Het ei is een echte aanrader, moet je ook eens proberen.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:23 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heeerrrrllliiijkkkk!
Ik voel dit als een hele eer
Ik mis het bananenblad daar ook al voor? En alle kruiden? Of is makreel met kaas, ui, mayo, knoflook en een madame jeanette op een panini tegenwoordig ook al ikan pepesan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, pepesan ikan
Maar, TS gebruikt wat hij nog heeft liggen volgens mij. Dus dan gewoon een lekkerbekje!
Eens. Een gefrituurde vis van AH met voorgesneden ui en knoflook uit een potje met mayo erbij en kaas uit de oven.... En iedereen vindt het lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet te zeiken, maar toen ik de foto’s zag dacht ik toch echt wtf is dit.
Zijn nasi topic is nog te doen, maar vandaag gaat me te ver.
Plakjes kaas, gefrituurde lekkerbek, mayonaise, voorgesneden ui en knoflook uit een potje, panini en madame jeanette = "in de richting van Mexicaans"?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat ben ik niet met je eens.Ik kreeg inspiratie na het lezen over Mexicaanse lunches. En ik dacht dat kan ik ook. Meer dan een broodje kaas. Ok, ik kan Mexicaanse lunches nog niet evenaren, maar ik heb wel een klap in de richting gedaan.
Het waren trouwens heerlijke broodjes!
Je hoeft echt niet moeilijk te doen om een smakelijke lunch op tafel te zetten. Maar ik heb nog steeds geen antwoord van wat jij fabriceert in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:04 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Eens. Een gefrituurde vis van AH met voorgesneden ui en knoflook uit een potje met mayo erbij en kaas uit de oven.... En iedereen vindt het lekker
-
[..]
Plakjes kaas, gefrituurde lekkerbek, mayonaise, voorgesneden ui en knoflook uit een potje, panini en madame jeanette = "in de richting van Mexicaans"?Speciaal voor jou kom ik een keer met een topic met Rustlers burgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
quote:
Behalve dat het meer geld kost, zie ik niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:04 schreef MissGiraffe het volgende:
Een gefrituurde vis van AH met voorgesneden ui en knoflook uit een potje met mayo erbij en kaas uit de oven.... En iedereen vindt het lekker
Mjammie! Echt lekker!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik snijd de vis doormidden zodat ze keurrriggg in het broodje passen.
[ afbeelding ]
Beetje mayo, beetje van maggi en een beetje van jezelf.
[ afbeelding ]
En dan de eerste hap....
OOOOOWWWWW, wat is deze lekkkeeerrr!!
Nog beter dan van de week. Ohw ohwo
Zo ik was geïnspireerd door het broodje van Sigaartje, en dus heb ik mijn eigen versie gemaakt!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:20 schreef Sigaartje het volgende:
Wat schaft straks de lunch?
Wel, ik had nog vis over en van alles en nog wat. Allemaal dingetjes die op moeten, dus ik ga wat in elkaar flanzen. Het wordt een pittig visje.
Net je topics ontdekt. Wat leuk om te lezen en de foto's te zien. En vooral ook leuk dat anderen het ook proberen. Van mij mag je lekker knutselen in de keuken hoor, ik geniet ervan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou kom ik een keer met een topic met Rustlers burgers.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Net je topics ontdekt. Wat leuk om te lezen en de foto's te zien. En vooral ook leuk dat anderen het ook proberen. Van mij mag je lekker knutselen in de keuken hoor, ik geniet ervan.
Ja dat is inderdaad heel leuk. Dat je anderen inspireert.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben echt totaal verrast dat anderen er ook mee aan de slag gaan. Dat geeft me motivatie om weer eens wat lekkers te bedenken.
Ik kan niet wachten op je bouwverslag van een pizza gemaakt van oud broodquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben echt totaal verrast dat anderen er ook mee aan de slag gaan. Dat geeft me motivatie om weer eens wat lekkers te bedenken.
Leuk hè? Koken!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:
Een afbakbroodje bakken. Inkepingen maken (het makkelijkste als hij nog niet gebakken is) dus niet volledig doorsnijden. In de inkepingen plakjes camambert doen en terug in de oven. Spekjes of bacon bakken en deze erover heen doen als de camambert gesmolten is. Evt, eerst wat honing erover voordat je de spekjes/bacon erover doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien moet je wat aan je begrijpend lezen kwaliteiten gaan doen. Ik zeg toch niet dat wat TS maakt pepesan ikan is? Maar goed, bedankt voor je positieve bijdrage.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:53 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik mis het bananenblad daar ook al voor? En alle kruiden? Of is makreel met kaas, ui, mayo, knoflook en een madame jeanette op een panini tegenwoordig ook al ikan pepesan?
Ik stuur ze naar mijn mailadres van mijn computer, save ze onder my pictures en dan Tinypic.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe doe je plaatjes uploaden vanaf je mobiel als je aan het koken bent dan
Na morgen, hemelvaart en vrijdag is er vast wel oud brood dat roept.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op je bouwverslag van een pizza gemaakt van oud brood
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:57 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Na morgen, hemelvaart en vrijdag is er vast wel oud brood dat roept.![]()
Dan natuurlijk life verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
Pepertje bovenop. Ook aan de presentatie wordt gedacht.
Ja toch? De presentatie is ook belangrijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |