abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:53:40 #201
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:51 schreef messi124 het volgende:
eurovisionisbae twitterde op woensdag 02-05-2018 om 16:43:33 It’s a shame Waylon won’t take the criticism and adjust, I get sticking to your ideals but doing this staging is provocative for no reason and ruins the focus of his voice. I get it’s an outlaw thing to do so it fits the message but no one will think that way reageer retweet
SavMThompson twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:25:28 @BurnoPranks That's exactly it, this is career-ending stuff he's doing. This could end up remembered as "that racist Dutch performance" and everything, someone needs to talk to him bluntly about this. In the face of national and international callouts I can't believe he's being this stubborn reageer retweet
ellie_made twitterde op woensdag 02-05-2018 om 15:20:18 Waylon doubling down on the 'my best friends are black' move oh dear. https://t.co/F4FRBlGGvz reageer retweet
Ellie.
:o)
pi_178895365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:51 schreef messi124 het volgende:
eurovisionisbae twitterde op woensdag 02-05-2018 om 16:43:33 It’s a shame Waylon won’t take the criticism and adjust, I get sticking to your ideals but doing this staging is provocative for no reason and ruins the focus of his voice. I get it’s an outlaw thing to do so it fits the message but no one will think that way reageer retweet
SavMThompson twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:25:28 @BurnoPranks That's exactly it, this is career-ending stuff he's doing. This could end up remembered as "that racist Dutch performance" and everything, someone needs to talk to him bluntly about this. In the face of national and international callouts I can't believe he's being this stubborn reageer retweet
ellie_made twitterde op woensdag 02-05-2018 om 15:20:18 Waylon doubling down on the 'my best friends are black' move oh dear. https://t.co/F4FRBlGGvz reageer retweet
Ellie _O-
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 17:54:28 #203
368283 ato
pi_178895378
Ik raak niet uitgekeken in deze topic, ik moet vaak lachen, maar ik huil ook mee.
Als het zaterdag geen grap lijkt te zijn verbrand ik mijn Outlaw shirt.

Oh ja ik heb ook gereageerd op Waylon music en reactie is nog niet weggehaald:

Sorry Waylon, je liedje is top en ik waardeer je als muzikant. Maar nu maak je er een echt circus van met je act. Dit kan niet. Dit ben jij niet.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:54:33 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178895380
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:51 schreef Dave het volgende:

[..]


Maar weet niet om welk moment het gaat.
Vanaf 26:03
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178895389
quote:
The day after... Ik heb m'n weg naar het perscentrum gelukkig weer weten te vinden - al hink-stap-springend om de spugende Portugese bejaarden te ontwijken. Ja, dat is echt een dingetje hier; een kudde lama's is er niks bij.

Inmiddels zijn we weer wat bijgekomen van de repetitie van Waylon. Oké, het zag er nog niet geweldig uit op beeld, maar het was slechts een eerste technische repetitie. De reacties van zowel de internationale als onze Nederlandse pers zitten mij echter dwars. Internationaal wordt er geschreven over het racistische karakter van de Nederlandse inzending. Men vindt het 'not done' dat de 4 dansers van Waylon allemaal zwart zijn. Het zou overkomen alsof de blanke man, die op een verhoging staat, vereerd wordt door 4 donkere mannen.

SYLVANAWANNABE'S
Termen als 'racism' en 'blacksploitation' worden zonder blikken of blozen opgetypt. Ja hoor, de Sylvana-wannabe's duiken ook op het songfestival op. Onzin allemaal, natuurlijk. Ik durf stellig te beweren dat de Nederlandse delegatie gewoon de beste krump-dansers, want zo heet die stijl, geselecteerd heeft voor de act van Waylon. En ja, deze heren hebben toevallig een kleurtje. So what? Ik zou het als zwarte community eerder als groot compliment opnemen. Mag ik de internationale pers er aan herinneren dat Nederland het eerste land was dat het lef had om een donkere artiest af te vaardigen naar het songfestival (good old Milly Scott in 1966). Was dat ook racisme?

En dan de nationale pers. Het merendeel is nog niet eens in Lissabon en baseert hun oordeel op een clipje van 20 seconden dat op social media circuleerde. En dat is genoeg om de repetitie van Waylon volledig af te branden. Het Nederlandse entertainmentjournaille plaatst de eerste week doorgaans artikelen vanuit Nederland, waarbij de indruk gewekt wordt dat ze al van de partij zijn. De werkelijkheid is echter anders. De zogenaamde fanpers wordt platgebeld door deze professionals voor een verslag van de repetitie. Het liefst zonder bronvermelding. Iets met Gekke Gerritje...

Vol goede moed op naar zaterdag. Dan repeteert Waylon voor de tweede keer. Wat mij betreft spuugt hij zowel de nationale als internationale pers lekker in de bek. Geheel volgens goed Portugees gebruik.
https://www.metronieuws.n(...)nergens-op-gebaseerd
pi_178895403
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vanaf 26:03
Hahaha toch gewoon een grappige opmerking niks meer.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:56:01 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895407
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vanaf 26:03
Ah, ok, that's it? Hij verstaat het gewoon niet. (Althans, dat is mijn interpretatie)
:o)
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:57:17 #209
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178895427
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:56 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah, ok, that's it? Hij verstaat het gewoon niet. (Althans, dat is mijn interpretatie)
Ja, that's it.
Ik begreep de ophef toen ook al niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178895434
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, that's it.
Ik begreep de ophef toen ook al niet.
Hij reageert er nog grappig ook, lacht erbij etc. Niks aan de hand.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:58:31 #211
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895450
quote:
Ah, 20 seconden dit keer. Dat is al meer dan 8.
:o)
pi_178895485
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178895497
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah, 20 seconden dit keer. Dat is al meer dan 8.
En nog steeds is het niet waar. De aanwezige pers daar ziet gewoon ALLES; alle volle repetities met geluid en de juiste camerabeelden.
Die laatste kunnen zeker nog wel worden aangepast, maar het is nog nooit voorgekomen dat we een compleet andere act kregen. Je kunt er dus zeker al wel veel over zeggen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178895524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En nog steeds is het niet waar. De aanwezige pers daar ziet gewoon ALLES; alle volle repetities met geluid en de juiste camerabeelden.
Die laatste kunnen zeker nog wel worden aangepast, maar het is nog nooit voorgekomen dat we een compleet andere act kregen. Je kunt er dus zeker al wel veel over zeggen.
Je hebt het artikel niet gelezen? Hij zegt dat het grootste deel van de Internationale Pers (dus ook Nederlandse pers) daar helemaal NIET aanwezig is en dat klopt en die oordelen enkel op dat kleine videotje. Hij heeft het niet over die mensen die daar zijn.
pi_178895537
Zodadelijk dan toch Waylon bij Coen en Sander. Wordt tijd!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 18:02:23 #216
43556 miss_dynastie
pi_178895546
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En nog steeds is het niet waar. De aanwezige pers daar ziet gewoon ALLES; alle volle repetities met geluid en de juiste camerabeelden.
Die laatste kunnen zeker nog wel worden aangepast, maar het is nog nooit voorgekomen dat we een compleet andere act kregen. Je kunt er dus zeker al wel veel over zeggen.
Er was eventueel nog hoop geweest omdat ze de eerste repetitie niet hebben getoond aan het perscentrum; helaas blijkt uit de beelden van Avrotros dat ze het gewoon hebben gerepeteerd zoals later ook aan de pers geshowd...
pi_178895549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:01 schreef Montagui het volgende:
Zodadelijk dan toch Waylon bij Coen en Sander. Wordt tijd!
Stream ofzo beschikbaar?
pi_178895560
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er was eventueel nog hoop geweest omdat ze de eerste repetitie niet hebben getoond aan het perscentrum; helaas blijkt uit de beelden van Avrotros dat ze het gewoon hebben gerepeteerd zoals later ook aan de pers geshowd...
Die van Metro heeft het over de pers die wat opschrijft maar daar helemaal niet aanwezig is.
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:03:34 #219
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895582
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Stream ofzo beschikbaar?
Via radio538.nl
:o)
pi_178895588
quote:
Ook weer inhaken op een clipje van 20 seconden. Ehm nee? |:( Buitenlandse pers lijkt idd gemakkelijk de racisme kaart te trekken. Zie er geen verering in en als het de beste krumpdansers zijn prima toch? Ik vind krumping alleen totaal niet passen bij countryrock, die twee matchen niet. Maar als die Vlamingen in dezelfde stijl kunnen rocken als we Waylon wel vaker hebben zien doen: be my guest.

Maarja volgens Waylon snappen we er helemaal niks van. Dus tja.. Prima instelling: ik ga voor goud want zilver heb ik al. Maar het wordt nu nog niet eens bladgoud op een stenen plak :+ Kan ook niet goed tegen kritiek want eigenwijs en koppig. Dus ik snap Waylon op dat punt wel. Maar als echt iedereen: binnen en buiten Nederland het driewerf kwalitatief uitermate teleurstellend vind om verschillende redenen.. misschien toch terug naar de tekentafel?

Andere belichting, andere styling, andere dans en je bent er al. Hoef je de Vlamingen niet voor de deur te wijzen, hoeft aan het podium niks veranderd te worden. Gewoon geel/oranje spots ipv blauw, bijpassende dans act en goed oefenen op nep echt instrument spelen en klaar. Mag ie zijn tijgerpanterpolkadotbadjas nog aan houden ook wat mij betreft want lekker fout en wel zo outlawish. :P
mag het weten
pi_178895600
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ook weer inhaken op een clipje van 20 seconden. Ehm nee? |:( Buitenlandse pers lijkt idd gemakkelijk de racisme kaart te trekken. Zie er geen verering in en als het de beste krumpdansers zijn prima toch? Ik vind krumping alleen totaal niet passen bij countryrock, die twee matchen niet. Maar als die Vlamingen in dezelfde stijl kunnen rocken als we Waylon wel vaker hebben zien doen: be my guest.

Maarja volgens Waylon snappen we er helemaal niks van. Dus tja.. Prima instelling: ik ga voor goud want zilver heb ik al. Maar het wordt nu nog niet eens bladgoud op een stenen plak :+ Kan ook niet goed tegen kritiek want eigenwijs en koppig. Dus ik snap Waylon op dat punt wel. Maar als echt iedereen: binnen en buiten Nederland het driewerf kwalitatief uitermate teleurstellend vind om verschillende redenen.. misschien toch terug naar de tekentafel?

Andere belichting, andere styling, andere dans en je bent er al. Hoef je de Vlamingen niet voor de deur te wijzen, hoeft aan het podium niks veranderd te worden. Gewoon geel/oranje spots ipv blauw, bijpassende dans act en goed oefenen op nep echt instrument spelen en klaar. Mag ie zijn tijgerpanterpolkadotbadjas nog aan houden ook wat mij betreft want lekker fout en wel zo outlawish. :P
Wow lees hierboven alsjeblieft
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:04:30 #222
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178895607
Hoe zouden we hier over een jaar op terugkijken vraag ik me af? :D
pi_178895621
En dan de nationale pers. Het merendeel is nog niet eens in Lissabon en baseert hun oordeel op een clipje van 20 seconden dat op social media circuleerde.
pi_178895642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wow lees hierboven alsjeblieft
Wat je zegt doe dat eerst lekker zelf :')
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:06:55 #225
163650 Greys
pi_178895664
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

_O_
De schrijver hiervan wil toch echt zelf ook dat er aan de act/dansers wordt veranderd. Weet ik van hem zelf. Dus zelfs hij.

Zo zie je maar, je hoeft geen pure negatieveling te zijn om dat te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895673
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:06 schreef Greys het volgende:

[..]

De schrijver hiervan wil toch echt zelf ook dat er aan de act/dansers wordt veranderd. Weet ik van hem zelf. Dus zelfs hij.

Zo zie je maar, je hoeft geen pure negatieveling te zijn om dat te vinden.
Dat moet ook gebeuren op zeker.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 18:07:25 #227
368283 ato
pi_178895677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het nummer. 1 repetitie en het is allemaal kut en het hoeft allemaal niet meer. Stop dan lekker met kijken als het allemaal zo kut is. Wees blij dat zo iemand zich in wil zetten echt serieus.
Je herhaalt jezelf te veel.
Bijna Iedereen was laaiend enthousiast over Waylon, zelf dacht ik dat hij zeker voor de eindwinst zou gaan.
Liedje is goed, Waylon is een klasse muzikant. Hij heeft zelf gezegd dat het soms gekkies zijn op het ESF en in het verleden noemde hij het een circus. Hij had een verrassende en goede act zei hij.

Ik begon bijna spontaan te janken toen ik dat fragment zag toen de 'muzikanten' spastische dansers werden.
Het past niet bij dit nummer, aandacht voor Waylon en lied valt hierdoor weg.
Het is een stomme zet. Niet alleen wij grotendeels vinden dat.
Maar ook bij andere Europese landen, pers.

Ik vond hem bijna arrogant reageren in de Press interview gisteren. Het was Niet die relaxte Waylon die ik zag bv laatst bij de Belgische tv show. Ook hoe hij reageert op zijn fans en in twitter, ik vind hem negatief reageren.

Nee hij heeft het nu even verbruidt voor mij. Tenzij het toch een slechte grap is.
Maar ik ga nu ook meer geloven dat het niet zo is.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:08:42 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178895706
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
Buitenlandse pers lijkt idd gemakkelijk de racisme kaart te trekken. Zie er geen verering in en als het de beste krumpdansers zijn prima toch?
Van wat ik zoal hoorde is het stukje van dat vereren ergens aan het einde van het optreden, dat zit niet in de verschillende filmpjes die rondgaan. Het is dus niet raar dat je het er niet in ziet. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178895712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef ato het volgende:

[..]

Je herhaalt jezelf te veel.
Bijna Iedereen was laaiend enthousiast over Waylon, zelf dacht ik dat hij zeker voor de eindwinst zou gaan.
Liedje is goed, Waylon is een klasse muzikant. Hij heeft zelf gezegd dat het soms gekkies zijn op het ESF en in het verleden noemde hij het een circus. Hij had een verrassende en goede act zei hij.

Ik begon bijna spontaan te janken toen ik dat fragment zag toen de 'muzikanten' spastische dansers werden.
Het past niet bij dit nummer, aandacht voor Waylon en lied valt hierdoor weg.
Het is een stomme zet. Niet alleen wij grotendeels vinden dat.
Maar ook bij andere Europese landen, pers.

Ik vond hem bijna arrogant reageren in de Press interview gisteren. Het was Niet die relaxte Waylon die ik zag bv laatst bij de Belgische tv show. Ook hoe hij reageert op zijn fans en in twitter, ik vind hem negatief reageren.

Nee hij heeft het nu even verbruidt voor mij. Tenzij het toch een slechte grap is.
Maar ik ga nu ook meer geloven dat het niet zo is.
Hij mag toch zelf bepalen hoe hij reageert? Dat is EXACT wat hij bedoelt. Hij wil niet in lijntjes kleuren en maar meelopen met de rest. Dat gaat niet gebeuren. Beetje raar dat mensen daar verbaasd over zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:10:07 #230
163650 Greys
pi_178895739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat moet ook gebeuren op zeker.
Maar als wij dat vinden zijn we negatieve Nederlandse zeikerds. Prachtig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895748
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als wij dat vinden zijn we negatieve Nederlandse zeikerds. Prachtig.
Het is misschien de manier waarop het word gebracht en dan bedoel ik jou niet.
pi_178895751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat moet ook gebeuren op zeker.
En dat doet hij niet en dus is het ronduit kut. :+

Inmiddels heb ik mijn hart er weer uitgetrokken. Ik baalde heel erg. En nu door zijn reacties op Insta of Twitter heb ik er echt vrede mee en hoeft het voor mij niet meer.
Iedereen vindt nagenoeg hetzelfde.
Hij verprutst het. His loss.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:11:09 #233
163650 Greys
pi_178895762
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij mag toch zelf bepalen hoe hij reageert? Dat is EXACT wat hij bedoelt. Hij wil niet in lijntjes kleuren en maar meelopen met de rest. Dat gaat niet gebeuren. Beetje raar dat mensen daar verbaasd over zijn.
Tuurlijk mag ie dat. Maar dan moet ie ook niet janken als ie daar weer kritiek op krijgt. Want kritiek mogen hebben komt idd van beide kanten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dat doe hij niet en dus is het ronduit kut. :+

Inmiddels heb ik mijn hart er weer uitgetrokken. Ik baalde heel erg. En nu door zijn reacties op Insta of Twitter heb ik er echt vrede mee en hoeft het voor mij niet meer.
Iedereen vindt nagenoeg hetzelfde.
Hij verprutst het. His loss.
Dat weten we nog niet. Ik snap die twijfel, maar wacht zaterdag even af.
pi_178895778
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk mag ie dat. Maar dan moet ie ook niet janken als ie daar weer kritiek op krijgt. Want kritiek mogen hebben komt idd van beide kanten.
Zeker zo.
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:11:47 #236
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895785
Nu zo Waylon bij C&S denk ik. Outlaw is er op.
:o)
pi_178895795
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:11 schreef Dave het volgende:
Nu zo Waylon bij C&S denk ik. Outlaw is er op.
Ik begreep direct waarom ik geen radio luister. Meer reclame en gelul dan muziek :D Maar hiervoor maak ik een uitzondering.
pi_178895803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet. Ik snap die twijfel, maar wacht zaterdag even af.
Will do.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178895813
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Will do.
Als er helemaal niks gaat veranderen dan neem ik een Neta avatar, ik zweer het :P
pi_178895830
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als er helemaal niks gaat veranderen dan neem ik een Neta avatar, ik zweer het :P
Oké deze belofte staat nu vast. ;) :P
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:14:21 #241
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178895838
Hij gaat nu vast toegeven dat ie fouten heeft gemaakt enzo, en dan komt alles toch nog goed.
:o)
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:14:33 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895844
Nu live dus
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:14:36 #243
163650 Greys
pi_178895845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is misschien de manier waarop het word gebracht en dan bedoel ik jou niet.
Ik ben denk ik juist een van de meest negatieven hier sinds z'n repetitie. :P Nadat ik maanden juist een van de meest positieven was.

En ik vind daar niks mee. Meningen kunnen veranderen. Hij heeft zelf ook altijd overal een uitgesproken mening over. Ik vermoord geen eendje ofzo, ik vind een act zwaar teleurstellend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895852
Waylon op 538 nu :P
pi_178895855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als er helemaal niks gaat veranderen dan neem ik een Neta avatar, ik zweer het :P
Doe maar Hongarije. Heb niks met Neta.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:15:20 #246
163650 Greys
pi_178895860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als er helemaal niks gaat veranderen dan neem ik een Neta avatar, ik zweer het :P
Dan zit je veilig want zelfs ik geloof dat er nog wel IETS gaat veranderen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895866
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Doe maar Hongarije. Heb niks met Neta.
Nee ik heb een hekel aan Neta dus dat zou ik zwaar kut vinden :D
pi_178895879
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik heb een hekel aan Neta dus dat zou ik zwaar kut vinden :D
Vooruit dan maar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:16:08 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895882
Verhoging was niet fijn
pi_178895884
Podium is kapot!
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:16:51 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895894
Camera truckjes nu met steady cams
pi_178895896
Ja maar ho, we hebben het niet over een onnozel detail Poepz0r :P
Dansers eruit of anders. Niet ander hoedje ofzo :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178895902
Wat was er met het podium?
pi_178895906
Waylon was niet helemaal tevreden met het podium, choreografie moet nog een beetje aangepast worden en een aantal camerashots gaan ze veranderen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:17:31 #255
163650 Greys
pi_178895910
Kapot? :D Fuck. Die verhoging was het enige toffe bijna.

Of wordt dit het excuus om hem niet meer hoger te zetten dan de dansers en dus het worship deel weg te nemen? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895912
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat was er met het podium?
Verhoging is hol en maakt geluid als hij met zijn schoenen tikt.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:17:55 #257
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895919
Maakt zich niet druk over zakken bij bookies
pi_178895923
Zie je Pers ziet 1 SHOT
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 18:18:10 #259
368283 ato
pi_178895924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.
Dan behoud je je oorspronkelijke idee maar komt het wat beter aan bij de kijker.
Goed plan ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:18:22 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895928
Ze vragen over kritiek op dansers
pi_178895933
Pers ziet dus NIET alle camerashots. Net bevestigd door Waylon.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:18:39 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895934
Urban street dancers
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:19:03 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Pers ziet dus NIET alle camerashots. Net bevestigd door Waylon.
Volgens het hoofd wel, ziet ook effect op beeld
pi_178895949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Momo... het volgende:

[..]

Volgens het hoofd wel, ziet ook effect op beeld
Misschien ziet alleen hij het of bedoelde hij het anders? Waylon zegt het net.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:19:33 #265
163650 Greys
pi_178895952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
Pers ziet dus NIET alle camerashots. Net bevestigd door Waylon.
Twee seconden voor deze post postte je bijna hetzelfde. En dan vind je dat anderen te veel in herhaling vallen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178895953
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Twee seconden voor deze post postte je bijna hetzelfde. En dan vind je dat anderen te veel in herhaling vallen. :+
Ow sorry :D
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:19:50 #267
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895955
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Misschien ziet alleen hij het of bedoelde hij het anders? Waylon zegt het net.
Denk dat de pers beter weet wat de pers ziet dan Waylon
pi_178895968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Momo... het volgende:

[..]

Denk dat de pers beter weet wat de pers ziet dan Waylon
Coen en Sander gaven de voorzet ook he. Die zeiden het als eerste eigenlijk.
pi_178895975
Hij vindt het respectloos om zijn band op een podium te zetten waar ze niet live mogen spelen. Daarom dit alternatief.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 18:20:42 #270
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178895976
Waylon is het niet eens met dat zijn gewone bandleden niet live mogen spelen
pi_178895983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Momo... het volgende:
Waylon is het niet eens met dat zijn gewone bandleden niet live mogen spelen
Eens met Waylon. Orkest moet echt terug. Dat luchtspelen gaat nergens over.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:21:49 #272
163650 Greys
pi_178896004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Misschien ziet alleen hij het of bedoelde hij het anders? Waylon zegt het net.
Pers ziet alle camerashots. Zo konden ze ook zien dat Sennek meerdere van die shotwisselingen miste. En je hoeft mij absoluut niet te geloven maar alle video's van de pers staan op YouTube. Kijk even rustig wat ze tijdens een aantal repetities zeggen over camerashots. :)

Misschien is Waylon in de war met het clipje dat door Eurovision gepost wordt van een paar seconden. Dat is namelijk wél maar van 1 shot :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178896016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Momo... het volgende:
Waylon is het niet eens met dat zijn gewone bandleden niet live mogen spelen
Daar ben ik het grondig mee eens. Bandleden moeten gewoon live mee kunnen spelen. Krijg je een minder grote poppenkast/airguitar vertoning van dan wat het nu is.
mag het weten
pi_178896019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:19 schreef Momo... het volgende:

[..]

Denk dat de pers beter weet wat de pers ziet dan Waylon
Ik wil net zeggen: ik denk dat Waylon niet weet wat de aanwezige pers zoals het Hoofd ziet, maar denkt dat iedereen alleen dat korte stukje dat na afloop op YT wordt geplaatst kan zien.

Dat zal gewoon eerlijke onwetendheid zijn denk ik.
pi_178896020
Het lijkt er op dat de dansers blijven. Maar er zal meer aandacht aan de uitleg gegeven worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178896024
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Pers ziet alle camerashots. Zo konden ze ook zien dat Sennek meerdere van die shotwisselingen miste. En je hoeft mij absoluut niet te geloven maar alle video's van de pers staan op YouTube. Kijk even rustig wat ze tijdens een aantal repetities zeggen over camerashots. :)

Misschien is Waylon in de war met het clipje dat door Eurovision gepost wordt van een paar seconden. Dat is namelijk wél maar van 1 shot :Y
Zien ze de shots of zien ze de cameras heen en weer bewegen? Dat laatste zou ook kunnen ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:22:37 #277
163650 Greys
pi_178896030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Momo... het volgende:
Waylon is het niet eens met dat zijn gewone bandleden niet live mogen spelen
Dat is ook kut. Snap ik. Maar dat weet ie al een paar jaar..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178896033
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daar ben ik het grondig mee eens. Bandleden moeten gewoon live mee kunnen spelen. Krijg je een minder grote poppenkast/airguitar vertoning van dan wat het nu is.
Het kan niet live ivm tijd. Alles aansluiten, afkoppelen etc.
pi_178896052
En hij heeft via Telegraaf gelezen over de racisme-ideeën en vindt het grote onzin.

Uiteraard zijn dat soort gedachten onzin, maar hij gaat hier dus niets aan veranderen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:23:47 #280
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178896056
Zit ik hele tijd te wachten op interview bij C&S, word gestoord door manlief.
:o)
pi_178896061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:23 schreef libranl het volgende:
En hij heeft via Telegraaf gelezen over de racisme-ideeën en vindt het grote onzin.
Dat is het toch ook of vind jij van niet?
pi_178896070
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt er op dat de dansers blijven. Maar er zal meer aandacht aan de uitleg gegeven worden.
Dat wordt dus toch een rennende Daniël Dekker in steenkolen Engels!
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:24:36 #283
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178896078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Montagui het volgende:
Maar er zal meer aandacht aan de uitleg gegeven worden
Oh God, het kan nog erger. Nog verder uitdenken.
:o)
pi_178896083
Oké. Na z'n interview ben ik toch weer wat positiever geworden. Moet gezegd worden. Ook z'n uitleg over het racisme bla bla vond ik erg logisch. En wat hij al zei: bijna niemand heeft het gezien, dus wacht eerst met je oordeel. En daar heeft ie groot gelijk in.
pi_178896085
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is het toch ook of vind jij van niet?
Ik herhaal toch gewoon wat hij net zegt, dat hij dat heeft meegekregen.
pi_178896104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:23 schreef libranl het volgende:
En hij heeft via Telegraaf gelezen over de racisme-ideeën en vindt het grote onzin.
Dat is toch ook zo? Edit: gewoon een quote dus :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:25:37 #287
163650 Greys
pi_178896109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zien ze de shots of zien ze de cameras heen en weer bewegen? Dat laatste zou ook kunnen ja.
Ze zien echt de tv beelden zeg maar. Tot en met de vliegende viooltjes van Rybak aan toe. En de augmented vlammen van Cyprus. Sneeuw van anderen etc. Als je de video's bekijkt geloof je me. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178896123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:25 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo?
Is al gezegd, ik herhaal wat hij zegt. Hoef ik zelf toch niet te zeggen dat ik het daarmee eens ben. Hij gaat er in ieder geval niets aan veranderen. Dat is de strekking.

Edit: Oke :P
pi_178896133
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze zien echt de tv beelden zeg maar. Tot en met de vliegende viooltjes van Rybak aan toe. En de augmented vlammen van Cyprus. Sneeuw van anderen etc. Als je de video's bekijkt geloof je me. ;)
Dan bedoelde Waylon de pers die daar niet aanwezig is (en die is groter dan die daar wel is) en die hadden hun oordeel klaar op basis van die video van 1 shot. Groot gelijk van Waylon dan op dat vlak.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:26:36 #290
163650 Greys
pi_178896134
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:23 schreef libranl het volgende:
En hij heeft via Telegraaf gelezen over de racisme-ideeën en vindt het grote onzin.
Dat is het ook idd.
En alsnog hoop ik dat ie daar een klein dingetje verandert waardoor gewoon helemaal niemand het meer kan vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178896147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:26 schreef libranl het volgende:

[..]

Is al gezegd, ik herhaal wat hij zegt. Hoef ik zelf toch niet te zeggen dat ik het daarmee eens ben. Hij gaat er in ieder geval niets aan veranderen. Dat is de strekking.

Edit: Oke :P
Uhhh hij zegt er zijn nog wel wat dingetjes.
pi_178896148
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze zien echt de tv beelden zeg maar. Tot en met de vliegende viooltjes van Rybak aan toe. En de augmented vlammen van Cyprus. Sneeuw van anderen etc. Als je de video's bekijkt geloof je me. ;)
Nja, als de shots straks aan het einde wel kloppen, kan het er veel logischer uitzien. We wachten af :)
pi_178896184
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het kan niet live ivm tijd. Alles aansluiten, afkoppelen etc.
En hoe zit dat dan met een Voice of IT Takes 2? Gewoon een vast orkest installeren, de nummers op volgorde van binnenkomst sorteren op een iPad en gaan. Enige wat wisselt zijn de deelnemers van elk land.
mag het weten
pi_178896188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uhhh hij zegt er zijn nog wel wat dingetjes.
Ik zou zeggen, plaats het allemaal hier als je niet tevreden bent.
pi_178896204
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met een Voice of IT Takes 2? Gewoon een vast orkest installeren, de nummers op volgorde van binnenkomst sorteren op een iPad en gaan. Enige wat wisselt zijn de deelnemers van elk land.
Voice heeft 1 orkestje. It Takes 2 is vooraf opgenomen en niet live. Dit is live he, groot verschil.
pi_178896226
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met een Voice of IT Takes 2? Gewoon een vast orkest installeren, de nummers op volgorde van binnenkomst sorteren op een iPad en gaan. Enige wat wisselt zijn de deelnemers van elk land.
The Voice heeft 1 orkest die alles speelt maar als jij je EIGEN band mee het podium op wil nemen dan willen alle 43 landen dat en dat kan qua tijd niet. Alle instrumenten aan en afkoppelen etc.
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:30:31 #297
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178896238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:22 schreef Montagui het volgende:
Het lijkt er op dat de dansers blijven. Maar er zal meer aandacht aan de uitleg gegeven worden.
Hoe dan, gaan ze stencils uitdelen?
Koel en donker bewaren
  woensdag 2 mei 2018 @ 18:30:55 #298
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178896247
Huh hoe kan ik na de 300 posts posten?
Koel en donker bewaren
pi_178896254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoe dan, gaan ze stencils uitdelen?
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 18:31:08 #300
163650 Greys
pi_178896255
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:26 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Nja, als de shots straks aan het einde wel kloppen, kan het er veel logischer uitzien. We wachten af :)
Tis moeilijk te geloven voor me (en hoop dat je dat begrijpt) dat bepaalde camerashots ervoor gaan zorgen dat ik die agressief overkomende dansers - oké dat agressieve vind ik voornamelijk van eentje - ineens helemaal vind passen bij de act.

Ik zou willen zeggen dat ik me graag laat verrassen maar na de Instapost maakt het me weinig meer uit wat ik er zaterdag van vind. :@ Als iedereen die kritiek heeft op de dansers neerkomt op een domme white ass dan fuck it hoor. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')