Het zal de waterkoker wel zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
30sec resetten verhaaltje klinkt leuk… maar de oorzaak is nog steeds niet gevonden
[ afbeelding ]
Dus niet Rienk zijn schuld met zijn stroomding in het water????quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zal de waterkoker wel zijn.
Die geven wel vaker vage klachten.
Romyquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef Setje72 het volgende:
Ben zo benieuwd naar de stemmen van volgende week...Ik schat zomaar dat de twins op Linda gaan
maar er hoeft maar een paar minuten voor de tv gebruikt worden , dus geef ik ze groot gelijk , morgen weer een dagquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Werkdagen van 3 uur… echt Utopia, morgen verder met de Cordwood
lekker tochquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
VIP-treatment... Een extra schaaltje kaasblokjes en kaasstengels ofzo net als eerst?
"Gratis" toegang tot Alle Evenementen tsja ¤100 en niet weten wanneer je wat krijgt en wat er wel of niet doorgaat.. restitutie niet mogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
VIP-treatment... Een extra schaaltje kaasblokjes en kaasstengels ofzo net als eerst?
Gratis voor 100 euroquote:Op woensdag 2 mei 2018 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Gratis" toegang tot Alle Evenementen tsja ¤100 en niet weten wanneer je wat krijgt en wat er wel of niet doorgaat.. restitutie niet mogelijk natuurlijk
Als ik hun was ging ik vol op Romyquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:46 schreef Setje72 het volgende:
Ben zo benieuwd naar de stemmen van volgende week...Ik schat zomaar dat de twins op Linda gaan
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een leuke mail,Veronica gids komt langs.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou op zijn buik? Nog een bult?
Goeie vraag.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?
Doet het alweer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu mail hebben als ze geen electra hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |