abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180011492
Benieuwd wat er gaat gebeuren in de laatste wedstrijd van deze poule. Behoorlijk kans dat de groepswinnaar in de kwartfinale terechtkomt tegen de winnaar van Bra-Dui en de nummer twee van de poule tegen de winnaar Mex-Zwi
pi_180012762
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat er gaat gebeuren in de laatste wedstrijd van deze poule. Behoorlijk kans dat de groepswinnaar in de kwartfinale terechtkomt tegen de winnaar van Bra-Dui en de nummer twee van de poule tegen de winnaar Mex-Zwi
Die kunnen ze allemaal hebben. Niet te ver vooruit kijken.
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 15:50:58 #158
8781 crew  Frutsel
pi_180014041
Waarom zou Engeland niet voor 1 extra goal gaan? Dan is toch een gelijkspel tegen België genoeg voor groepswinst?
Nu allebei +6 en wat telt dan? Gescoorde goals of fifaranglijst?
pi_180014184
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:50 schreef Frutsel het volgende:
Waarom zou Engeland niet voor 1 extra goal gaan? Dan is toch een gelijkspel tegen België genoeg voor groepswinst?
Nu allebei +6 en wat telt dan? Gescoorde goals of fifaranglijst?
Omdat plek 2 in deze poule waarschijnlijk gunstiger is dan 1e.

Minste aantal gele kaarten.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180014218
7. fair play points (only one of these deductions shall be applied to a player in a single match)
- first yellow card: minus 1 point;
- indirect red card (second yellow card): minus 3 points;
- direct red card: minus 4 points;
- yellow card and direct red card: minus 5 points;

3 keer geel voor België, 2 keer geel voor Engeland tot dusver.
  zondag 24 juni 2018 @ 16:33:09 #161
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_180015433
Laat ze eerst maar door de achtste finales komen. Daarnaast acht ik de kans op verlies tegen Mexico even groot als tegen Duitsland of Brazilië. Voor zowel Engeland als België.

Dan kan je beter een van die laatste 2 als tegenstander hebben, bij Mexico is 't weer teleurstellend falen onder druk voor beide als ze worden weggespeeld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 24 juni 2018 @ 16:38:10 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180015546
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ze eerst maar door de achtste finales komen. Daarnaast acht ik de kans op verlies tegen Mexico even groot als tegen Duitsland of Brazilië. Voor zowel Engeland als België.

Dan kan je beter een van die laatste 2 als tegenstander hebben, bij Mexico is 't weer teleurstellend falen onder druk voor beide als ze worden weggespeeld.
Mexico moet eerst maar eens voorbij de achtste finale zien te komen. Zou Zwitserland misschien wel meer kans geven.
pi_180019699
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
7. fair play points (only one of these deductions shall be applied to a player in a single match)

Als dat ook gelijk wordt gaan we loten (lol)
  zondag 24 juni 2018 @ 19:20:22 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_180020116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 03:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

(lol)

Wel grotendeels eens met de tabbloid overigens :Y
Dat was bij Messi ook :')
  zondag 24 juni 2018 @ 20:00:54 #165
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180020926
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:

wat gebeurd als ze evenveel kaarten hebben?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_180020959
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wat gebeurd als ze evenveel kaarten hebben?
Dan gaan Tunesië en Panama door, dat zal die Engelsen en Belgjes leren!!
  zondag 24 juni 2018 @ 20:04:03 #167
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180020983
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 20:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan gaan Tunesië en Panama door, dat zal die Engelsen en Belgjes leren!!
w/
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 25 juni 2018 @ 00:38:07 #168
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_180026159
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_180026739

Morgen op de voorpagina.
pi_180028878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop toch wel op een choke van Engeland tegen Panama, de banter zou werelds zijn dan.
Helaas 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 25 juni 2018 @ 11:51:44 #171
67640 SaintOfKillers
pi_180032064
Degene die 2e eindigt, moet blijkbaar ook aanzienlijk minder ver reizen en heeft meer tijd tussen de wedstrijden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_180033361
’België spaart topspelers tegen Engeland’

België strijdt donderdag met Engeland om groepswinst maar bondscoach Roberto Martínez van de Belgen zal vermoedelijk niet zijn eerste keus opstellen. Belgische media melden dat sowieso Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen en Thomas Meunier niet in actie zullen komen omdat zij al een gele kaart hebben gekregen en bij de volgende kaart geschorst zijn voor de achtste finale. Ook spits Romelu Lukaku, die last heeft van een pijnlijke enkel, speelt niet.

Belgische media melden dat sowieso Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen en Thomas Meunier niet in actie zullen komen omdat zij al een gele kaart hebben gekregen en bij de volgende kaart geschorst zijn voor de achtste finale. Ook spits Romelu Lukaku, die last heeft van een pijnlijke enkel, speelt niet.

Lukaku scoorde al vier keer op het WK maar krijgt dus rust van Martínez. ,,Een toernooi duurt lang. Als we een week hadden om te herstellen zou het anders zijn", tekende Het Nieuwsblad op uit de mond van de 44-jarige Spanjaard. ,,Er zijn meerdere spelers die lichte blessures hebben en ik wil minuten geven aan spelers die het ook verdienen te spelen."
De verwachting is ook dat Eden Hazard en Dries Mertens rust krijgen. ,,We gaan kijken hoe iedereen er aan toe is en zullen dan beslissen, maar de ploeg zal er heel anders uit zien tegen Engeland."
https://www.telegraaf.nl/(...)elers-tegen-engeland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180033478
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
’België spaart topspelers tegen Engeland’

België strijdt donderdag met Engeland om groepswinst maar bondscoach Roberto Martínez van de Belgen zal vermoedelijk niet zijn eerste keus opstellen. Belgische media melden dat sowieso Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen en Thomas Meunier niet in actie zullen komen omdat zij al een gele kaart hebben gekregen en bij de volgende kaart geschorst zijn voor de achtste finale. Ook spits Romelu Lukaku, die last heeft van een pijnlijke enkel, speelt niet.

[ link | afbeelding ]

Belgische media melden dat sowieso Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen en Thomas Meunier niet in actie zullen komen omdat zij al een gele kaart hebben gekregen en bij de volgende kaart geschorst zijn voor de achtste finale. Ook spits Romelu Lukaku, die last heeft van een pijnlijke enkel, speelt niet.

Lukaku scoorde al vier keer op het WK maar krijgt dus rust van Martínez. ,,Een toernooi duurt lang. Als we een week hadden om te herstellen zou het anders zijn", tekende Het Nieuwsblad op uit de mond van de 44-jarige Spanjaard. ,,Er zijn meerdere spelers die lichte blessures hebben en ik wil minuten geven aan spelers die het ook verdienen te spelen."
De verwachting is ook dat Eden Hazard en Dries Mertens rust krijgen. ,,We gaan kijken hoe iedereen er aan toe is en zullen dan beslissen, maar de ploeg zal er heel anders uit zien tegen Engeland."
https://www.telegraaf.nl/(...)elers-tegen-engeland
Ik ruik een NL-EK2008 scenario aankomen. De sterren van de hemel spelen, derde wedstrijd je sterspelers laten rusten en tegen 11 fitte spelers onderuit gaan in de volgende ronde.
  maandag 25 juni 2018 @ 13:05:05 #174
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180033570
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2018 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Degene die 2e eindigt, moet blijkbaar ook aanzienlijk minder ver reizen en heeft meer tijd tussen de wedstrijden.
Maar als Colombia eerste wordt zou ik die toch proberen te vermijden
AZ
ALKMAAR
pi_180033881
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:00 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik ruik een NL-EK2008 scenario aankomen. De sterren van de hemel spelen, derde wedstrijd je sterspelers laten rusten en tegen 11 fitte spelers onderuit gaan in de volgende ronde.
Dat waren wel tegenstanders van een ander niveau in de eerste wedstrijden :P .

Belgie heeft een goede aanval, maar zou niet weten waarom ze nu opeens meer favoriet zijn. Een Carrasco als linksback tegen een topland gaat toch gewoon dramatisch aflopen :P .
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_180033927
quote:
Engeland laat drie tot vijf spelers rusten tegen België

Engeland trainde vanochtend in zijn trainingsbasis in Zelenogorsk met de spelers die gisteren op de bank zaten tegen Panama. Minstens drie van hen komen donderdag in actie tegen de Rode Duivels. Bondscoach Gareth Southgate wil net als zijn collega Roberto Martínez spelers laten rusten. Heel misschien laat hij zelfs Harry Kane aan de kant.

United-aanvaller Marcus Rashford (voor Raheem Sterling), Tottenham-linksachter Danny Rose (voor Ashley Young) en Tottenham-middenvelder Eric Dier of City-middenvelder Fabian Delph (voor Jesse Lingard). Dat zijn drie nieuwe namen die we donderdag in Kaliningrad in actie kunnen zien komen tegen de Belgen.

Mogelijk krijgt ook de 19-jarige Trent Alexander-Arnold zijn debuut op een WK, in de plaats van de licht geblesseerde Kieran Trippier. De rechtsback van Tottenham ging gisteren naar de kant met een ingepakte dij.

Een vijfde naam die in het Engelse kamp wordt genoemd is die van Jamie Vardy. De glibberige counterspits van Leicester City heeft het perfecte profiel om in de ruimtes in de rug van de Belgische vleugelverdedigers Thomas Meunier en Yannick Carrasco te glippen. Maar de meeste waarnemers gaan er toch van uit dat Harry Kane ook tegen België wil starten. De spits van Tottenham is tenslotte de kapitein en bovendien heeft hij ook een persoonlijke missie: topschutter worden van dit toernooi.

De spelers die gisteren in Nizhny Novgorod aan de wedstrijd tegen Panama begonnen, mochten vanochtend de training overslaan. Op het trainingsveld in Zelenogorsk, een ingedommeld kuuroord aan de Finse golf, zagen we vanochtend de twaalf wisselspelers. Dele Alli, zondag aan de kant vanwege een dijblessure, deed mee tijdens de eerste vijftien minuten die voor de pers toegankelijk waren.
pi_180033932
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

willen ze niet 1ste worden?
pi_180033967
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

willen ze niet 1ste worden?
Niemand wil eerste worden (lol), want dan kunnen ze in de QF waarschijnlijk Brazilië v Duitsland treffen. Alleen moeten ze eerst nog langs Colombia, dus die arrogantie vind ik nogal dommig.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 25 juni 2018 @ 13:29:46 #179
262211 hhh38
pi_180034030
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:27 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Niemand wil eerste worden (lol), want dan kunnen ze in de QF waarschijnlijk Brazilië v Duitsland treffen. Alleen moeten ze eerst nog langs Colombia, dus die arrogantie vind ik nogal dommig.
Ik zie Japan gewoon van Polen winnen en dan zou je dus met een tweede plek ook nog Colombia ontlopen.

Aan de andere kant is Brazilië - Duitsland echt niet zo'n vanzelfsprekendheid.
pi_180034031
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:27 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Alsof die spelers expres 2e willen worden. Ik geloof daar niet in. Je moet ze toch een keer treffen en Duitsland en Brazilie spelen momenteel echt niet beter dan een Zwitserland. En tegen die toplanden kun je nog counteren. Wat gunstig is voor Engeland. Als die het spel moeten maken tegen Zwitserland gaat het toch weer mis.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 25 juni 2018 @ 21:38:38 #181
67640 SaintOfKillers
pi_180045608
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zie Japan gewoon van Polen winnen en dan zou je dus met een tweede plek ook nog Colombia ontlopen.
Laat Colombia eerst maar eens de 2e ronde halen.
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 22:07:31 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180046821
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is Brazilië - Duitsland echt niet zo'n vanzelfsprekendheid.
Dat is wel allemaal al bekend als Engeland en België moeten ballen.
Maar dat wordt schopGenot dus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 juni 2018 @ 22:08:12 #183
262211 hhh38
pi_180046847
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is wel allemaal al bekend als Engeland en België moeten ballen.
Maar dat wordt schopGenot dus
Oh moet groep G na groep H? Flopshow
  Redactie Sport maandag 25 juni 2018 @ 22:09:20 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180046886
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 22:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oh moet groep G na groep H? Flopshow
E is na F en G is na H

dat eerste is gunstig voor de werkende mens, dat tweede niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you