SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
En maar blijven liegenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:52 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: ik was niet meer nonstop met Bill
Mehmet: nou jawel hoor, de laatste dagen
Slomy: ja?
OMG
Echt welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En maar blijven liegen
Hopelijk volgende week naar huis.
De twins voor schut zetten,dat leek me vrij duidelijk.quote:
Maar zo doorzichtigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy dicht zichzelf allemaal eigenschappen toe die ze denkt dat ze goed vallen, heel berekenend
Knuffelen was er welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef spapaars het volgende:
heeft Romy al gezegd dat ze achteraf blij is dat Fay er niet uit is?
eerlijk,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Romy dicht zichzelf allemaal eigenschappen toe die ze denkt dat ze goed vallen, heel berekenend
Ze kan ook niet tegen onrechtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
eerlijk,
oprecht,
puur,
naief,
nog even dan gaat ze zeggen dat ze nog maagd is ook.
Ja net alsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:01 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Totdat ze het een ander aandoet, dan mag het.
ik ook hij lult haar de hoek inquote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mehmet zit haar goed op de huid , ik zit te genieten
En Romy knikt gewillig meequote:
Dat geloof ik gelijk,klinkt als Romy.quote:
Ja ja klopt precies wat je zegtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk,klinkt als Romy.
Liegen doet ze ook nooit.
Die tweeling maakt geen schijn van kans. Dat is duidelijk, dat weten de stemmers op Fay primaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:03 schreef spapaars het volgende:
Denk wel dat ze snel op de tweeling gaan.
Hoe minder bewoners hoe groter hun macht zal worden met nomineren.
Kleine kansquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:06 schreef mario390 het volgende:
ik denk wel dat twins bij de stemming kans heeben sonst was nu niet bily eruit
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:08 schreef magnaal het volgende:
Wat wel aardig is: Romy dicht zichzelf de beste kwaliteiten toe.. Ze weet dus wel hoe het eigenlijk hoort...
Als er nog een paar zijn die zich kansloos voelen tegenover een Ivan en Bas, is een verbond met de tweeling niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling maakt geen schijn van kans. Dat is duidelijk, dat weten de stemmers op Fay prima
Spannend.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik wilde net uitloggen, krijg ik een melding....
Die twee zijn ten dode opgeschrevenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als er nog een paar zijn die zich kansloos voelen tegenover een Ivan en Bas, is een verbond met de tweeling niet ondenkbaar.
De kentering is aanstaande.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
Bil zat in Romy haar hart, maar ze was ook explosief. Ze draait al bij
Ja van vanmiddagquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik wilde net uitloggen, krijg ik een melding....
(even spatie eruit halen)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:11 schreef Inca het volgende:
Alleen Cees en Jessie waren er toen Billy er uit ging![]()
En vorige weekquote:
Wat leuk die beelden DaniqueVquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Toch jammer van zo'n bijna echte Gispen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:13 schreef snetje het volgende:
Billy heeft zelfs de stoel niet meegenomen...zo snel weg..
[ afbeelding ]
Mooi zo. Ze moet met die gore klauwen overal gewoon vanaf blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:13 schreef snetje het volgende:
Billy heeft zelfs de stoel niet meegenomen...zo snel weg..
[ afbeelding ]
Kwam het net tegen op FB, probeer het bij te houden of er wat langs komtquote:
En ondertussen hangt er een enorm zwaard boven hun hoofdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef kkka3 het volgende:
Het lieve stelletje spelen
Cemal: we hebben alles eerlijk gezegd
Slomy: ja zeker
Ja iki zit net te luisteren, waarom wilt ze dat bed weghalen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:17 schreef kkka3 het volgende:
Slomy heeft nu opeens zin om het te gaan inrichten, Cemal
Toch nog mensen,leuk voor Billy.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
(even spatie eruit halen)
https://www.facebook.com /mandy.vroessel.3/videos/1437903793022742/UzpfSTE0ODM5MDIxNzE4ODY2MjQ6MjEwNDA3MjQ3OTg2OTU4Nw/
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kwam het net tegen op FB, probeer het bij te houden of er wat langs komt
Ja ik hoorde haar nog iets zeggen over een hotel of?? kon het niet verstaanquote:
Volgende project, nu Billy eruit, volgende Romyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Oh, Romy en Cemal zijn zo eerlijk en zo puur.....vinden ze van zichzelf.![]()
Mensen die zichzelf puur vinden, zijn meteen gestikt in hun eerste leugen.
Geen idee, niet te serieus nemen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja iki zit net te luisteren, waarom wilt ze dat bed weghalen?
Ik hoop het van harte, weg met dat pure volk!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:20 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Volgende project, nu Billy eruit, volgende Romy
Ja juistemquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, weg met dat pure volk!
top leuk om te zienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kwam het net tegen op FB, probeer het bij te houden of er wat langs komt
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik hoorde haar nog iets zeggen over een hotel of?? kon het niet verstaan
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen idee, niet te serieus nemen zou ik zeggen
Ze zou hem moeten hatenquote:
Een vraag om een ban te krijgenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:27 schreef mario390 het volgende:
ik heb en pm met de word help bekommen wtf is dit
Vast van Billy.Gewoon wegklikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:27 schreef mario390 het volgende:
ik heb en pm met de word help bekommen wtf is dit
Ik denk eerder de tweeling, ik zou het serieus nemen en hier postenquote:
Wat heeft hij gemold danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
rienk heeft iets gemold? kosten zouden 6000 euro kunnen zijn?
Iets in de meterkast, stoppen doorgeslagen en ook de hoofdschakelaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
rienk heeft iets gemold? kosten zouden 6000 euro kunnen zijn?
Er is niks daar wat die waarde heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
rienk heeft iets gemold? kosten zouden 6000 euro kunnen zijn? iemand meer info wat er gebeurd is?
Klinkt als zijn eerste goede actiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iets in de meterkast, stoppen doorgeslagen en ook de hoofdschakelaar
hij deed iets met waterquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ok maar sloopt hij er gelijk 3quote:
Ik zie niksquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ik ook PM ik zal het even vertellenquote:
De vonken meestal nietquote:
Ik lees al met de stroom? ik heb hem vanmiddag wel zien klooien met elektriciteit draadquote:
Moet gelijk denken aan jaar een, Rienk die 'n schok kreeg in het bos. FreshFruit heeftquote:
Hahahahahahahaquote:
Schiphol weer in de stress.quote:
Een stempel dus, die heb ik hem vanmiddag uit elkaar zien halen....die doet het schijnbaar niet meer en hj dacht dat te kunnen maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk heeft iets aangesloten, een of ander apparaat waar hij aan gewerkt heeft en zogenaamd gemaakt, waardoor alle stoppen zijn doorgeslagen....
Geen zorgenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:37 schreef Mjelleke het volgende:
WoW die Romy... no way dat die van mij mag winnen. Hoe kan die zich in alle bochten draaien. Dat ze nog rechtop staat.
Rienk ging spelen met het brandmerk apparaat, maar hij wilde water brandmerken, dat mislukte.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk heeft iets aangesloten, een of ander apparaat waar hij aan gewerkt heeft en zogenaamd gemaakt, waardoor alle stoppen zijn doorgeslagen....
Je zou denken dat hij op zijn blote poten een tering shock krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Dat krijg je ervan als je Rienk zijn gang laat gaan....
Ik weet niet. Maar meestal als je dan het apparaat dat de kortsluiting veroorzaakt afsluit doet alles het weer....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een stempel dus, die heb ik hem vanmiddag uit elkaar zien halen....die doet het schijnbaar niet meer en hj dacht dat te kunnen maken?
Ik hoor haar nog zeggen: Ik opende Utopia en zal het als laatste weer sluiten.... Nooit voor je beurt praten...dan is het net een boemerangquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks Schiphol weer dicht ......![]()
Dat we dit nog mochten meemaken .....![]()
[ afbeelding ]
Vertrek van Billy - 1 mei 2018.
x6iq8pe
Ja maar nu dus nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar meestal als je dan het apparaat dat de kortsluiting veroorzaakt afsluit doet alles het weer....
Ja de aardlek gaat om, kwestie van knopje om zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar meestal als je dan het apparaat dat de kortsluiting veroorzaakt afsluit doet alles het weer....
Heerlijk dat die arrogantie wordt afgestraft... nu Cemal en Romy nog. Daarna de twins, Mehmet, Linda Bas en dan Ivanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoor haar nog zeggen: Ik opende Utopia en zal het als laatste weer sluiten.... Nooit voor je beurt praten...dan is het net een boemerang
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rienk ging spelen met het brandmerk apparaat, maar hij wilde water brandmerken, dat mislukte.
Ik had zo gehoopt dat er één op rotte. Was het alleen maar om jou hier niet meer te zienquote:
Dan moet hij juist leeg zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek de telefoon...hopelijk is hij niet leeg want opladen gaat nu niet...
Dat heeft hij toch al eens gehad?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij op zijn blote poten een tering shock krijgt
Dat ie dat wijf van um maar eens uitzetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:42 schreef Ranah het volgende:
cemal: lekker rustig zo.................. zonder stroom
Die moet juist aanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat ie dat wijf van um maar eens uitzet
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
room deed beu f na .. off shoulder en daarna een kinderachtig gilletje .. mag bil terug en zij eruit
Het is zo doorzichtig en Mehmet heeft dat doorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:46 schreef sjampoeh het volgende:
HAHAHAHAA CEMAL KIJK WAT MEH DOET HAHAHAHA
LEKKER DING
omfg
Oh ik dacht dat hij met het electra probleem bezig wasquote:
Die vindt ze al heel lang leuk hoor. Leuker dan Cemal.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:46 schreef Ranah het volgende:
romy vindt mehmet wel heel erg leuk sinds vanmiddag
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb dezelfde camera die piepjes zijn niet goed
Vreemd wel. Billy heeft tig keer haar toegefluisterd dat ze Mehmet niet moet vertrouwen...dus of ze heeft schijt aan wat Billy vindt of ze neemt mehmet in het ootjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:46 schreef Ranah het volgende:
romy vindt mehmet wel heel erg leuk sinds vanmiddag
Owwww yes pleasequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was een teken van God dat hij op moet krassen![]()
Gaan die twee in dat Penthouse?quote:
die is als de dood dat ze ook stemmen krijgt van hem, dus dikke verenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vreemd wel. Billy heeft tig keer haar toegefluisterd dat ze Mehmet niet moet vertrouwen...dus of ze heeft schijt aan wat Billy vindt of ze neemt mehmet in het ootje
Schijt aan Billy. Net als schijt aan haar papaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vreemd wel. Billy heeft tig keer haar toegefluisterd dat ze Mehmet niet moet vertrouwen...dus of ze heeft schijt aan wat Billy vindt of ze neemt mehmet in het ootje
Wel zielig dat Bats zelf de dagen niet meer af kan vinken....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Utopia's huisdebieltje heeft het weer helemaal naar haar zin...
[ afbeelding ]
Mehmet heeft voor de eer bedankt, vandaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaan die twee in dat Penthouse?
Judasloon wordt tegenwoordig dus in onroerend goed uitgedrukt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
die is als de dood dat ze ook stemmen krijgt van hem, dus dikke veren
wie danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Romy en Cemal, weet dat als je nu gaat neuken dat je 'n kijker/luisteraar
onder aan de trap hebt
Ja, leg dat nachtkastje eens op de kopquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:51 schreef Ranah het volgende:
hee cemal, kijk ook ff onder het nachtkast blad
Neuken? Hahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Romy en Cemal, weet dat als je nu gaat neuken dat je 'n kijker/luisteraar
onder aan de trap hebt
Die platvis gaat zich de komende tijd weer behoorlijk inlikken bij Team Fay en iedereen van wie ze vermoedt dat ze erbij horen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
die is als de dood dat ze ook stemmen krijgt van hem, dus dikke veren
de print van de foto werd vakkundig door Mehmet tot een prop geproptquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Honza en Billy.
Romy: Dat kan weg!
Mehmet: Uh ja!
Romy: Dat gaat niks worden.
Nagelaten aan Romyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Bil weg!!!!! Weer een hoop gemist vandaag, verdorie. Net klaar met werk, net dagen die ik niet had willen missen. Wie gaat/gaan er naar het Penthouse?
Ik zie het ook net, raar of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef DaniqueV het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat bed nu naar beneden moet. Romy: hey Rienk, je hebt zo een beter bed om in te slapen!
Oh vertelquote:
Dat kan, maar daar gaan liggen geeft natuurlijk een heel verkeerd signaal af als ze haar imago weer wat wil opvijzelen. Maar ook daar is ze waarschijnlijk te dom voor om dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mehmet heeft voor de eer bedankt, vandaar
Hij is klaar met haar. Haalde weer die 2 voorvallen aan. Overduidelijk teleurgesteld, gekrenkt, whatever. Klaar meequote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Waarmee heeft Bil het voor altijd bij Mehmet verknald?
Volgens mij ook, inderdaad.quote:
Eerst aan Mehmet, maar die vond het best dat Romy en Cemal gingen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb liever dat hij naar Groningen gaat, voordat zijn brug gekraakt wordt door 'n ander
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb liever dat hij naar Groningen gaat, voordat zijn brug gekraakt wordt door 'n ander
Walgelijk hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Gisteren Romy tegen de twins. Ik heb een lijstje waar ik mee als laatst in Utopia wil blijven zitten en daar staat Mehmet en Linda niet op
Vanmiddag Romy tegen Mehmet en LInda: Ik heb gisteren tegen de twins gezegd, ik heb een lijstje waar ik mee over wil blijven en daar staan jullie, de twins niet op
Ja zit mij er al de hele tijd over te verbazen. Zou toch zo'n goed bed wezen? Stoel staat inmiddels ook beneden.quote:
Nee hoor, zo dom is ze niet. Ze twijfelt dan ook heel ergquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar gaan liggen geeft natuurlijk een heel verkeerd signaal af als ze haar imago weer wat wil opvijzelen. Maar ook daar is ze waarschijnlijk te dom voor om dat te begrijpen.
hij kan die caravan achter zijn fiets hangen. Die heeft geen brug meer nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, heeft hier al 100 keer gestaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ook, inderdaad.
Filmpje op haar site, mensen gefilmd vanaf de schouders maar man met precies de zelfde stem en postuur van Cees staat met Bill de praten.
Ja okquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Had hem ook, onderwerp was ik heb een ban en in de tekst stond help
zeker ik zie nu de videoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ook, inderdaad.
Filmpje op haar site, mensen gefilmd vanaf de schouders maar man met precies de zelfde stem en postuur van Cees staat met Bill de praten.
OMG zo doorzichtigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom is ze niet. Ze twijfelt dan ook heel ergZe gaat het vannacht 1 nachtje "proberen"
![]()
Proest
Ja madam de onschuld zelfquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Had hem ook, onderwerp was ik heb een ban en in de tekst stond help
Help danquote:
Aan je reactie te zien kom je niet uit Friesland.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 mei 2018 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat stond er dan ?
Help bij de quote?quote:Help
Het is simpel maar een elecricien bellen is makkelijkerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:58 schreef DaniqueV het volgende:
Rienk zal wel een stopcontact hebben verknalt.... en dan krijg je dat de hoofdschakelaar eruit is geklapt
Ze zijn bezig friesland af te stekenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien kom je niet uit Friesland.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo dom is ze niet. Ze twijfelt dan ook heel ergZe gaat het vannacht 1 nachtje "proberen"
![]()
Proest
Negeren bij voorbeeldquote:
Moeten ze wel een telefoon hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is simpel maar een elecricien bellen is makkelijker
Maar het dakterras is van iedereenquote:
Die zal Bats wel hebben meegeklauwd.quote:
Waar is dat? Vuilnisbeltquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:00 schreef rowan634 het volgende:
hier hangt ivan dus uit als ze hem niet kunnen vinden
[ afbeelding ]
Een schakelaar omzettenquote:
Wat is dat voor bult op die boom?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Billy mee genomen om te narren
waar is dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:00 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is dat voor bult op die boom?
Bijenzwerm? Wespennest
Ja hoor en nu weer streams graagquote:
Niet doen.quote:
Cemal in de stemming dat hij veel om Marjet geeft. Is zeker vergeten dat hij tot 2x toe 3 stemmen gaf aan Marjet. Blij dat Marjet eruit is maar Cemal valt mij door deze opmerking ook behoorlijk tegen. Ook Linda gun ik de overwinning niet meer door haar geslijm bij Marjet. Er blijven er niet veel over eigenlijk die ik het nog gun om de overwinning te halen. Ondanks dat Mehmet voor mij vandaag de held was, hij heeft weinig voor Utopia gedaan, alleen de financiën. Denk dat Ivan het alleen nog verdiend, ondanks zijn wangedrag in deel 1 van Utopia.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:59 schreef Soury het volgende:
Ik had ook hoop een tijdje geleden. Wat dat betreft is Chemal wat meer slim (hoe bestaat het) Maar ze liet zich elke keer omlullen.
Een Groningse vriendin van ons zegt altijd dat het mooiste plekje van Friesland de bushalte naar Groningen is.quote:
ze snapt het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:02 schreef kkka3 het volgende:
Ivan wil gewoon ff rust
Vertelt ie aan Linda
Linda snapt het
Ja maar die doet het schijnbaar niet, dus ik vermoed iets gebeurt met het stopcontact waar rienk die zogenaamde gemaakte stempel door hem, in heeft gestoken. En als daar iets mis mee is, dan blijft de hoofdschakelaar zeggen, bekijk het ffquote:
Er is een groot filosoof aan hem verloren gegaan.quote:
Daar past hij goedquote:
Daar tief je iemand graag doorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Groningse vriendin van ons zegt altijd dat het mooiste plekje van Friesland de bushalte naar Groningen is.
Wrat?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat is dat voor bult op die boom?
Bijenzwerm? Wespennest
GAMMAquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Billy mee genomen om te narren
Mensen aanvoelen is niet haar sterkste kantquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze snapt het niet
want ze blijft domme vragen stellen
''wat is er?''
''je zit hier niet zonder reden''
''waarom zit je hier?''
Die is echt dom,er gaan tegenwoordig ook treinen die kant op.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Groningse vriendin van ons zegt altijd dat het mooiste plekje van Friesland de bushalte naar Groningen is.
Bouwstroom.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar die doet het schijnbaar niet, dus ik vermoed iets gebeurt met het stopcontact waar rienk die zogenaamde gemaakte stempel door hem, in heeft gestoken. En als daar iets mis mee is, dan blijft de hoofdschakelaar zeggen, bekijk het ff
Zal wel stinkenquote:
Of je tieft er stenen door als de bus zelf niet komt, maar dat is weer in Almere.quote:
Zou jij daar op willen slapen?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zegt mijn zoon op A'dam Centraal, over de trein naar Rotterdamquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zetten hem nu wel te koopquote:
Snap ik doe een TRquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat richtig is wat vals voel me rot
Niet vanuit Ureterpquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt dom,er gaan tegenwoordig ook treinen die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |