abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 17:11:51 #101
163650 Greys
pi_178894466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Iets slecht vinden is afzeiken maar als iemand ook echt vet is is dat afzeiken of gewoon wat mijn ogen zien lieve schat? :D
En mijn ogen zagen een awkward niet passende act bij NL.
Dussss. Dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178894476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:04 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het al beter zou worden als ze later gaan Krumpen. Dus pas na de laatste uithaal. Dan even 20 seconden helemaal losgaan met Krumpen. Dan bouwt het optreden ook meer naar een climax toe.
Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.
Dan behoud je je oorspronkelijke idee maar komt het wat beter aan bij de kijker.
pi_178894484
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bijna niemand was hier negatief de afgelopen weken. Ik niet, Greys al helemaal niet, Cee niet, Grazz niet ... bijna niemand was negatief man. Iedereen zat als een idioot te stressen en was benieuwd wat het zou worden.

Wij hadden van alles verwacht, maar niet 4 negers die gingen krumpen .... Mogen mensen dan teleurgesteld zijn?

Als zelfs die-hard fans als Greys negatief zijn moet je maar eens bedenken of het misschien echt zo kut is. Ik ben in de afgelopen weken een fan geworden van Waylon, maar zijn act en de antwoorden tijdens persco hebben dat echt meteen weer teniet gedaan.
En die 4 'negers' die aan het krumpen zijn is wel het diepste dal van alles, zo te zien. 😂
pi_178894489
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.
Dan behoud je je oorspronkelijke idee maar komt het wat beter aan bij de kijker.
Exact en misschien wat andere camerashots (meer op Waylon gericht).
pi_178894498
quote:

[..]

Vind dit inderdaad ook wel een goede oplossing als de dansers blijven.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 17:13:33 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178894501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zeker mag dat maar dat weten we nu toch? Klaar boekje dicht. Wat kan er beter? Laten we de positieve vibe erin houden.
Wat kan er beter? Dansers naar huis sturen, pooier jasje in de fik steken, eigen band invliegen, leren jasje kopen op de rommelmarkt, blauw licht naar rood/oranje/geel veranderen, trommel vervangen door een drumstel en daarna biertje drinken om een top 5 notering te vieren.
pi_178894503
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Vind dit inderdaad ook wel een goede oplossing als de dansers blijven.
Of verander de shots zodat ze helemaal niet meer in beeld komen :P
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:14:11 #108
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_178894513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:05 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Dat filmpje is dan ook geen krump maar popping.
Ja weet ik veel. :P
Ik ging af op de titel van het filmpje.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178894514
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat kan er beter? Dansers naar huis sturen, pooier jasje in de fik steken, eigen band invliegen, leren jasje kopen op de rommelmarkt, blauw licht naar rood/oranje/geel veranderen, trommel vervangen door een drumstel en daarna biertje drinken om een top 5 notering te vieren.
Waar is die band dan? Hij kwam met een ENORME bus aan, daar zat hij vast niet alleen in lijkt mij. Iemand wat instagram accounts van die bandleden ofzo?
pi_178894521
quote:

[..]

Ja! ^O^ Stuur dit naar Waylon.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:15:32 #111
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178894542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:14 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja! ^O^ Stuur dit naar Waylon.
Veel meer synchroon met de volta in de muziek :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178894549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waar is die band dan? Hij kwam met een ENORME bus aan, daar zat hij vast niet alleen in lijkt mij. Iemand wat instagram accounts van die bandleden ofzo?
Da's wel een goede ja, in 2014 gaf hij aan nog zo close te zijn met zijn eigen mensen ze niet in de steek te laten voor TCL... volledig begrijpelijk overigens... die zou je dan nu wel zo'n snoepreisje cadeau doen ipv thuis te laten :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:16:09 #113
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178894558
Ik blijf erbij dat Waylon zelf hopelijk ook genoeg in beeld komt en dat het nummer nog steeds het nummer is, dus echt heel erg mega verpest en kut vind ik het niet...

En de mensen die nu reageren zijn de pers, de ESF-fans, iedereen die al een bepaalde verwachting had bij het nummer en nu iets totaal anders zien. Dat hoeft niet te gelden voor het Europese publiek die er blanco ingaat.

En de jury beoordeelt hopelijk gewoon nog steeds op het nummer en de zang en op hoe Waylon het staat te doen, dus dat valt wellicht ook nog best mee.

Het is niks voor mij om het positieve in te zien :P Maar los van dat het gewoon veel vetter had kunnen zijn weet ik niet of we al uit moeten gaan van een totale ramp.
Koel en donker bewaren
pi_178894565
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of gewoon stoppen met janken en je gaan beseffen dat Waylon zelf kiest wat ie doet. En als ie daar in een pantrjasje staat met 4 krumpende donkere mannen om zich heen is dat z'n goed recht.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 17:16:50 #115
163650 Greys
pi_178894575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Correct maar dat weten we nu toch? Ik herhaal toch ook niet 100 x dat ze vet is? :D Klaar dan toch?
Je blijft wel duizend keer herhalen dat we negatieve zeikerds zijn. Laat mensen vinden wat ze vinden. Kan je kennelijk niet.

En wij hadden een afspraak gemaakt. Je geeft me gewoon een dikke middelvinger ondanks die afspraak. Ben ik wel klaar mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178894580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

Veel meer synchroon met de volta in de muziek :Y
Misschien zag Cornald het op die manier ook meer voor zich. En daarom een 9 qua verwachtingen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 17:17:18 #117
163650 Greys
pi_178894586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Of gewoon stoppen met janken en je gaan beseffen dat Waylon zelf kiest wat ie doet. En als ie daar in een pantrjasje staat met 4 krumpende donkere mannen om zich heen is dat z'n goed recht.
Eens. Maar dan is het ook een ieders goed recht om dat kut te vinden is het niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178894589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Misschien zag Cornald het op die manier ook meer voor zich. En daarom een 9 qua verwachtingen.
Maarja bewegingen zijn te oefenen ;)
pi_178894594
Hadden jullie het eigenlijk wel leuk gevonden als er 4 rockende kaaskoppen omheen stonden? Of dat ook niet?
pi_178894606
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens. Maar dan is het ook een ieders goed recht om dat kut te vinden is het niet?
ook, ik geef maar een optie :P.

Even slikken en weer doorgaan. Zul je zien dat hij hoog gaat eindigen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:18:28 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178894615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Outlaw1 het volgende:
Hadden jullie het eigenlijk wel leuk gevonden als er 4 rockende kaaskoppen omheen stonden? Of dat ook niet?
Als die wel gewoon op een gitaar kunnen spelen maakt mij niet uit of blank, zwart of paars zijn.
pi_178894629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Outlaw1 het volgende:
Er hadden helemaal geen dansers moeten zijn. Daar gaat 't om. Lezen jij en Poepz0r überhaupt wel?
pi_178894630
Ik ben het wel eens met poepzor ergens. Ja ik vind de dansers van wat ik er zo vluchtig van heb kunnen zien (misschien ziet het er toch enorm gelikt uit op tv, wieweet?) ook niet echt passen in eerste instantie. Ik had ook iets anders in mijn hoofd. Maar ik vind wel dat Waylon op basis van dit finaal wordt afgemaakt op internet.

God, je zou maar artiest zijn dezer dagen met internet. Je moet echt een harnas aantrekken met al die meningen.
pi_178894644
Bandleden Waylon. Nu even Instagrams zoeken :) Kijken of ze er zijn in Portugal

https://www.facebook.com/(...)osts/359386700902111
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 17:20:13 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178894649
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Dat is absoluut zijn recht, net zoals het mijn recht is om te zeggen wat ik van zijn act vind :) Ga jij nou maar gewoon posten op je main :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')