abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178888224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Bulgaarse cel is inderdaad geen pretje. Ken een Nederlander die daar vastzit en alles aan het doen is om naar Nederland te mogen. Maar de Bulgaren vinden het niet zo leuk als sjonnies deze kant opkomen om vrouwen de keel open te prikken dus die zijn de boel flink aan het vertragen.

Lekker laten wegrotten :)
En toch heeft Europa regels ervoor opgesteld, wordt tijd dat ze eens gaan kijken in dat land en ze op de vingers tikken!
Stuk zou ik niet zo nemen als gelezen hoor, denk dat men het daar niet zo nauw nemen doet.
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:26:11 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888242
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:23 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Gezinshereniging is juist het grootste probleem. Ze sturen één poppetje over zee en als die eenmaal binnen is, volgt de rest van de familie rustig met een lijnvlucht. En dat zijn geen families met twee kinderen kan ik je vertellen. Meestal weten ze niet eens wie de vader is van welk kind, dus de hele rataplan komt mee - ooms, tantes, neven, nichten, vaders, moeders, zusjes, broertjes, enzovoorts.
Toch raar dat het herenigingscijfer dan slechts 1.2 is. Maar nee hoor, ooms! tantes! neven en nichten! vaders moeders broertjes betovergrootouders en de buurvrouw!!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 12:26:28 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178888249
goed verhaal weer

we worden kleiner dus hebben we meer geld nodig :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178888255
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:24 schreef JaJammerJan het volgende:
We moeten zo snel mogelijk uit de EU.
Klopt, maar zo lang we nog clowns als Timmermans naar Brussel sturen, gaat dat helaas niet gebeuren.

Van Rutte c.s. hoeven we ook niets te verwachten. Die waaien slechts mee als uitgebloeide paardenbloemen in de wind.
pi_178888277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Toch raar dat het herenigingscijfer dan slechts 1.2 is. Maar nee hoor, ooms! tantes! neven en nichten! vaders moeders broertjes betovergrootouders en de buurvrouw!!!!!!
In jouw Bulgarije misschien.
pi_178888293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:26 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Klopt, maar zo lang we nog clowns als Timmermans naar Brussel sturen, gaat dat helaas niet gebeuren.
En dat zit daar dan reclame voor Limburg te maken?

Of wou men elders die (schroot) niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2018 12:29:37 ]
pi_178888294
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:26 schreef Dven het volgende:

[..]

wat is "het herenigingscijfer" en waar kan ik dat vinden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178888327
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier zijn de cijfers over 2017 van het Italiaanse ministerie van binnenlandse zaken:
http://www.asylumineurope.org/reports/country/italy/statistics

130.119 aangekomen, waarvan 42.700 direct geweigerd. Dan blijven er 88.000 over, op een totale EU-bevolking van bijna een half miljard. Dat is geen massa-immigratie, dat is nog niet eens 0,2%.
Dat is alleen Italië, maar je vergelijkt met heel Europa. Lekker objectief.

Je houdt ook geen rekening met de leeftijd van de immigranten die voornamelijk van reproductieve leeftijd zijn (16-35 jaar oud). Die gaan zich dus nog voortplanten. Om de vergelijking eerlijk te maken moet je Europeanen van boven de 35 wegnemen uit je berekening .Dan krijg je al een veel groter getal dan 0.2%. Houdt er dan ook nog rekening mee dat immigranten een veel groter geboortecijfer hebben en je komt nog schever uit. En dit is per jaar.

We worden gewoon vervangen hier door buitenlanders. 'Geen massa-immigratie' :') :') :')

Grenzen dicht, zo snel mogelijk. En uit de EU, want die doen het blijkbaar niet.
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:30:23 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888338
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

En toch heeft Europa regels ervoor opgesteld, wordt tijd dat ze eens gaan kijken in dat land en ze op de vingers tikken!
Stuk zou ik niet zo nemen als gelezen hoor, denk dat men het daar niet zo nauw nemen doet.
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:37:20 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:27 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

In jouw Bulgarije misschien.
Raar. Wist niet dat het hier ook het CBS heette en publicaties in het Nederlands uitbrengt. Anyway, per statushouder 0,5 tot 1,2 nareizigers. Maar blijf vooral lekker in je eigen onderbuikje geloven hoor. Whatever.
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:38:29 #111
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

wat is "het herenigingscijfer" en waar kan ik dat vinden?
Bij het CBS. Ook de volkskrant heeft het e.e.a. gecontroleerd

https://www.volkskrant.nl(...)et-cijfers~a4489528/
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:39:03 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888509
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat is alleen Italië, maar je vergelijkt met heel Europa. Lekker objectief.

Je houdt ook geen rekening met de leeftijd van de immigranten die voornamelijk van reproductieve leeftijd zijn (16-35 jaar oud). Die gaan zich dus nog voortplanten. Om de vergelijking eerlijk te maken moet je Europeanen van boven de 35 wegnemen uit je berekening .Dan krijg je al een veel groter getal dan 0.2%. Houdt er dan ook nog rekening mee dat immigranten een veel groter geboortecijfer hebben en je komt nog schever uit. En dit is per jaar.

We worden gewoon vervangen hier door buitenlanders. 'Geen massa-immigratie' :') :') :')

Grenzen dicht, zo snel mogelijk. En uit de EU, want die doen het blijkbaar niet.
ok jan. een complot tegen de witte heteroseksuele man.

woensdag 2 mei 2018 @ 12:40:41 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178888557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En zo is de oplossing voor een gebrekkige EU, meer EU.
Tja, ze zitten nu ook een beetje tussen wal en schip. Ze moeten een hoop doen, maar krijgen niet de middelen of macht om dat te doen. Doet me een beetje denken aan de League of Nations.
pi_178888588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:39 schreef Dven het volgende:

[..]

ok jan. een complot tegen de witte heteroseksuele man.

Nah, het is geen complot, dat is slechts een bijkomstigheid.

De werkelijke reden hierachter is natuurlijk simpelweg economische groei. Teveel machtige partijen die er enorm belang bij hebben dat de populatie, en dus ook de economie, hier in Europa groeit. Lekker cashen op die investeringen en een hoog rendement halen. Dat het ten koste gaat van de leefbaarheid hier, dat boeit hen niet.

Alles mag kapot voor economische groei. Het ergste is nog het domme volk dat denkt dat ze ook profijt hebben van economische groei. Dat terwijl het verschil tussen de vermogende klasse en de arbeidersklasse alleen maar verder groeit. Economische groei zorgt voor rendement voor de vermogende klasse, niet voor hogere lonen voor de werkende klasse. Maar toch lekker stemmen voor meer economische groei. Kansloze lage IQ plebs die geen stemrecht zouden moeten hebben
pi_178888605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Bij het CBS. Ook de volkskrant heeft het e.e.a. gecontroleerd

https://www.volkskrant.nl(...)et-cijfers~a4489528/
Dus gemiddeld meer dan een verdubbeling per afgegeven verblijfsvergunning, alsof het niets is.
En dat is alleen nog maar in Nederland, hoe dat in de rest van de EU is weten we dus niet eens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178888622
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:04 schreef remlof het volgende:
Prima, als je ziet wat we er voor terugkrijgen. Daar wil ik best nog een kop koffie voor inleveren op jaarbasis.
Dure koffiesmaak heb je wel.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178888637
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tja, ze zitten nu ook een beetje tussen wal en schip. Ze moeten een hoop doen, maar krijgen niet de middelen of macht om dat te doen. Doet me een beetje denken aan de League of Nations.
Die zetels van de Britten zouden gewoon verdeeld worden, wat heet doen die waterkoker die teveel gebruiken doet aan stroom, of de zout in de kaas, de grenzen is nog altijd niks aan gebeurd dus naar mijn idee doen ze bar weinig.
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:44:12 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dus gemiddeld meer dan een verdubbeling per afgegeven verblijfsvergunning, alsof het niets is.
En dat is alleen nog maar in Nederland, hoe dat in de rest van de EU is weten we dus niet eens.
Maar bij lange na geen hele families zoals bepaalde users trachten te schetsen.
pi_178888652
Syrië is gewoon veilig. Het is een keuze om tegen Assad te zijn en jezelf in gevaar te brengen. Als je veilig wilt zijn ga je gewoon in Assad gecontroleerd gebied wonen en dan heb je nergens last van. Ik ken Syriërs die in Damascus woonden en die dat bevestigd hebben.
pi_178888681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:37 schreef Dven het volgende:
Anyway, per statushouder 0,5 tot 1,2 nareizigers.
Je spreekt jezelf tegen.

Als dit herenigingscijfer van jou een gemiddelde is, dan kan het niet tegelijkertijd 0,5 en 1,2 zijn.

Het is dus gewoon bullshit. Misschien niet jouw bullshit, maar dan van het Centrale Bullshit Statistiekenbureautje.
pi_178888706
(Lieve Salum Seilica zijn er nog kinderen bij gekomen, kan mij niet bommen, stuur forumulier onder tekent van doktor snel naar hier).
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:46:56 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178888712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:49 schreef Spanky78 het volgende:
Het is een minimaal bedrag. En we krijgen er echt wel wat voor terug.

Dat is wat ik zou voorstaan. Meer terugkrijgen. Bijvoorbeeld voor al die Europese studenten die hier willen studeren en voor innovatie.

En elzies. Een goed deel van dat geld gaat bijvoorbeeld naar grensbewaking. Prima idee toch? Of moeten we voor nog veel meer geld de Nederlandse grens dichtgooien?
grensbewaking... een veerdienst voor negers naar Europa bedoelen ze. En ongelimiteerde toegang van steelzigeuners tot nederland
The End Times are wild
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:48:32 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178888751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:44 schreef JaJammerJan het volgende:
Syrië is gewoon veilig. Het is een keuze om tegen Assad te zijn en jezelf in gevaar te brengen. Als je veilig wilt zijn ga je gewoon in Assad gecontroleerd gebied wonen en dan heb je nergens last van. Ik ken Syriërs die in Damascus woonden en die dat bevestigd hebben.
ok jan
pi_178888756
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

grensbewaking... een veerdienst voor negers naar Europa bedoelen ze. En ongelimiteerde toegang van steelzigeuners tot nederland
He halo nu moet je oppassen he, die zijn niet veilig in hun thuisland.

Dven deed geloof ik mee aan reddingsacties, vissen in de oceaan, of is het meer?
pi_178888759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:48 schreef Dven het volgende:

[..]

ok jan
mooie argumenten, mongool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')