SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
peaceman bedankt voor de show tot op heden maar ik ben er vandoor, voor de rest nog veel luister plezier
peaceman bedankt voor de show tot op heden maar ik ben er vandoor, voor de rest nog veel luister plezier
Bedankt voor het luisteren aRd, fijne avond nogquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ken die Johan eigenlijk nauwelijks. Ik weet dat ik het in de top2000 van vorig jaar voor het eerst gehoord heb. Maar dat was vast niet met dit liedje?quote:
dat zal ik wel eens gaan veranderen. prima Nederlandse band.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken die Johan eigenlijk nauwelijks.
Dan ga ik hem gewoon weer eens wat vaker luisteren. Dank je wel voor het zoeken in ieder geval.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
@livelink: er lijkt geen langere versie van Dream On te zijn.
Maar ik zal binnenkort nog even verder zoeken.
quote:
Nee dat was Tumble and Fall. Die komt vast nogquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken die Johan eigenlijk nauwelijks. Ik weet dat ik het in de top2000 van vorig jaar voor het eerst gehoord heb. Maar dat was vast niet met dit liedje?
quote:
Bij mij staat Year Of The Cat op #86. Dat was in de editie 2014; mijn neiging zou zijn om 'm nu nog hoger te zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik voor mezelf in elk geval wel genoteerd voor Harlem van Bill Withers. Wat een lekker nummer is dat toch.
Staat Harlem er wel in bij jou.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij staat Year Of The Cat op #86. Dat was in de editie 2014; mijn neiging zou zijn om 'm nu nog hoger te zetten.
Mwah, ik kan echt wel 261 mooiere nummers verzinnen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij staat Year Of The Cat op #86. Dat was in de editie 2014; mijn neiging zou zijn om 'm nu nog hoger te zetten.
Oh maar dat relativeert dan wel weer lekker als jij zegt dat iets flink hoger moet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik neem natuurlijk graag nummers in overweging
Geen fan meer van sinds ze de wind hebben (weg)gelaten?quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:55 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet veel met Earth & Fire, maar dit vind ik wel hun beste denk ik
Is dit wel één van de 261 nummers die hoger mogen dan Year of the Cat?quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:55 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet veel met Earth & Fire, maar dit vind ik wel hun beste denk ik
quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh maar dat relativeert dan wel weer lekker als jij zegt dat iets flink hoger moet.
Was niet een van de 261 die ik in gedachten had, moet ik eerlijk zeggen. Maar dit is best aardigquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit wel één van de 261 nummers die hoger mogen dan Year of the Cat?
Deze wel in ieder gevalquote:Op woensdag 2 mei 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit wel één van de 261 nummers die hoger mogen dan Year of the Cat?
Ik had wel gedacht dat in elk geval jij deze mooi zou vinden.quote:
misschien ga ik dit jaar een top 1500 maken..quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval nog wel flink wat platen in je Top 1000 die ook in mijn Top 200 staan
Waar haal je de tijd, de energie en de moed vandaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien ga ik dit jaar een top 1500 maken..
Ja, al vind ik dit wel een echte album-band. Altijd lastig om te bepalen wat nou het beste nummer is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat in elk geval jij deze mooi zou vinden.
tijd is het grootste probleem...quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd, de energie en de moed vandaan? :0
Het geduld vooralquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd, de energie en de moed vandaan?
mee eens, maar er zijn twee nummers die ik mooi genoeg vind. O.a. E.M.P.T.Y. dus.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, al vind ik dit wel een echte album-band. Altijd lastig om te bepalen wat nou het beste nummer is.
Oh ik zal ook niet beweren dat het af en toe niet gewoon 'werken' is hoor..quote:
Ik denk dat ik wel weet welkequote:Op woensdag 2 mei 2018 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
mee eens, maar er zijn twee nummers die ik mooi genoeg vind. O.a. E.M.P.T.Y. dus.
Ik zit voor volgend jaar aan een Top 250 te denken, heel misschien een Top 300quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien ga ik dit jaar een top 1500 maken..
die posities zijn niet heel erg het probleem hoor... als is de top 5 vrij inwisselbaar qua plek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zou echt nachtenlang ruzie maken met mezelf over wat er op 1, 2, 3 enzovoorts moest![]()
Met deze ben ik ook wel blij hoorquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
Met het volgende nummer zijn Brother en ToT heel blij..
Oh jee!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ben veel te stemmingsafhankelijk. Afhankelijk van in welke bui ik, vind ik dit of dat goede muziek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
die posities zijn niet heel erg het probleem hoor... als is de top 5 vrij inwisselbaar qua plek.
Mijn top 5 of top 10 zouden redelijk eenvoudig zijn eigenlijk. De overige nummers op een plek zetten, is echter niet te doen. Het ene moment is A beter dan B, en 2 minuten later is B beter dan A.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zou echt nachtenlang ruzie maken met mezelf over wat er op 1, 2, 3 enzovoorts moest![]()
Hier zijn de buren weer minder blij meequote:
Juist. Mijn nummer één van afgelopen jaar stond het jaar daarvoor op 152 ofzo....quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn top 5 of top 10 zouden redelijk eenvoudig zijn eigenlijk. De overige nummers op een plek zetten, is echter niet te doen. Het ene moment is A beter dan B, en 2 minuten later is B beter dan A.
Mag je mij bij optellen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
Dan mag jij ToT zijn plaats in nemen.. hij vindt Queen niet veel aan...quote:
Nou, ik heb er gewoon een allergie tegen omdat mijn broer het vroeger echt GRIJS draaide thuis!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan mag jij ToT zijn plaats in nemen.. hij vindt Queen niet veel aan...
Valt mee hoorquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:08 schreef CindieY het volgende:
Ik ben opgegroeid met de jaren 70 Queen. Dit vind ik nog steeds een van hun besten. Samen met Spread Your Wingsquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan mag jij ToT zijn plaats in nemen.. hij vindt Queen niet veel aan...
Schuif je Gup nu de dood van Amy Winehouse in de schoenen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ik heb er gewoon een allergie tegen omdat mijn broer het vroeger echt GRIJS draaide thuis!
Zo had ik ook een tijdje een Amy Winehouse-allergie omdat Gup d'r helemaal kapot draaide.
+1quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit kan mij ook niet bepaald bekoren, om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schuif je Gup nu de dood van Amy Winehouse in de schoenen?
Maar dit is gewoon een meesterwerk. Zeker voor die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit kan mij ook niet bepaald bekoren, om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schuif je Gup nu de dood van Amy Winehouse in de schoenen?
Het had qua gevoel wel wat weg van Rush, met dat verschil dat Rush er goed in was.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een meesterwerk. Zeker voor die tijd.
Hebben ze een nieuwe uitgebracht?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Mijn #19, hoogst genoteerde Beatles-nummer. Inmiddels nipt ingehaald door een ander nummer...
Nee, maar ik ben dat nummer nog wat meer gaan waarderen. Het komt vast nog in deze lijst van Peaceman...quote:
er komen nog wel een paar die jij leuk vindt, denk ik.quote:
Deze keer voor 't echie?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
er komen nog wel een paar die jij leuk vindt, denk ik.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:24 schreef brother52 het volgende:
Heb maar even een koptelefoon opgezet, anders krijg ik straks echt ruzie met de buren...
ik mag niks zeggen van de notarisquote:
Ja, K3 komt nog.quote:
Iets met 2 lui in een lantaarnpaal en dat een dikzak in z'n onderbroek die om ging hakken of zoiets, geloof ik?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met 2 lui in een lantaarnpaal en dat een dikzak in z'n onderbroek die om ging hakken of zoiets, geloof ik?
quote:
quote:
Byzantiumquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:32 schreef brother52 het volgende:
Elke keer dat ik the Black Crowes hoor moet ik weer denken aan die keer in Paradiso toen ik meer kwijt was aan parkeerkosten dan aan het kaartje...
Parkeren in Amsterdam.. ja, dan maak je het er ook zelf naarquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:32 schreef brother52 het volgende:
Elke keer dat ik the Black Crowes hoor moet ik weer denken aan die keer in Paradiso toen ik meer kwijt was aan parkeerkosten dan aan het kaartje...
Uiteraard want we zijn nou eenmaal te beroerd om een stukje verder te lopenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Amsterdam.. ja, dan maak je het er ook zelf naar
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
253 Bob Marley & the Wailers - Get up, Stand up
<insert sexistische grapjes>quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
252 Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
Ben je zo goed in Frans?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:40 schreef cafca het volgende:
Ik heb deze tekst nog ooit voor iemand in het Frans vertaald, die het zo'n mooi nummer vond maar geen idee had waar het over ging. Daarna vond hij het nog mooier.
Op 666 stond Run like Hellquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef brother52 het volgende:
Deze had eigenlijk een stuk lager moeten staan
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:55 schreef peaceman het volgende:
248 Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:00 schreef brother52 het volgende:
Had ik nog geen koptelefoon gehad, had ik er nu vast wel eentje van de buren gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |