SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles om maar geen stemmen te vangen he.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knuffel van Deem, Gluipkutje pakt wat voor handen is.. Senna, ze begrijpt het vast wel dat ze Mehh effe pakt tussendoor
heb je hem vast, nee, heb jij hem vast, ja nu wel, nee ik niet, hou vast hoor, ja nee ik heb hem niet, ik wel....................quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Pas op he?
Let op
Nee
Auw
Kijk uit
Wacht
Jeetje
Pas op he
Nog dagen Naar Nieuwe Maandag
[ afbeelding ]
Ieeeuw pissenbedden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je hem vast, nee, heb jij hem vast, ja nu wel, nee ik niet, hou vast hoor, ja nee ik heb hem niet, ik wel....................
Gelukkig is de grootste pissebed gisteren weggestemd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
njah, die vind ik toevallig ook heel vies
ik mis er niets aan, dat had ik al toen ze voor haar neus weg was, wat een rustquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste pissebed gisteren weggestemd.
Het zal de waterkoker wel zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
30sec resetten verhaaltje klinkt leuk… maar de oorzaak is nog steeds niet gevonden
[ afbeelding ]
Dus niet Rienk zijn schuld met zijn stroomding in het water????quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zal de waterkoker wel zijn.
Die geven wel vaker vage klachten.
Romyquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef Setje72 het volgende:
Ben zo benieuwd naar de stemmen van volgende week...Ik schat zomaar dat de twins op Linda gaan
maar er hoeft maar een paar minuten voor de tv gebruikt worden , dus geef ik ze groot gelijk , morgen weer een dagquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Werkdagen van 3 uur… echt Utopia, morgen verder met de Cordwood
lekker tochquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
VIP-treatment... Een extra schaaltje kaasblokjes en kaasstengels ofzo net als eerst?
"Gratis" toegang tot Alle Evenementen tsja ¤100 en niet weten wanneer je wat krijgt en wat er wel of niet doorgaat.. restitutie niet mogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
VIP-treatment... Een extra schaaltje kaasblokjes en kaasstengels ofzo net als eerst?
Gratis voor 100 euroquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Gratis" toegang tot Alle Evenementen tsja ¤100 en niet weten wanneer je wat krijgt en wat er wel of niet doorgaat.. restitutie niet mogelijk natuurlijk
Als ik hun was ging ik vol op Romyquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef Setje72 het volgende:
Ben zo benieuwd naar de stemmen van volgende week...Ik schat zomaar dat de twins op Linda gaan
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een leuke mail,Veronica gids komt langs.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou op zijn buik? Nog een bult?
Goeie vraag.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?
Doet het alweer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |