http://www.win.tue.nl/~gprokert/Evol/evex08-17.pdfquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je!! Je kunt het kom op peper in je reet en gaan met die banaan
Dit moet je grotendeels begrijpen. Dat andere vak (Partial Differential Equations) is eigenlijk de basis voor dit vak (Evolution Equations). Bijna alle vakken in deze richting (Analysis) worden ook door dezelfde man (Prokert) gegeven. Vanaf jaar 1 leert hij ons eigenlijk het volgende:quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Troost je... zo dacht tot 3/4 van Mn studie over wiskunde.
[ afbeelding ]
Totdat de leraar zei Lexy je hoeft het niet te begrijpen. Je moet het gewoon toepassen, Uhuh ja sure.
Verrek hij heeft gelijk...![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben niey eens blond, schamen schamen sooooww hé!
Zenuwen m'n harige bipsquote:
5 studiepuntjes is 128 uur studie ofzo, dat haal ik ook echt niet hoorquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zenuwen m'n harige bipsIk stond zonder een poot uit te steken tegen een acht gemiddeld aan voor wiskunde A. Dus ik oefende letterlijk niks. En als je iets echt nooit doet dan verlies je zelfs elementaire vaardigheden als een grafiek uitlezen blijkbaar
![]()
Hoe ik leerde voor dat examen: beetje boek doorbladeren. "Ja, snap ik, simpel *blader blader*, pffff, simpel *blader blader*. Boh, bijna klaar, nog 2 hoofdstukken. Ach fuck it, dat snap ik ook wel. Zo, eens kijken of er nog iemand mee naar de coffeeshop gaat.".![]()
Bij de schoolonderzoeken dat jaar had ik het nog bonter gemaakt. Op maandag schoolonderzoek wiskunde A, dus zondagmiddag maar eens het boek doorbladeren!
"Kak, waar ligt dat boek? *zoeken* Godverdomme.... *zoeken*. Tering!*zoeken* KAK TYFUS JANTJE!
*lampje gaat branden* Eeeeeeh, die boeken heb ik aan het begin van het schooljaar in mijn kluisje gelegd geloof ik. En er nooit meer uit gehaald. *denk* Jep, ik las altijd mee bij iemand naast me in de les. Kut... Ik moet het toch minstens één keer gezien hebben om m'n geheugen een beetje op te frissen. Hoe kom ik aan dat boek?".
Er woonden bij mij in het dorp verschillende wiskundeleraren van mijn school dus ik het telefoonboek erbij pakken. Oude leraar van me gebeld en gevraagd of hij dat boek toevallig thuis had liggen. Dat had hij. Ik ophalen. Hij doet de deur open met een blik van "Man man man...".
"Begin je nú pas met leren?!?"
-"eh ja, ik snap het allemaal wel vrij goed maar moet er wel nog even mee oefenen! *kuch ongeduldig doorbladeren *kuch*."
"Nou hier, breng het morgen maar terug."
-"Bedankt meneer!".
Schoolonderzoek liep prima, had een 8. Boek netjes terug gebracht. Grrrrrrrr uitermate tevreden met zichzelf. Totdat ik die leraar in de gang tegenkwam. Die had aan zijn collega gevraagd wat voor punt ik had. Dus die gaf mij een uitbrander:"Ja, ik hoorde dat het heel goed gegaan was! Jij gaat een middagje zitten en je haalt een acht! Weet je wel hoeveel móéite sommige leerlingen moeten doen om het überhaupt te halen!?!?". En zo ging dat nog even door. Ik voelde me toen eventjes helemaal niet stoer meer
Ik heb wel op een HBO-studie gezeten waar je die urennorm als je al je opdrachten en huiswerk goed en grondig wilde doen ook echt wel nodig had. Alleen deed vrijwel geen hond dat want dan had je nauwelijks tijd meer om te schijten. En dan kwam het bij de meesten toch nog wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
5 studiepuntjes is 128 uur studie ofzo, dat haal ik ook echt niet hoor
Een doorgedraaide fokkerquote:
De 100% tentamen vakken vind ik meestal het moeilijkste juistquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel op een HBO-studie gezeten waar je die urennorm als je al je opdrachten en huiswerk goed en grondig wilde doen ook echt wel nodig had. Alleen deed vrijwel geen hond dat want dan had je nauwelijks tijd meer om te schijten. En dan kwam het bij de meesten toch nog wel goed
Die opdrachten haal je meestal wel met wat creatief wauwelen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De 100% tentamen vakken vind ik meestal het moeilijkste juist
Op HBO niveau?quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die opdrachten haal je meestal wel met wat creatief wauwelen.
Toen wel iig. Wat ik aan drek heb ingeleverd wat met een voldoende beoordeeld werd is niet te geloven.quote:
Dan heeft het gewoon aan de cursus gelegen die ik op dat niveau heb moeten afronden voor werk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen wel iig. Wat ik aan drek heb ingeleverd wat met een voldoende beoordeeld werd is niet te geloven.
Dat probeerde ik de laatste keer ook, resultaat was een 5, mijn tentamen werd geclassificeerd als 'blufpoker' en teleurstellend.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die opdrachten haal je meestal wel met wat creatief wauwelen.
Ja, dat scheeltquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft het gewoon aan de cursus gelegen die ik op dat niveau heb moeten afronden voor werk.
Ik vond Uni juist meer brabbel werk dan HBO, maar dat ligt dan aan het feit dat ik op HBO een beta studie heb gedaan en op Uni communicatiewetenschappen heb gedaan.
javascriptquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt![]()
Ik heb wel eens een module javascript gevolgd echter waarin de docent dus geen javascript kende. Dus aan die vent hadden we niks. Was een groepsopdracht maar we kregen het eindproduct in de verste verte niet werkend, net zoals de meesten. Hebben we mondeling maar een beetje uit staan leggen wat het idee was en hoe het had moeten werken: voldoende.
Ja, daar weet ik dus nu niks van. Omdat waardeloos onderwijs.quote:
Verdommequote:Op donderdag 3 mei 2018 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik dus nu niks van. Omdat waardeloos onderwijs.
Lekker competent welquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt![]()
Ik heb wel eens een module javascript gevolgd echter waarin de docent dus geen javascript kende. Dus aan die vent hadden we niks. Was een groepsopdracht maar we kregen het eindproduct in de verste verte niet werkend, net zoals de meesten. Hebben we mondeling maar een beetje uit staan leggen wat het idee was en hoe het had moeten werken: voldoende.
Onmogelijk. Net als idealen. Mooi om na te streven, maar onmogelijk om ooit te behalen!quote:
Dat deed je niet want je kreeg je studiepunten gewoonquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat deed je niet want je kreeg je studiepunten gewoon![]()
Zo werkte dat echt. Nieuw onderwijssysteem want dat was hip en beter (en vooral goedkoper want nog maar de helft contacturen), idee was dat iedere docent in vrijwel iedere discipline uit de voeten kon want kennisoverdracht was niet meer belangrijk. Dus met pech kreeg je een totale nitwit, kon je nergens terecht met de onvermijdelijke vragen en kreeg je een voldoende als je het maar geprobeerd had.
Begrijpelijk ook. Wat moet zo'n vent? 90% van de klas laten zakken? Die gaan dan helemaal over de flos, gaan hogerop aan de bel trekken. Vent krijgt een uitbrander omdat ie incompetent is. Vent over de zeik omdat hij er ook maar neergepleurd is op iets waar hij geen kaas van heeft gegeten. Ruzie in de tent, komt in de media en/of hogerop in de organisatie: iedereen staat er slecht op. Tja, dan maar wat voldoendes die niet verdient zijn uitdelen.
En dit waren dan hogescholen van de overheid. Bij een commerciële organisatie waar ik ooit cursussen voor papiertjes heb gevolgd was het eigenlijk niet veel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:04 schreef I. het volgende:
[..]Wat slecht ook.
Komt wel deels bekend voor hoor. Op het MBO hier het zelfde ervaren. Moest uiteindelijk stage lopen, zou een plek toegewezen krijgen, nooit gehad, heb toen een maandje thuisgezeten, boek gekocht, en mezelf toen de basis van programmeren aangeleerd.. In die maand heb ik mezelf meer geleerd dan ik de eerste twee jaar als lesstof kreeg.
Het ging om de papiertjes, als je die maar haalt, wat je nou eigenlijk geleerd hebt boeit niemand wat.
Alle profs op een technische studie wiskunde zijn kierewiet maar dat is eigenlijk een goed ding.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit waren dan hogescholen van de overheid. Bij een commerciële organisatie waar ik ooit cursussen voor papiertjes heb gevolgd was het eigenlijk niet veel beter.
De docent had ik meteen bij de eerste les al vraagtekens bij zijn mentale gesteldheid (die later terecht bleken). Lesmaterialen bleken niet in orde. Computers waar we op moesten werken waren brak. Lesschema's liepen absurd uit (gewoon slechte planning). Onze oefenomgeving draaide op een server bij de docent thuis (!). Toen die man doorflipte waren we alles kwijt en dat kregen ze ook niet meer opnieuw opgestart want er was verder niemand die er kaas van gegeten had beschikbaar.
Ook de rest van de organisatie was een rommeltje. Contactpersonen/coaches wisselden om de haverklap. Je wist niet meer voor wat je bij wie moest zijn. Beloftes over bemiddeling bleken wassen neus te zijn etc etc.
quote:
Holy shitquote:Op donderdag 3 mei 2018 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit waren dan hogescholen van de overheid. Bij een commerciële organisatie waar ik ooit cursussen voor papiertjes heb gevolgd was het eigenlijk niet veel beter.
De docent had ik meteen bij de eerste les al vraagtekens bij zijn mentale gesteldheid (die later terecht bleken). Lesmaterialen bleken niet in orde. Computers waar we op moesten werken waren brak. Lesschema's liepen absurd uit (gewoon slechte planning). Onze oefenomgeving draaide op een server bij de docent thuis (!). Toen die man doorflipte waren we alles kwijt en dat kregen ze ook niet meer opnieuw opgestart want er was verder niemand die er kaas van gegeten had beschikbaar.
Ook de rest van de organisatie was een rommeltje. Contactpersonen/coaches wisselden om de haverklap. Je wist niet meer voor wat je bij wie moest zijn. Beloftes over bemiddeling bleken wassen neus te zijn etc etc.
Dit was geen prof wiskunde, dit ging gewoon over microsoft shit. Maar dat die man ze niet allemaal op een rijtje had was mij na 2 weken volkomen duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alle profs op een technische studie wiskunde zijn kierewiet maar dat is eigenlijk een goed ding.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja man, m'n vader was niet zo blij met me. Dus toen ie me aan ging geven bij de burgerlijke stand en ze vroegen om m'n naam zei hij:
"Grrrrrrrr...."
-"Hoeveel r'en zijn dat meneer?"
Maar jij heet toch ook gewoon I. irl toch?quote:
En toen zei hij:quote:Op donderdag 3 mei 2018 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja man, m'n vader was niet zo blij met me. Dus toen ie me aan ging geven bij de burgerlijke stand en ze vroegen om m'n naam zei hij:
"Grrrrrrrr...."
-"Hoeveel r'en zijn dat meneer?"
Ben jij nogal van de nachtleef Hollaja?quote:
Je zit in de kroeg te fokken?quote:
Kut he?quote:Op donderdag 3 mei 2018 02:14 schreef Hallojo het volgende:
De koelkast staat op min 6 en al het bier is bevroren
Altijd en overal FOKquote:
Er staan nog 2 koelkastenquote:
Buurtkroeg, stapkroeg, tietenbar?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik stoot bij mijn koelkast nogal eens tegen de tempknop aan zodat ie op de hoogste stand springt. Lekker bevroren yoghurt de volgende dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, iemand had lopen fucken met de topictitel, spatie erbij of eraf oid. Dus monitor snapte het niet meerquote:
En het is al zo lastig te begrijpenquote:Op donderdag 3 mei 2018 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, iemand had lopen fucken met de topictitel, spatie erbij of eraf oid. Dus monitor snapte het niet meer
Hij zal zoiets vast al vaker meegemaakt hebben met al die topics die getracked worden.quote:Op donderdag 3 mei 2018 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best wel, had het ook heel snel gevonden en gefixed.
Versta er geen FUCK van man!1!!1quote:
I. had vandaag een hele rits posts verwijdert gekregen toen hij aan het spammen was. Maar dat leek ook op (semi)automatisch posten. Denk dat er toen een triggertje afging in de fok!software.quote:
oh, die zijn verwijderd ja?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I. had vandaag een hele rits posts verwijdert gekregen toen hij aan het spammen was. Maar dat leek ook op (semi)automatisch posten. Denk dat er toen een triggertje afging in de fok!software.
Kijk maar. En lijkt me stug dat dat met de hand gedaan is.quote:
Maar dat was ook (semi)automatisch neem ik aan? Dat valt met handmatig posten nauwelijks te doen lijkt me.quote:
ik zeg niksquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat was ook (semi)automatisch neem ik aan? Dat valt met handmatig posten nauwelijks te doen lijkt me.
Nie valspelen hè!quote:
Straks heeft ie een ban.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Slinger je bot maar weer eens aan en test het
ja, MIJ!!!!quote:
quote:
Blauwtje gelopen bij een lesbo?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
doet jullie gaydar het ook nooit zo goed als het om lesbo's gaat?
één keer ja.quote:
Beter opletten dan. Als zij meer spieren in haar armen heeft dan jij, dan moet dat toch een waarschuwing zijnquote:
Ja, die stereotypes haal je er nog wel tussenuit.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter opletten dan. Als zij meer spieren in haar armen heeft dan jij, dan moet dat toch een waarschuwing zijn
[ afbeelding ]
Ze wil altijd boven op je zitten en blijft yeah bitch lick me roepen?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op mijn sportschool loopt er zo eentje rond waarvan ik vermoed dat ze lesbo is maar het zelf nog niet doorheeft.
Meer van ze lult altijd met alle mannen, heeft een kort lesbokapsel en giechelt als een verliefd schoolmeisje als ze met (knappe) vrouwen aan het buurten is.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze wil altijd boven op je zitten en blijft yeah bitch lick me roepen?
Weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja. Je bent niet de eerste en je zult ook niet de laatste zijn
Da's ook niet aardig.quote:
Psst, dat is nattekat.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer van ze lult altijd met alle mannen, heeft een kort lesbokapsel en giechelt als een verliefd schoolmeisje als ze met (knappe) vrouwen aan het buurten is.
Maar ze is sowieso 'apart' dus durf er geen geld op te zetten.
Echt hè? Mij zou het wel heel veel uitmaken als jij er niet meer bent I.!quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:22 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt
[..]
Da's ook niet aardig.
Wat? Dat er iemand een bot gebruikt?quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:22 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt
[..]
Da's ook niet aardig.
In dit topic zou dat wel kut zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè? Mij zou het wel heel veel uitmaken als jij er niet meer bent I.!
Daar gaat het me niet om. Het zou gewoon het hele spel om zeep helpen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou en nattekat kan ik me dat wel voorstellen. Ja.
Ik hoef geen banaan dus die kan je cancelen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:24 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb zojuist een banaanvraag ingestuurd voor de top 3
Dat valt wat op.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:25 schreef I. het volgende:
Een botje dat elke 59 seconden zou posten, dat zou lachen zijn
ze adverteren er ook nog mee hequote:Op donderdag 3 mei 2018 03:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De reageerfunctie is terug bij Nu.nl. Wat een genot
Banaan komt er gewoon aan jongenquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoef geen banaan dus die kan je cancelen.
Ja, ik zag 'm net voorbij komen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:27 schreef I. het volgende:
[..]
ze adverteren er ook nog mee he
"NuJij is terug, en beter dan ooit!"Nope, nog steeds tokkie-reacties
Hmm, tussen de 55 en 65 seconden? Dan heb je nog een beetje kans om telkens een minuutje te scorenquote:
Gaat ook snel opvallen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 03:28 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, tussen de 55 en 65 seconden? Dan heb je nog een beetje kans om telkens een minuutje te scoren
Ja dan zit je met ranges van 5 a 10 minuten te werken, dat schiet voor geen kloot opquote:Op donderdag 3 mei 2018 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat ook snel opvallen.Je moet sowieso iets bouwen wat tegen het verdachte aanzit maar wat nog wel op menselijk gedrag lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |