Komt uit Bayonne.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat een Bask?! Weer wat geleerd. Heeft Marseille toch mooi aan hun laatste kampioenschap geholpen, dus ik heb wel een beetje een zwak voor 'm.
Neem aan dat ie niet door mag als ze niet minstens de finale halen.
Ik ga ze aangeven bij de mods.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is voetbal toch een ontzettend saaie sport.
Met of zonder Daan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij serieus een foto van BB in dit topic? Om het nog erger te maken ben ik er vandaag achter gekomen dat ik Bracha van Doesburgh net ben misgelopen.
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.
Je bent serieus een loopjongen van Annemieke?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mij dat nou schele. Ik had Bracha appeltaart kunnen serveren, en misschien wel meer.
Dit wordt wel erg persoonlijk, laten we het over fietsen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent serieus een loopjongen van Annemieke?
Scorito is - geroyeerd -quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:21 schreef franklop het volgende:
maar goed, er is dus geen FOK! scorito dit jaar?
Helaas.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit wordt wel erg persoonlijk, laten we het over fietsen hebben.
quote:Renaat Schotte zit ook dit jaar in het spoor van de Giro-karavaan en ging de sfeer in Jeruzalem al opsnuiven. "Ik zag zelden zoveel emoties bij de officials."
Van Giro-nervositeit is hier nog weinig te merken. De omgeving hier in Jeruzalem vormt ook een enorm contrast met het commerciële spektakel dat de Giro toch is.
Je merkt aan alles dat je niet meer in Europa bent, dat zit hem in 1001 details. Ik kan me niet voorstellen dat er straks veel chassidische joden zullen komen kijken.
Anderzijds was het enthousiasme bij de officials op de persvoorstelling wél heel groot. Ik heb zelden zoveel emoties gezien.
Ze noemen het hier the biggest big start ever en het wordt aangekondigd als het allergrootste sportevenement ooit in Israël. Het zal dus toch wat losmaken.
Hopelijk kunnen ze dat waarmaken, want voorbije wedstrijden in het Midden-Oosten waren niet veel soeps qua belangstelling. Misschien wordt dat in Israël anders? De officials zijn er in ieder geval met hart en ziel bij, zal straks ook "Noah met de keppel" volgen?
quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gianluca Brambilla: “Focus ligt op een top 10-klassering”
[ afbeelding ]
twitter:TrekSegafredo twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:06:12Press Conference #Giro101"I like this race, my motivation here is to win a stage. But I don’t know which exactly."I like stages 10, 11, 14, and 15. These are the stages where I believe I have a good chance."- @jarlinsonpantan https://t.co/knHgiEbM5B reageer retweet
Blijven dromen, Jarlinson.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:26 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:TrekSegafredo twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:06:12Press Conference #Giro101"I like this race, my motivation here is to win a stage. But I don’t know which exactly."I like stages 10, 11, 14, and 15. These are the stages where I believe I have a good chance."- @jarlinsonpantan https://t.co/knHgiEbM5B reageer retweet
Toegegeven: ik moest hardop lachen om deze zinsnedequote:Op woensdag 2 mei 2018 18:25 schreef wimderon het volgende:
De officials zijn er in ieder geval met hart en ziel bij, zal straks ook "Noah met de keppel" volgen?
Nou kom maar op, wie durft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:21 schreef franklop het volgende:
maar goed, er is dus geen FOK! scorito dit jaar?
Spelletjes om de eer zijn mensonterend.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:31 schreef Masterminded het volgende:
Scorito vond ik al niet meer leuk voordat je ervoor moest betalen.
Ciccone kost maar 500.000.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:31 schreef Masterminded het volgende:
Scorito vond ik al niet meer leuk voordat je ervoor moest betalen.
Uiteraard in mijn team genomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |