Die is wel fit voor een 35 jarige.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:07 schreef KennyPowers het volgende:
"Ribery gun je ook een goal"
Zei hij vorige week ook
Is dat bami van de afhaalchinees?quote:
Transfer naar AZ aanstaande.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:08 schreef Harmankardon het volgende:
Ribery is typisch iemand die het tegen grote tegenstanders niet laat zien.
Sorry hoor, ik wist niet dat je expert was..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Al die ondergoed modellen hebben dezelfde piemel dan. Of is het toch gewoon photoshop.
Knap als Bayern het nog omdraait. Maar ook grappig als ze het niet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:10 schreef Harmankardon het volgende:
Grandioze blunder van de keep en niet gegeven penal. Is ook weer
stijngod leest meetwitter:alaphilipcocu twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 22:08:24Speciaal voor wie het van me wil weten: ja, het was een penalty maar NEE het is niet de reden dat Bayern wel of niet doorgaat. #Marcelo #Rmabay #reabay #rmafcb reageer retweet
Is dat serieus Stijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:13 schreef Coco. het volgende:
stijngod leest meetwitter:alaphilipcocu twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 22:08:24Speciaal voor wie het van me wil weten: ja, het was een penalty maar NEE het is niet de reden dat Bayern wel of niet doorgaat. #Marcelo #Rmabay #reabay #rmafcb reageer retweet
En B.B. King dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Elvis is de enige echte King, dus dit is sowieso een non-discussie..
Ah, juist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Negers zijn uitgesloten van deelname..
Go Duitslandquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:15 schreef Scrummie het volgende:
WK / Voor welk land ben jij?
Even stemmen jongens.
Proost. Ik pak er ook nog 1.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik schenk nog even een IPA in als jullie het niet erg vinden..
Proost, ik ga lekker mijn affligem pakken nuquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik schenk nog even een IPA in als jullie het niet erg vinden..
Helaas is het Real, daarom wordt het 3-2.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas is het Real, daarom wordt het 3-2.
Duits winnen tegen een Duitse ploeg, kan ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas is het Real, daarom wordt het 3-2.
Doen, kan niet wachtenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:22 schreef KingRadler het volgende:
Mag ik een topic maken over voetballers in onderbroeken die naar het WK gaan.
In ander nieuws: gras is groen.quote:
Daarom is Real terechte winnaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al maken ze bij Bayern wel veel foute keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-4..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Haringkop het volgende:
Hoeveel geslaagde acties heeft Ribéry gehad deze avond?
Dat is pas in blessuretijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:24 schreef fathank het volgende:
Het is alleen nog wachten op een doelpuntje voor Ramos.
Dat zagen we eerder deze wedstrijd natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:26 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Snap ik wel, huurling kan het niet opbrengen om te scoren.
Nu is roverij ook niet echt het braafste wat je kan doenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel duidelijk dat het tijdperk Robbery voorbij is.
Ze hebben er allebei wel de kop voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu is roverij ook niet echt het braafste wat je kan doen
Daarom doet Real ook niet aan tijdrekken, maar aan het creëren van blessuretijd.quote:
Nu snap ik waarom er zoveel gedoken wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom doet Real ook niet aan tijdrekken, maar aan het creëren van blessuretijd.
eerste helft was ie primaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:25 schreef Harmankardon het volgende:
Is wel duidelijk dat het tijdperk Robbery voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:29 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:CanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bale die iets ziet wat verder dan een meter van hem vandaan is?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:29 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Misschien zag hij wel dat de vlag omhoog ging
Gasten Pauw:Danny de Munk verneukt de line upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:29 schreef silverhill het volgende:
Welke spelers van Bayern zijn nu eigenlijk echt wereldtop?
Gasten Pauw:BoringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gasten Pauw:Meh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien alleen leuk met dat asielzoeker gedoe'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
WAT.EEN.KUTTOPIC.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:30 schreef NoNickOne het volgende:
WK / Voor welk land juicht Thierry Baudet tijdens het WK?
Is ie ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat niet bij 'Suspended for next match'?
Is hij ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat niet bij 'Suspended for next match'?
Een liga neem je mee naar school voor in de pauze.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Daarom kijk ik niet naar La Liga. Deze shit zie je niet in de Bundesliga.
Verheug mij alweer op IJsland op het wk, niet klagen geen schwalbes niet zeuren om kaarten maar gewoon doorbikkelen. Kunnen die Spanjaarden en zuid-amerikanen wat van leren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Maar in La Liga moet Real wel regelmatig 100% geven, en Bayern in de Bundesliga zelden. En dat zie je terug.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb dat liever dan mensen die lopen te acteren op het veldquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar in La Liga moet Real wel regelmatig 100% geven, en Bayern in de Bundesliga zelden. En dat zie je terug.
Dit zou je ook kunnen zeggen als de uitslag andersom was geweestquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar in La Liga moet Real wel regelmatig 100% geven, en Bayern in de Bundesliga zelden. En dat zie je terug.
Toch nog eentje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Die gaan ze niet meer krijgen vrees ik
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:36 schreef VeX- het volgende:
Uiteindelijk kunnen we constateren dat Bayern onterecht heeft verloren door de niet gegeven penalty en Real van de arbitrage koste wat kost door moest..
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:37 schreef richolio het volgende:
Bayern
Real
RT als je het hiermee eens bent
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:37 schreef richolio het volgende:
Bayern
Real
RT als je het hiermee eens bent
Dat is kut. Wie het ook doet. Doodschop toegestaan.quote:
Lukt ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Hoop dat Liverpool eroverheen gaat in de finale
Forum Opties | |