SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat is er 1 teveel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog maar 1 bekertje Ice Cappuccino.![]()
Dus, ja, dit is alles
2e gratis, dus sja..quote:
Schopje naar Truthquote:
Naar welke trut?quote:
lekker toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word een beetje stoned van dit nummer
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word een beetje stoned van dit nummer
Zekerquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
212 Michael Jackson - Thriller
[..]
lekker toch?
Ik heb (nog) niks gerooktquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?
Jij tochquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie gaat Diaan helpen deze te playbacken en play-dansen in de Efteling?
Op Ghosts wil ik het nog wel overwegenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Verrassend antwoord. Not.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?
Ook dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op Ghosts wil ik het nog wel overwegen
Deze ook nog?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat er geen tijd is om in welke attractie dan ook te gaanquote:
Laten we hopen dat ze idd gaat playbacken en niet zingen...quote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat Loveshack van B52’s erg lastig is om in je eentje te playbacken of te zingen.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze idd gaat playbacken en niet zingen...![]()
Ik denk dat iemand er op de bank gaat slapen vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de Python?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dan ga ik toch voor de attracties hoor. Playbacken kan ik ook wel op een andere plek.
Iemand slaapt op de bank vannacht..quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand er op de bank gaat slapen vanavond
Best wel muziekjes voor jou met je joint vanavond...quote:
Ach, het gaat om het gitaarspel. Zo is er ook nog een ene Mark Knopfler.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Gitaar spelen kon ie, zingen ab-so-luut niet.
Zeg dat dan eerder, dan ga ik nu even naar de shopquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best wel muziekjes voor jou met je joint vanavond...
Hij zingt beter dan Bob Dylan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, het gaat om het gitaarspel. Zo is er ook nog een ene Mark Knopfler.
Ben ik niet helemaal met je eens....quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |