Spelletjes waarbij je 13 van je 21 renners kwijt kunt raken omdat ze toevallig tegen een zwerfkei aanfietsen zijn nog lachwekkender.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelletjes om de eer zijn mensonterend.
Bij Sportpools is hij ook 0 punten, de makers van de pooltjes hebben duidelijk geen wielrennen gekeken laatste tijd.quote:
SPT / Giro d'Italia 2018 #3 - Op naar Israël!quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Sportpools is hij ook 0 punten, de makers van de pooltjes hebben duidelijk geen wielrennen gekeken laatste tijd.
Ik heb Tom van Asbroeck als kluns.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij Sportpools is hij ook 0 punten, de makers van de pooltjes hebben duidelijk geen wielrennen gekeken laatste tijd.
Hoho, je kan fantastische prijzen winnenquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelletjes om de eer zijn mensonterend.
Vertel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoho, je kan fantastische prijzen winnen
Gibbons is wel n1 sprinter daar. Tom is een beetje de Roberto Ferrari van dit jaar.quote:
Klopt maar die kan er echt helemaal niks meer van. En ik heb die 2 punten nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gibbons is wel n1 sprinter daar. Tom is een beetje de Roberto Ferrari van dit jaar.
DLCquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt maar die kan er echt helemaal niks meer van. En ik heb die 2 punten nodig.
Walgelijke leugenachtige schijnheilige hypocrietquote:
Scorito?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar 3 paar prachtige sokken en een shirt overgehouden aan de Vuelta
quote:EU: Holocaust-opmerking Palestijnse leider Abbas onaanvaardbaar.
De Europese Unie is net als de Israëlische premier Netanyahu verontwaardigd over een antisemitische opmerking van de Palestijnse president Abbas. Die zei maandag in een toespraak in Ramallah dat de Joden zelf medeverantwoordelijk waren voor hun vervolging in de Tweede Wereldoorlog.
President Abbas stelt Joden medeverantwoordelijk voor holocaust
"De speech bevatte onacceptabele opmerkingen over het ontstaan van de Holocaust en de legitimiteit van Israël", schrijft de EU in een verklaring. "Dit soort uitlatingen spelen alleen diegenen die geen tweestatenoplossing willen in de kaart. Antisemitisme is niet alleen een bedreiging voor Joden, maar ook voor open en vrije samenlevingen."
Minder dan 0. Ik zou ook niet weten wie er waardig is voor een selectie.quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeveel Bora-Hansgoden heb je bij Scorito?
Technisch Konradquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Minder dan 0. Ik zou ook niet weten wie er waardig is voor een selectie.
Konrad, misschien. Bennet is te duur voor zijn kwaliteiten en Formerlo eigenlijk ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |