quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef gianni61 het volgende:
je moet ook uitsluitend 100% biologische Loekie1 tomaten eten die 4x duurder zijn dan de normale..
Zonder plastic hè.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef gianni61 het volgende:
je moet ook uitsluitend 100% biologische Loekie1 tomaten eten die 4x duurder zijn dan de normale..
Is best duur toch?quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Louter met wat saffraan. Anders niet.
Nederlandse tomaten smaken inderdaad helemaal naar niets. maar tomaten van de Balkan of Italiëquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
Uit blik zijn tomaten nog wel te vreten, vers ook, want dan smaken ze naar niks.
jin de zomer best te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse tomaten smaken inderdaad helemaal naar niets. maar tomaten van de Balkan of Italië
Mja maar ik heb liever 'verrukkelijk' ipv 'best te doen'.quote:
Neen idd. Die uit de moestuin komen zijn stukken beter te doenquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Zit vaak niet zo veel smaak aan, tenminste, niet aan die dingen die ik in de supermarkt koop.
eens verder hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja maar ik heb liever 'verrukkelijk' ipv 'best te doen'.
Jup.. dat is wel echt kut.. het overmatige sap wat er uit komtquote:Op donderdag 3 mei 2018 09:09 schreef Sway- het volgende:
Ik vind het vooral kut dat ze niet normaal te snijden zijn zonder dat het sap een eigen weg gaat.
deze man weet , paradijzquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlandse tomaten smaken inderdaad helemaal naar niets. maar tomaten van de Balkan of Italië
quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jup.. dat is wel echt kut.. het overmatige sap wat er uit komt
Wel ontopic blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2018 11:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als ie gewassen is is ie niet zuur hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |