SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat is er 1 teveel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog maar 1 bekertje Ice Cappuccino.![]()
Dus, ja, dit is alles
2e gratis, dus sja..quote:
Schopje naar Truthquote:
Naar welke trut?quote:
lekker toch?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word een beetje stoned van dit nummer
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word een beetje stoned van dit nummer
Zekerquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
212 Michael Jackson - Thriller
[..]
lekker toch?
Ik heb (nog) niks gerooktquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?
Jij tochquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie gaat Diaan helpen deze te playbacken en play-dansen in de Efteling?
Op Ghosts wil ik het nog wel overwegenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Verrassend antwoord. Not.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of ligt dat misschien aan die dikke toeter in je mond?
Ook dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op Ghosts wil ik het nog wel overwegen
Deze ook nog?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat er geen tijd is om in welke attractie dan ook te gaanquote:
Laten we hopen dat ze idd gaat playbacken en niet zingen...quote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat Loveshack van B52’s erg lastig is om in je eentje te playbacken of te zingen.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze idd gaat playbacken en niet zingen...![]()
Ik denk dat iemand er op de bank gaat slapen vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de Python?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dan ga ik toch voor de attracties hoor. Playbacken kan ik ook wel op een andere plek.
Iemand slaapt op de bank vannacht..quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand er op de bank gaat slapen vanavond
Best wel muziekjes voor jou met je joint vanavond...quote:
Ach, het gaat om het gitaarspel. Zo is er ook nog een ene Mark Knopfler.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Gitaar spelen kon ie, zingen ab-so-luut niet.
Zeg dat dan eerder, dan ga ik nu even naar de shopquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best wel muziekjes voor jou met je joint vanavond...
Hij zingt beter dan Bob Dylan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, het gaat om het gitaarspel. Zo is er ook nog een ene Mark Knopfler.
Ben ik niet helemaal met je eens....quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfs ik zing beter dan Bob Dylan. da's niet zo moeilijk.quote:
Dat moeten we dan ook even beoordelen in de Efteling, denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs ik zing beter dan Bob Dylan. da's niet zo moeilijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs ik zing beter dan Bob Dylan. da's niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]Er slaapt vanavond iemand in het grind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er slaapt vanavond iemand in het grind.
Die Antwoord, mai vrend, is bloowing in ze wind, Die Antwoord is bloowing in ze wind!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moeten we dan ook even beoordelen in de Efteling, denk ik.
Ik hoop niet dat er straks veel wind is hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die Antwoord, mai vrend, is bloowing in ze wind, Die Antwoord is bloowing in ze wind!
Gewoon terugblazen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er straks veel wind is hoor
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er slaapt vanavond iemand in het grind.
Vanwaar die 6? Heeft hij nog 5 nummers met deze titel?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
210 David Bowie - I'm Afraid of Americans (VI)
ik heb geen idee... maar wat een geweldig nummerquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar die 6? Heeft hij nog 5 nummers met deze titel?
Nee dit is de Voetbal International versie!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar die 6? Heeft hij nog 5 nummers met deze titel?
De remixen V1 tot en met V4 en V6 zijn geproduceerd door Nine Inch Nails (Trent Reznor, Charlie Clouser, Keith Hillebrandt, Dave Ogilvie, Danny Lohner), V5 is geremixt door Photek. De albumversie en de originele singleversie zijn geproduceerd door Mark Plati. Alle nummers geschreven door Bowie en Brian Eno.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb geen idee... maar wat een geweldig nummer
Kun je je afvragen of het wel VI is.quote:
volgens de cd welquote:
quote:
dit is indie cult en ik vind het heerlijk, maar snap heel goed als anderen het vreselijk vinden.quote:
Dit ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: wat is dit een slecht nummer zeg.
Dat 2-koppig jong waar hij over zingt heeft ook nog eens 4 oren die het dicht moet houden zodat-ie dit niet hoeft aan te horen!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: wat is dit een slecht nummer zeg.
Ik ben wel fan van Weizen, persoonlijke favorieten zijn König Ludwig en Franziskaner.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]Enjoy!
Zelf zit in aan de Grolsch weizen IPA.
Ik ben niet zo dol op weizen, maar wilde deze toch wel ff uitproberen.
Hehehe alright!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Weizen, persoonlijke favorieten zijn König Ludwig en Franziskaner.
Ik drink nu een Leffe Blond en heb nog een karmeliet tripel in de koeler liggen
Is dit al de derde plaat van Radiohead in deze uitzending? En heb je élk nummer van Radiohead in je top 1500 geplaatst?quote:
die komen nog wel een paar keer langs...quote:
Wou eigenlijk net eten klaarmaken maar ik rook wel eerst danquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
MTheBassman, kom er maar in met je toeter.
Aangevuld met wat willekeurig ander spul idd.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit al de derde plaat van Radiohead in deze uitzending? En heb je élk nummer van Radiohead in je top 1500 geplaatst?
welnee, de meeste hits staan er niet in. ik denk dat ze er een keer of 25-30 in staan. vind ik meevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit al de derde plaat van Radiohead in deze uitzending? En heb je élk nummer van Radiohead in je top 1500 geplaatst?
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangevuld met wat willekeurig ander spul idd.
Lijkt verdorie Bløf wel...quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
welnee, de meeste hits staan er niet in. ik denk dat ze er een keer of 25-30 in staan. vind ik meevallen eigenlijk..
En het publiek maar denken: "Wanneer begint de muziek nou?"quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Live is dit nummer ook zo mooi. Totale stilte
Trekken ze de stekkers er dan uit?quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Live is dit nummer ook zo mooi. Totale stilteZo indrukwekkend.
Met dit verschil, dat het nu om kwaliteit gaat.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met dit verschil, dat het nu om kwaliteit gaat.
4'33"quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En het publiek maar denken: "Wanneer begint de muziek nou?"
Als je het niet mooi vindt, is dat niet hetzelfde als geen kwaliteitquote:
Ow!quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk totale stilte onder de bezoekers.
Oh.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je het niet mooi vindt, is dat niet hetzelfde als geen kwaliteit
Ik duik er ook om 22.00 uur in.quote:
Precies!quote:
The Matrixquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
Bij welke film werd dit nummer gebruikt?
The matrix natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
Bij welke film werd dit nummer gebruikt?
Deze staat relatief laag. Had hem eigenlijk in de top 100 verwacht.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
206 Tears For Fears - Sowing the seeds of love
Ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze staat relatief laag. Had hem eigenlijk in de top 100 verwacht.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, bij de aftiteling he? (In ieder geval het einde.)
quote:
Stoned koeken?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat stoned koeken nog best moeilijk is.
Oh godverquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowing the seeds of love....
Space cookie?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat stoned koeken nog best moeilijk is.
Al gedaan. Ik rook uit mijn raam dus dan kan ik vrij weinig doen.quote:
beter uit je raam dan over je longenquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik rook uit mijn raam dus dan kan ik vrij weinig doen.
Over de longen word je juist meer stoned vanquote:
Ik ben nooit verder gekomen dan 2 trekjes en daar hou ik het ook bijquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Over de longen word je juist meer stoned van
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, tot nu toe, peaceman.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekker melting en tot morgen bij jouw show!quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Trustequote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Ieder z'n ding toch? Ik doe het ook een beetje voor mijn lichte angststoornisquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan 2 trekjes en daar hou ik het ook bij
quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Ik oordeel niet hoor, iedereen moet het zelf wetenquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch? Ik doe het ook een beetje voor mijn lichte angststoornis
Een kameraad van me blowde deels ook om die reden. Hoewel het wel hielp als hij stoned was, werd hij in de loop der jaren steeds meer paranoïde (en helaas ook steeds agressiever, hoewel dat laatste natuurlijk ook met zijn persoonlijkheid te maken kon hebben).quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch? Ik doe het ook een beetje voor mijn lichte angststoornis
Ja, dan is het geen drug voor hem. Ik ben totaal niet agressief en paranoïde dus ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me blowde deels ook om die reden. Hoewel het wel hielp als hij stoned was, werd hij in de loop der jaren steeds meer paranoïde (en helaas ook steeds agressiever, hoewel dat laatste natuurlijk ook met zijn persoonlijkheid te maken kon hebben).
Ga je nog mee naar de efteling met dit zooitje ongeregeld?quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen drug voor hem. Ik ben totaal niet agressief en paranoïde dus ik heb er geen last van.
Hij smoket standaard 3 - 4 gram per dag, en dat nu al zeker 30 jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen drug voor hem. Ik ben totaal niet agressief en paranoïde dus ik heb er geen last van.
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |