zie het echt voor me. Vond het in jullie verslag ook al zo sneu klinken, meisje Litouwen helemaal alleen in een hoekje. Oprecht blij dat er interviewsters naar haar toe komenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt libra, we liepen er rond en hadden allemaal random en semi-specifieke vragen voor iedereen en we hadden zoiets van HIER ZIT ZE ZE IS ALLEEN WE MOETEN DE LIBRAVRAGEN STELLEN.
Wauw! Ik had het heel anders in m'n hoofd. Zo een powerpoint idee. Maar dit is mooiquote:
Hier zien we nog helemaal geen camerabeelden van, want eerste repetitie voor hen. De Hoofden waren daar erg over te spreken; heel intiem, zo goed als geen zaalshots. Nu met zo'n zaalcamera ziet het er saai uit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Spanje vind ik een beetje te simpel, van wat ik nu zie. Maar ik heb dat nummer ook nooit 'gesnapt'. Wel mooi, maar toch ook best saai.
Ik begreep dat wel van het Hoofd, maar kan ook dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb. Ze hadden het in ieder geval over 'images of dads', maar nu ik erover nadenk zouden het ook wel getekende beelden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:21 schreef Em31 het volgende:
Maar er komen dus ook nog echte foto's voorbij bij Duitsland? Dat vind ik eigenlijk wel jammer dan.Hoop dat het geen afbreuk doet aan wat we nu zien, want dat ziet er erg goed uit.
![]()
Je valt nu natuurlijk ook sowieso op met zo'n LED-scherm.
Ik vond het een saai nummer en matig gezongen, maar hier in dat fragment maakt hij wel indruk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees goede verhalen over Duitsland, die had ik altijd al met potlood opgeschreven voor minimaal top 10, maar dit zou dan ook wel eens een Satelliteje kunnen worden
Ik ook, zo'n mooi nummer!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop echt dat Italië weer hoog gaat scoren.
Matt denkt volgens mij af en toe ookquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:35 schreef Guanabana het volgende:
Nou Efe, je kan ook overdrijven met je Turks. Eén zinnetje.
Ja ik zit er dan echt bij te bedenken van 'zou Matt Efe wel mogen? Volgens mij zit hij een beetje tegen wil en dank met hem opgescheept'.quote:
Je ziet Matt af en toe van die blikken trekken inderdaadquote:
Oh is de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
Matt moet ook echt in elke nieuwe stream zeggen dat hij voor een Insurance Company werkt.
Ik heb al drie keer het hoofd van Maan vol in beeld gehad daar. En ik snap oprecht niet waaromquote:
En het geschreeuw was ook al begonnen. Sjongejonge.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer het hoofd van Maan vol in beeld gehad daar. En ik snap oprecht niet waaromHeb iets gemist denk ik.
Om de sombere stemming wat extra kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer het hoofd van Maan vol in beeld gehad daar. En ik snap oprecht niet waaromHeb iets gemist denk ik.
Ah ik vroeg me al af of zij het was (ben slecht in gezichtenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, dacht ook al. ZELFS HIER vol in de aandacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 17:42:11A lot of work needs to be done for Spain's staging to work out. As of now, it doesn't look as expected. Alfred and Amaia sound good though. #eurovision #allaboard #ESC2018 https://t.co/uO5qv9UisZ reageer retweet
NOS, voor 8 uur zag je haarquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:11 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij welke uitzending was Maan
Die staat morgen op een Bevrijdingsconcert en is betrokken bij de 5 Mei beweging dit jaar als artieste, niet zozeer als ambassadeur in de helikopter maar wel op een andere manierquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mooi dat we gegarandeerd waren haar 2 minuten niet te horen zingenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel mooi dat we gegarandeerd waren haar 2 minuten niet te horen zingen
Dan ben ik toch blij dat ik RTL aan had staan. Die zonden de Waalsdorpervlakte uit, met de grote klok. Stuk indrukwekkender dan Maan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij eentonigquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap écht niet wat er leuk is aan Frankrijk, het is telkens hetzelfde.
Ik heb er ook niet veel mee. Het doet mij echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap écht niet wat er leuk is aan Frankrijk, het is telkens hetzelfde.
Oh dat is een bijzonder vrolijke bijdrage voor hun doen, iemand heeft zijn happy pills opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
Frankrijk: Madame Monsieur – Mercy
Frankrijk steeg de laatste dagen langzaam naar de hogere regionen bij de bookmakers. Het duo is in het zwart gekleed en de mannelijke helft bespeelt een rode gitaar. Mercy wordt solide gezongen, maar het gewandel op het podium doet de opvoering niet goed. De Fransen zullen zeker een flink aantal punten binnen gaan halen, maar winnen? Dat vermoeden we niet. Een plek ergens in de top 10 daarentegen behoort zeker tot de mogelijkheden.
Songfestivalweblog
Oh zijn ze hier ook zo negatief meestal? Had er nog niet veel gelezen. De meeste depri stukjes die hier werden geplakt kwamen van de Belgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat is een bijzonder vrolijke bijdrage voor hun doen, iemand heeft zijn happy pills op
Ik hoop dat dit genre zijn stand eer aan doet en het (relatief) slecht gaat doen, want ik vind haar vreselijk en ik zou het ook lullig vinden tegenover Il Volo die het zo verdiend haddenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:42 schreef Em31 het volgende:
Nu iedereen geweest is denk ik toch dat Estland er uiteindelijk met de winst vandoor gaat.
In mijn beleving wel... behalve als het om Nederland en België gaat meestalquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zijn ze hier ook zo negatief meestal? Had er nog niet veel gelezen. De meeste depri stukjes die hier werden geplakt kwamen van de Belgenik ga even vergelijken en wat meer lezen haha. Ben benieuwd.
Ik zou het niet per se heel onterecht vinden, maar wel verrassend. Ik vind het meer iets dat x aantal jaar geleden zou winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:42 schreef Em31 het volgende:
Nu iedereen geweest is denk ik toch dat Estland er uiteindelijk met de winst vandoor gaat.
Echt? Dan is de meeste aanwezige pers het dit keer niet eens met de odds want ik lees echt overal dat ze muisstil waren tijdens optreden en het hardste applaus van alle rehearsals.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:43 schreef Momo... het volgende:
Frankrijk zakt nu al best een stuk in de odds
Misschien weer een aanloop effect?, zie alleen dat odds minder zijn dan gisteren nu.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Dan is de meeste aanwezige pers het dit keer niet eens met de odds want ik lees echt overal dat ze muisstil waren tijdens optreden en het hardste applaus van alle rehearsals.
Dat van Frankrijk kan inderdaad een kippenvelmomentje worden. Het publiek gaat geheid meedoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:16 schreef grazz het volgende:
Frankrijk gaat voor kippenvel zorgen als iedereen in het publiek meedoet, verwacht ik. Blijf het een goed lied vinden en ik denk ook wel dat het in de smaak gaat vallen bij de kijkers thuis. Net als Duitsland. Zie dat ze een veel groter LEDmuur hebben meegenomen met mooiere graphics. Toch hoop ik eerlijk gezegd niet dat het wint. Ik zou het niet erg vinden, maar ik prefereer andere liedjes laat ik het zo zeggen. SuRie ziet er goed uit in haar outfit. Staging lijkt ook wel goed te zijn gekozen, maar het lied is veel te voorspelbaar en songfestival 2005. Niks spannends aan, niet verfrissend.
Het Italiaanse lied is inderdaad wel een persoonlijke groeier. Ik denk alleen niet dat het gaat scoren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef ato het volgende:
Wat raar met die handen. Ik vind het couplet best mooi en het begin, na 2 minuten vind ik het eentonig.
Italië is volgens mijn verwachtingen. Goede en eenvoudige uitvoering. Maar het raakt wel.
Italië kan best bij mij een zeer grote favoriet worden naast Estland.
Ik heb dat dus eigenlijk ook met Frankrijk wel een beetjequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:16 schreef grazz het volgende:
maar het lied is veel te voorspelbaar en songfestival 2005. Niks spannends aan, niet verfrissend.
Ook dat en wat mij betreft heeft dat lied ook geen LEDkunstje nodig. Het lied klinkt als een hit als je het mij vraagt en iets dat je zo op de radio voorbij kan horen komen. Maarja ik snap het wel, die zanger heeft nou niet de meest geweldige uitstralingquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van Frankrijk kan inderdaad een kippenvelmomentje worden. Het publiek gaat geheid meedoen.
Het nummer van Duitsland vind ik tof, maar (misschien een beetje een stom argument hoor) ik zou het een beetje stom vinden net in dit jaar als er een land met LED effecten gaat winnen
Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat dus eigenlijk ook met Frankrijk wel een beetje
Jammer zo vroeg, ik blijf liever wat langer in spanning.quote:
Precies dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van Frankrijk kan inderdaad een kippenvelmomentje worden. Het publiek gaat geheid meedoen.
Het nummer van Duitsland vind ik tof, maar (misschien een beetje een stom argument hoor) ik zou het een beetje stom vinden net in dit jaar als er een land met LED effecten gaat winnen
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Frankrijk absoluut geen Eurovisie 2005. Het klinkt modern, en is muzikaal veel te goed om met die rampjaren vergeleken te worden. Surie heeft wel echt zo'n lied: cliché, muzikaal niets bijzonders. Wel aanstekelijk, maar ook wel iets wat je makkelijk in de jaren '00 had kunnen horen.
Ik kan me dan wel weer voorstellen dat mensen het Franse nummer saai vinden. Ik vond dat in eerste instantie ook, en het nummer is uiteindelijk echt een groeier voor me geworden. Overigens denk ik niet dat het wint, wat de odds ook zeggen.
Ik vind het echt wel een fijn lied maar niks bijzonders verderquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |