WELKE HEB JE MAATquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd om de diepvriespizza in de oven te pleuren
Vervuiler?quote:
Lol natuurlijk niet, hoe kan je gekookte aardappelen eten zonder een lekkere jusquote:
Ben je al aan je bier begonnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd om de diepvriespizza in de oven te pleuren
Nee, dat ga jij nu doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja doe ik vandeweek wel als ik niet mobiel zit
Jij noemt t zelf niet. Niet doen dat ik dom ben ofzo. Heequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vervuiler?
[..]
Lol natuurlijk niet, hoe kan je gekookte aardappelen eten zonder een lekkere jus
Luie draak.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SMS Poep On voor een andere UI.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
standaard Appie vier kazen pizza, 2.70 voor twee pizza'squote:
lui varkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog ff een 12% aangeslagen, daarna tijd voor de affligemquote:
twitter:alaphilipcocu twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:35:24Dit kan echt alle kanten op, hé? #rmabay reageer retweet
Baasmansquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
standaard Appie vier kazen pizza, 2.70 voor twee pizza's![]()
Sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij noemt t zelf niet. Niet doen dat ik dom ben ofzo. Hee
Hoeveel retweets?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
twitter:alaphilipcocu twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:35:24Dit kan echt alle kanten op, hé? #rmabay reageer retweet
Beffert ook hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
Hier even een nummertje voor iedereen om te chillen tijdens de pauze..
MASTERMINDEDGODquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
11 tegen 11quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
Ik luister naar de uitvinder van het voetbal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Befbekje het volgende:
Hier even een nummertje voor iedereen om te chillen tijdens de pauze..
Hij werd voor de wedstrijd door 'DE VOETBALPODCAST' gequote dat hij veel goals ging verwachten met de opstelling.quote:
Binnenkort een standbeeld van Stijn in Leiden dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij werd voor de wedstrijd door 'DE VOETBALPODCAST' gequote dat hij veel goals ging verwachten met de opstelling.
Oeh, zal ik in het vervolg eens proberenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Baasmansdaar flikkerde ik altijd nog wat cajun kruiden op. Magnifiek
Doe toch wat met je, kleine jongen groot gewordenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij werd voor de wedstrijd door 'DE VOETBALPODCAST' gequote dat hij veel goals ging verwachten met de opstelling.
Oeh lekker gapquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
standaard Appie vier kazen pizza, 2.70 voor twee pizza's![]()
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
Ook goede tip!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Oeh lekker gap
Tipje van de master: CHEDDER CHEESE TUSSEN DOEN EN OP ELKAAR STAPELEN!!!
Wat is Bayern dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef VeX- het volgende:
Die vieze hoerenscheids moet weer de boel verneuken. Dikke penalty v Bayern maar Madrid moet natuurlijk door. CL voetbal is zo fucking verziekt als het om de grote topclubs gaat.
Jij komt zelf uit 1998 joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe toch wat met je, kleine jongen groot geworden
Doet toch even zeer als hij het moederlijk nest verlaat, maar hij lijkt goed terecht gekomen. Ga je goedquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe toch wat met je, kleine jongen groot geworden
Aangeschotenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef VeX- het volgende:
Die vieze hoerenscheids moet weer de boel verneuken. Dikke penalty v Bayern maar Madrid moet natuurlijk door. CL voetbal is zo fucking verziekt als het om de grote topclubs gaat.
Ook van de appie. 1,49 zo'n klein potje. Wat ik nog vergat is dat er ook wel eens Frank's Red Hot Sauce op gingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oeh, zal ik in het vervolg eens proberen
geen videoref voor nodig Rickert. Jij en ik kunnen dat zelfs van 20 meter zien.quote:
En 20 jaar geleden 10quote:
De underdog.quote:
Dat komt omdat Robben er niet is.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
club die met 11 man speelt in plaats van 12 man.
RolandGodquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
club die met 11 man speelt in plaats van 12 man.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
http://www.bayernforum.co(...)nich-t49033-540.html
Dat bepaal ik zulf wol.quote:You are not logged in or registered. Please login or register to use the full functionality of BayernForum.com
Cuneyt Cakir seems like the biggest cuck in football history.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
http://www.bayernforum.co(...)nich-t49033-540.html
Knietje van Ramos had ook wel een penalty mogen zijn. Het is tot dusver weer een schandalig avondje Champions league.twitter:Zona_Blaugrana twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:14:18Penalti de Ramos a Lewandowski no señalado, min 16.#RealMadridBayern #MadridBayern #RMAFCB #FCBayern #MiaSanMia https://t.co/aPh5vDbakv reageer retweet
Mwa, Lewa gleed ook wel uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef wattel het volgende:
Knietje van Ramos had ook wel een penalty mogen zijn. Het is tot dusver weer een schandalig avondje Champions league.twitter:Zona_Blaugrana twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:14:18Penalti de Ramos a Lewandowski no señalado, min 16.#RealMadridBayern #MadridBayern #RMAFCB #FCBayern #MiaSanMia https://t.co/aPh5vDbakv reageer retweet
nou ben ik geilquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
donder op gek. de enige persoon die hier lekker is ben jij
Ik zie kansen voor Jeroen Verhoevenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo dik is hij nou ook weer niet zorro
Ramos sleepte hem omver, daarom viel hij kijk maar naar de clip.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, Lewa gleed ook wel uit.
Hands van Marcelo was wel 100% een penalty
Ik vind het idioot dat mensen hem voor lul zetten hier. Gewoon blokkeren die handel.quote:
Ik zet hem niet voor lul, ik lok hem terug.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het idioot dat mensen hem voor lul zetten hier. Gewoon blokkeren die handel.
Stijngod.
Super irritante reclamequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Die reclame van lidl met george baker is een goeie boys
andere figurenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zet hem niet voor lul, ik lok hem terug.
RAM HEM OP ZIJN MUILquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef VeX- het volgende:
Gatverdamme, ik word woest van dit soort laffe tyfusscheidsen.
Als Bayern dit zo niet op zn Duits ombuigt is Heynckes gewoon een faalhaas.
hij zit daar als een soort van interim. die gast is op leeftijdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef VeX- het volgende:
Gatverdamme, ik word woest van dit soort laffe tyfusscheidsen.
Als Bayern dit zo niet op zn Duits ombuigt is Heynckes gewoon een faalhaas.
Wat is het verschil tussen de warme bakker en een koude bakker?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Die reclame van lidl met george baker is een goeie boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zit daar als een soort van interim. die gast is op leeftijd
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:48 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen op tijd naar de Rijdende Rechter
circus onana is er niets bijquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:49 schreef Caland het volgende:
Hij gaat niet eens onderuit ofzo, gewoon echt kortsluiting in zijn hoofd
ECHT HEEL RAAR
Nou, Cillessen....quote:
40 minuten herhalen en 5 minuten het vervolg.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:48 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen op tijd naar de Rijdende Rechter
Het was 1 keer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Moeten nog steeds twee keer scoren om door te gaan hoor.
Stom, voornamelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar even serieus Zorro.. dit is echt zielig
Of huntelaar achter glas.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:50 schreef KingRoland het volgende:
heeft iemand die psv-supporter die zegt vermoeden van metsjfiksing?
Hij staat ook niet snel op, blijft gwn liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:49 schreef Caland het volgende:
Hij gaat niet eens onderuit ofzo, gewoon echt kortsluiting in zijn hoofd
ECHT HEEL RAAR
die kan er HE LE MAAL NIETS vanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk nou wat hij doet Hans HOHOHOHO HAHAHAHA
Gun stukjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Zo kan ik niet meer genieten van mijn pizza
Dat doet Bayern toch echt zelf. Moeten ze die laatste pass maar goed geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:51 schreef Mykonos het volgende:
Wat een kutzooi. Bayern gewoon twee wedstrijden gevaarlijker, maar Real krijgt het gewoon wéér cadeau
Salah is onze enige messias.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:51 schreef Harmankardon het volgende:
Hopen dat Liverpool RM volledig afdroogt in de finale.
Hij lult ook als een Mocro.. Goddomme, wat is dat een oetlul die pipo..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Drommel ziet er uit als een Marokkaan.
Alleen de vuilniszakjas mist nog.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij lult ook als een Mocro.. Goddomme, wat is dat een oetlul die pipo..
Wel 3. Vies onderonsje tussen Real en die scheids weer.quote:
Ik vind Real echt een penozeclub, maar in de CL zijn ze gewoon geniaalquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Real aub 10 jaar lang verbannen uit de Champions League? Dan kunnen we met z'n allen genieten van de CL zonder dat Madrid steeds de finale in geholpen wordt?
Of gelijk een andere opzet van de CL.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Real aub 10 jaar lang verbannen uit de Champions League? Dan kunnen we met z'n allen genieten van de CL zonder dat Madrid steeds de finale in geholpen wordt.
Gewoon zorgen dat de scheids niet is omgekocht en dat keepers mogen worden uitgeleend.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we Real aub 10 jaar lang verbannen uit de Champions League? Dan kunnen we met z'n allen genieten van de CL zonder dat Madrid steeds de finale in geholpen wordt.
Schuim op je bek.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Dit inderdaad. Wat een onsympathieke tyfushoerenploeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Strak planquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
Zeik niet, Roland.. Dit Bayern komt gewoon tekort..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Bayern is gewoon unlucky met die blessures, maar dit ligt niet aan de spelers(op Robben na dan) maar aan die medische staf. Het is al een tijdje aan de gang dat het een zooitje daar is.
Doet de UEFA toch niet, dan krijgen ze te weinig centjes van het aantal kijkers die dan afneemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of gelijk een andere opzet van de CL.
Dat ook, maar die blessures binnen de club gebeurt gewoon te vaak als je het vergelijkt met Barca/Real. Tolisso, Alaba en Boateng? om een paar op te noemen zo vaak ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zeik niet, Roland.. Dit Bayern komt gewoon tekort..
Wel logisch na zo'n klapquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef fetX het volgende:
De tering wat is Bayern slecht in de tweede helft.
Zijn effe de kluts kwijt door dat goalquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef fetX het volgende:
Net als vorige week in de eerste helft teveel kansen verneukt en dan het deksel op de neus krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef fetX het volgende:
DM je nummer maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zoals? Gekookte aardappelen? Kom nou eens een biertje doen dan
Qua aanname net Wout weghorst.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Bij die Muller springt ook alles van zijn poten af heh.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:59 schreef Edensnator het volgende:
*Schiet bal de derde ring in krijgt 3 high fives*
Vind je? Ik vind Müller echt de meest Duitse kop hebben die ik in een tijdje heb gezien (niet discriminerend bedoeld overigens)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Qua aanname net Wout weghorst.
Alleen weghorst lijkt meer Duits.
Normaal heeft Robben het meest Duitse hoofd bij Bayern als 'ie speelt..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Müller echt de meest Duitse kop hebben die ik in een tijdje heb gezien (niet discriminerend bedoeld overigens)
Ik vind hem een beetje de Immers van Bayern met die lange dunne stelten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Qua aanname net Wout weghorst.
Alleen weghorst lijkt meer Duits.
🤣😂😂quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:01 schreef Caland het volgende:
Als Muller in een wachttoren staat dan vindt niemand dat raar in ieder geval
Schweinsteiger was er ook zo éénquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Müller echt de meest Duitse kop hebben die ik in een tijdje heb gezien (niet discriminerend bedoeld overigens)
Jij bent zoooo madquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef VeX- het volgende:
Waar blijven de Duitsers die de tegenstanders ouderwets doormidden schopten? Blesseer Ronaldo maar.
Ja die heeft ook zo'n lekkere norse kopquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef VeX- het volgende:
Waar blijven de Duitsers die de tegenstanders ouderwets doormidden schopten? Blesseer Ronaldo maar.
Hier teken ik voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef VeX- het volgende:
Frankrijk wordt dan ook wereldkampioen..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef Zorro het volgende:
En de rest van de clubs in Duitsland komt hier dus bij lange na niet in de buurt?
Duitsland WK
kun je niet vergelijken joh dit elftal van Bayern speelt anders dan Die Mannschaftquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef Zorro het volgende:
En de rest van de clubs in Duitsland komt hier dus bij lange na niet in de buurt?
Duitsland WK
Was dat handspel van Marcelo net voor rust aan de overkant gebeurd, dan lag de bal ook gewoon op de stip.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Vies geïrriteerd allemaal bij Bayern![]()
Bayern is superieur tegen mindere ploegen, RL heeft de kwaliteiten om gelijke of betere ploegen kapot te spelen. Is ook knap.
Stefan Effenberg.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:02 schreef VeX- het volgende:
Ze hebben een goeie kans maar ik schat Spanje en Brazilië toch wat hoger in.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Frankrijk wordt dan ook wereldkampioen..
Ballackquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Effenberg en Haubtkommandant Kahn.
Real die voor de 3e keer een finale moet winnen? Daar zou elke echte voetballiefhebber van moeten walgen.quote:
Kahn was altijd genietenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Effenberg en Haubtkommandant Kahn.
Dit. Zo kan ik de volgende 3 CLs wel skippen als Real zo alles meekrijgt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Real die voor de 3e keer een finale moet winnen? Daar zou elke echte voetballiefhebber van moeten walgen.
Inderdaad. Het wordt tijd voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:04 schreef VeX- het volgende:
[..]
Real die voor de 3e keer een finale moet winnen? Daar zou elke echte voetballiefhebber van moeten walgen.
Belgie natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie kans maar ik schat Spanje en Brazilië toch wat hoger in.
Ben je malquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie kans maar ik schat Spanje en Brazilië toch wat hoger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |