SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles om maar geen stemmen te vangen he.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knuffel van Deem, Gluipkutje pakt wat voor handen is.. Senna, ze begrijpt het vast wel dat ze Mehh effe pakt tussendoor
heb je hem vast, nee, heb jij hem vast, ja nu wel, nee ik niet, hou vast hoor, ja nee ik heb hem niet, ik wel....................quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Pas op he?
Let op
Nee
Auw
Kijk uit
Wacht
Jeetje
Pas op he
Nog dagen Naar Nieuwe Maandag
[ afbeelding ]
Ieeeuw pissenbedden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb je hem vast, nee, heb jij hem vast, ja nu wel, nee ik niet, hou vast hoor, ja nee ik heb hem niet, ik wel....................
Gelukkig is de grootste pissebed gisteren weggestemd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
njah, die vind ik toevallig ook heel vies
ik mis er niets aan, dat had ik al toen ze voor haar neus weg was, wat een rustquote:Op woensdag 2 mei 2018 14:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Gelukkig is de grootste pissebed gisteren weggestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |