En mijn ogen zagen een awkward niet passende act bij NL.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets slecht vinden is afzeiken maar als iemand ook echt vet is is dat afzeiken of gewoon wat mijn ogen zien lieve schat?
Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:04 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het al beter zou worden als ze later gaan Krumpen. Dus pas na de laatste uithaal. Dan even 20 seconden helemaal losgaan met Krumpen. Dan bouwt het optreden ook meer naar een climax toe.
En die 4 'negers' die aan het krumpen zijn is wel het diepste dal van alles, zo te zien. 😂quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bijna niemand was hier negatief de afgelopen weken. Ik niet, Greys al helemaal niet, Cee niet, Grazz niet ... bijna niemand was negatief man. Iedereen zat als een idioot te stressen en was benieuwd wat het zou worden.
Wij hadden van alles verwacht, maar niet 4 negers die gingen krumpen .... Mogen mensen dan teleurgesteld zijn?
Als zelfs die-hard fans als Greys negatief zijn moet je maar eens bedenken of het misschien echt zo kut is. Ik ben in de afgelopen weken een fan geworden van Waylon, maar zijn act en de antwoorden tijdens persco hebben dat echt meteen weer teniet gedaan.
Exact en misschien wat andere camerashots (meer op Waylon gericht).quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.
Dan behoud je je oorspronkelijke idee maar komt het wat beter aan bij de kijker.
Vind dit inderdaad ook wel een goede oplossing als de dansers blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Idd, en laat ze tijdens het tweede couplet een beetje tweaken en twitchen als de camera er close op staat (hoef je die repetitieshots ook niet weg te gooien). Heel subtiel, klein krumpen zodat je aanvoelt dat er een explosie op het eind aan zit te komen. Dan bouw je een act op van volgzame bandleden die om 1 figuur staan naar losbrekende dansers. Nu komt het over als chaos.
Dan behoud je je oorspronkelijke idee maar komt het wat beter aan bij de kijker.
Wat kan er beter? Dansers naar huis sturen, pooier jasje in de fik steken, eigen band invliegen, leren jasje kopen op de rommelmarkt, blauw licht naar rood/oranje/geel veranderen, trommel vervangen door een drumstel en daarna biertje drinken om een top 5 notering te vieren.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker mag dat maar dat weten we nu toch? Klaar boekje dicht. Wat kan er beter? Laten we de positieve vibe erin houden.
Of verander de shots zodat ze helemaal niet meer in beeld komenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Limoniume het volgende:
[..]
Vind dit inderdaad ook wel een goede oplossing als de dansers blijven.
Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat filmpje is dan ook geen krump maar popping.
Waar is die band dan? Hij kwam met een ENORME bus aan, daar zat hij vast niet alleen in lijkt mij. Iemand wat instagram accounts van die bandleden ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat kan er beter? Dansers naar huis sturen, pooier jasje in de fik steken, eigen band invliegen, leren jasje kopen op de rommelmarkt, blauw licht naar rood/oranje/geel veranderen, trommel vervangen door een drumstel en daarna biertje drinken om een top 5 notering te vieren.
Ja!quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Veel meer synchroon met de volta in de muziekquote:
Da's wel een goede ja, in 2014 gaf hij aan nog zo close te zijn met zijn eigen mensen ze niet in de steek te laten voor TCL... volledig begrijpelijk overigens... die zou je dan nu wel zo'n snoepreisje cadeau doen ipv thuis te latenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar is die band dan? Hij kwam met een ENORME bus aan, daar zat hij vast niet alleen in lijkt mij. Iemand wat instagram accounts van die bandleden ofzo?
Of gewoon stoppen met janken en je gaan beseffen dat Waylon zelf kiest wat ie doet. En als ie daar in een pantrjasje staat met 4 krumpende donkere mannen om zich heen is dat z'n goed recht.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat kan er beter? Dansers naar huis sturen, pooier jasje in de fik steken, eigen band invliegen, leren jasje kopen op de rommelmarkt, blauw licht naar rood/oranje/geel veranderen, trommel vervangen door een drumstel en daarna biertje drinken om een top 5 notering te vieren.
Je blijft wel duizend keer herhalen dat we negatieve zeikerds zijn. Laat mensen vinden wat ze vinden. Kan je kennelijk niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar dat weten we nu toch? Ik herhaal toch ook niet 100 x dat ze vet is?Klaar dan toch?
Misschien zag Cornald het op die manier ook meer voor zich. En daarom een 9 qua verwachtingen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Veel meer synchroon met de volta in de muziek
Eens. Maar dan is het ook een ieders goed recht om dat kut te vinden is het niet?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef Outlaw1 het volgende:
[..]
Of gewoon stoppen met janken en je gaan beseffen dat Waylon zelf kiest wat ie doet. En als ie daar in een pantrjasje staat met 4 krumpende donkere mannen om zich heen is dat z'n goed recht.
Maarja bewegingen zijn te oefenenquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Misschien zag Cornald het op die manier ook meer voor zich. En daarom een 9 qua verwachtingen.
ook, ik geef maar een optiequote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Maar dan is het ook een ieders goed recht om dat kut te vinden is het niet?
Als die wel gewoon op een gitaar kunnen spelen maakt mij niet uit of blank, zwart of paars zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Outlaw1 het volgende:
Hadden jullie het eigenlijk wel leuk gevonden als er 4 rockende kaaskoppen omheen stonden? Of dat ook niet?
Er hadden helemaal geen dansers moeten zijn. Daar gaat 't om. Lezen jij en Poepz0r überhaupt wel?quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:17 schreef Outlaw1 het volgende:
Hadden jullie het eigenlijk wel leuk gevonden als er 4 rockende kaaskoppen omheen stonden? Of dat ook niet?
Dat is absoluut zijn recht, net zoals het mijn recht is om te zeggen wat ik van zijn act vindquote:Op woensdag 2 mei 2018 17:16 schreef Outlaw1 het volgende:
[..]
Of gewoon stoppen met janken en je gaan beseffen dat Waylon zelf kiest wat ie doet. En als ie daar in een pantrjasje staat met 4 krumpende donkere mannen om zich heen is dat z'n goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |